Lasconi a vrut să se detoneze și a ales o metodă ciudată. Nici un om normal nu lua pozele alea de bune. Vă povestesc cum se fac, că e mișto: printezi fețele ălora, pui pe cineva să le poarte, îi așezi în poziție și faci pozele. Ca să nu lași urme cu editarea.
Tot nu cred că Simion ar ieși pe primul loc. Ceva e ciudat acolo. LA fel și cu candidații PSD/PNL, de unde iau ăia voturile să fie așa de sus?
Credeți că sunt șanse să se anuleze și de data asta, dacă iese Simion/Nicușor? Că Simion a trimis scrisorile alea, deci clar a trișat.

Plus că AUR a declarat 0 lei cheltuiți pe publicitate online. Plus scrisorile AUR și telefoanele lui Ciolacu.
Simion cu Georgescu la vot. Probabil i-a promis gratierea, desi nu stiu daca presedintele poate gratia orice fapta/sentinta. Bolojan cu Antonescu in clip electoral, jegos. Basescu: Romania are nevoie de schimbare. Ciolacu & Co out, pnl reformat (de cine?).
Votati Nicusor Dan, sa ne dam o sansa la viitor in aceasta tara…
E frumi sa se-ntample pocnitori d-astea in ultimul moment, mai vezi reactii si din bulele „tale” si-ti dai seama cat de dusi sunt unii oameni. Pana acum i-am inteles pe aia din bula mea care ziceau ca ei merg cum au mers, ca merita, ca spune ceva. Acum (mai putini, ce-i drept, dar suficienti sa-mi pun semne de intrebare) incearca sa faca gimnastica mentala si sa o scoata tot pe ea victima. Mai mai ca o baga pe aia lu constantinescu cu agenturile. Ba baiatule, daca poti trece peste prostia cu cartea lui memo, peste asta cu poza… E trist sa o tii inca pe asta, si e mai trist s-o scoti victima. Victima cui? A vidului dintre urechi? Ah, da…
Cred că a fost prima oară când m-am răzgândit cu 2 zile înainte de alegeri.
Lasconi și-a mușcat-o de la USR, dar nici ea nu s-a descurcat să-și facă o echipă. Din primul tur ăia n-au susținut-o. Au băgat-o în cursă și apoi au ignorată. Și-au adus aminte de ea abia când a intrat accidental în turul doi, când Clotilde, Fritz și încă unul și-au făcut selfie cu victorieeeee!!!
Asta e, are 5 ani să mai învețe politică. Și Nicușor parcă a crescut după ce l-au trădat membrii de partid. Acum 5 ani nu l-aș fi votat. Acum m-am dus la prima oră să pun ștampila.
S-a găsit și casa „conspirativa”. Din ce zice proprietara cică a fost închiriată săptămâna trecută de niște tineri care au făcut o grămadă de poze și care au acoperit camera de supraveghere în jurul orelor 23 (cred ca atunci si-au pus printurile pe fata). Acu se poate afla și identitatea celor care au închiriat. Ar fi interesant de aflat cine sunt! Lasconi e varza. Mirosul puterii a ametit-o atit de mult incit nu mai judeca normal!
Varză era și anul trecut când erau toți marii ăia oameni de afaceri in spatele ei ?
Ce ne spune povestea asta despre oamenii din partidul care ar fi trebui sa fie altfel, al celor cinstiți, muncitori, ‘smart’ , și care au pus-o liderul lor ? Că sunt de fapt prosti sau sunt și ei doar niste courve, cum sunt și ceilalți ?
Ce ne spune panoplia de candidați, unul mai ciudat / mai cu tinichele, ca altul ?
Ce ne spun ‘dezbaterile’ dintre ei, de fapt niste tatisme, atacuri la persoana, fără vreo idee,plan despre domeniile importante ?
Nu, nu e normal să vrem omul providențial, care e bun și de primar de capitala și de președinte și de orice…asta e mentalitate de țară bananieră..
Se pare că are dreptate Gosu, nu e nevoie ca rușii sa ne atace militar, ne-au ocupat deja… mentalitatea, felul nostru de a fi, i-au ajutat…
courve au fost de cand a plecat Nicușor ca doar de aia a plecat si-a dat seama ca s-a înconjurat de jegosi
BREAKING: SUA au scos România din programul Visa Waiver, deși emisarul republican la București tocmai a recunoscut ingerințele străine la scrutinul din 2024 / Decizia, luată de Homeland Security Department cu două zile înainte de alegerile prezidențiale
Nu las link direct. Arhivă: https://archive.ph/mGLrr
Pentru că vizele nu au vreo treabă cu anularea alegerilor, ci cu stolurile de veri ai lui Gelu Duninica și Ciprian Necula.
S-a transformat din visa waiver în visa wait-er…
Este pentru binele nostru ca nu am intrat in Visa Waiver ca. Te iei in gura cu vreun politist din State si stai 5 ani in El Salvador.
Visa Waiver? Goodbye!
Visa? Waive’er goodbye!
BREAKING NEWS
CCR a invalidat decizia US de interzicere a Visa Waver pentru Romania!
VOTAM MASIV!!! Unde sunt trolii georgesti de altadata?
@Kilroy vad postari cu nume absolut noi, care banuiesc ca vor disparea dupa alegeri.
Sistemul a penetrat absolut tot.
Antonescu reprezintă votanții +60 ani în sus.
Restul sunt copiii lui Ceaușescu care s-au născut în anii ’70, cu excepția lui Simion născut în 1983 parcă.
Strategicii politici și cei din servicii au curtat cât și cum au crezut de cuviință conform categoriei demografice celei mai largi, adică toată generația decrețeilor dacă e să luăm în linii mari, groase, din 1965. De-asta vârstele candidaților sunt atât de concentrate pe cei născuți în anii ’70 special.
Pe ăia născuți în ’80 și ’90, au micționat pe ei cu Georgel. „Mai stați, băieți și fete, nu vă este rândul, abia nouă ăstora din ’70 li s-a permis prezența în față…” ~ acesta e mesajul real cu Simion.
Trebuie să fie o mândrie asupra unei stări de fapt: în sfârșit, măcar la prezidențiale acum, generația majorității României i-a fost permisă să se prezinte după 35 de ani de stat în spatele flatulențelor și cărat valizele moșilor în etate, care-l cunoșteau pe Nicolschi vlăjgan.
Diaspora: faiantarii, gletuitorii, soferii da trak etc… voteaza toti cu Simion Georgescu.
Eu nu stiu cine este candidatul acesta. Ei stiu. Si sunt multi Maria Ta!
Votanții lui Simion sunt ca votanții lui CG: gura mare, până când e vorba de bani (job) sau tortură polițienească.
Cu alte cuvinte, arhetipii perfecți de cobai inofensivi născuți în eprubete. Genul care știu să se bată, nu să omoare fiindcă le este frică de autodistrugere penală pe viață.
Adică, dacă ți-e frică de carabinieri, sau polițiști germani, belgieni, spanioli, francezi etc, ce pupăza ta Rambo crezi că vei fi?
Cam așa…
Nu-s toti diasporenii retarzi, inclusiv faiantarii sau soferii de camion, n-au votat chiar toti cu CG&GS.
Și mai nasol decît atît, am văzut destui de prin țară, cu studii superioare, care sînt cu dilimache junior în continuare, după ce seniorul este forfait…
Cand diaspora vota cu basescu si striga muepesede nu ne-am mai pus probleme de-astea, erau buni !
Trăiesc în Suedia și pot spune fără nicio urmă de îndoială ca idiotii frustrati care comentează doct despre ce slujbă au oamenii peste hotare și ce votează sunt incomparabil mai penibili și mai prosti decât orice concetățean care a decis să voteze extrema dreapta.
Altfel majoritatea oamenilor lucrează în industria auto, armament, construcții, finanțe, it, mobilă. Pe poziții ce presupun să ai o calificare, și sunt plătite ok.
Din ce am vorbit cu ei, partide de tembeli indeciși nu rezonează cu ei, PSD, UDMR și PNL sunt hoți de 35 de ani.
Așa ca votezi extrema dreapta, poate se trezește țara de tâmpiți și îngâmfați ipocriți la realitate.
Regret de fiecare dată când voteze cu maimuțele de la USR. Votez o idee, nimeni din USR nu are ce căuta în politică.
Și dacă nu va convine cum răspund, poate data viitoare va abțineți să îi mai etichetați elitist pe alții în timp ce va curg mucii în barbă. De deștepți ce sunteți, cumva ați reușit mereu să votați același PSD sau PSD light (PD/PNL) de 35 de ani încoace.
Ioan C – m-ai enervat oleacă (superioritatea asta, cumva generalizatoare), dar ai și multă dreptate.
Mânuța verde (prima) e de la mine.
@ioanc eaon gura
orice om care votează extrema dreaptă este un dobitoc fără drept de apel
PSD în toate formele lui, este mult deasupra idioților care votează din răzbunare sau astfel de raționamente. Cu PSDPNL putem trăi, mai fură, mai protestăm, dar măcar treaba se mișcă. Cu fasciștii e game over. De aia curentul extremist trebuie oprit din fașă. AfD a fost interzis. Le Pen scoasă pe tușă. Așa trebuie procedat, iar votanții lor izolați de societate, pentru că nu merită altceva decât tratamentul pe care l-ar aplica ei celorlalți dacă ar avea puterea
Multumesc, Florinel. Apreciez critica. Sunt constient ca am o atitudine aroganta, dar pe cuvant de pionier ca ma incearca de fiecare data un sentiment de vinovatie ca am sarit calul.
Ma deranjeaza, in special in cazul de fata, cand oameni care in mod evident nu sunt prosti, in loc sa priveasca superior la fraierii care au avut curajul sa dea din coate pentru ca s-au saturat sa fie jupuiti de niste imbuibati care au luat statul cu japca, si daca ar sta sa gandeasca un pic critic inainte sa posteze, ar realiza ca si ei stiu cine sunt majoritatea celor care traiesc peste hotare:
– lucratori pe perioada determinata in constructii, transport, agricultura. Ca fapt divers, se lucra aici la o strada, absolut toti erau romani, si ascultatu radio romania actualitati. Cu echipamente grele pentru care iti trebuie o calificare aici si minim primul nivel de limba. Nu cu sapa si picamerul. Din ce am vorbit cu ei, nu par sa fie interesati de politica, dar voteaza cum au invatat aici. Daca vrei aia de la putere sa se trezeasca, votezi cinic extrema dreapta, chiar daca ti se par niste dementi. De asemenea, nu prea ii freaca grija cu spatiul locativ, care este asigurat de angajator. Pun tot deoparte tot si sparg banii acasa, unde ii asteapta familia. Ar prefera sa nu mai vina aici, si sa ramana acasa. Doar ca acasa, e legea junglei, statul ii jupoaie, patronul ii jupoaie pentru ca statul ia spaga de la patron ca sa nu verifice nimic. Daca iti rupi gatul, ghinion, e vina ta.
