Diverta, mulţi angajaţi, puţini vânzători

Ieri am fost la diverta sa iau 2 bilete la un concert. 15 minute am aşteptat, singur în faţa ghişeului, pâna s-a trezit una să vină să mă bage în seamă. În timpul ăsta, sclavii în tricouri roşii de la Diverta treceau pe lângă mine de parcă nu existam. 2-3-4-5. Nimic. Dacă nu îmi trebuiau biletele urgent, îmi bagam picioarele în ei şi în firma lor. Şi cred că scârba lor se bazează şi pe asta. Aveţi nevoie de noi, români proşti, că altfel v-am trata mai bine. Stai dracu’ şi aşteaptă, că am treabă!

Şi încă o chestie de logică. De ce naiba te apuci seara să faci aprovizionare, când toate ghişeele sunt ocupate? Pune 2 proaste acolo să plece oamenii mai repede, dă-le dracului de cărţi, că le pui şi mâine dimineaţă pe raft, că la 10 când deschizi nu e nici naiba la Diverta!

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

36 comentarii

  1. Am un prieten care a lucrat la Diverta şi a plecat la Maguay. Mi-a spus că balzarea este pretutindeni la Diverta, salarii mici şi miserupism la greu. Prietenul meu a plecat după ce fusese ameninţat de câteva ori că va fi dat afară.

    00
  2. culmea este ca acum 1 saptamana am nimerit si eu seara pe la 8 intr-un Diverta…si la fel :)….aranjau cartile si erau multe aruncate pe jos…si ma gandeam de ce naiba le aranjeaza atunci. se pare ca este deja o regula la ei :)

    00
  3. Din cate stiu eu, ghiseul cu bilete nu e condus de Diverta, ci de TicketPoint printr-un parteneriat, asadar angajatii in tricouri rosii nu aveau cum sa te ajute.

    00
  4. @Adi: m-a ajutat o tanti in tricou rosu pe care scria diverta. nu imi pasa cine e partenerul, imi pasa cine e vanzatorul.

  5. O, da, Diverta…

    Acum 2 ani a fost o intreaga poezie sa fac rost de bilete pentru Billy Idol. Nimeni nu stia nimic si pana la urma mi s-a zis ca Diverta nu vinde bilete la concertul respectiv, cel putin nu la magazinele din Timisoara. Angajatii insa trebuie sa recunosc ca erau simpatici, si nu era vina lor ca nu primisera informatii despre concert si biletele aferente. La Diverta pestele de la cap se impute, clar.

    00
  6. La Diverta in Star-Brasov se poarta manelele dupa ora 18:00

    Super tare! NOT!

    00
  7. Ticket Point e tot Diverta, doar ca e un brand separat. Din pacate, la Diverta, ca si in restul grupului RTC, exista o problema cu managerii competenti. Politica de HR pe care a implementat-o Radu Octavian pune mai putin accent pe profesionalism si mai mult pret pe alte aspecte. Modelul RTC este interesant de analizat, pentru cei interesati si cred ca are si plusuri, nu doar minusuri din acestea, evidente.

    Oricum, nu puteai sa le cumperi online? Sau RTC a implementat toata tehnologia web 20 pe care o aveau la dol.ro si n-a mai ramas pe stoc nimic pentru ticketpoint.ro? :d

    00
  8. am asa o senzatie ca vb de diverta de la plaza. si mie mi s-a intamplat de multe ori sa astept acolo la ghiseu pana vine cineva. sistemul ticketpoint pare bine pus la punct, din pacate are un flaw … trebuie folosit de oameni :)

    00
  9. Eu lucrez in cadrul diverta (ma rog, sunt promoter pentru o firma) si innebunesc de cate ori sunt intrebat despre altceva, pentru ca lumea nu citeste ce scrie pe ecuson. Cat despre angajatii Diverta, trebuie sa intelegi ca unul care a pus preturi, a facut garantii, a probat produse, toata ziua, nu-l intereseaza sa-l serveasca pe un client cu un produs care apartine unui altui raion din cadrul magazinului.

    00
  10. Cam asa a fost cand am luat biletul la BG. A venit unu’ dupa vreo 10 minute in care restul probabil aveau impresia ca ma uitam dupa pornache in porcariile lor de reviste promo. Dupa ce a venit i-a mai luat vreo 3 minute sa caute trupa…

    Deci sa vedem : Tone de angajati (si part-timeri multi), magazine imense, preturi mari, multe materiale promo, multe electronice afisate => …

    00
  11. @Andrei: nu contează dacă e Plaza sau nu. În toată rețeaua domnește același haos.

