Digital Marketing Forum 2009

Sala plina, as usual.

Alain Heureux, President, IAB Europe

  • we like to get things done. we need staff in romania, ne need results. we work with clickio, with cristi. media needs to get thinks done. digital companies have grown. brands need to be online. the internet is consumer-driven. personalizarea va juca un rol cheie. we need to stop spamming, stop irritating the consumer, trebuie sa gandim diferit. we need to self regulate our activities. ironic, rol.ro sunt sponsori si au un banner in sala. european markets are slower, but they are growing. diferentele de bugete dintre vest si este sunt mari. in anglia se cheltuiesc in jur de 20% pe online, in est in jur de 2%. digitalul trebuie sa devina profesional si sa livreze rezultate. IAB e prezenent in 23 state. se pregatesc rusia si china. it’s all about education. standardisation. media budgets will be cut, dar comaniile cauta reclama masurabila, direct marketing, tehnici noi si utile.

Manuela Necula, CEO, Ogilvy Group

  • trebuie sa tinem pasul cu consumatorul si obiceiurile sale. suntem obisnuiti sa cumparam audienta, asta stim sa facem. spune niste prostii despre virale. si e speriata de magnitudinea retelelor sociale. evolution of dance a rulat. ne pune filme de pe youtube, e misto.

Julian Smith, Director of Digital, Insight & Research, MEC Interaction

  • new media mix in advertising. customer feedback si alte oportunitati. vanzarea online de produse poate fi stimlata prin alte canale online. onlineul e o extensie a advertisingului tv/print .daca dorim sa atingem audienta din print putem face reclama pe siteurile ziarelor. video can be any shape, any lenght, as long as it engages the reader.intregrarea continutul in diverse forme de social media si de internet. if you try to control the bad reactions, you will make it worse

Alex Karageorgis, ThinkDigital

  • you need to do more with less. getting the media mix right. online is better, you can test various messages, monitor and optimize the campain and evaluate the campaign

Radu Ionescu: trebuie sa muncim mai mult, sa ne concentram pe solutii si rezultate si sa lasam certurile.

Antonio Eram: focusati-va pe calitate, lasati cantitatea, veti putea face bani mai multi cu mai putini oameni de calitate. continutul platit obliga. Si face diferenta intre dvs si concurenta dvs. Plata cu cardul a murit!

Bogdana Butnar: campania “schimba fontul” a umanizat un pic Microsoft si a introdus lumii pe cei trei evanghelisti de la Microsoft.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

41 comentarii

  1. ha, deci nimic nou so far.

    00
  2. Mă mir că oameni de talia asta n-au habar despre ce vorbesc şi emit gogomănii ce se bat singure una pe alta cap în cap.

    00
  3. mai mult…”self regulate”-mi-a placut expresia…dar serios asteptam mai multe

    00
  4. poze, vrem poze!

    00
  5. besides „we need to” … do they bring something more?

    00
  6. Vaaaaaaai, cat corporate bullshit. Astia au supt de la aceeasi mama sau au facut aceeasi scoala. Ca toti sunt experti la capitolele spalat creierii audientei si la stors bani de la clienti / fonduri de investitii; cu implementarea stau mai prost da’ macar zambesc cand dau tzepe. Huh!

    00
  7. Manuela Necula ma plictiseste de ma doare. A zis nerelevant in loc de irelevant. E trista

    00
  8. „we need to self regulate our activities”

    sper ca asta nu se traduce prin `trebuie sa ne-o tragem singuri`

    :P

    00
  9. Pierdere de timp si bani. Rastimp ploua cu rollovere care iti spun despre ce e vorba abia dupa 20 de secunde.
    Ia zi mai bine cum a fost cu 330xd-ul ala. Sper ca nu l-ai lovit, ca mai am o saptamana pana sa-l testez! :D

    00
  10. Hai sa va spunem ce stiti deja, dar intr-un ambajal mai pompos.

    00
  11. Si…cum merge BMW-ul?

    00
  12. va legati de niste aspecte total „nerelevante” (e corecta si forma asta, cu un mic research reuseai sa nu te faci de ras). si cat de experti sunteti voi toti aici pe blog (un blog mega cocalaresc dupa parerea mea, atat la nivel de autor cat si de cititori). penibililor destepti!

    00
  13. zoso, vrem poze cu BMW-ul !!!! :)))))))))

    00
  14. media needs to get thinks done. digital companies have grown

    00
  15. Ce amuzant trebuie sa fi fost! No offence.

    00
  16. media needs to get thinks ??? done – si ce altceva mai traba media sa faca?

    00
  17. standardization

    00
  18. Plata cu cardul a murit ? Revine cash-ul in forta ?!

    00
  19. @hmm
    tot e mai bine decat penibil prost

    00
  20. Si voi dati bani pe „mitingurile” astea? Apai si eu pot sa iti spun smecheriile astea, chiar daca is un zero barat in „industrie”. Cat pe ce sa regret ca nu am avut decenta sa imi pun problema de a da un leu pentru cauza asta. Acum imi dau seama ca nu am pierdut nimic. Sunt convinsa ca mai strecoara domnii astia si „nuggets” pe acolo in informatie, dar, daca majoritatea vorbelor inspirante is de genul asta, it’s a waste of time.

    De fapt nu, e o ocazie de socializare pana la urma, macar cu asta iesi de acolo :)

    00
  21. off topic

    @hmm ref:un blog mega cocalaresc dupa parerea mea, atat la nivel de autor cat si de cititori.

