„Domnul general are vila pe traseu, nu se poate”

Serios, nu mă gândesc la alt motiv pentru care premierul Ciucă să propună a cincea oară ca autostrada Ploiești Brașov să fie construită în parteneriat public-privat. E un greucean cu vila pe traseu și nu vrea să fie deranjat. Nu Generalul Ciucă, unul care chiar are putere și influență.

Sau, nu știu, varianta B de lucru, i-ar deranja pe ăia din cartierul ăla de vile de la Bușteni, și ăia alți securiști și copiii lor. Că nu înțeleg de ce durează atât, de ce nu o împart pe bucăți și de ce nu trec la treabă.

AM fost și eu pe acolo o dată, cu…ăăă, treabă (era și Cetin cu mine, ca acoperire), e foarte nesuspect așa la prima vedere.

ps: mai e și varianta cu tunelurile dacice, dar alea nu sunt acolo, sunt lângă unitatea aia de vânători de munte, care păzesc intrarea. 

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

50 comentarii

  1. Daca dau drumu la Ploiesti Brasov ne-au scos din foame, adio Valcea:))))).

    Vii Sibiu-Brasov-Ploiesti-Bucuresti…. si Bucuresti Pitesti poate sa moara in chinuri. Toate tirurile care nu au destinatia Pitesti s-au mutat.

    00
  2. Probabil pentru că la parteneriatul public privat nu îi întreabă OLAF de sănătate.

    00
    • Exact asta este motivul!

      00
    • Pai dl PM nu este in stare sa raspunda la niste intrebari legate de lucrarea de doctorat. Ce sa mai vorbi de ce intrebari ar putea pune uratii aia de la OLAF

      00
    • OLAF nu intreaba niciodata despre SF-uri. PPP nu va fi absolut niciodata autostrada aia ( daca va fi autostrada si nu drum expres )

      00
    • 👏👏👏👏 exact! Băieții și-au învățat lecția!
      După ce și-a luat-o Nelu Iordache peste bot de la olaf, sufla tot PNL ul și în iaurt! Și PSD ul!
      In caz că ați uitat, Iordache era cam cel mai mare asfaltator prin 2010-2012, avea pe statul de plata mai tot PNL, Pd, cnadnr, miniștri, bugetari, agenți de pază!
      Și ar fi fost și în ziua de azi daxa nu venea olaf sa ne deschidă ochii și să ne spună că ăla a deturnat toate fondurile de la autostrada și transalpina, in interesul propriu (a se citi Orban, Berceanu, nuti, base)!

      Cea mai tare faza… Ăla face afaceri și milioane chiar și din pușcărie!!!!

      Să trăim bine!

      00
  3. Public privat sau bara bara , jumătate tu jumătate eu etc . Furăm sau nu mai facem !

    00
  4. Când se va face autostrada aceea, probabil că vom circula cu mașini zburătoare

    00
  5. E generalul batran al lui Eftimie. In sfarsit s-a mutat la casa.

    00
  6. O amana, poate nu mai e nevoie…🤫!

    00
  7. Autostrada asta nu se justifica financiar. Numai transportul de marfuri justifica o autostrada, nu pe Gigel in weekend la gratar.

    00
  8. Am calatorit mult vara asta. Da, autostrazile ar fi super!
    Dar pana le facem, de ce nu constuim niste centuri ocolitoare?
    Va inchipuiti Busteni, Azuga, Comarnic cu centura ocolitoare?

    00
    • Pentru că nu rentează dpdv economic

      00
    • Autostrada trebuie făcută dincolo de Bucegi, iar din ea scurte ramificații către statiunile din Valea Prahovei. Dacă o începeau cu tîrnăcopul și în ăștia 30 de ani era terminată pînă acum…

      00
    • Cum adica dincolo de Bucegi? Unde plm, ca trece perpendicular pe Bucegi, paralel cu crestele. Ar trebui sa strapungi muntele in minim 3 locuri, cu costuri infioratoare si blocaje totale de trafic.

      00
  9. Nu boss, pur și simplu nu sunt bani exclusiv de la bugetul de stat pentru ceva ce nu e așa de prioritar.
    E mai simplu decât credem.

    00
    • Transportul de mărfuri. În special cel containerizat.

      00
    • Trenuri adica? N-avem.
      Avenit maica-mea alaltaieri Arad -bukuresty. 12h+30 de min intarziere. 500 de f km.
      Da stiu ocoloeste. Irelevant. Cum sa faci 13 ore?

      00
  10. Recent au deschis doua segmente din drumul expres Craiova Pitești. Este vorba de Balș Piatra Olt și Piatra Olt – Slatina. Practic , centuri ocolitoare Ptr Balș și Slatina. Sunt pustii, din când în când câte o mașină. Aceleași ambuteiaje la traversarea orașelor Slatina și, mai ales, Balș. Drumul arată foarte bine, o traversare a Oltului foarte spectaculoasă, dar….pustiu!

    00
    • Deci tu spui că tirurile preferă să piardă câte 30-40 minute aglomerând Balșul și Slatina decât să parcurgă cei 35 km în 20 minute?
      Sau că nu există trafic greu?

      00
    • Pe drumul expres vezi mai multe turisme , din când în când tiruri. Nu înțeleg care e treaba.

      00
    • Păi pentru ăia fuse drumul făcut, cetățenii din Balș/Slatina pot continua să se plimbe cu mașinile prin orașele lor, nu mai interesează asta pe restul care ocolesc.

      00
    • Tirurile chiar merg pe DEX. Acum se face tot atat timp prin oras sau pe DEX, tocmai pentru ca prin oras nu mai circula tirurile. Timpul s-ar scurta semnificativ daca ar fi gata si tronsonul I, acolo unde nu mai este tipenie de muncitor

      00
    • Ce să facă săracii șoferi , tre să intre prin city , dacă parașutele n-au ieșit încă pe centură .

      00
  11. Plagiatorul Ciuca la fel ca turistul Iohannis sunt sibieni si trag pentru Sibiu la fel cum Grindeanu trage pentru Timisoara, Ciolacu pentru Buzau, Boc pentru Cluj, samd.

    00
  12. Pretul estimativ e prohibitiv. Simple as that.

    00
  13. munții se trec pe potecă nu pe autostradă, cu spray la cingătoare pentru câini și urși.

    00
  14. Dacă aș fi prim ministru, nici măcar în glumă nu aș mai vorbi despre autostrada Comarnic Brașov.

    Este clar că stăpânii politicienilor români nu o vor și gata.

    Ca și cu Cernavodă.
    Ca și cu hidrocentralele blocate de „ONG-uri”
    ….
    Etc
    ….

    00
  15. Și acum descoperă românii de se nu se construiește (pe lângă furăciunile uzuale): deranjăm băieți deștepți, securiștii și copiii lor.

    Mai ieftin cu premeditatea da’, nah, ce să-i faci, suntem în NATO și trebuie să păstrăm înfățișarea, fi-le-ar moartea agonizantă să le fie de deștepți & securiști ce sunt ăia pe vale cu vilele lor… că ar fi mai ieftin așa.

    00
  16. Cartierul ala de vile cu vedere la Cruce a fost primul si era super figura.
    Case prost facute, cu infiltratii si muntele pleca din loc. Am vrut eu sa cumpar SH prin 2013, dar am fugit mancand pamantul.
    Lucru Romanesc, la pret de lux.

    In fata lui era teren viran (pana in Raul Prahova), si era un PUZ pentru sosea/autostrada.
    Problema cu PUZ-urile este ca expira daca nu le folosesti = vile ingramadite, dar cu vedere la Cruce…

    Lux ma frend!

    00
  17. Terminați cu prostiile…autostrada de la Ploiești la București ar trebui sa fie ultima construită in RO. Este cea mai puțin importantă din toate punctele de vedere. România trebuie sa se concentreze pe finalizarea tuturor tronsoanelor de la Constanta la Nadlac prin valea Oltului și A7/A8 ca sa lege cea mai săracă regiune din UE de civilizatie. Asta a cerut și UE când au alocat bani din PNRR pt autostrăzi, deci este o părere și viziune foarte pertinenta din exterior…Restul sunt doar dorințele absolut normale ale unor cetateni din anumite coluturi care nu realizează ca in alta parte e mult mai rău decât la ei in zona…

    00
  18. Nu neg ca zice Dan mai sus ca sunt alte autostrazi mai importante decat Ploiesti Brasov, dar…
    a. ar trebui sa me apucam de ea totusi la a 5 tentativa mai ales pentru a valorifica la maximum tronsonul fantom Bucuresti Ploiesti
    b. Dupa Ponta, Dancila cu partenerii chinezi, dobitocul de Valcov si toate studiile care au docedit ca nu are cum sa isi recupereze constructorul banii dim taxa decat daca pune un tarif obscen si atunci nimeni nu va plati si statul va compensa constructorul, hop si acest militar cazon care isi citeste discursurile ca un elev de clasa a 3a la serbare.
    Traseul a fost modificat de 50 de ori si nici acum nu e un studiu actualizat de traseu finalizat. vai de pl noastra
    intre timp in Ungaria ..well..

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.