    Marea lor problemă știi care e? Le pleacă oamenii ca pe banda rulantă, mulțumită managerilor descriși de tine mai sus, care consideră că e ceva normal să ofere un salariu de rahat și să facă un program aberant.

    În loc de 4 casiere cu experiență/tură, acum cu greu se mai adună 3, din care 2 sunt începătoare, fără a avea experiența necesară pentru a opera casa aia cum trebuie.

    De curiozitate… La care magazin Diverta ai fost?

    00
  12. Sa muncesti 8 ore pe zi lucratoare, 11 ore pe zi de weekend (un weekend da, altul nu) pentru 8 mil plus bonuri, e cam demoralizator. Multi dintre angajati lucreaza doar pentru cele 6 luni necesare pentru „rodaj”.

    00
  13. Culmea e ca tot in Plaza mi s-a intamplat de 3 ori sa fiu intampinat cu un sictir crunt. O data am luat o foaie si un chilotel de plastic ca aveam nevoie urgent, si m-a tratat vanzatoarea de la casa cu o scarba incomensurabila. Un fel de „nu-ti e rusine sa ma deranjezi doar pentru atata lucru?!”

    @punKreas – daca sunt raioane diferite si nu intra in competenta lor, sa aiba tricouri / ecusoane diferite. Degeaba stiu ei ca nu e treaba lor, pentru cumparatori par ultimii nesimtiti.

    00
  14. @rasebo: ala din plaza romania.

  15. ai luat belete la depeche?

    00
  16. @tudor: nop, la minune & friends :)

  17. De ce nu le-ai luat online? Si acolo sunt probleme?

    00
  18. Exact am patit la Diverta-ul din BV din Unirea. Pentru atitudinea domnisoarei, extraordinar de suparata ca am deranjat-o cu prostiile mele, nu mai calc acolo.

    00
  19. Exact aceeaşi problema privind cumparatul biletelor este si la magazinul diverta magheru colt cu rosetti.

    Am stat 15 minute sa imi iau bilete de la ei pentru ca fata care vindea bilete nu era de gasit. Era in magazin, dar nu o gaseau astia. Au cautat-o vreo 2-3 agerica de aia in tricou rosu, dar nu au gasit-o. A aparut singura pana la urma, zicea ca era la nu stiu ce raion, dar sunt sigur ca saraca fata fusese sa se cace. :)

    Totusi, a fost foarte amabila in a-mi vinde bilete si a-si cere scuze pentru intarziere.

    00
  20. Am avut si eu un prieten care lucra la un magazin Diverta si dupa vorbele lui am inteles ca acolo trebuie sa executi „ordinele” sefiilor ca si cum ai fi in armata . Trebuie sa fii multilateral dezvoltat ca pe vremea lui Nicu ca sa poti sa-l inlocuiesti pe oricare coleg de la orice raion si concediul sa iei cand zice seful si atunci iti da cate o saptamana nu cumva sa uiti de Diverta. Mai au tricoul ala rosu pe care scrie scrie sloganul firmei Imi place….. de-ti vine sa turbezi dupa ce ai asteptat 5-10 minute dupa angajat ca el este foarte ocupat cu asezarea marfii nu cumva sa vina vre-un control de la sediu si sa vada ca carte respectiva nu este asezata dupa manualul Diverta, pentru ca au si manuale cum trebuie asezat fiecare produs pe raft :). Si dupa cum am auzit peste tot sunt angajati se schimba foarte des cateodat nici nu stau o luna intraga si sunt angajati multi studenti pentru ca „ei se multumesc” si cu bani mai putini, dar ei pleaca cel mai repede. Si de reclame, materiale promo ce sa mai zici, e plin magazinul cu ele si preturi exagerat de mari, cred ca pun si 200-300% sau si mai mult la un produs. Am vrut sa cumpar un cablu scart pentru DVD player si era aproape 29 de ron, pana la urma am mai mers vreo 500 de metri mai incolo si am cumparat 8.90 de bani si era modelul ala auriu un. Cine are bani de aruncat aiurea sa cumpere de la Diverta si alti sa se orienteze spre alte magazine.

    00
  21. Si eu am fost un sclav in tricou rosu, aproape 4 ani. Lol !!! ma intreb acum cum de nu am plecat mai devreme…..asa ca idee ar fi trebuit sa plec chiar dupa prima luna. Am lucrat intr-un magazin care avea in jur de 100-120 mp, am fost angajat la raionul IT si media. La inceput in fiecare zi schimbam preturile vreo 2-3 ore pe zi, chiar daca pretul se schimba cu 10 bani, o prostie dupa parerea mea…cred ca aveau un program care calcula automat preturile noi fata de cursul euro. Dupa o vreme probabil au realizat ca costa mai mult hartia, cerneala si timpul alocat schimbarii preturilor de catre angajat decat castigul ala de 10 bani. In timp ce noi schimbam preturile clientii furau in voie pentru ca la inventar aveam un minus [-] de nu-ti venea sa crezi. Prima data eram cate 3 in tura, dupa un timp 2 si 3 apoi am ramas cate 2 in tura. Si atunci au automat a trebuit sa aveam raspundere mai mare. Deci am „avansat” si am ajuns un angajat multilateral dezvoltat cum zicea cineva mai sus:
    1 .lucrator comercial – asezam marfa pe raft, schimbam preturile, supravegheam si cateodata mai preluam si marfa
    2. casier – luam banii pentru vanzari si pentru facturile de utilitati care mergeau foarte greu, aparatul nu avea semnal cateodata incercam sa iau o factura si de 5-6 ori
    3. operator preluare comenzi la tipizate cu regim special – pentru efortul depus mai primeam 10 ron si se mai ddea si bonus daca faceam „planul”
    4. operator la Ticket Point – programul cu care lucram nu era „user friendly” deloc
    5. si mai era si rata prin BRD, din care nu reusit sa fac nici una [am avut numai 2-3 tentative] pentru ca banca a respins cererea clientului
    6. mai era si xerox-ul, erau zile cand faceam si cate 200-500 pe zi, intorceam pagina manual :)
    Pentru fiecare post aveam o fisa de post si manual din care sa invatam si aveam si evaluari anuale cand primeam cate un chestionar online si completam contra timp. Intodeauna evaluarile astea „apareaua” inainte ca salariul minim sa cresaca cu o luna. Nu degeaba angajatii alearga in magazin fara sa bage in seama clientii ca numai pe rand pot sa serveasca clientii. Cateodata serveam si trei clienti in acelasi timp: casa, factura si xerox, desigur in timpul asta se putea fura in voie. Deci cine vrea sa astepte sa fie servit si pe deasupra sa plateasca de 2-3 chiar de 4 ori mai mult produsul respectiv sa cumpere de la Diverta. si cine vrea sa fie tratat ca un sclav sa se angajeze la Diverta. desigur asta este parerea unui singur angajat nemultumit, poate sunt unii care sunt multumiti sau chiar foarte multumiti de coditiile de munca / de servirea clientiilor in magazinele Diverta.

    00
  22. Sunt de un acord total cu Andy, care a fost colegul meu drag :p Acum eu inca lucrez la Diverta dar sunt studenta si deocamdata merge…pana in ianuarie cand si eu voi pleca :) …probabil…sper!!! Doamne ajuta!

    00
  23. Nu ma mira absolut nimic din ce scrieti voi aici si ii sustin si eu pe fostii angajati care au plecat fie de bunavoie fie siliti sau pacaliti.
    Eu am fost disponibilizat de la Diverta pe motiv de restructurare de post, dupa tot efortul depus de mine si colegii mei in toata perioada colaborarii, am fost trimisi la deschideri de magazine prin tara cate o saptamana, in praf,mizerie, facand „mercantizare” in noul concept si dupa noi sa vina directorul sa spuna „nu este bine, faceti cum spun eu” apoi facut din nou alta mercantizare si tot asa, ametind oamenii din magazine cu noile aranjari. Pe de alta parte orele suplimentare niciodata platite sau cel putin sa fie apreciat efortul depus.
    In alta ordine de idei profitand de criza au disponibilizat oameni fara sa se faca o evaluare in prealabil sa vada daca acei oameni merita sa ramana in marea familie fericita „Diverta”.
    Am o parere nu doar negativa, sunt foarte dezamagit de managamentul impus de Diverta si conducerea comunista.

    00
  24. Sunt perfect de acord cu Ov_75.. eu inca mai lucrez la “marea firma” Diverta din nefericire pt. mine..