    1. Parerea ta de anonim fara inspiratie in alegerea numelui este neimportanta.
    2. Sa ne faci pe toti cocalari denota o doza de rautate. Sa ne faci mega cocalari denota o mega itiotenie.

    on topic

    ceva concret despre digital marketing, niste guiding rules, niste best practices, o conventie ceva la care sa adere toti spammerii se discuta acolo?

    00
  22. Cu banii pe care i-ai dat pe biletul de avion Berlin-BuCUResti + alte cheltuieli mai bine te duceai in vacanta in Tenerife si blogareai de acolo. Erai mai castigat. Si mai bronzat…

    00
  23. Din cate vad, cam bat toti in retragere, nu mai viseaza nimeni situatii explozice. Din ce spui tu acolo, nu aud nimic nou, ptr unul care trebuie sa plateasca banii cred ca ii lua in varf de p.

    00
  24. this is such a WTF moment !!!

    00
  25. Am vazut ca ai cunoscut-o si pe Raluca, hehe :D

    00
  26. unde a disparut BMW-ul ? Zoso, modifici posturile ? :)

    00
  27. Ha, ha, Antonio Eram, ha ha – „Focusati-va pe calitate”, adica „Focalizati-va”, daca tot e vorba de calitate, dar probabil ca acea calitate nu se refera la vorbire.
    Apoi – „plata cu cardul a murit” ha, ha, o fi inviat plata cu mobilpay.ro …?

    00
  28. Ha, ha, Antonio Eram, ha ha – „Focusati-va pe calitate”, adica „Focalizati-va”, daca tot e vorba de calitate, dar probabil ca acea calitate nu se refera la vorbire.
    Apoi – „plata cu cardul a murit” ha, ha, o fi inviat plata cu mobilpay …?

    00
  29. Antonio Eram: Plata cu cardul a murit!
    Asta e groggy, high or what??

    00
  30. Interesant din partea d-lui Antonio Eram sa ne aminteasca faptul ca „Plata cu cardul a murit” , cand dansul detine mobilpay. Ar fi fost interesant sa fie cineva de la Gecad acolo sa spuna „Plata cu mobilul a murit, traiasca ePayment”.

    00
  31. NOU
    #32

    Mah, da’ pe ashtia nu i-o omorat criza inca? Baga-mi-ash poola-n gatu lor, ca din cauza lor am ajuns unde-am ajuns!!!

    00
  32. „Plata cu cardul a murit?” Cum dracu? Asta e o tampenie.

    00
  33. Scuze dar nu am afirmat nici un moment nimic despre trecerea in nefiinta a platii cu cardul. Tot ce am spus se referea la
    > focus pe calitate , cunoasterea clientilor, servicii platite (freemium to premium)
    > defocus pe trafic aiurea si bani (putini) din publicitate
    am dat si cateva exemple.

    am mai spus ca pentru MICROPLATI (adica pana in 10Euro) plata cu cardul poate fi substituita de catre mobilpay cu rata mare de succes.

    de aici pana la : Plata cu cardul a murit ….. este cale lunga

    in 1 h (dupa ce termin emisiunea cu booby) pun prezentarea pe blogul meu. va rog sa trageti singuri concluziile

    00
  34. nu e o tampenie, Eram are un site de plata prin telefon si considera ca e varful tehnologiei:))) desigur, exista medicamentatie pentru asta, dar e necesara si vointa…

    00
  35. “Plata cu cardul a murit”
    Cred ca se refera la ratecard-ul din publicitate, nu la cardul de debit.

    00
  36. @corporate bullshit: nu e vina lor e chestie normala de regularizare…asteapta si sa ai vezi ce o sa se aleaga de ei, smecherii care faceau din cacat bici si care ne dau lectii.

    Abia astept coltul ierbii cand iese foamea din iarna;)Imobiliarele au picat, chiriile or sa pice, creditele se scumpesc….asa ca afaceristii pulii or sa inceapa sa o dea pe urzici si stevie ;)

    00
  37. 1. Antonio Eram, cand colabora cu DotCommerce si-o dadea in „texte” cu plata cu cardul, GeCAD in background si-a vazut de treaba, n-au dat-o-n „texte” si au un super market share. Sa vedem ce urmeaza pt. Antonio…
    2. Apropo de afirmatiile CEO-ului de la Ogilvy, citeam zilele trecute de „noua infiintata” Ogilvy Interactive ca e acum in parteneriat cu Senior Interactive, etc… Pai care noua infintata (?) ca suntem in 2009 si stiu cum ca prin 2000 Ogilvy Interactive lucra la proiecte in online si aveau in echipa super creiere…. Si-au resetat trecutu’?

    00
  38. „Antonio Eram: focusati-va pe calitate, lasati cantitatea, veti putea face bani mai multi cu mai putini oameni de calitate. continutul platit obliga. Si face diferenta intre dvs si concurenta dvs. Plata cu cardul a murit!”

    cu siguranta ca platile mici prin SMS au un viitor stralucit pe termen scurt, dar nu stiu zau daca e adevarat ca `Plata cu cardul a murit` de tot

    in schimb, omul zice un mare adevar, pe care `exprimatorii` de opinie de serviciu il ignora (momentan): `continutul platit obliga`

    succes :)

    00
  39. andrei. va fi o surpriza pentru toata lumea.doar mai asteptati putin.

    inca o data. ultima propozitie din insemnarea lui zoso nu imi apartine dar asta pare ca nu conteaza.

    aici este prezentarea de ieri. sper sa va dea (macar) idei

    00
  40. daca cineva doreste sa vada prezentarea lui Alain Heureux, President, IAB Europe la DMF09

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.