Tolontan laudă cei 1.9 milioane unici de pe gsp.ro:
Practic, 200 de oameni au făcut efortul de a se reinventa profesional. Tehnoredactorii de ziar au devenit tehnoredactori de net, graficienii au învăţat grafică interactivă, reporterii scriu în timp real pentru un flux unic, care se discerne apoi pe print sau pe net, fotoreporterii şi editorii foto oferă imaginea pentru toate suporturile unde merge informaţia Gazetei. E o modificare uriasa, pe care oricine a facut aceasta meserie o realizeaza in amploarea ei.
Eu aş fi curios să ştiu ce e în sufletele oamenilor lăudaţi, care ştiu, cel puţin unii dintre ei, că nu conţinutul “valoros” al gsp.ro sau reinventarea lor profesională e de vină pentru creşterea în trafic, ci o chestie mult mai practică:
Acum câţiva ani, când Jurnalul National era pe cai foarte mari, un alt jurnalist lingău se lăuda pe blogul lui cu valoarea şi cu echipa de vis a ziarului. Odată banii terminaţi, cifrele ziarului au cunoscut o creştere … negativă.
La fel s-a întâmplat şi cu Adevarul, şi cu Cotidianul, şi cu tot…dar asta nu a impiedicat pe nimeni să se laude că fac succes.
Practic, se cumpara trafic. Si site-ul Dilemei vechi ar avea cresteri de vizitatori, daca ar da premii importante. Cititorii textelor, insa, ar ramane aceiasi.
Oricat de bun ar fi continutul uni site am obsevat din umila experienta ca acolo unde-s premii, traficul creste exponential
Pai romanul din todeauna a fost mai laudaros (cum mici exceptii ) , chiar daca trisaza pentru rezultat .
Pana la urma succesul e o chestie relativa, nu?
@aghiuta & smiley
Ce ziceti voi e adevarat, dar vad ca si in offline se practica campanii de promovare/premii etc.
Daca cele din offline functioneaza (eu nu stiu daca functioneaza – banuiesc ca da – da asta ne-ar putea-o zice cineva care se ocupa cu marekting bullshit din asta), e, daca functioneaza offline nu vad de ce nu ar functiona si online.
@zoso
Multi se trezesc ca brusc au valoare, vad asta cam peste tot. Si marea cred ca au vreo gena in plus, doua coaia, oricum ceva special. Cam asa e si cu oamenii care lucreaza unde-s bani de cheltuit de atras audienta, ei cred ca sharmu’ lor irezistibil, inteligenta si puterea lor de maniplare ii face pe micii oportunisti (aia care ii apar lu’ aghiuta in plus la statistica) sa vina sa se holbeze la nu’s ce produse/publicatii etc
ma duc sa vad „moarte grea II”
Acceeaşi creştere bruscă a numărului de vizitatori ai avut-o şi tu recent, când aveai o imprimantă de dat. Doar că ai preferat o cu totul altă abordare a problemei.