    Eu cred ca inainte de a face anumite afirmatii, ar trebui sa va puneti in locul angajatului Diverta si aici ma refer la consultantii vanzari, acei “sclavi in tricouri rosii” cum a spus cineva mai sus si cum probabil suntem considerati si de catre marele conducator Diverta, D-nul Octavian Radu.

    Cum poate acel angajat sa mai fie amabil cu toata lumea si sa i se mai si citeasca pe chip sloganul firmei “IMI PLACE!” cand:

    • de toate sarbatorile legale munceste fara a primii nimic in plus (din cate stiu, in mod normal orele suplimentare se platesc dublu la fel ca si duminica la fel ca si sarbatorile legale)
    • nu primeste nici o prima de sarbatori, motivul fiind criza financiara
    • salariul i s-a micsorat tot pe motiv de criza financiara (programul insa se mareste)
    • se schimba si mananca intr-un vestiar comun (fete+baieti) in conditii inumane(mizerie, sobolani, gandaci)
    • daca intarzie 5-20 min. este penalizat 5-20% din salariu, dar cand sta peste program nu vede nimeni si nici nu este platit

    Angajatul trebuie:

    • sa schimbe preturi
    • sa puna marfa la raft (dupa manuale; pt. fiecare departament in parte cate un manual. ex: manual pt. carti, pt. it, pt. jucarii, pt. papetarie, pt. filme, pt. jocuri, pt. muzica)
    • sa faca receptia marfii si retururi
    • sa abordeze clientii (de fapt sa ii faca sa cumpere chiar daca acel client poate ramane fara bani de paine, nu conteaza, clientul trebuie sa plece din Diverta cu multe cumparaturi, sa lase cat mai multi bani la casa daca nu, tot “sclavii in tricouri rosii” sunt de vina)
    • sa faca si pe femeia de serviciu: sa mature, sa dea cu mopul, sa duca gunoiul, sa stearga geamuri, sa stearga praful, sa spele wc-uri (in locatiile care au si wc) dar totul cu economie, fara risipa de carpe sau solutii (eventual sa aduca de acasa)
    • sa cunoasca absolut toate produsele (zecile de mii) la ce raft sunt, in ce zona etc.
    • sa mai prezinte clientilor si anumite lansari de produse, oferte speciale, reduceri, sa promovezi site-ul DOL (pentru ca este in declin), sa promoveze un nou card de credit s.a.m.d

    Sunt zile in care trebuie sa le faci pe toate si iti mai vin si fel si fel de oameni care pun intrebari stupide, care nu stiu sa se exprime nu au informatii minime despre ceea ce vor sa cumpere si tu trebuie sa ii ajuti pt. ca asa scrie pe tricou. de exemplu:

    “o carte scrisa de un autor japonez…nu stiu cum il cheama, nu stiu titlul, stiu ca am vazut-o la tv sau in ziar…stiti despre ce e vorba nu? ajutati-ma!”


    vreau un bilet la concertul “X”…cum nu aveti? scria pe un afis la piata ca aveti, sau scria pe un site ca aveti…(anunturi mincinoase pentru care tot “sclavii in tricouri rosii” sunt vinovati)

    vreau un film regizat de “X” sau in care sa joace “Y”

    OAMENI BUNI! Diverta noua angajatilor nu ne pune la dispozitie nici un fel de informatie despre produse, nu avem de unde sa stim cine a regizat un film, cine joaca intr-un film, ce functii are o consola, cum este un joc pc, cum este o jucarie, o carte sau orice alt produs. Daca suntem surprinsi de catre sefi in timp ce citim pe coperta unui film ce actori joaca in acel film, sau rasfoim o carte sa avem habar de ea, sau umblam la o jucarie suntem luati la intrebari “ce faci? stai? nu ai treaba? abordeaza clientii!”. Si in cazul acesta noi ce sa spunem clientilor? Minciuni doar ca sa vindem?

    Avem un sistem numit “Search” pentru a cauta produse pe stoc, sistem care functioneaza fooooarte greu…se plictisesc clientii cat asteapta pana gasesc ceva la el…tot noi suntem de vina?

    Mi-au spus foarte multi clienti sa propunem diverse lucruri, dar asta nu depinde de noi si nimeni nu ne ia in seama. Nu suntem noi de vina pentru faptul ca sistemul “search” e asa cum e, pentru ca nu putem verifica un produs in stocul tuturor magazinelor din retea, pt. ca nu avem anumite produse, pt. ca nu avem mai multe informatii despre produse si pt. ca nr. angajatilor este mic si clientii trebuie sa astepte. Totul depinde de politica firmei si de conducere, incepand cu sefii mici si urcand in treptele ierarhice.

    00
  25. @Inna: e trist. da-ti demisia si cauta un job decent.

  26. Doamne, ma minunez. Mi se pareau tristi si ametiti vanzatorii de la Diverta- cel putin aia din Plaza Mall. De acu; din spirit de fronda nu mai cumpar de la Diverta. Cum a spus si dictatorul nostru „Omu(l) e inainte de toate” Adica O.Radu sa revizuiasca politica aia de HR.

    00
  27. @Irina
    – eu personal cred ca angajatii ar trebui sa stie ce carti vinde, macar sa cunoasca informatii despre autorul cartii deci ar trebui angajat un om care a citit multe carti la viata lui: un bibliotecar

    – pt filme trbuie sa fie o persoana care se uita la filme nu una care se uita la emisiuni gen „Din Dragoste”: un cinefil

    -la departamentul electro si calculatoare ar trebui angajat unul care e la curent cu jocurile video noi, cu electronicele noi, sa stie de ce un LCD e mai bun ca altul, sa stie de ce un mouse e mai scump decat altul si asa mai departe: un „geek”

    Asta inseamna sa ai angajati de calitate dar in Romania nu se urmareste asta, numai profitul !

    Nu ma intelege gresit eu am lucrat si stiu, nu numai la diverta e asa, la Real-Metro e la fel, tot sclav esti si tot angajat la patron esti !

    Dar eu cand ma duc in diverta si vine un angajat la mine nu stiu cum sa scap mai repede de el, nimic nu stie, nu ma poate ajuta cu nimic…

    00
  28. Hai sa fim seriosi!!! Pt. salariul de 650 Ron de la Diverta crezi ca vin oameni care au citit sa se angajeze???? Nu cred ca sta nimeni in timpul liber sa faca munca in folosul Divertei sa se documenteze despre anumite produse.Eu personal nu am timp pt. asta…
    Unii oameni inca mai stau la Diverta pt. ca sunt conditionati de anumiti factori cum ar fii creditele bancare..ca sa iti dai demisia trebuie sa iti gasesti imediat un job sigur de unde sa nu te dea nimeni afara.Apropo,demisia iti este admisa numai daca vor ei.
    Daca totul ar fii roz cum este la interviul de angajare care este feeric..atunci nu ar mai pleca nimeni de la Diverta si inca ceva la angajare semnezi un contract care are o continuare in fisa postului iar fisa postului o citesti abia in magazin dupa ce ai semnat contractul si te minunezi.In afara de ceea ce este mentionat in contract si in fisa postului..mai vin o serie de noi reguli si responsabilitati pe care le gandesc sefii directi,sefi care nici nu mai au habar unde sa gaseasca un produs,mereu apeleaza la „X” si „Y” (sclavii in tricouri rosii pt. ca sefii nu mai poarta tricouri) pt. a ajuta clientii,dar se numesc sefi pt. ca stau mereu sa scrie mail-uri si se plimba printre raioane sa supravegheze.Apropo…la ticket point exista un singur om pe tura iar daca acel om este in pauza sau este liber tot un sef ii tine locul si tot dupa un sef asteptati 5-10-30 min. asta in caz ca nu stiati.
    Eu am comentat aici doar ca sa se stie de catre cei care ne numesc „sclavi in tricouri rosii” ca nu este chiar asa cum cred ei..toata lumea vede doar fatada dar nu stiu ce se intampla in cadrul firmei.

    00
  29. @Inna: la 650lei ai credite?

  30. eu sunt un fost angajat la diverta si am avut un salar aproximativ: 6-615 ron plus bon de masa.
    Eram:
    1. la raionul IT&Media – primeam 10 ron pentru cunostintele mele despre IT si Media [filme si muzica, jocuri]
    2. casier – vanzare plus facturile de utilitati [distrigaz,tel. mobile]
    3. ticket point
    4. comenzi tipizate fiscale – primeam si aici 5 ron pentru efortul depus :)
    5. lucrator comercial – schimbam preturile, aranjam produsele pe rafturi, consultam clientii, curatenie generala [de la sters praf pana la spalat pe jos], receptia coletelor cu marfa [cantarit si verificat fiecare colet ca sa fie conform scrisorii de transport], xerox
    cred ca pentru un om ajunge atatea, fara sa mai vina vreun client la mine si sa ma intrebe de nu stiu ce carte carte, jucarii etc.

