Nu sunt optimist când vine vorba de publicitatea românească. Prea multă lume se bucură că e măsurabilă și că vin ei banii de la sine, prea puțină lume se dă cu adevărat peste cap pentru a obține rezultate.
Puțini pun cu adevărat clientul pe primul loc, eficiența, targetarea, rezultatele sau return of investment pentru a pune niște fundații solide unei industrii al cărei motto pare să fie ‘vindem niște afișări’.
Vivi le zice bine.
Publicitari de top din online-ul romanesc se intalnesc, luni seara, la sediul FJSC, sa discute despre publicitatea on-line in Romania, despre bugete si trend-uri in 2009, despre agentii si criza economica. Evenimentul este prima editie a Serilor FJSC si ii are ca invitati pe Mugur Patrascu (Managing Partner iLeo), Calin Rotarus (Managing Director ARBOinteractive) si Adrian Alexandrescu (director al diviziei de comunicare one-to-one la OgilvyOne).
De pe Hotnews.
O să ştiu că o ducem rău când o să vină gsp că vor şi ei nişte reclamă pe bloguri.
Nu zice HOP, ca parca vad ca la mijlocul lui 2009 se va intampla asta! DE CE? Pentru ca blog e deja un cuvant pe care lumea l-a invatat asi mai ales pe care publicitarii l-au adoptat in target-ul lor!