– mai multi decat cei de mai sus, si mai putin vizibili, pentru ca nu vorbesc romana decat acasa: oameni care au plecat din tara cu familie cu copil, pentru ca au aplicat la un job de birou, sau au fost recrutati (programatori, ingineri, testeri auto, recrutare, marketing, analisti, doctori, asistenti medicali, soferi de ambulanta, profesori, din astea – pentru multe dintre joburile de mai sus, au tras ani de zile sa se recalifice aici, si sa isi ia atestatele de limba).
Fie au cumparat un apartament, fie stau cu chirie. Se stie ce scoruri sunt la imobiliare peste hotare. Abia poti trai dintr-un salariu mare daca vrei un apartament ok intr-o zona ok. Deobicei, ambii parinti trebuie sa lucreze, cu salarii peste mediu pe economie. Altfel, traiesti la fel de prost ca in Romania, in cartiere nasoale. Astia merg sa voteze cu ambele maini pana cand renunta la cetatenie, dupa care nu le mai pasa. Iar pentru ei exista doua partide, AUR si USR. Cu cat USR se duc mai tare pe ulei, cu atat ia AUR mai multe voturi. La asta se reduce tot. Ca doar nu o sa voteze cu partidele prin a caror politici au simtit ca nu mai e alta optiune decat sa incerce in alta parte, renuntand la tot ce au adunat in Romania.
In ambele situatii, sa te muti sau sa muncesti in alta tara presupune multe sacrificii si multa disperare. Si cu risc mare de divort, sa ramai fara slujba si sa se aleaga praful de tot, si sa fii fortat sa te intorci. Dar te gandesti la copil, si dai inainte. Pentru ca in Romania, exista ZERO interes pentru generatiile viitoare. Zero educatie, zero sanatate, zero perspective. Mereu taxe noi pentru a plati pentru tunuri interminabile, rude angajate la stat si pensii speciale, basca.
Si asta e chestia. Cine e prostul? Ala care sta si inghite intimp ce pompeaza bani in curul unor imbuibati, sau ala care s-a saturat si voteaza cum a invatat in Vest: sperie-i cu extrema dreapta, poate se potolesc si incep sa asculte si sa ne reprezinte interesul?
Munca de jos este virtual imposibil sa o mai faci in Vest pentru ca 1. nu ai loc de emigrantii din afara EU, salariile sunt prea mici pentru a trai din ele daca nu vrei sa stai in chirie cu zece somalezi, un afgan, un sirian si trei traficanti de droguri, albanezi sau curzi. Absolut toti gunoaie de oameni cu apucaturi de rudele lui Duminica.
Da, s-a plecat odinioara la capsuni, pentru ca erau alte vremuri, si nici macar nu eram in UE. Intre timp, UE a pompat o cascada de bani in Romania ca sa incetam sa fim tara bananiera, si ca sa ii incurajeze si pe altii sa vina sa investeasca si sa deschida firme in Romania, si sa plateasca taxe. Dar cu rezultate mixte. Pentru ca se fura incantitati industriale. Si ce nu se fura, se risipeste aiurea. Apoi se da vina pe aia care pompeaza bani in cantitati industriale in Romania cum ca sug sangele poporului.
Nu stiu cat conteaza ce am scris. Macar sa fie util pentru doi oameni, si ma declar fericit.
Ioane, ești penibil. Și tu, și toți ăia pe care îi aperi.
O masă de imbecili, aia sunteți.
Tot voi ați votat până acum cu usl și cumva e vina noastră?
Ați plecat proști din țară și ați ajuns imbecili
Ce-mi place mie la Ioan e cum, când votează ”ăilalți” e vina ”voastră”, când votează el e meritul lui:
N-a stricat el țara, am stricat-o noi. Așa că o repară el ”de dincolo”. Desigur – când va avea nevoie de viză să se întoarcă în vacanță la rude va bufni ranchiunos că ”uite dom’le cum se duce țara asta de râpă”. Va uita că a zis că ”poate se trezește țara de tâmpiți și îngâmfați ipocriți la realitate” când a pus votul și vina va fi tot a ălora din țară.
Tipic omului mic care crede că se răzbună pe politicieni când dă foc la satul în care locuiesc rudele lui. După care, dacă-i spui chestiile astea, geme ceva despre cum să nu i se spună lui ”doct” ce să facă, că e democrație și votează cum vrea: cu extrema dreaptă. Se supără foc dacă-l faci apoi prost.
Nu-i mai luati pe prostalaii astia politicos ca nu merita. Suveranistii sunt niste jigodii tradatoare rusofile. Voi credeti ca intrati in dialog cu animalele dar astia sunt spalati pe creier, nu aveti cu cine sa va intelegeti. E un fel de The Last of Us dar cu prosti care se cred speciali. Astia cand dau peste un prost la fel de mare ca ei il infecteaza si asa se inmultesc.
Ioan C am citit comentariul tau si m-am enervat si eu putin. Oamenii astia din diaspora care voteaza cu AUR de nervi ca s-au saturat ca ies de 30 de ani hotii astia de PSD PNL UDMR si asa ca s-au hotarat sa voteze AUR nu au nici o scuza. Si eu m-am saturat ca ies mafiotii de 30 de ani si eu nu traiesc intr-o tara civilizata, traiesc in Romania, daca lor nu le e usor in diaspora ceea ce e de inteles, guess what, nici eu nu huzuresc in Romania, ba inafara de familiaritatea locurilor si apropierea prietenilor si familiei as zice ca o duc mai rau decat ei. Copiii mei au scoli si perspective mai proaste decat ai lor, accesul meu si al copiilor mei la servicii medicale de calitate este mai scazut decat al lor. Si lista poate continua. Dezamagita de sistemul politic sunt si eu boss, deznadajduita, si spre deosebire de ei cu rusu la usa scarii. Si totusi nu ma apuc sa votez scelerati. Poate e mai usor sa pui funia de gat bravand ca te-ai saturat de sistemul politic cand stii ca nu e gatul tau. In ceea ce priveste meseriile lor ca orice roman am atatea rude si prieteni inafara tarii incat acopar o panoplie interminabila de joburi si ocupatii, de la badante la zugravi, electricieni, caratori cu spatele in depozite pana la directori in corporatii, insotitori de bord, IT-isti, avocati, profesori universitari. Optiunile lor de vot nu au nici o legatura cu meseria pe care o practica in strainatate. Zugravu, avocatu, badanta, electricianu si directoru care nu voteaza cu golani tradatori au un singur element comun. Nu le curge din gura de cretini ce sunt. Nu exista scuza si justificare.
Bre, ca unu’ cu minte și pregătire peste medie ce mă găsesc (modestia nu ajută să ajungi sus), prin țări străine de 18 ani, cu oarece legături ocazionale de muncă prin țară, REALITATEA mă obligă să îi dau dreptate lui Ioan.
Câți de aici știu să citească fraza de mai sus folosind punctuația și înțelegând sensul ei? După mânuțele roșii, nu prea mulți.
Adevărul este că votați și lăsați să fie votat PSD ( intră aici și PNL și UDMR) de 35 de ani, cu speranța (idioată) că se vor îndrepta și nu vor mai fura atât. Problema este că nu sunt îndeajuns de competenți încât să nu mai conteze că fură, că lucrurile se mișcă și oamenii trăiesc mai bine.
Ați avut alternative. USR, creat de Nicușor Dan. Dar vouă nu vă plac. Că nu știu să facă compromisuri cu hoții și manipulatorii. Și oamenii buni din USR au plecat, și v-au lăsat în ignoranța voastră. Oamenii i-au zis lu’ Lasconi să își vadă lungul nasului, dar săraca gustase deja din președentie și s-a otrăvit cu atâta ego că nu mai judecă, vezi episodul cu pozele trucate.
În concluzie, aveți încă o șansă să faceți ce trebuie, să avem în fine un președinte bun, inteligent, educat, ordonat, pe Nicușor.
Dacă nu intră în turul 2, atunci Simon are votul meu în turul 2….. Să vedem cum vă place atunci. Că oamenii deștepți vă provoacă teamă. Teamă de muncă, de responsabilitate, de a face ce trebuie. Fără șpagă, fără chiul, fără „est sălbatic”…..
@Fisherman
Am o intrebare pentru tine:
Sa zicem ca ajungi – din diverse motive – intr-o barca care are o gaura. Evident, ar fi fost mai bine sa fii intr-o barca fara nici o gaura, dar asta e, esti intr-o barca care are o gaura prin care intra apa. Ce faci?
1. te chinui cu barca aia, dai de 2 ori la vasle apoi scoti apa cu galeata, apoi iar la vasle, tragand sa ajungi la mal.
sau
2. te oftici rau pe lume ca n-ai barca aia fara gaura prin care sa intre apa asa ca dai pur si simplu foc la barca.
@Sabotor
In aceste momente de multe ori ratiunea nu invinge, ci emotia. Dorinta multora de a da foc la tara este pentru ca unii nu se mai regasesc in actuala societate si merg pe principiu dupa mine potopul. Sunt oamenii care au acumulat enorm de multe frustari in ultimii ani si care nu avut locul unde sa se elibereze. Frustarea exista si-n zona nicusorista in sensul ca sunt multi care sunt satui sa fie condusi de repetentii clasei, dar si in zona aurista unde sunt multi satui de intreaga situatie si care mai mult sunt jigniti si facuti in toate felurile de o parte a societatii, respectiv furati de repetentii clasei.
1. Sunt ăștia de stați în România cu salariul minim pe economie sau cu ajutorul social.
2. Votanții aur.
Plus
3. Te dai jos din barcă și ori ajungi la mal ori găsești o barcă serioasă. (căpșunarii)
4. Te apuci să o peticești și încep ăia de la NR.02 să te înjure și să încearcă să te dea jos din barcă. Și aici devine interesant : când vin ăia de la nr3 să ajute să pună barca pe linia de plutire, se apucă și nr1 și nr2 să îi înjure. Și atunci nu merită să le dai foc la barcă?
@Fisherman
Lasa-i pe aia, eu te-am intrebat pe tine, in contextul in care tu ai afirmat asta:
Despre barca gaurita:
Cei satui sa scoata apa din barca gaurita de mizerabiii care o conduceau, si-au bagat pla in ea de barca, au rupt o scandura din ea si au inotat unde au vazut cu ochii. Unii s-au inecat, altii au ajuns in locul unde si-au construit o noua barca. Acum privesc inapoi cu manie….
Ai uitat o categorie de calfr din diaspora; itistii. E si aia o meserie, sub faiantari, desigur.
Ți-am răspuns, eu sunt categoria. Ajutor cu forța nu se poate, așa că vă dau foc la barcă! Unii or să supraviețuiască, alții nu… Barca o să fie mai ușoară și o să se ridice cu linia de plutire deasupra găurii. Ăia de au rămas or să o repare, ca întotdeauna…
Edit „categoria 3”.
Ca de obicei românul vrea mură-n-gură, nu înțelege ce citește
Nu ar izbucni proteste masive in tara sau cel putin Bucuresti daca s-ar anula iar alegerile? Si proteste reale, nu oameni tarati cu autocare prin oras.. pare greu de crezut ca ar avea tupeul.
Cristian, nimeni nu vrea să moară, majoritatea oamenilor poartă grija datoriilor la bănci.
Isărescu a comunicat că se vrea liniște, din 2013 sau 2014, dacă nu mă înșală memoria. Ordinul se menține.
Si crezi ca daca oameni vor fi omorati pentru ca protesteaza (inteleg ca asta sugerezi sau?), cam ce se alege de linistea aia? Cam ce se intampla cu dobanzile la care se imprumuta statul, daca mai imprumuta cineva statul..
Protestele, chiar si „masive”, sunt inutile fara lideri capabili sa coordoneze actiuni la nivel national si fara cooperarea institutiilor de forta. Vezi Georgia, Serbia, Slovacia.
@Vlado Da, bineinteles, e implicit. Si liderii capabili sunt degeaba fara proteste si sustinere populara in spatele lor. Si sustinerea macar a unei parti din institutiile de forta e esentiala. Stii cum e comentariul tau? Cineva zice: ” Voi iesi la o plimbare” si tu zici: „Da, dar e inutila plimbarea daca nu pui piciorul stang in fata piciorul drept si tot asa, altfel nu vei reusi sa te deplasezi pentru a efectua plimbarea cu succes” – wow multumesc pt viziune :))
@Cristian
Îl mai ții minte pe ambasadorul Gitenstein și afirmația aceea cu acoperișurile & împușcăturile?
Cu terorismul nu ne jucăm.
Pe teroriști, îi lichidezi, până și pe ultimul…
@Cristian
Sa te ajut…
Tu: Vreau sa ies sa ma plimb.
Eu: OK, da’ realizezi ca esti paralitic?
Ce inseamna ca s-a detonat? Si-a distrus sansele si reputatia (cata era) într-o incercare de influenta rezultatul? In ce scop, sa-l ajute pe Nicusor? In acest caz, as zice mai degraba ca a fost detonata..
Nu cred ca cine a pus la cale asta spera ca-l ingroapa pe Nicusor cu o chestie atat de rudimentara si usor demontabila. Din contra, il victimizezi si il ajuti.
plot twist. astia au anulat turul 2 de frica ca iese lasconi….
Pe premisa asta am mers si eu, dar, mai nou, incep sa vad anularea ca pe o chestie pozitiva.
Dava Simion a laut parca 14 % data trecuta, nu prea are cum sa ia foarte mult leste, gai un 16..18. Votanyii CG, mai mult de jumate din ei au votat pe ala in ultimul moment din prostie/hahaiala/ca le zicea bine. Nu se muta prea multi de la CG la Simion.
Antonescu e votat de bugetari si pensionari, dar nici astia exagerat de multi.
ND pare ca e mesia, salvarea, posibil sa ia mult. Lansconi rupe de la el, si invers.
Ponta rupe de la Antonescu.
Zic ca rezultatele vor fi diluate puternic intre primii 4. La distante mici.
Eu zic cam asa:
Antonescu – 25%
ND – 23%
Simion 18..19 %
Ponta 16…18 %
Lasconi 7…10 %
Diaspora baga Simion si ND, cam 50-50. Pe motivu asta posibil Simion cu Antonescu sa isi schimbe locurile de mai sus
ești delusional, se mută aproape toți de la CG la simion, e vorba de răzbunare
estimez că nu se mută cam 20%, cei care au votat CG dar îl consideră pe Simion „impur”.
deci Simion va lua 16 ai lui + 18 de la CG = 34%
locul 2 va fi bătaie în jur de 19-20% între Nicușor și Antonescu – pentru că USL va fura la greu pt Antonescu
restul nu contează. Ponta probabil vreo 10-12, Leana sub 8
Vedem. Eu sunt si in bule din astea de oameni simpli, muncitori. Nu e nimeni fanatic CG, au votat unii ca le-a aparut in ultimu moment so din lipsa de variante au zis ” ba da, asta e omu”. Dupa turul 1 s-au prins toti care e treaba. Baga Lasconi 70% daca nu se anulau.
Auzeam oamenii astia razand si facand misto de ce prostii a tot zis CG dupa
anulare.
Intre CG si Simion nu e =. Sunt total diferiti, Simion e bombardier, nu prea e atragator.
Fiat, mai scade si procentele alea date cu forta de psd catre simion/cg
O sa fie rezultate la distante mici, votantii se dilueaza intre 4 candidati, cum am zis. Aud in jurul meu ponta, lasconi, simion si nicusor.
Nicusor in bula educata, cu venituri mari.
Ponta la pensionari.
Simioni la tineri fara educatie si salarii mici, semi-bombardieri.
Lasconi la tineri cu educatie buna, dar care nu’s la curent cu politica.
https://www.news.ro/cultura-media/trump-a-publicat-un-portret-al-sau-imbracat-ca-papa-1922401903002025050822020082
ăsta trollează și lumea îl ia în serios.
Adevărul este că la cîtă minte are și cît de fanfaron este cam devine credibilă gluma…
Pai in campanie lumea a crezut ca trolleaza si el a vorbit serios !
Stai să il vezi dezbrăcat în Vladimir Putin…
S-o fi inventat vreun premiul Nobel pentru cosplay?
Cat de sigur esti ca troleaza?
100%?
Sigur?
Sigur sigur!!??
Sau 99.99%
Ca mai e si 0.01% ca e senil, narcisist, magalomaniac, idiot …
Sa mă anunțați când se costumează in Șoșoacă. Ori în Lasconi, că-n Lavinia nu încape.
Mda, dupa noiembrie, nu ma mai hazardez acum sa mai zic ceva.
Am tot hamait pe aici ca finala ND – Ponta, dar pare ca totusi georgistii sunt all in pe Simion. Asa ca, probabil o finala Simion- ND, cu ajutorul diaspora, unde ND este clar peste Antonescu.
De altfel, 2 numere vor fi interesante:
1. Votanti diaspora. Cu cati mai multi, cu atat mai mari sansele pt o finala Simion-ND. Se pare ca sunt premise pt o prezenta record de aproape 1.5m.
2. Numar total votanti. Cu cat mai multi, cu atat inseamna ca georgistii nu au stat acasa.
Si ca o curiozitate, de vazut scorul lui Banu. Am auzit cativa care au votat pur exotic cu Georgescu si acum vor sa voteze la fel. Nu m-ar surprinde sa scoata chiar si peste Lasconi.
@Marius, mie mi s-a parut Banu la fel de cretin si rupt de realitate ca Georgescu. Vorbea de Uniunea Sovietica, in loc de Federatia Rusa, vrea sa dea arme la tot poporul, dar Romania, ca tara, sa nu se inarmeze. Omul e „dus”, singurul atu al sau fiind un oarecare simt al umorului si un fel de auto-ironie. Nu cred ca va lua prea multe voturi doar pentru ca este „exotic.”
Altfel, bugetarii par scindati intre Antonescu si Ponta. Am doi vecini, ambii bugetari, la aceeasi primarie de sector din Bucuresti. Unul voteaza Antonescu, altul voteaza Ponta.
Cred ca Lasconi isi poate lua adio, dupa prostia cu fotografiile, de la cariera politica la nivel inalt.
Sper ca Nicusor Dan sa ajunga in turul doi si sa castige alegerile, indiferent cu cine se va confrunta in „finala”.
XYZ – umorul involuntar e gafă si prostie, nu semn de inteligență. N-are umor, dar se poate râe de prostiile lui.
Am uitat sa mai adaug un numar de urmarit: prezenta la vot in Harcov.
Daca maghiarii se mobilizeaza sa voteze un roman ( prin mobilizare inteleg peste 40%), atunci Antonescu mai compenseaza din ce va pierde in fata lui ND in diaspora.
Pentru ca in secuime Antonescu va lua lejer peste 50%.
Simion ar putea câștiga în turul 1, dar îl face praf oricine intră cu el în turul 2. Fie el Nicușor sau Crin. Eu merg pe o finală Nicușor – Simion și victorie Nicușor într-un set: 60-40.
Ești sigur de Nicușor în t2 cu Simion? Crin îl bate pe Simion in t2.
Dar nu știu de Nicușor. De asta nu sunt sigur.
Am mari emotii ca Nicusor va fi furatin favoarea expiratului Antonescu, dar sper ca reprezentantii USR din sectii vor fi vigilenti. Ca el, independent fiind, nu are oameni in sectii. Nici Ponta.
La 41% cat a adunat tiganul in T1 vs ND cu 21%, meciul e deja transat pt T2.
Tiganul e la 9% de victorie iar ND la 29%.
Daca tiganul se ascunde de presa si dezbateri ca si pana acum, nu pierde nimic. In schimb isi va adjudeca imensa majoritate a % lui Cacarau pt ca e clar deja ca psd a lucrat pentru el la alegerile astea, cu mult mai multa convingere ca in Nov 2024. Isi va adjudeca si % lui Ponta ca asa-i in tenis. Poate mai ia 1-2% si de la ametitii aia mici prin simpla forta a gravitatiei.
ND, in afara de % Elenei, a unor firmituri scurse de pe la aia mici si a vreo 8-10% de la Cacarau.
Asadar, ma astept ca T2 sa se transeze iliescian in favoarea tiganului pe la 65-68%.
Apoi urmeaza transarea majoritatii in parlament, apoi va incepe atacul asupra institutiilor, etc. Psd s-a cam prabusit, mancat pe interior de tradatori agilizati de slabiciunea si esecurile actualei conduceri iar o parte din lideri pregatesc de ceva vreme combinatia cu AUR si continuitatea la butoane.
Ne-a putit Pesedeneleul? Stati sa vedeti Pesedaurul!
In ce-l priveste pe dlimache, el probabil a castigat promisiunea libertatii la schimb cu promisiunea ca de acolo unde il va lasa avionul tocmit special de tigan, va uita definitiv unde e Romania pe harta. Cica tiganu’ nu glumeste cand e vorba de promisiuni…
Anul trecut, la turul I, din diaspora erau 46.045 de voturi pe vremea asta. Acum, la ora 08.00 sunt 121.700 de voturi din diaspora. Cum scrisese cineva mai sus: părerea mea e că ăștia ies cu vot de blam și pun ștampila pe extremistul lor.
200 000+ acum la 14:10
Dom’ Dr. Coloja, aveti perfecta dreptate! Altfel, așa-i ca nu putem să nu zâmbim nițel când vedem pseudo-intelectuali cum guiță elitist din cauză că bățul din cur a fost înlocuit cu un morcov?!?
@IotaOmicronNiu: Să vezi tu guițat și ”denial” după ce citește lumea chestia asta. Noroc bun să-i convingi pe proști că i-au dus rușii de nas atâta vreme.
Eu cred ca atunci cam toti aia normali din diaspora nu au iesit la vot pentru ca nu aveau ce alege, in mod real. Asa ca au iesit doar neadaptatii din tarile adoptive. Acum au iesit si aia care au pe cine vota. Pariul meu e ca in diaspora castiga Nicușor sau Antonescu.
400.000+ acum la ora 22.00
Părerea ta e greșită.
Semnat culegător de căpșuni în Finlanda.
După alegeri. Dacă iese Simion, am belit-o. Dacă iese Crin, nu se schimba nimic, rămânem cu ea beliți. Dacă iese ND, Ciolacu pleacă forțat (motive sunt destule și o sa-i mai gaseasca), iar ND nu are decât sa pună bazele unui nou partid, pentru viitor. Pina atunci, timp de 4 ani, merge pe sarma!
Daca iese Simion, sper ca aveti EUR, nu lei.
Personal sunt de parere ca prezenta la vot va fi apropiata de duminica orbului, din motive lesne de inteles. Cel mai nasol scenariu este ca Simion sa ia in juru la 50% si sa inchidem povestea cu turu doi.
In diaspora Simion o sa aibe procente nord-coreene, iar in tara asta o sa se simta. Pe langa asta organizatiile din teritoriu ale psdnl vor fi tentate sa schimbe barca, daca situatia o va cere. Vom vedea, sper sa ma insel…
Asdad, faci pe desteptul aici de prea multe ori, asa ca nu ma pot abtine sa-ti taxez ignoranta. In primul tur se poate castiga doar cu 50% + 1 din nr total alegatori, nu voturi.
Hai, spor la votat Crinutu
Asdad 2005,
Am remarcat ca iti dai cu parerea(prost) despre orice.
Sa iti citesti comentariul asata luni.
Ai idee ce inseamna procente nord-coreene.
Corect. Se castiga alegerile din T1 doar cu voturi egale cu 50%+1 din numarul total de alegatori, nu din voturile exprimate, atentie!
Doar in T2 se castiga alegerile cu 50%+1 din numarul de voturi exprimate.
De aceea, performanta a fost realizata o singura data din 1990 incoace, de Ilici, cu 89%, parca.
Matematic sunt ZERO sanse ca vreun candidat la alegerile astea sa castige din primul tur.
@Marius,@Caposu
Nervozitatea si nemultumirea este maricica prin societate si totul se va descarca prin vot. Pe diaspora prezenta la vot este maricica sa nu zic ca a explodat, iar oamenii care voteaza sunt din bazinul pe care Simion l-a cultivat cu atentie. Claudiu Tufis pune mai frumos in cuvinte decat mine, dar Simion are sansa sa cam mature cu restul pe diaspora, cel putin asa spun datele curente.
Toate astea plus nervii intinsi la maxim in societate au sansa sa produca surprize nemaivazute. Ca ne place asta sau nu e o alta discutie.
@Tom
Matematic clar nu are cum sa se intample sa castige din primul tur Simion, dar un procent de peste 40% apropiat de 50% nu este imposibil. Abia atunci se impute treaba.
O chestie oarecum interesanta este ca cei care fac exit-polluri se lovesc foarte des de refuzul celor sunati in a spune pe cine au votat. Asta inseamna ca ce se va spune la ora 21 ar putea fi invalidat de numaratoarea voturilor.
Ești prăjit rău, Marius.
Se câștigă cu 50% + 1 din numărul voturilor exprimate, daca se prezintă 100 la vot și Lasconi ia 51 de voturi, economisim bani și nu mai organizam turul 2, chiar daca pe liste avem 19,000,000 de alegători potențiali
Mai citeste o data.
Marius spune că se poate castiga cu 50% +1 vot din numarul total de alegători (adică aia din cele aprox. 18,000,000 alegători înscriși pe liste), ceea ce e fals, nu ai nevoie de 9,000,001 voturi că sa nu se organizeze turul 2. Probabil prezenta va fi cam 9,700,000, deci poți să fii președinte din turul 1 daca obții 4,850,001 voturi.
ce plm esti așa imbecil mă, îți spune lumea că e 50% din cei de pe listă, tu insiști în prostie. „ceea ce e fals” – că declari tu
nu, e adevărat. nu poți fi președinte din primul tur decât cu 9 milioane și ceva de voturi.
la turul 2 e ce zici tu, acolo nu mai contează câți votează, contează doar cine are mai multe voturi dintre cei doi
Direct din lege (https://lege5.ro/Gratuit/gi3dcmbygy/legea-nr-370-2004-pentru-alegerea-presedintelui-romaniei):
„(3) Este declarat ales candidatul care a întrunit, în primul tur de scrutin, majoritatea de voturi ale alegătorilor înscrişi în listele electorale permanente.”
Nu spune nicaieri ce inseamna majoritatea dar noi stim ca e 50%+1
Cei care au editat pagina https://ro.wikipedia.org/wiki/Alegeri_preziden%C8%9Biale_%C3%AEn_Rom%C3%A2nia,_2025 nu prea au inteles ce au citit in lege.
„Alegerile prezidențiale au loc în România la data de 4 mai 2025. În cazul în care niciun candidat nu obține votul a 50% plus unu din numărul total al cetățenilor înscriși pe liste, un al doilea tur va avea loc pe 18 mai 2025. ”
„Președintele României este ales prin vot universal, direct și secret. Un candidat este declarat câștigător în primul tur dacă obține peste 50% din voturile valabil exprimate. ”
Acum intelegem de ce AD e asa sigur pe ce zice.
Ceea ce mi se pare mie remarcabil la această campanie este absența completă a gurului CG. Așa ceva este foarte foarte curios, din principiu dacă un om cinstit ar fi fost împiedicat pe nedrept de autorități să candideze, ar fi fost iureș, proteste, ar fi ieșit să se zbată să urle să facă tot posibilul să i se facă dreptate – în schimb el nici pâs nu a zis, sau mă rog poate nu știu eu.. n-am aflat. De ieșit au ieșit 12 leșinați și panarame..
Ceea ce înseamnă una sau mai multe din următoarele:
– CG e cufurit la cur, speriat de perspectiva pușcăriei și a decis să stea cuminte așa cum i-a fost recomandat
– CG a fost doar un pion, o încercare eșuată, care s-a fâsâit ca un balon de săpun și a fost tras pe dreapta
– CG nu înghite în mod real suveranismul și AURul, deci nu vrea să se asocieze în nici un fel cu golanul Simion
Sunt curios cât din această nesusținere va conta la vot pentru Simion, în sens negativ. Știm că Simion pretinde, în mod mincinos, că CG l-ar susține, și se preface că ar fi candidatul suveranist al AUR-SOS-POT-CG, dar votanții, oricât de proști ar fi, tot văd că lipsește gurul din peisaj – deci se induce în subconștient un sentiment de neîncredere. Nu mai zic că Șoșoaca îl desființează.. deci poate asta să fie călcâiul lui Ahile pt simion, faptul că nu rezonează cu electoratul georgist, între el și CG este o mare mare diferență de percepție, ăla fabricase o imagine perfectă de înțelept, ăsta e perceput ca un țigan de pe maidan, golan de peluză..
Toate trei sunt adevarate.
La ultima, nu inghite Simion de niciun fel, de aia a fugit de el si de posibilitatea de a fi asociat cu el, cat de tare a putut dar lingaul Simion l-a incoltit de cateva ori cat sa produca niste aparente stravezii in directia aia.
Altfel, creierul lui CG emana prostii cu vagonul de buna voie: legionarisme, suveranisme, dacopatii si alte cacaturi. Omul e caz de psihiatrie pe bune.
Dar Simion nu are treaba nici cu suveranismul nici cu autarhia. El este al doilea pion PSD, cel insarcinat cu altoirea PSD pt a-l alinia la cerintele noului arhetip de votant pe cale de a deveni majoritar in anii ce vin, pe masura ce baza veche de votanti PSD, bunicii si parintii astora trec la cele vesnice (tanar, needucat, puturos, tiktokist.
Omul vrea putere, vrea faima si se foloseste fara scrupule de oricine ii intinde un deget pe care apoi si-l insuseste cu viclenie. Are sustinere in PSD de la cei care inteleg ca trebuie sa se reinventeze ca sa ramana in preferintele noului electorat si astfel la putere.
Iar in parlament, o majoritate PSD-AUR-lipitori traditionale le va asigura confort pentru multe legislaturi de-acum incolo. Sigur, pentru cei care au nevoie de tapi ispasitori, Ciolacu va disparea din prim plan.
Asa ca, Cacarau sau Semiom, fix aceeasi mizerie. Oricare iese, fie ca presedinte, fie ca PM, PSD castiga.
De aia ND e cam singur pe culoarul „astalalt”.
@Flat tocmai a apărut Guru CG la braț cu Simion care a declarat “am votat cu Călin Georgescu”
Cum ăla încă are voie să-și arată fața în spațiul public e încă un mister nedezlegat /s
Da, iată că m-am înșelat. Cat trăiești înveți.
Acum că a fost reactivat, întrebarea este dacă se va apăsa pedala în următoarele două săptămâni , dacă gurul va veni lângă Simion la mitinguri, la emisiuni? Dacă este așa, suntem în pericol mare, pentru că idiotul vrea postul de premier
Cica BEC a stabilit ca e ilegal sa iti fotografiezi/filmezi buletinul de vot. Pai stai coae nu ziceai nu ai atributii in a stabili ce e fake si ce adevarat? Poate ca toti aia care isi posteaza buletinul de vot l-au prelucrat digital putin. Sau nu.
Nu a stabilit BEC, este lege în privința asta.
Vă rugăm să aveți un limbaj civilizat! Ce sunt expresiile astea? Unde credeți ca va aflați?
Unii, chiar prea multi: aia voteaza cu CG ca sunt prosti.
Ba, da’ unul nu vede calitatea materialelor publicitare, filmuletelor, etc pe care le-a avut CG, si sa zica „haide sa facem si noi la USR ceva de o calitate asemanatoare”.
Sa se anuleze zic io. Sa fie circ circ.
Sa se anuleze pana cand iese cine vrea ciolacu. Sau la fel de democratic ar fi sa le fie interzis dreptul de vot alora care au votat georgescu si simion
Diaspora e 70% cu George, oricate fraude s-ar face pentru „Candidatul cu nume de floare”, domnul Simion va in turul doi de pe primul loc, problema e ca urmeaza o noua anulare a celui de-al doilea tur, cade lumea in lehamite, ca in Bulgaria. Votantii hardcore ai PSD sunt cu Ponta, multi PNL-isti sunt in secret nicusoristi. Locul 2 e intre Victor si Nicu, iese Victor pe 2, se anuleaza si alti candidati nu mai sunt de unde scoate. La nivel de sistem cartile se fac pentru ND care e un pic antisocial, e ceva inexplicabil cu el, ca un autist timid in public dar totusi cinic si calculat, evident gandeste precaut si matematic, are o familie frumoasa, este superior lui George dar nu asta cauta romanii. GS e oglinda societatii romanesti cu bune si cu rele, prezentul si viitorul ei.
Nu se va anula nimic.
PSD a dat cu subsemnatul prin occident ca de data asta alegerile vor merge snur.
Si s-a asigurat de asta impartind „banii” si pe „negru” si pe „rosu”.
Teoretic, cu Cacarau si Simion in joc, nu au cum sa piarda, indiferent ca voteaza prostii noi, mai tineri, cu scoala pe tiktok si moloz in cap sau bunicii si parintii lor (care au votat PSD cu doua maini timp de 30 ani si, dupa ce batranetea le-a fwtwt neuronii si visele, au luat-o pe panta conspiratiilor, dacopatiilor, suveranismelor si cretinismelor, la modul general).
Mai sunt doar vreo 30 de ore până când Elena Lasconi va fi cea mai detesta femeie de pe continent și nici tăntălăii de la USR nu vor scăpa de furia și flegmele propriului electorat. Doar Ponta mai poate face o minune acum luând cât mai multe voturi de la Căcărău.
Cea mai mare muie o să și-o ia usr-ul când o să iasă autistul pe locul 2.
Asa lehamite….le iau in ordine
Cu miscarea asta,atat Leana cat si usr,poa sa zica adio. Au aratat ca sunt la fel ca restu. Au pierdut multi votanti. Nu stiu daca la urmatoarele mai fac 5%. Nici nu merita! Sincer. Manevre,combinatii. Adio!
Nicushor,cred ca trebuia sa stea pe margine sa ii lase pe astia sa se canibalizeze,mai facea un mandat la PMB. Noi ramaneam cu antonesque 5 ani si venea asta peste 5 ani pe un mare cal alb cu o plua de 3 m.
Psd,pnl,udemereu incet incet se duc. Ceea ce nu poate decat sa ma bucure. Tineti minte ca pntcd avea cat,30%? Nu mai exista. Asa si astia,in 10-15 ani ADIOS!
Cat despre,aur,pot si sos…huh. mancavas gura voastra,30% din pupulatie aia e! Misogina,la limita educatiei,saraciei. Ce nu pot eu sa inteleg,oamenii care ii voteaza pe aia sunt constienti,ca o data luata puterea,ajutoarele,subventiile ai restul artificilor n-o sa mai existe?
Complicat. Vedme maine seara la 21 cun stam. Pana una alta,eu n-am convingerea ca simionsez merge in turul 2.
Cred ca prezenta la vot o sa fie mare,60%-70%. Frica de rusnaci,va scoate multi oameni la vot. Plus,cenim dupa cateva zile libere,oamenii sunt odihniti,cu foamea potolita.
Sa fie antonescu locu 1,nik 2 si simione pe 3? Asta sa fie surpriza?
Eu sunt foarte curios ce iese.
In cercul meu e o mare tacere, nu zice nimeni cu cine voteaza.
In cercul sotiei (big $$$) toti au votat cu CG si acum cu Simion/Ponta, asta desi au afaceri cu multe meleoane europene. Ceva imi scapa, probabil nu isi doresc o jsutitie functionala, ci una cumparabila, insa nu ii pot banui de vot cu premeditare.
Aici, si in general pe internetul spalat, optiunile reale sunt ND si CA, doar ca ce sa vezi, pe „Dark Web” (FB/TikToc) e fesival si sunt multi!
Teoretic iese pe primul loc Simion (foarte multi frustrati de episodul CG voteaza din razbunare cu el), practic nu cunosc astfel de persoane.
„…foarte multi frustrati de episodul CG voteaza din razbunare cu el, practic nu cunosc astfel de persoane.”
Eu am cunoscut oameni care pareau f ok pe care i-am descoperit ulterior votand CG cu doua maini si aproband voios pe Trump.
De atunci am ajuns in situatia ta, practic nu mai (re)cunosc niciunul.
Am votat și eu ieri în Germania. Când intram în secție, tocmai ce ieșea un domn alături de soția sa, 50 și ceva de ani, urlând George Simion. I am spus Doamne ferește!, m a privit cu ceva ura și s-a suit în mașină sa germana, într un oraș curat, mergând probabil sa ingurgiteze mici și sa și ia tara înapoi.
În alta ordine de idei, ce diaspora aveam în 90, 92, 96 și 00?
Revin cu cateva calcule, avand in vedere ca diaspora se mobilizeaza peste asteptari. 355k cand scriu, probabil 400k pana se termina ziua. Si mai este ziua principala, clar se va depasi milionul, asa ca diaspora devine extrem de importanta.
In nov24 georgescu si Simion au luat 55% impreuna. Este ffff probabil ca Simion sa ia toti acesti 55%.
Lasconi a luat 26%, foarte multi vor trece la ND, ca si in tara. Cu ce mai ia de la votantii Geoana, Diaconescu si Orban, poate chiar si Ciuca.. zicem un 25% solid.
Asa ca cei doi vor lua cam 80% din voturi. Restul la Lasconi, Ponta si altii.
Antonescu nu va lua mai mult de 5%. Cuplil Cio-Ciu au avut 7% impreuna, dar nu era Ponta.
Tragand linie, la sa zicem 1.1m voturi, ND culege vreo 220k voturi peste Antonescu.
E mult, peste 2 procente- raportat la voturile din tara.
Asa ca maine seara, daca in exit polluri Antonescu nu are minim 3-4% peste ND, o sa vedem un Crin cam ofilit.
Crin o ia puțin printre dinți…
Eu cred ca in Noiembrie s-au dus la vot doar neadaptatii din tarile lor adoptive. „Capsunarii” aia care acum 20 de ani veneau cu 500 de euro in Romania si se simteau regi. Oamenii normali nu s-au prea dus la vot pentru ca nu prea aveau cu cine sa voteze. Acum insa s-ar putea ca oamenii normali sa fi vazut pericolul adus de tampitii de Georgescu si Simion si-n plus sa si aiba cu cine sa voteze; sincer inclusiv Antonescu e cu 2 clase peste oricare din candidatii din noiembrie. S-ar putea ca votantii masiv sa aibe o surpriza.
intrebarea e … cu cine voteaza georgescu?
Cu Funeriu, cica-l simpatizeaza.
Cu john banu.
Ala a promis cu armele.
Potra badigardu’ s-a plans lui dilimache ca nu mai are baza de recrutare ca romanilor nu le place sa fie fugariti de negri cu pwla sculata prin jungla si nici buget de training nu mai are pentru pregatirea celor cativa tineri recruti gasiti care-s familiari doar cu tastatura telefonului si care nu mai stiu a demonta si remonta un AK din pozitia „pe loc repaos” in 30 sec ca pe vremuri. Si, pe cale de consecinta, nu-i mai poate sustine financiar ambitiile de mobilitate lui dilimache la nivel de SUV clasa superioara ci maxim la nivel de abonament STB pe toate liniile de suprafata plus o cartela de metrou de 10 calatorii. Pe luna. Cat priveste badigarzii alocati, nu mai pot fi asigurati nici aia, asa ca dilimache ar face bine sa foloseasca solutia de transport doar la ore de varf cand aglomeratia naturala ii va servi ca scut in fata eventualilor raufacatori atat in lungile asteptari din statii cat si.dupa accesul in vehicul.
Asa ca, natural, dilimache va intoarce favorul si va vota pe Banu cu armele in speranta de a-si salva prietenul de la faliment.
Gurile rele zic ca ar fi cerut si lu’ Semiom un Logan de la partid in schimbul votului si sustinerii sale. Cica Semiom nu i-ar fi dat nici macar cu ‘seen’ la mesaj.
Cine se-aseamana se-aduna. Funeriu nu poate spune o fraza scurta cu subiect și predicat, stand pe loc, trebuie sa se scoale sa se miste ca un coa intr-o caldare și să peroreze pana uita de unde-a început!
Suge ma un ciorap, omul ala are carte la bord si tu-l cauti in fraze scurte.
Nene, e mai citit ca mine, mai coerent, mai reusit, mai bun recunosc si aia e.
Te tii de carte regulat si vrei mai bine, mai departe.
@J: da ba s-a tampit de-atata carte; practic incepea fiecare fraza cu „eu ca om de stiinta” si a mai zis c-a avut 2 sefi un laureat al Premiului Nobel si pe Petrov, hai sictir cu basistu’ tau.
Întreba cineva la o emisiune , susținând sus și tare că trăim cele mai bune vremuri ale noastre ( ale românilor ) ,care este diferența între 1 Mai de acum și 1 Mai din „89 ?
Păi 210 miliarde euro și un deficit de aproape 10 %……. La 1 mai 1989 aveam datorie zero, singura țară din lume, cu sacrificii imense bineînțeles, dar băi datorie 0 , singura țară din lume fără datorii, băi e ceva….. deci doar dobânda pe Ianuarie și Februarie a fost 2 miliarde euro……
Sincer chiar nu contează cine iese ….. vine nota de plată….. și o să decontăm cu toții…..
Vine o laie! Toată lumea trăiește pe cârâială! Așa se fac business-urile acum. Cu banii altuia sau cu banii băncii! Este cam bătrân, tataie!
Ciocanul a crezut că participă la concursul „spune-mi că nu ai crescut în comunism fara să îmi spui că nu ai trăit în comunism”.
Nici eu nu am crescut în perioada aia dar am avut și încă am bătrâni care mi-au povestit una alta. Tldr: a fost rau pt pulime
@Johny Hammer: Omul lui Dumnezeu. Vorbești despre datoria externă ca și cum ar fi un lucru extrem de nasol. Fără să poți numi o țară care trăiește exclusiv din PIB, desigur; acum sau în 1989. Apoi, țările au datorii externe pentru că PIB-ul ăla fluctuează și economiile fluctuează. Nu mereu produci cât e nevoie, așa că te împrumuți.
Doi la mână – eu am prins vremurile alea, că-s născut în ’79. Curent tăiat două ore pe noapte, zero apă caldă la etajul 4 pentru că nu exista presiune în țeavă, rafturi goale, jumătate de oră program de știri la TV în rest ”purici” pe ecran. Nu era deloc glorios să n-avem datorie externă, trust me.
Cât despre dacă trăimi cele mai bune vremuri ale noastre față de ce era înainte de Revoluție, salariul upă 1989 a crescut de 18x. DE OPTUSPRESEZECE ORI. Știi cât era PIB-ul României în 1989? 54 de miliarde de dolari? Știi cât era PIB-ul nostru la final de 2024? 350 de miliarde de dolari. De aproape 7x mai mare. Apropos – știai că actualmente suntem țara europeană cu cea mai rapidă dezvoltare? Știi cu cât a crescut PIB-ul per cap de locuitor din 1989 încoace? Cu 687%. Adică ȘASE SUTE OPTZECI ȘI ȘAPTE LA SUTĂ.
Așa că da – trăim cele mai bune vremuri ale noastre. Așa – la o distanță astronomică de era Ceaușescu când nu aveai libertate de mișcare, exprimare și te duceau ăia la scos cartofi cu autobuzele lor cârpite sumar.
Știm a cui e retorica asta cu ”ce bine era înainte”. Scutește-ne cu minciunile de partid.
vedeți ce înseamnă lipsa de educație și manipularea din online? iei un concept relativ simplu, datoria, și îl aplici pe mintea unui om care nu stăpânește noțiuni de macroeconomie.
de ce sunt românii îngroziți? de datoriile la bănci. românii urăsc băncile pentru că au impresia că îi fură, sau că camăta nu este o activitate demnă, ei ar vrea bani gratis, nu cu dobândă. mă rog, divaghez
așa că tot prostul are în cap echivalența DATORIE = RĂU. bun, îi bagi boului în cap că DATORIA ȚĂRII era 0 în 89, deja crede că atunci umblau câinii vagabonzi cu Eugenii în coadă. Acum datele reale le publică eurostat, deci îi arunci în față și miliardele actuale, sună înfricoșător, boul crede că trebuie să le plătească el din buzunar sau ceva. nu înțelege că statele se împrumută constant și este un proces normal al economiei. dealtfel și la nivel personal, creditele sunt bune dacă le iei cu cap și le folosești fără excese.
aplică acum același principiu de manipulare cu diverse alte subiecte și obții
– prostul care e convins că știe mai bine decât medicii cum e cu vaccinul și că big pharma vrea să ne omoare, covid nu există
– prostul care e convins că toți gayii sunt pedofili și de fapt vor să corupă copiii să devenim toți gay în 30 de ani
– prostul care e convins că prin agricultură de subzistență o să fie românia o mare putere, deși îi arăți cu statistici că acum producem de 10x mai mult decât în ceaușism
– idem industria, etc.
Exiști? Ești treaz? Ai trăit vremurile alea?
Daca răspunzi cu da la cele 3 întrebări, atunci Ești…
1968–1971: Startul deschiderii și al împrumuturilor:
1968: Ceaușescu condamnă invazia Cehoslovaciei de către URSS → România capătă o imagine pozitivă în Occident.
1970–1971: România începe să contracteze primele împrumuturi externe de la țări occidentale, FMI și Banca Mondială.
1972–1979: Boom industrial și îndatorare accelerată
România se angajează într-un program masiv de industrializare (combinatul de la Galați, petrochimia de la Pitești, centrala de la Cernavodă etc.).
Importurile de tehnologie și echipamente occidentale sunt finanțate prin împrumuturi externe.
1973: Criza petrolului → creștere masivă a prețurilor la energie și transport → economia românească începe să se dezechilibreze.
1977 – Cutremurul
Datoria externă ajunge treptat la peste 10 miliarde de dolari.
1980–1981: Criza datoriilor
România are dificultăți în a rambursa împrumuturile.
FMI și creditorii cer reforme economice și restructurare a datoriei.
Ceaușescu refuză să accepte condițiile FMI, considerând că ar afecta suveranitatea națională.
1982–1989: Austeritate și izolare
Populația suferă din cauza lipsei de alimente, electricitate, căldură și bunuri de
consum.
Economia internă este sacrificată pentru plata datoriei.
România devine tot mai izolată internațional.
1989: Datoria este achitată
Oficial, Ceaușescu anunță că România a plătit toată datoria externă (circa 11 miliarde dolari).
Totuși, economia este complet epuizată, iar nivelul de trai e la pământ.
Aceste politici contribuie major la prăbușirea regimului în decembrie 1989.
Datele sunt copiate de pe ChatGbt, nu vreau să justific în vre-un fel regimul, fac doar o comparatie de ce ne-am împrumutat ATUNCI și pentru ce suntem datori vânduți ACUM !!!
Ia zi bă @Flat unde s-au dus banii? Explică-mi te rog așa ca pentru proști……ia în considerare și diferențele de acum. bani din diaspora plus bani de la Uniune…. deci bani căcălău……unde sunt?
Sunt in autostrăzi, în clădiri renovate, in computere și nu în ultimul rând în burțile noastre, bă frate. Din ce crezi că se plătesc pensiile?
Probabil ai uitat ca in anii 90 erai bogat dacă cumpărai o cutie de santal, acum orice pensionar browseaza rafturile de produse bio. Nu înțeleg cum puteți să ignorați creșterea nivelului de trai la standard european, deja în București este ca în vest.
Da, s-a mai și furat din miliardele alea, dar este marginal. România o duce extrem de bine. Nu vorbim de sate din Bărăgan sau alte zone paragină care trebuie rase de pe fața pământului, vorbim de orașele mari
@Johny Hammer: Hai că-ți răspund eu, ca de la om citit la om care are nevoie de ChatGPT și scrie ”vreun” cu cratimă. Cum ziceai tu – ”ca pentru proști”:
O dai din nou cu datoria externă plătită de Ceaușescu, fix ca o găină fără cap. După ce expicasem clar mai sus diferențele dintre ”atunci” și ”acum”. Compari o datorie externă de atunci cu una de acum în condițiile în care PIB-ul de acum de șapte ori mai mare. Ce eviți tu să spui e că dintre țările Eruopene România stă chiar bine la datoria externă raportată la PIB. Grecia are o datorie externă de 163,6% din PIB; Franţa de 112,2%; Belgia de 108%; Spania de 105,3%; Portugalia de 100,6%. România înregistra la finele trimestrului doi din 2024 un raport datorie-PIB de 51,1%. Până la noi, mai îndatorate (pe lângă cele amintite deja) sunt Ungaria, Austria, Finlanda, Cipru, Slovenia, Germania, Slovacia, Croația și Polonia. Abia apoi urmăm noi, undeva la coada clasamentului.
Vorbești ca un om care nu s-a documentat deloc.
Îl întrebi apoi pe Flat ”unde s-au dus banii”. În tot ce vezi în jur: infrastuctură, agricultură, clădiri, drumuri. A primit România de la UE fonduri nerambursabile cu o valoare mai mare decât avea întreg URSS-ul și sateliții lui în anii ’70, de vorbeai tu de „expansiune economică”. Literalmente ne-a dat UE bani gratis; mulți. Datorită LOR avem acum un PIB de 7x mai mare decât cel din 1989; acolo s-au dus banii ăia. Repet: suntem țara europeană cu cea mai mare rată de dezvoltare din Europa. Pricepi ce înseamnă asta, sau continui să te agați de datoria plătită de ăla pe care-l împușcaserăm de Crăciun?
Ba Ion Ciocan, n-o mai suge la rece cu „a platit datoria externa” ca un imbecil sadea, pentru ca:
1. tot ceausescu a fost cretinul monumental care a facut datoria aia
2. tot ceausescu a luat bani imprumutati si i-a spart pe cacaturi fara vreo valoare economica, asa cum ultimul prost din zilele noastre isi ia credit pentru perdele
3. tot ceausescu a fost ala care a aflat uimit ca banii imprumutati trebuie dati inapoi
4. tot ceausescu a fost ala care desi nu era fortat sa ruineze romania pentru a plati datoria, a ales sa ruineze economic romania si sa infometeze populatia pentru a-si acoperi propriile tampenii
Asa ca, din nou, termina-n mm cu cacaturile astea gen „a platit datoria”.
Domnule Coloja, eu prin țările alea enumerate de dumneavoastră am fost,….deci acolo se văd unde s-au dus banii……când ajung înapoi pe Otopeni întru în depresie…
Consumul nu înseamnă dezvoltare fiabilă…..euro ținut artificial la 5 lei…
@Sabotor…. ia spart pe căcaturi…. bine că îi sparg ăștia pe ….. chiar așa , ăștia pe ce îi sparg?
A și MM și ție……
@Johny Hammer: Eu îți zic de evoluție economică, tu-mi zici de Otopeni. Pentru a treia oară: ce anume nu pricepi din
– avem PIB de 7x mai mare;
– avem cea mai rapidă dezvoltare dintre toate țările europene;
– avem o datorie externă farte mică în comparație cu ”țările alea”;
– a crescut salariul de 18x (!).
?
Dar dacă e nasol pe Otopeni, uită-te la poze cu Oradea de azi și cea din anii ’80. Ai să vezi acolo evoluție.
Pur și simplu vorbești nonsensuri și refuzi să recunoști asta.
Deci eu mă întreb unde sunt banii și citesc din răspunsuri că sunt mulți…..Sunt de acord, avem un PIB de 7 ori mai mare( ajută mult și inflația) dar nu asta mă întrebam eu…
Salariu mai mare de 18 ori ….domnule Coloja eu zic să mai tăiați din ele https://www.cjpvn.ro/noutati/Anexa%20%208.pdf
Am avut 0,8 creștere economică pe 2024…..mult pe consum
Dacă avem o datorie „extrem de mică” în comparație cu țările alea de ce ratingul nostru de țară tot scade??? avem acum BBB negativ
Și aici mă opresc din această discuție fiindcă nu duce nicăieri, mai vedem prin toamnă…
O seară liniștită!
@Johny Hammer:
Iar eu îți scriu că-s investiți și că se vede, îți dau exemplu Oradea de acum vs. Oradea din 1989 și tu te faci că nu vezi.
Cum – mai exact – consideri tu că ajută inflația PIB-ul? Care e logica după care te ghidezi?
Păi tu-mi dai leul din 1989 și-l compari cu cel din 2025. Phahahahaha. Vorbești serios? Așa – tu consideri că 1 leu din 1989 egal 1 leu de azi ca putere de cumpărare. Și-mi dai tu tabelul ăla în care îmi arați că în 1989 salariul era de 2000 de lei și că în 2018 era de 2900 lei. Hahahahah.
Probabil tu consideri că ratingul ăla e legat strict de datoria externă. Așa calculezi tu evoluția PIB-ului, văd: după datoria externă a țării.
Și eu zic la fel – mai bine să te oprești. Ai aberat GRAV.
datoria 0 nu tinea de foame nici de cald
Ba din contra, vorba radio erevan
Si … e duminica. Plm, iar stau cu refreshu toata noaptea si-s zombie luni la munca
Va dati seama ce lehamite ar fi pe aici daca in turul 2 am avea de ales intre Simion si Crin sau intre Simion si Ponta?
Cu Simion presedinte si piticul ala cu nadragi rosii primministru am fi la junk instant, criza 2009 ar fi asa un fel de o zi in care ai sarit peste micdejun dar recuperezi mai pe seara, au creat un malefic de servici dar acum nu mai vrea sa stea inghesuit in sticla.
Intre Simion si Ponta ar fi o alegere imposibila
Intre Simion si putoarea aia de Antonescu as lua 1 sau 2 metoclopramid ,m-as tine de nas, as icni gata sa borasc si as vota. La Simion vs Ponta nu mai ajuta deloc metoclopramidul in orice cantitate, nu stiu ce as face.
Pe surse, cea mai urata femeie din Romania maine va fi inca o Elena!
Ăștia care o tot dați cu explozia din diaspora, calm your tits.
E doar un pic mai mare decât în 2019. Și se va încheia mai devreme votul azi.
https://www.digi24.ro/fara-categorie/vot-diaspora-alegeri-prezidentiale-2019-romanii-din-strainatate-voteaza-de-vineri-pana-duminica-1212995
Mai vorbim pe seara, cand vor depasi milonul..
@Cipper
35% mai mare fata de prezenta din 2019 e „doar un pic mai mare” pentru tine?
In plus, lumea cand vorbeste de prezenta acum se refera la prezenta din 2024, iar fata de aia e 75%
E prematur de prezis daca si cu cat va fi mai mare numarul de votanti din diaspora la T1 2025 vs T1 2024.
Diferenta scade accelerat pe masura ce ne apropiem de finalul zilei de votare.
Tot ce putem spune este ca romanii diasporeni voteaza MAI DEVREME decat au facut-o in 2024. Asta si din cauza ca ora de inchidere a urnelor vine mai repede, (in premiera) fata de alegerile anterioare, deci e cumva explicabil ca multi si-au rearanjat programul ca sa voteze mai repede decat o faceau de obicei.
Eu ma astept ca numarul total de votanti nu va creste cu mai mult de 15% pana fata de T1 2024.
@Tom: în contrapunct au avut TOATA ziua de vineri la dispoziție, la precedentele alegeri vinerea se deschideau urnele doar de la pranz; deci una peste in alta in diaspora, cel puțin Europa vor fi avut nu una, nu doua, ci chiar 3 zile complete, de 3 ori mai mult timp la dispoziție decat cetatenii romani din tara (nu mai zic de votul prin corespondenta).
@Tom
Eu am vorbit de datele de acum. Insa, ca un exercitiu, daca de acum nu mai voteaza nimeni – desi mai sunt inca 6 ore de vot – au cam egalat prezenta din 2024. Iar lumea e obisnuita sa mearga Duminica, pe la pranz la vot. Eu zic ca o sa fie pe la 30% mai multe voturi decat in 2024. Vom vedea deseara.
@MVP
Da, de data asta s-au deschis Vineri de dimineata, nu de la pranz ca de obicei.
Ne-au luat doua ore din programul de vot de Duminica, sectiile de aici inchizandu-se acum la 7pm in loc de 9pm (diff de fus orar vs RO), dar au adaugat inca vreo cinci, deschizand sectiile Vineri la 7am in loc de miezul zilei.
Si da, vorbind cu seful sectiei de votare pe care-l cunosc, venisera deja surprinzator de multi oameni la vot Vineri pana la ora 7.40pm cand am fost eu, oameni care altfel se buluceau la vot in ultimele cca 2 ore ale zilei de Duminica.
De aceea, zic, e vizibil ca „valul” e in remisie puternica, asa ca numarul net de votanti de acum din diaspora va fi, probabil, marginal mai mare ca in 2024 pana la finalul zilei de vot.
@sabotor
Mnu. In T1 2024 au votat 822,000 in diaspora. Azi, pana in acest moment votasera 628,000, deci cam 76% din totalul celor ce au votat in T1 2024.
Asa ca da, mai e mult pana departe.
O sa existe insa, cel mai probabil, o mica, mica depasire.
@Tom: sincer, nu mi se parea normal (și atenție vb și eu din poziția unui diasporez, acum votand in tara, am zis uite în diaspora doar dacă nu vrei nu votezi) ca in Romania sa se fi închis urnele și votarea sa continue încă ore multe în SUA); la est acolo unde s-au deschis urnele cel mai devreme, gen Noua Zeelanda / Australia inchiderea la ora României înseamnă o inchidere devreme duminica (dar încă o data e cel puțin ziua de sambata în întregime, dacă hai sa zicem ca lumea lucrează vineri și până la urmă vineri la pranz / vineri dimineață nu schimba mare lucru). Dar cel putin in Europa 1 mai e liber, și multă lume va fi profitat de 2 să plece într-un we prelungit.
@MVP
Mda, pt noi in diaspora e mai avantajos sa avem aproape 3 zile la dispozitie pt vot chiar daca Du de vot e mai scurta. Iar daca votezi Vineri seara (sau Joi daca traiesti in Noua Zeelanda) ai si weekendul liber la program. Deci 2x avantaje, corect.
Am scris la 15.41, estimand ca vor fi la vot 700k de oameni. Au fost 688k. E suficient de aproape incat sa zic ca aproape au egalat prezenta totala din 2024, zic eu.
Mai sabotor, in ce univers 688k = 822k ?
628k erau pana la ora 14:59. Incepand cu ora 15:00 a urcat la 688k.
In continuare, numarul total de votanti in 2024 a fost 822k. Acum, cu 5 ore ramase pana la inchiderea urnelor, au votat aproape 84% din numarul total al celor care au votat T1 2024.
Eu am zis ca e posibil ca acest numar sa fie depasit cu maxim 15%, adica acum la T1 2025 in diaspora sa voteze pana la 945k oameni. Acum suntem la 688k. Mai sunt 5 ore. Om trai si om vedea unde ajung numerele for real..
pai nu e egal, man, n-am zis asta, am zis ca e p-acolo/aproape. Oricum, se mentine o diferenta de 200k de voturi (sau pe acolo) in plus fata de noiembrie la fiecare ora la care se anunta prezenta. Adica – la sfarsitul zilei – 30% in plus.
Hai ca mai bag o fisa: 800k votanti in diaspora la ora 17:00. Cu inca 4 ore de votat, nu crezi ca se mai aduna inca 200k de voturi?
cca 17.30, 797k.
21:00, 1,069k (adica +30%)?
Nu pare ca actualizarile se intampla la intervale egale sau previzibile de timp, asa ca ai actualizari cu +30,000 voturi si altele cu +45,000 voturi la intervale destul de random din ce am observat, chiar daca acolo e mentionata o ora exacta (15:00, 16:00, 17:00, etc).
Dar da, e probabil sa depaseasca cei +15% estimati de mine, insa nu prea cred ca ajunge la 30%. Vedem…
S-a fâsâit și marea explozie din diaspora.
Nici 20% din câți sunt plecați. Nucleară,nu așa.
Asta să nu mai zic de multe mii de oameni pe care i-a prins mini vacanța prin țări străine și au votat acolo.
Eu cunosc personal destui.
Pe aici, am.mai zis, erau cândva oameni deștepți.
Dar se pare că ne prostim ca nație pe toate palierele.
Diaspora T1 2024:
817,476 pe liste + 4,227 corespondenta = 821,703 votanti
Diaspora T2 2025, ora 20:00:
939,077 pe liste + 3,739 corespondenta = 942,816 votanti
Diferenta +14.74%.
Nu mai poate ajunge, nu zic la +30%, dar nici macar la +20%.
Finalul votarii vs 2024 pare a fi:
Diaspora: +18.43% (973,129 vs 821,703)
Tara: -0.52% (8,598,611 vs 8,643,554)
Total +0.11% (9,571,740 vs 9,465,257)
Participare: 53.21% vs 52.55%
Pe la TV aud tot felul de invitati clamand doct despre participarea covarsitoare a diasporei la vot, „de 3x, aud din regie informatia exacta, de circa 2x mai mult ca in Nov 2024, impresionant!”.
Pute Romania de prostie si diletantism!
Dincolo de distrusii astia, persoana pro-europeanului care va intra in T2 alaturi de tiganul spoitor se joaca inca.
@Tom
Hotnews zice ca e +22%. Nu-i 30%, dar e sensibil mai mare, oricum o dai.
Also, sa-i fut, ca nici nu mai stii ce date sa iei de bune. Hotnewz zice ca au fost 795k in noiembrie, si 972k acum. Altundeva cica au fost 821k in noiembrie.
@sabotor
Nu te lua dupa hotnews si alti diletanti. Nici dupa gazde de talkshow. Nu stiu sa citeasca nici cand au in fata sursa corecta.
Ia site-ul aep.ro.
Acolo cifrele sunt absolut clare, oficiale, pt ambele votari si raportul lor zice +18.4%.
Acolo s-a oprit.
nici o treaba, Lasconi e pur si si simplu o oligofrena idioata. asta e adevarul si e singurul lucru si motiv pentru care e bine ca s-au anulat alegerile.