    00
  31. @Inna : Nu inteleg de ce te plangi ? Dupa parerea mea, tinand cont de faptul ca inca mai lucrezi acolo, 650 ron chiar este salariul pe care il meriti. Mai mult nu te duce capul. Nu o lua sub forma de rautate, dar chiar nu iti este evident ca nu ai ce cauta acolo ? Ce studii ai ? In ce domenii ai mai lucrat ? wtf….

    00
  32. @ Inna…”Apropo,demisia iti este admisa numai daca vor ei.” ce vrea sa insemne asta? Exista doua modalitati prin care iti poti da demisia (incheia contractul de munca)
    1.Cu acordul ambelor parti (angajat/angajator) chiar in ziua in care este inaintata demisia sau la o data stabilita de comun acord
    2.Fara acordul angajatorului, caz in care esti obligat sa oferi preaviz 15 zile calendaristice (30 la nivel managerial, parca). Preavizul se prelungeste in cazul concediului de odihna/medical luat in timpul celor 15 zile (adica nu poti sa dai preaviz si sa intri in medical 15 zile si ai scapat).
    Asta e legea. Diverta e mai presus de lege? Ce fac, te tin cu forta?

    00
  33. Ce studii am?Abia am terminat si eu de absolvit o facultate(doar).Am stat atat la diverta pt. ca imi place ceea ce fac dar nu imi place conducerea(modul de gandire,solutiile care nu le gasesc,ideile idioate care le vin ..etc) si nu imi convine salariul..deja e bataie de joc…Atunci cand m-am angajat eram cat de cat bine platita dar in timp salariul nu a crescut mai deloc din contra a scazut.Imi place sa fiu la curent cu tot ce e nou ..in locatia in care sunt eu ma consider a fii profesionista..dar asta nu ajuta cu nimic.
    Am ramas uimita cand am vazut p un site de job-uri ca numarul celor care doresc sa se angajeze la Diverta e de ordinul sutelor…sfatul meu e sa nu faceti greseala asta.

    00
  34. @ raluxa

    Diverta e mai presus de lege? Ce fac, te tin cu forta?

    1. primul pas – seful de magazin nu il anunta pe RM ca un angajat vrea sa plece si a predat cererea de demisie
    2. nu trimite mai departe demisia la sediu
    3. plicul este „ratacit” pe drum vreo saptamana-doua
    3. angajatul de la HR este in „concediu odihna/studiu” mai rar de boala, stiti voi de ce :)
    si asa mai castiga cateva saptamini si prelugesc suferinta angajatiilor
    Cel am simplu este sa scrii frumos demisia si sa mergi la fortele de munca si sa inregistrezi si acolo demisia ta si asa dupa 15 lucratoare esti libera ca pasarea

    00
  35. Asa e, pt 650 RON nu te documentezi, eu ma refeream la oameni care citesc si se documenteaza pt ei pt ca e o pasiune a lor… nu pt Diverta !

    Eu am lucrat la Real Hypermarket pt 550 RON/lunao perioada scurta dar plina de seva :D si chiar stateam in depozit si ma uitam la angajati mai in varsta care de multe ori lucrau ca si cand ceea ce faceau le-ar fi placut (impingeau paleti cu marfa…etc) si nu-mi venea sa cred ca faceau asta cu atata daruire pt 550 RON + bonuri

    Si la mine veneau clienti sa ma intrebe despre una-alta si normal ca nu stiam sa le spun pt ca aveam cateva mii de produse pe raion si era imposibil sa stii date concrete despre fiecare produs in conditiile in care majoritatea produselor se schimba la cateva zile

    Mie imi plac calculatoarele si pot sa spun ca ma pricep la partea hardware si software si as fi preferat sa lucrez in acel raion dar nu m-a intrebat nimeni ce stiu sa fac, ce mi-ar placea…asta ca o dovada ca lor (sefilor) nu le pasa de relatia client-personal

    Desigur ca trebuie sa si mananci in pauza de masa iar masa te costa cam 10 RON daca nu esti pretentios…bani care la un salariu de 650 RON inseamna foarte mult si dupa 20 de zile de serviciu ajungi acasa te uiti in portofel si iti dai seama ca ai muncit degeaba

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube