DigitalForum, part2

Am ajuns la 4, la bloguri and stuff.
Madalin Matica a reluat in mare ce ne-a spus la netoo#3, punand mai mult accent pe utilitatea blogului si avand un mesaj direct catre oamenii din sala.
Doru Panaitescu a batut campii cu gratie, despre viral marketing. Teoria buna, practica ne omoara.
Cristi Mezei era emotionat si cu o prezentare mult prea tehnica pentru oamenii din sala.

Discutia libera a fost ok. L-am cam stresat pe Calin Fusu, Calin Rotarus vorbea mult si nu spunea nimic, am aflat ca sunt 3 milioane de utilizatori de internet in mediul urban, ca reclamele contextuale de la neogen inca mai merg, ca webstyler pune in continuare accent pe email marketing. Concluzia a fost ca utilizatorii si clientii sunt prosti.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

11 comentarii

  1. Ce inseamna „l-am cam stresat pe….”?

    00
  2. „Concluzia a fost ca utilizatorii si clientii sunt prosti.” – nu ca n-ar fi adevarat dar ignora din ecuatie furnizorii de servicii si tinand cont ca e vb de un menaje a trois (utilizatori/furnizori/clienti) si cine seamana se aduna….

    00
  3. in continuare numa chizde…

    00
  4. ne-ai stresat pe to?i, nu fi modest!

    00
  5. so in concluzie am ratat ceva picant/senzational ahead of it’s time ?

    mezei emotionat ? ce-o fi patit ?

    00
  6. Am venit cu o prezentare tehnica, si cand am vazut ca nu am cu cine interactiona .. Am incercat sa o dau in „simplitati”. Degeaba. Mai rau a fost.

    00
  7. Hai mai Cristian te stresezi degeaba, a fost OK :)
    Zoso, concluzia ta e putin cam dura, prosti sunt peste tot nu cred ca sunt mai multi pe .ro sau in online marketing.

    00
  8. SPER ca a fost OK .. :)

    00
  9. (scriu cu speranta de a nu fi offtopic)

    Totul se rezuma la „to click or not to click”, indiferent ca e prost sau nu „facatorul” clickului, nu?
    Am o impresie ca pe plaiul nostru mioritic, toata lumea are tendinta de a se crede un fel de elita sau macar de a incerca in a intra in diverse grupuri, asociatii, lepse, etc avand convingerea ca astfel devine o elita.
    Informatiile nu circula, marketingul online e blocat la nivelul de zvonuri, certuri si impacari intre diversi „muncitori” din domeniu, iar cei care nu au o legatura directa cu publicitatea, cu marketingul, cu vanzarile, cu presa (media in general) stau si se uita incercand sa inteleaga ceva.
    Suferim de o secretomanie elitista, combinata cu laude si injuraturi ca la gura cortului.

    Ce concluzii s-au tras la acest DigitalForum? Am mai intrebat eu prin unele locuri dar nu am gasit raspuns, daca piata de publicitate e estimata la X milioane de euro pe an, care este totusi valoarea tranzactiilor online efectuate de „ala prost care face click”? Functioneaza la noi sistemul de refferal?

    Deja bat campii cu coada.. :D noroace si noua vieti virtuale pentru bloggeri ;)

    00
  10. well, am fost si eu pe acolo.. nu am primit ce asteptam sa primesc, ma interesa foarte mult discursul despre SEO dar.. a fost cea mai mare dezamagire. de asemenea.. a-ti promovat in doua randuri SPAM`ul ca fiind un lucru bun…. Cristian… cum ti`ai dat seama ca nu ai cu cine interactiona? asa de curiozitate…. Tu ai vb mai bine decat cel care la un moment dat a recunoscut ca a adormit pe toata lumea. la speech`ul tau problema a fost ca nici nu aveai cu ce noutati sa vii pt unul care are cat de cat treaba cu SEO si pt unul care atunci a auzit prima oara.. problema.. vorbeai rachete. si.. as a last note.. trebuia sa fie un forum despre marketing online.. 70% a fost despre tehnologia mobila. v-a cumparat orange`u mintile.

    00
  11. I think, that is interesting for all.

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube

Top articole

7 zile