May the force be with you, because the wisdom escaped.
I have the results: 70% stupid.
95 % Forțoși și foarte forțoși
75% bătrâni.
Iliescu(nu eu): vreau să mulțumesc tinerilor care au ieșit astăzi la vot.
Prezenta la vot in strainatate e mult peste ce a fost in 2024 si e cel putin ciudat. Anul trecut era plin la vot, se calca lumea in picioare. Ieri, in aceeasi sectie, batea vantul, am fost doar eu la vot si cele 10 minute cat m-am invartit pe acolo n-a mai venit nimeni. Nu stiu cum sa interpretez asta.
De asemenea, am citit o chestie interesanta la Lucian Mandruta. Si am stat si m-am uitat un pic pe rezultatele alegerilor din 2024, pe sectiile de votare din strainatate. In Praga, unde expatii romani sunt de obicei ITsti, a castigat detasat Lasconi. Prin Germania, pe langa vreun abator, unde-s angajati aia de-i numeam generic „capsunari” a castigat detasat Georgescu. Inclin sa cred ca Mandruta a nimerit-o de data asta.
Și eu sunt perfect de acord cu textul lui Mândruță. Sună logic și e în ton cu firea românului.
Da, vot din frustrare, „de-al dracu” si „sa moara capra vecinului”. Pe unde-s prosti se pune apasat stampila pe Georgescu/Simion ca sa le redea „demnitatea”. Ca-n mintea lor demnitatea era cand aveau 500 de euro-n buzunar si erau invidia faraoancelor si l-au facut pe fraierul ala cu facultate.
Mandruta e plecat saracul cu capul. Nu are nici o treaba cu realitatea.
Ciolacu: Am votat ordinea și nu haosul. Nu ne permitem o criză politică pentru că ar duce la incapacitate de plată
Este ticalos dar si prost. Nu tu Ciolacule esti la guvern de 2 ani? Nu tu ai adus tara la situatia actuala? Mizerabil
Nu doar el. A mai fost și Cîțu și Ciucă…
@je el zice ca pana acuma a fost ok! Haos vine dacă iese Simion!
Din ce vad iar va fi o prezenta scazuta. Maxim 55-60%. Cine’s aia care nu ies la vot niciodata, chiar nu imi pot face o idee, un portret, din ce clasa sociala fac parte etc.
De unde ai dedus chestia asta?
Dupa cum arata datele la ora asta, cam are dreptate. Doar in diaspora va fi o prezenta mai mare decat in trecut. Dar pe total, prezenta la vot e cu 1% mai mare (in momentul asta) decat in 2024. Ceea ce ar indica o prezenta totala dupa ce se inchid urnele cam ca si in 2024. Adica pe la 50%. Ceea ce, oricum o dai, e o prezenta scazuta. Doar jumatate din romanii cu drept de vot sunt interesati de viitorul lor/al tarii atat de mult incat sa-si miste hoitul la vot.
Îți dau eu portret: om sătul să ii se spună că plouă în timp ce politicianul se pișă pe el. Jegul de Iohannis s-a urcat pe votul a peste 6.5 mil de români, s-a plimbat, s-a distrat, a numit premieri mizerabili, și-a aranjat vile și ne-a spus că plouă. Dacă ieșea președinte doar cu votul a 3 mil. mai avea tupeul ăsta jegos? Eu nu cred, că știu că așteaptă mulți după colț care să-i rupă picioarele.
Așa și cu ăștia de acum. Singurul votabil era Nicusor. Ah, Iohannis consilier!? Ah, Cătălin Predoiu premier!? MUIE MĂ! Si dacă mă duc la vot îl votez pe Banu ăla că e cel mai cretin si extremist, ăsta e votul meu de muie regimului.
Aia care nu ies la vot sunt probabil in majoritate cei care nu cred ca votul lor „conteaza”, iar brambureala anularii turului I in 2024 le-a cam confirmat prejudecata.
O prezenta mare la vot inseamna peste 52%.
Aici sabotor are dreptate. In tara prezenta se anunta mai mica, cel mult egala ci cea de la T1 2024 si va exista o mica depasire in diaspora. Per total nu cred ca prezenta la vot in T1 2025 va depasi 53%, micul avans venind in principal din diaspora.
Viitorul tarii vs. Mici, beri, iarba verde, mare, soare, plaja? A se scuti!
Sigur, naivitate, dar mi-ar placea sa cred ca votantii pro-europeni/democratie/libertate prefera sa se bucure de weekend si gratare la T1 si sa lase pe altii sa aduca lista de candidati la doar doua nume apoi sa revina cu forta la T2 sa transeze situatia stiind ca acum nervosii anti-democratie se vor napusti ca bezmeticii sa-si ia „turuldoianapoi” crezand in minciunile penibile ale tiganusului viclean Semiom ca pot castiga din T1 cu 50%+1 din voturi fara sa inteleaga ca prostia lor nu-i va salva.
Altfel, faptul ca in T2 se vor afla tiganul sugeranist impreuna cu un pro-european e o cvasi-certitudine, deci e clar ca batalia decisiva va fi in T2.
Unii din ei nu sunt apți: sunt bețivii care la 8 dimineața au făcut check-in-ul la birt, sunt cei care nu știu să citească, sunt cei prea ocupați – nevasta nu se bate singură, sunt cei indiferenți (unii înfrânți, alții sociopați, alții care nu au efectiv nimic în cap). Dar sunt si cei care au și motive reale, poate au pierdut pe cineva drag, poate au probleme de sănătate.
Cunosc 3 familii din cercul de prieteni care au ales sa petreaca 1 Mai + weekendul extins in Italia. Ba chiar cautau pe harti cum sa ajunga la o sectie de votare. Deci diaspora nu sunt doar cei care stau majoritatea timpului acolo ci si astia plecati in concediu.
Da ai din cunosctutii mei de pe insta,vreo 10-15 si-au pus pozw numa din city breakuri. Semn de suveranism exemplar.
@Cetatean: pai e mult mai ieftin în orice siti breic din UE decât pe litoralul românesc.
Niciun clip electoral pe FB. sau pe alte site-uri(pop-up-uri), la ultimele alegeri eram bombardat… Cum se explica linistea asta aparenta?
Cei 20 000 de specialisti si samanul PM asteapta in block-start sa cladeasca o Romania mai buna si mai curata.
Pe locul 1 e Simion, pe locul 2 se bate Crin cu Dan, iar Ponta le sufla in ceafa.
Daca Crin nu intra in turul 2, maine e ziua cutitelor lungi si ruginite in PSD si PNL, curand vom avea demisii in guvern.
Pana la turul 2 poate primim oficial Junk la investitii, ca sa ne arate putin viitorul luminos.
Am votat cu persoana pe care vreau sa o vad presedintele Romaniei.
Ceea ce va urez si voua
Pai nu toata lumea a votat așa?!?
Treaba e groasa. Nu prinde Crinutu turu 2. Liderii de partid din tara is panicati si dau mesaje sa mearga lumea la vot.
Am votat cu cel mai inteligent candidat dpdv al credentials. Ceea ce va urez si voua
Si eu, dar l-am ales pe ala in chimie in primul tur.
Ah da, apa e informatie!
32 george
27 crin
19 Nicu
13 ponta
3 Lasconi
La ora 19
Sursa?
„trust me bro”
suge-o marcele, ai dezinformat ca un jeg pesedist ce ești
adormitul vostru nu ajunge în T2, se întoarce la somn
E prima data când ies la vot dupa ce l-am ajutat pe Iohannis sa câștige primul mandat. Aveam 19 ani atunci. E prima data când cred ca am cu cine sa votez.
O să îi mulțumească cineva lui Ponta? (În caz de)
Cazan călâi. Stuff like that.
„Tot nu cred că Simion ar ieși pe primul loc.” Nici acum nu crezi? Poporul roman are resurse nebănuite.
A e si mai bine, il va promova pe presedintele ales! Curatenie generala! Vremuri interesante vor urma!
30% semiomul. Phahahahahha. Ăla e tot electoratul lui.
Vă puteți relaxa. Suveraniștii deja au pierdut. Simion a dat declarație preînregistrată, nici măcar n-a mai apărut live după exit-poll.
Părerea mea e că s-au cam speriat românii și s-au dus la vot. Good. Rămânem europeni.
Si eu sunt de parere ca a supt-o smegmaion; sper sa nu ma insel. Ramane de vazut cine-l bate in turul 2 – Nicusor sau Crin.
va conta ff mult campania din turul 2. Simion trebuie torpilat cu niște dezvăluiri clare
suveraniștii sunt turbați și ponta îi va împinge și el
nu e așa ușor. dar pe de altă parte mă gândesc că suveraniștii pot fi bătuți că se vor culca pe o ureche, crezând că au garantată victoria.
Simion e un zero absolut. Fara program, fara strategie, fara cultura, fara scoala, fara multa inteligenta, plin de frustrari, anxietate, cu o doza de figuri in cap, smecherie si viclenie mai mari decat a altor candidati dar cu o rezistenta la tavaleala infinit mai mica. Nu e deloc dificil sa-i expui goliciunea. Oricare, absolut oricare dintre candidati il „impacheteaza” in primele 15 min de confruntare. De aia tiganul fuge de confruntare si de massmedia ca dracu’ de tamaie.
Puncte slabe: relatia cu georgescu, finantarea campaniei, apartamentele de 35k, relatia cu moldova si ucraina, relatia cu Maga, sustinerea ucrainei si a proiectelor europene, relatia cu securistii lui dilimache, etc.
In T2 PSD il va sustine pe cacarau, normal, la victorie si-l va trece pe tiganus la munca de partid in parlament unde psd are nevoie de un partener supus dar cu oarece popularitate.
In cazul in care ND intra in T2, psd o sa il sustina pe tigan, pentru ca au nevoie de el ca sa se mentina la putere.
Singurele victime vor fi amaratii aia de votanti ai lui care nu vor vedea nici pensie, nici dinti, nici tur 2 inapoi, nici „dreptate” nici nimic. Pentru simplul motiv ca simion nu are ce si de unde sa dea, el neavand absolut nimic de oferit decat vorbe goale si umbre pe pereti in afara aliantei cu psd.
Meh, pana la urma smegmaion a luat 40%.
Negarea realității este a doua natură a romanilor. Suntem uimiți că ninge iară, că în România sunt peste 5 milioane de idioți (ăia de au votat simeion și crin).
@Fisherman: mai bine întreabă-te de unde scoate alte procente în turul II.