Aparent, internetul are porţiuni unde logica devine inutilă şi e nevoie de cineva să le spună imbecililor care se ocupă de branduri şi/sau de online că sunt imbecili şi că greşesc în unele situaţii. Aparent, s-a decis că eu sunt ăla, aşadar, puneţi mâna şi notaţi, marketerilor, social media managerilor, piariştilor…
Pentru managerii de brand:
NU MAI ŞTERGEŢI CLIPURILE DE PE CONTURILE VOASTRE OFICIALE!
Pui un clip care e de fapt o reclamă care rulează la TV şi după 3 luni îl ştergi. Pentru că…eşti imbecil. De ce ai face aşa ceva? L-au embeduit 30 oameni pe bloguri, a avut câteva zeci de mii de afişări, de ce pana mea l-ai şterge? Nu, pentru că urci versiunea HD nu e un motiv. Urc-o din prima pe aia (greu de crezut că nu există versiuni HD pentru clipurile de pe TV) sau nu. Dar lasă clipul original în pace!
Pentru retardei:
NU MAI MUTAŢI CLIPURILE DE PE CONTURILE OFICIALE ALE BRANDURILOR DE PE YOUTUBE PE CONTURILE VOASTRE DE FACEBOOK!
Nu ajută la nimic, nu foloseşte nimănui, se încarcă greu, pur şi simplu reprocesaţi ceva ce a fost deja procesat. Când Facebook te întreabă dacă vrei să “upload a video” se referă la un clip personal, nu la o reclamă de pe net, imbecililor cu pretenţii de onlineri şi marketeri şi alte tipuri de lacheţi inutili care sunteţi voi imbecili!
Cât de grea e logica asta, nene? Io iau clipul de pe youtube, nici măcar versiunea HD, şi îl urc pe feisbuc. Feisbuc îl macină încă o dată, rezultând calitate mai proastă, şi eu sunt mândru că am avut 10 afişări pe el. Am creat conţinut, fac online!
Altfel, Audi Perfection!
Curios, câte branduri cu adevărat branduri fac chestia asta? cei care au echipe de marketing pur românești sau …?
Cum nu-i inteleg nici pe cei care descarca filmele de pe canalele oficiale si le urca pe canalele proprii….
@sorin: de obicei, asta fac retarzii anonimi. aici vorbim de oameni care se ocupă cu online.
Off-topic : Oare cat % din testele respective se fac pe o Dacia ?
@Alin: ala cu chitul şi pisica.
Eu ma gandeam ca daca sunt manageri de brand, au ceva in cap. Se pare ca nu inteleg lucrurile elementare si totusi au un loc de munca. Tare.
După părerea mea mai pierd şi puţin din clientelă.Unu care are bani şi are de ales,poate nu caută de două ori sau se freacă pe nu ştiu ce siteuri.
Perfect de acord cu tot ce ai scris mai sus Zoso.
Pe langa acestia mai exista o categorie de cretini care se ocupa de imaginea din online a brandurilor, aia „care uita” sa urce reclamele tv pe youtube. Eu pe astia ii urasc cel mai mult.
Bun sfat, dar pare totusi atat de normal si logic…de ce ar face asta? cred ca raspunsul provine evident din articolul tau…
Sa sti ca marea majoritate a spoturilor TV nu sunt trase in HD. Surprinzator?
@Cata: dar in ce sunt trase?
poate n-ai inteles tu bine treaba asta cu internetii.
:)) Buna intrebarea! In formate mai slabe calitativ, suficiente pt TV. Cand folosesc, la mine ajung 640/480 avi necomprimat, de cate ori am cerut mi s-a spus ca nu se trag HD. Acum depinde de advertiser, dar cum cei mari au campanii de 6-8 saptamani iar la noi in HD emit putine canale cred ca nu se justifica costurile.
@Cata: nu sunt familiar cu tehnica din zonă, dar mă gândesc că dacă pot lansa „Godfather” pe bluray…pot pune şi reclamele in HD pe youtube.
ps: daca e necomprimat, ia un soft de conversie si fă-l fake hd
Cata: discutia deviaza. Nu conteaza ca sunt HD sau nu, nu stiu cum ar fi mai scump sa tragi 1080 decat 480 (ce camere folosesc aia, webcamuri?). Revenind, ce remarca zoso e altceva: 1. puletii aia de maerketeers de 2 lei, dupa ce fac awareness cu clipuri pe net, o ard web 2.0 si-si iau banii pe campanii mai mult sau mai putin reusite, le sterg din pura prostie sau inconstienta. Adica, tu blogger, ai fost platit arzi un embed la tine pe site, o campanie mai mult sau mai putin misto – si dupa 6 luni posturile vechi arata ciuruite ca vai de curul lor, din cauza ca maimuțoii ăia le-au șters între timp.
…și 2. Bă boule publicitar, dacă mă-ta te lasă să faci un transcode ordinar, iar clipul tău, care poate arată decent pe youtube, arată ca filmat cu telefonul pe facebook, ești prost. Și nu numai. Ești superficial, te doare-n pulă de brandul pe care-l promovezi, nu ai idee ce aia consistență și acctent pe calitate.
Mă întreb dacă este acum și aici, pe site, vreun cretinoid de ăla care acum citește și bagă capu’n pămînt; ‘întrebîndu-se pe sine: „Să-mi bag pla, ăsta are dreptate, cum cacat sunt asa de idiot?…”
Kudos zoso, detaliile ne omoară nene, că la creație publicitară suntem toți taici…
Danutz, adica vrei să zici că nu ne pricepem? io ce scriam aici?
@Zoso, specifica te rog in undeva ca video-ul are 1 an imediat, nu de alta, dar Automarket zici ca a publicat ceva complet nou, via zoso.ro :))
Legat de topic, mai recnet toate reclamale tari se fac si HD asa ca advertiserii nu au nici o scuza.
Nu am putut sa ma abtin la un comentariu…lucrez in bransa de care vorbtiti, desi sunt nou.Aveti perfecta dreptate, dar intreb ca un noob cate firme din romania sunt bune in publicitate?eu mereu fac comparatie intre ce-i la noi si afara…Brand,Manageri,Marketing…suntem varza la aceste capitole, din pct meu de vedere!
Danutz, cu siguranta nu. „Expertii„ au intotdeauna dreptate.