Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

15 comentarii

  1. Nu-i cu happy end…

    00
  2. Una peste alta, site-ul este foarte tare. Imi inspira a Assassin Creed

    00
  3. Total recall inspired?

    00
  4. Te prinde, exact ca farsa de 1 aprilie a.c. de la Google.
    Oare câți au pus botu’? :D

    00
  5. @RBoy: De-asta n-am pus eu mâna pe el.

    00
  6. Se poate si mai bine. Oricum, este un inceput. Pentru unii.

    00
  7. Și ete așa ați murdărit ecranul …

    00
  8. Eu nu cred ca Zoso a vrut sa ne murdarim ecranele. Eu cred ca a vrut sa ne arate “uite asa se face o campanie”, nu luand o reclama de afara, schimband rechinii cu delfini si punand doi moldoveni sa se maimutareasca ca niste foachi de 5 ani.

    O reclama jos palaria! Ma inclin in fata agentiei.

    00
  9. Mi-e mila de cei care chiar au crezut ca e pe bune…

    00
  10. Militez pentru eliberarea araboaicelor frumoase:) (si daca tot le-am salvat, sa le dam si prezervative) :)

    Fain site. Deocamdata, INCA mai e “tzeapa” ;)

    00
  11. @Meekuu nu, nu e ca meniul de la McDonalds :))

    00
  12. Cauciucuri de iarna…

    00
  13. Foarte reusita reclama.

    00
  14. Iti dai seama unul care nu prea face sex ce zice? Aleluia! Oricum geniala campania celor de la Durex

    00
  15. NOU
    #15

    La unii poate e cu finalizare! :)))

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link sau de la PCGarage prin acest link.