DigitalForum, part2

Am ajuns la 4, la bloguri and stuff.
Madalin Matica a reluat in mare ce ne-a spus la netoo#3, punand mai mult accent pe utilitatea blogului si avand un mesaj direct catre oamenii din sala.
Doru Panaitescu a batut campii cu gratie, despre viral marketing. Teoria buna, practica ne omoara.
Cristi Mezei era emotionat si cu o prezentare mult prea tehnica pentru oamenii din sala.

Discutia libera a fost ok. L-am cam stresat pe Calin Fusu, Calin Rotarus vorbea mult si nu spunea nimic, am aflat ca sunt 3 milioane de utilizatori de internet in mediul urban, ca reclamele contextuale de la neogen inca mai merg, ca webstyler pune in continuare accent pe email marketing. Concluzia a fost ca utilizatorii si clientii sunt prosti.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

11 comentarii

  1. Ce inseamna „l-am cam stresat pe….”?

    00
  2. „Concluzia a fost ca utilizatorii si clientii sunt prosti.” – nu ca n-ar fi adevarat dar ignora din ecuatie furnizorii de servicii si tinand cont ca e vb de un menaje a trois (utilizatori/furnizori/clienti) si cine seamana se aduna….

    00
  3. in continuare numa chizde…

    00
  4. ne-ai stresat pe to?i, nu fi modest!

    00
  5. so in concluzie am ratat ceva picant/senzational ahead of it’s time ?

    mezei emotionat ? ce-o fi patit ?

    00
  6. Am venit cu o prezentare tehnica, si cand am vazut ca nu am cu cine interactiona .. Am incercat sa o dau in „simplitati”. Degeaba. Mai rau a fost.

    00
  7. Hai mai Cristian te stresezi degeaba, a fost OK :)
    Zoso, concluzia ta e putin cam dura, prosti sunt peste tot nu cred ca sunt mai multi pe .ro sau in online marketing.

    00
  8. SPER ca a fost OK .. :)

    00
  9. (scriu cu speranta de a nu fi offtopic)

    Totul se rezuma la „to click or not to click”, indiferent ca e prost sau nu „facatorul” clickului, nu?
    Am o impresie ca pe plaiul nostru mioritic, toata lumea are tendinta de a se crede un fel de elita sau macar de a incerca in a intra in diverse grupuri, asociatii, lepse, etc avand convingerea ca astfel devine o elita.
    Informatiile nu circula, marketingul online e blocat la nivelul de zvonuri, certuri si impacari intre diversi „muncitori” din domeniu, iar cei care nu au o legatura directa cu publicitatea, cu marketingul, cu vanzarile, cu presa (media in general) stau si se uita incercand sa inteleaga ceva.
    Suferim de o secretomanie elitista, combinata cu laude si injuraturi ca la gura cortului.

    Ce concluzii s-au tras la acest DigitalForum? Am mai intrebat eu prin unele locuri dar nu am gasit raspuns, daca piata de publicitate e estimata la X milioane de euro pe an, care este totusi valoarea tranzactiilor online efectuate de „ala prost care face click”? Functioneaza la noi sistemul de refferal?

    Deja bat campii cu coada.. :D noroace si noua vieti virtuale pentru bloggeri ;)

    00
  10. well, am fost si eu pe acolo.. nu am primit ce asteptam sa primesc, ma interesa foarte mult discursul despre SEO dar.. a fost cea mai mare dezamagire. de asemenea.. a-ti promovat in doua randuri SPAM`ul ca fiind un lucru bun…. Cristian… cum ti`ai dat seama ca nu ai cu cine interactiona? asa de curiozitate…. Tu ai vb mai bine decat cel care la un moment dat a recunoscut ca a adormit pe toata lumea. la speech`ul tau problema a fost ca nici nu aveai cu ce noutati sa vii pt unul care are cat de cat treaba cu SEO si pt unul care atunci a auzit prima oara.. problema.. vorbeai rachete. si.. as a last note.. trebuia sa fie un forum despre marketing online.. 70% a fost despre tehnologia mobila. v-a cumparat orange`u mintile.

    00
  11. I think, that is interesting for all.

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube