Digg s-a vândut pe 500.000$

E ştirea cea mare a săptămânii trecute, dar n-am avut chef să scriu şi aşteptam nişte gherle penale ale jurnaliştilor români.

Pe scurt: un site care acum 5 ani era foarte tare acum a ajuns să valoreze cât o ceapă degerată. Două motive:

  1. Atunci când ai coaie mari şi refuzi oferte de cumpărare destul de mari se presupune şi că ai un plan bine pus la punct despre cum să faci bani şi să rămâi pe val. Digg nu avea aşa ceva.
  2. Poţi ignora utilizatorii doar dacă eşti mai deştept ca ei şi ştii ce vor (vezi mai sus). Dar când te faci că nu vezi bury brigades, spamul şi lăbăreala generalizată şi mai trânteşti redesign prost după redesign prost, utilizatorii au tendinţa să se care. Nu mai găsesc acum articolul ăla care se întreba ce a fost în capul lor când au făcut un deal de reclamă cu Microsoft pe un site puternic şi făţiş anti-Microsoft.

Şi încă un articol pe tema asta scris în 2007 de Arrington. Digg rămâne în memoria internetului ca un site care a pornit cu o idee bună şi a ajuns în bălării nu neapărat datorită evoluţiei social media sau internetului. Aici îmi vine în minte un exemplu românesc, Neogen.ro, cu şefi la fel de căpoşi şi de proşti (mai ţine cineva minte Pownce?). Nici Neogen n-a vrut să angajeze manageri cu experienţă şi viziune şi a ajuns…

Părerea mea: 500.000$ e cam mult. Ştiu, au milioane de unici, dar siteul a dispărut de mult de pe hartă.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

11 comentarii

  1. Heh, juma’ de milion?
    Păcat de ei, acum ceva ani aveau super potenţial. Ştiu site-uri care s-au lansat de tot pe seama digg effect-urilor repetate la vremea aia.

    00
  2. Yeah but „total price of the Digg acquisition was around $16 million” https://techcrunch.com/2017/07/12/digg-sold-to-linkedin-and-the-washington-post-and-betaworks/

    00
  3. „in July 2012, the company was sold off three ways: part to Betaworks for $500,000, part to The Washington Post for $12 million, and part LinkedIn for around $4 million”

    Nu certam, doar corectam 🙂

    00
  4. Voiai sa scrii „bury brigades”, right? ..right?

    Altfel, Digg a vandut doar o bucata pe $500k, care-s peanuts. Au fost mai multi cumparatori, mai sapa.

    00
  5. zf.ro zice ca au fost 600.000$.

    00
  6. @Daniela: ZF.ro sunt imbecili.

  7. Au patit-o si altii, daca ne aducem aminte de myspace care in glorie se putea compara cu facebook si acuma e la pamant, nu?

    00
  8. @Felis

    stai sa vezi facebook in cativa ani…

    00
  9. @Adi
    facebook este alceva, il poti compara cu un motor de cautare, poti gasii, firme, persoane, prieteni, colegi, neamuri, poze, mail, mesaje, pana si ce fac angajatii:) facebook is all

    00
  10. Digg a stras finantare de 45 mil USD. S-a vandut pe bucati insumand in total 15 mil USD.
    Nu Digg a refuzat oferta Google ci Google s-a retras in timpul „due diligence”

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link, de la PCGarage prin acest link sau de la Finestore.