Sunt „oameni” cu 2-3-5-10 comentarii aici, comentarii vechi, să ne înțelegem, de acum 2-3-5 ani, care știu că acum li se aprobă automat comentariile, și vin și scuipă tot ce le trece prin cap. Și nu le trece prea mult, dar de obicei e, coincidența naibii, numai propagandă rusă.
Nu vreau să modereze manual toate comentariile, se pierde momentul și discuția, dar nu știu ce altceva aș putea face. Deja nu mai pot pleca juma de oră că se umple de comentarii căcăcioase.
În 2017 am fost în concediu în Rusia. A fost superb, dar văzând ce fac rușii acum, îmi vine să vărs. Nu pot să cred că mi-am cheltuit banii în mizeria de Rusia.
Nu înțeleg cum poți susține Rusia acum… cât de idiot poți să fii?
Hm, daca eu am cumparat ieri Fratii Karamazov, se pune?
Apropo, multe carti de Dostoievski de la diferite edituri dar aceleasi opere, la Carturesti fix in acelasi magazin si pe acelasi raft, ca niciodata.
Despre articol: ban direct?
>2017
Ei au început mizeria din 2014.
Off topic: ce surse folositi pt update uri cat mai real time?
Eu ma uit pe astea 2:
https://amp.cnn.com/cnn/europe/live-news/ukraine-russia-news-02-27-22/index.html
https://liveuamap.com/
+ flightradar
Nu știu cum se face, dar unii vă dați seama târziu de tot de anumite faze. Vacanță în Rusia în 2017, serios?
N-am făcut niciun concediu în Turcia, Egipt EAU, Rusia, niciodată. Nu că nu-s curios și n-am cu ce, că majoritatea destinațiilor sunt accesibile oricărui romulan care salahorește la multinațională, dar știam care e mersul lucrurilor prin țările alea. Oameni morți, pușcărie pentru opinii, femei violate din vina lor, plm, de-astea cu care n-am fost de acord niciodată.
În schimb, toată pulimea (acum conștientă de fluxul banilor, lol) promite că nu mai calcă pe acolo. Boșilor, Erdogan făcea manevre sinistre cu mult înainte, dar v-a plăcut la ultra all inclusive, că a fost ieftin, bun, apa caldă, nisip fin. Frumos pă Antalya, frumos la Hurghada, frumos cu cămiluța prin deșert, nu? A fost rost de poze, principiile nu se inventaseră pe atunci și vi s-a cam rupt despre ce se întâmplă în afara complexului.
Văd o grămadă de amici care se agită pe Facebook că Rusia trebuie sancționată și prin alegerea consumatorului, problema e că știu la ce benzinării își fac plinul. Au și card de fidelitate în portofel.
Serban, subscriu
@serban
Eu zic ca e fix pe dos. Cu cât mergem mai mult la turci, la egipteni, la arabi, cu atât sunt la dependenți de noi, cu atât interacționează mai mult cu noi și li se deschid ochii.
Exemplu de la un prieten, s-a dus in dubai in mini concediu după ce a locuit succint acolo acum 5 6 7 ani (nu mai stiu exact). A fost complet socat de cât de libertin e orașul și cât de schimbați sunt arabi.
Cum sunt deschiși la alcool, femei, distracție pe plaiul lor. Pt toată lumea, nu doar pt expati.
Știu ca nu sunt cele mai pozitive lucruri dar asa începe.
Incep sa vadă ca nu ii fulgera Allah ca au băut o bere. Ca s-au uitat la o buca, ca au permis putina libertate.
Sădești plăcerile libertatii :))
@Serban- adevar graiesti!
Cand spuneam cunoscutilor ca orice cent cheltuit in Turcia il face pe Erdogan mai puternic se uitau la mine ca la un prost. Nu intelegeau, nici acum probabil ca nu inteleg. Din tribul de prieteni nu a mers nimeni in Erdogania- pt ca Erdogan. Rusia nici macar nu a intrat vreodata in discutie ca posibila destinatie de vacanta. Am fost eu in schimb in n tari totalitare, inca o fac-peste o saptamana ajung in Jeddah, dar asta e munca pe mare.
Nu, Ioan, nu funcționează așa. Hotelurile cu zid sunt deținute de oameni care dau un ban bun statului, altfel n-ar fi existat acolo. Nici hotelurile, nici alcoolul, nici umbreluțele de pe plaja cu nisip fin.
Ei stâng mulți bani pentru ceva ce e total separat de ideologia lor. Du-te în Havana și încearcă să ieși din zona controlată, aia cu zid și cu soldați la poartă. Ți se va spune (sper) că odată ce treci zidul nu mai răspunde nimeni de tine.
În Dubai, ca fapt divers, tu o să stai într-o zonă care sună foarte bine pentru turiști. Ai lux, ai baruri, ai clădiri înalte la care pulimea cască gura. Cineva care s avut bani de New York sau Chicago sau LA va trece pe acolo ca printr-o zonă de nismală birouri – țărănetele roman va face 300 de poze, că n-a mai văzut case de peste patru etaje.
Pe scurt, nu, nu te duce în țări jegoase.
Hai sa va zic eu o chestie ca prea delirati cu Erdogan.
Inversunarea asta nu mai bine o aveti contra romanasilor nostri, aia care te fura pe litoral intr-un fel olimpic?
Sau si mai important, impotriva conducatorilor, care nu au reusit in 30 de ani sa creeze o retea de sanatate la un nivel decent?
Sau impotriva medicilor, care in marea lor majoritate, sunt niste nenoriciti slabi pregatiti si corupti?
Te duci in vacanta „pa” Antalya („pa” pentru ca vad e ceva mirific sa o arzi cu harneala) lasi 1000 euro la baieti, problema e cand atunci cand te omoara sistemul medical din Romania si nu ai bani sa ajungi ca valorile in Austria la doctor, te duci in Turcia unde decartezi cateva zeci de mii de euro sa te faci bine, dar macar te faci.
Mai repede ne omoara ai nostri decat Erdogan, deschideti ochii si nu mai mancati cacat cu 4 maini.
@Noname
Printre altele (posturi de pe Reddit făcute de locali, tweet uri)
https://t.me/casa_jurnalistului
Nu trebuie sa te superi. Oamenii isi fac meseria. Cum maturatorii matura strada asa si ei au de facut propaganda …
Nu stiu cum poti compara munca unor oameni cinstiți, cate e esențială pentru buna funcționare a unui oraș (patreaza orașul curat) cu activitatea acelor jeguri
Pai si ce daca? Nu e bun traficul? Intrii cand poti si faci curatenie.
Nebuni rușii. Minciuna absoluta.
Da. Și-au găsit nașul unde nici nu se gîndeau:
https://www.hotnews.ro/stiri-razboi_ucraina-25395914-video-coloana-intreaga-blindate-rusesti-distruse-luptele-langa-kiev.htm
Dincolo de postacii AUR, care nu intră în discuție, probabil sunt mulți dezamagiți fără repere clare de informare. Sunt cei care au crezut în PDL în 2004, cei care au ieșit în stradă pentru Johannis, împotriva lui Dragnea și care au trăit o dezamăgire cruntă. Reacția poate fi un fel de revoltă față de ceea ce înțeleg ei „establishment oficial” care ne-a tras-o tot timpul. Astfel se refugiază în chestii providențiale și teorii ce le oferă explicații simple. Pentru cei mai mulți simpatizanți ai lui Putin nu e clar ce înseamnă toate astea – efectiv nu conștinetizează implicațiile. Dincolo de perspectiva nucleară, ce n u are nevoie de vreo explicație și care e cât se poate de reală, cel mai tare mă îngrijporează că VW, Renault și alte companii globale foarte mari opresc mare parte din producție (e știrea detaliată pe G4). Asta înseamnă că vreo 50% din parcurile industriale din România vor intra într-un fel de „conservare” chiar de zilele următoare. Sunt sincer întrucâtva panicat. Scenariul unei căderi masive care să ne ducă prin secolul XIX nu e atât de îndepărtat.
Sursa pentru asta cu postacii AUR? Ideea de dezbinare nu e cea mai buna acum cand trebuie sa fim mai uniti ca niciodata. AUR a organizat protestul in fata ambasadei Rusiei in Romania ieri. George Simion il condamna public pe Putin si spune ca ar trebui sa fie judecat la Haga. Ia terminati cu fake news. Incercati sa nu aveti preconceptii despre oameni. Chiar si cei mai infocati sustinatori ai nebunului Putin si-au revenit cand au vazut ce face in Ucraina. In afara de Olivia Steer, Sosoaca si alti cretini cu minim creier nu mai zice nimeni ca Putin e sanatos la cap. A nu se intelege de aici ca propaganda ruseasca nu trebuie stopata, oricand, cu toate mijlocele, pentru ca trebuie. Asa cum trebuie si sa nu aruncam cu etichete in stanga si in dreapta. Pana si cecenii care au fost trimisi in Ucraina sunt impartiti. Un batalion lupta de partea Ucrainei, altii de partea Rusiei asa ca sa vedem totul in alb si negru e gresit.
Cred că protestul ăla din fața ambasadei ruse l-a organizat Simion exact cum a fost cu flash-mob-ul de la Cugir, unde l-au luat oamenii la șuturi pe haidamac pentru politizarea evenimentului.
Simion a mers la ambasada Rusiei s-o nu avfacut live, chipurile ii era stricat telefonul. Cui i se pare a ca ala a fost protest, a pus botul. Și, dintre toate partidele, Aur e cel mai puțin vocal, sa nu supere Rusia dar nici sa nu se zică ca nu a protestat Ia mai slabeste-ma cu Aur și modelul lor Simion, fi-mi-ar scârbă.
Ori blochezi totul, cum ai zis, ori rogi niste trusted users sa se ocupe de moderare.
E cu dus si intors, sitemul de valori al fiecaruia este diferit, dar…
Eu sunt aici pentru ceea ce scrie Vali. Apoi m-am bucurat că scrie și Răzvan Coloja. Am aflat chestii și de la Fluture și Cristici, chiar dacă am avut meciuri cu ultimul – de respectat tot îl respect, chiar dacă ne-am luat la pl în mai multe rânduri. A contat că am făcut asta ca adulți și nu a existat nicio doză de cenzură.
N-am chef să fiu moderat de către alții, chiar dacă de obicei suntem de acord. Prefer să mi se îngroape comentariile de către ceilalți care citesc, eventual pe bază de argumente, dar nu musai.
În principiu, nu cred că cei care postează aici sunt pielea pwlii, genul de oameni cu IQ sub gorila Koko, care nu-s în stare să verifice o informație. Nu s-ar pupa cu standardul scriiturilor aceeptate pe blog.
@Serban:
Daca este un punct de vedere valid si pertinent – atentie, nu neaparat care sa-mi convina mie – putin ma intereseaza cine il scrie.
Toti co-autorii de pe blog sunt OK, in opinia mea. Cu unii rezonez mai mult, cu altii mai putin, asta nu inseamna ca ma apuc sa ii balacaresc, dar asta tine de fiecare – nu e de bine, nu e de rau, este felul in care fiecare actioneaza si reactioneaza.
Ce ai tu, sau eu [chef zic], e mai putin relevant, Vali din blogul asta traieste si el decide ce e mai bine pentru el, cam asta e.
Si orice ar decide, e dreptul lui sa faca asa cum doreste, cu toate consecintele care vor decurge din asta.
@Vali
Banare pe email? Măcar până trece nebunia asta.
Ha, credeam ca nu vad voturile din cauza ca facusem niste setari recent la adblocks pe telefon si pc :)) Me dumb.
Am mai zis, nu ştiu dacă a făcut cineva un plugin de genul Bonus Malus. Fiecare comentariu aprobat te ridică. În momentul în care ajungi să fii publicat automat şi profiți ca să fii grobian, cazi din nou în zona de moderare. Eşti publicat automat dar bagi linkuri de rahat sau irelevante, ajungi iar moderat. Şi tot aşa.
@Vali. 1) părerea mea este că toată povestea asta cu propaganda rusă este grozav de umflată; presupun că ambasada lor de la București are un buget pentru așa ceva, dar chiar aș fi surprins să aflu că acești bani se duc și altundeva decât în publicațiile mainstream. 2) ce face astăzi Rusia este complet cretin și nu există religie sau ideologie sau strategie care să justifice așa ceva; dar, din punctul meu de vedere, asta nu înseamnă un cec în alb acordat SUA (și prin extensie occidentului) care au demonstrat și ei, abundantly clear, că pot să facă lucruri complet cretine.
O sa observi ca majoritatea persoanelor publice cu mesaje anti-vax sunt acum cu mesaje pro-Rusia.
Bine… Nu imping mesaje de genul „Rusia e buna” – ci mai mult genul: nu e treaba noastra, sa nu ne bagam, ucrainienii sunt rai ca ne-au facut ceva acum 80 de ani, tot ce vedeti e o inscenare pe un platou de la Hollywood etc.
@Cristian: De obicei sunt aceiași care țin neapărat să aibă opinii diametral opuse, ăia mereu persecutați, care văd de la o poștă cum Illuminati, big pharma și morții mei vor să le tragă clapa. Lor, fiindcă ei sunt miezul.
E un fel de lanț perpetuu de motive pentru care n-au succes în viață. Restul sunt oi, ei nu. Asta e ideea principală.
@Cristian, în bula mea personală, pe persoană fizică, e bine, niciun prorus. ieri m-am împiedicat nițel de madam Șoșoacă, dar atât.
nici cel mai antivaxx dintre antivaxxi (un fost coleg din facultate care a avut urmări super nașpa-scaun cu rotile, nașpa- după un vaccin) nu e prorus.
Man, am observat ca in ultimele zile au luat-o razna mulți cunoscuți, amici, prieteni, care pur și simplu se bucura de ceea ce se întâmpla iar unii sunt convinși? ca de fapt nu e război….
Hai ca poate ăștia sunt idioți, dar: cu cât naiba sunt plătiți cei care fac propaganda rusa? Eu as fi crezut ca doamna Oana câștiga mai mulți bani băgându-și castravetele in cur și scoțându-l pe gura, dar uite ca ea tot postează cacaturi prorusia. Ce naiba ii mână sa facă asta?
free-riding on the news of the day. astăzi Rusia face agenda media + un public rusofob/rusofil; păi, faci tot ce este nevoie ca să enervezi, nu? social media is such a bitch.
Dacă nu vrei să moderezi comentarii căcăcioase, nu le mai da ocazia să se exprime. Adică scrie mai puține articole despre subiect, că nu cred că va comenta cineva despre rusia la articolul despre bricolaj.
o tampenie ce zici.
1. un tampit va comenta aiurea pe orice subiect ca offtopic. Stii de unde stiu? eu fac asa.
2. acum nu mai poti scrie de teama ca sunt unii care nu stiu sa-si argumenteze sau sa-si exprime civilizat o parere?
Mmm, nu
adica sa scrie articole ce nu pot atrage cretini ? Ce fel de articole ar fi alea ? ce sens mai are sa ai blog atunci ?
Putin e agent strain infiltrat special sa distruga Rusia. Acum i s-a dat ordinul.
Asta pentru cei care au ochi sa vada si urechi sa auda
posibil ca ordinul să fi fost redactat în termeni neclari; până una, alta, se pare că distruge Ucraina.
@ValentinP, din cauza ca a incurcat pastilele
Pai de ce sa o distruga? Adica e un conglomerat de republici, regiuni (denumite oblasturi, wiki), e un fel de urss pe interior.
Si de ce pare indiferent la eliminarea din Swift? Am citit de swift, are un CEO, un chairman, mi se pare ca oamenii sunt bine inscaunati acolo, cine ii verifica, daca rusii vor crea o alternativa la swift cu China, India etc?
Maine poimaine, tarile respective (+/-) vor inventa o alternativa si la alte organizatii, poate chiar bancare, daca ma intelegeti.
@Flavius
Pai… sa-si faca. Ca sigur afacerile cu descultii aia (China are pib/capita cat rusia, india de 10 ori mai mic) sunt la fel de valoroase ca afacerile cu vestul. Sa-si faca uniunea lor, a dictatorilor, ca precis va merge struna treaba.
Daca era cat de cat util sa-si faca tarile alea alternative la fel si fel de organizatii, erau de mult facute.
Da, mult vestita tehnică sovietică o să funcționeze. Precum Concorde-ul lor sau Buran. Ori Lada.
Bine, din eșecuri înveți sau cum se zice „orice șut în cur te duce-nainte”. Dar la ruși este altfel…
@Flavius
India încearcă să pună în funcțiune un mecanism bancar care să-i permită să facă în continuare comerț cu Rusia. Adică să plătească rusnacii in rupii. Balanța de import export cu Rusia e la vreo 10 mld$ . Au făcut aceeași șmecherie cu Iranul și funcționează cică de prin 2012.
Intre timp runda 1 s-a incheiat. Rusii au invitat Kiev-ul la negocieri, Kiev-ul nu vrea sa mearga ca cica nu se duc in Belarus. Doua chestii sunt nasoale: catre Kiev se trimit acum lansatoarele de rachete termobarice, astea fac prapad mult mai mult decat armele conventionale. Rachetele astea pe o arie de X ori Y ard tot tot si o sa le dea in oras … pe aria aia arde pur si simplu TOT fara scapare, te gandesti ca ia foc aerul, nu mia ramane nici cacat de analize. In fata lor nu cred ca vor putea ucrainienii rezista, cu ele au distrus si Cecenia. A doua chestie nasoala e ca Biden pt prima data a amenintat voalat cu razboiul. Plm, sa stea sa negocieze… decat zeci de mii de morti si milioane de refugiati eu zic ca e fezabil. Rusul nu se va intoarce cu coada intre picioare.
Pai sa stea, dar nu in Belarus. Trebuie o tara cat-de-cat neutra, altfel… La Minsk nici nu apuca Zelinski sa se dea jos din avion, ca va fi urcat direct in altul cu destinatia Siberia.
La Minsk sa negocieze? Dupa ce presedintele Belarusului a recunoscut oficial ca a bombardat Kievul noaptea trecuta?????
Zelenski e tare și îmi place. Zero negocieri cu glonțul pe țeavă venit din Belarus.
Putin face mișto cu negocieri în Belarus.
Este a 2-a oară cînd zic rușii „negocieri”. E clar: Putin vrea să obțină cît mai mult din teritoriul Ucrainei crezând că este cel care dictează. E clar: Putin a pierdut mult pînă acum. Va pierde și mai mult.
totusi, pe Belarus de ce nu-i fut SUA si UE serios cu sanctiuni? ca japita aia de presedinte a fost complice.
Putin incearca sa-si spele imaginea impingand cu negocierile, sa faca un exit din cacatul in care s-a bagat, preferabil pana luni cand baneaza astia banca centrala si scoate bancile din swift. plus sa tempereze apele atat intern cat si extern. trebuie sa impinga pe ntru negocieri si pana la al doilea val de sanctiuni. pana acum 4 zile ziceau ca e “prematur” sa se discute de negocieri cand au dat ordinul de invazie. Acum se duc direct la Minsk si zic “noi am ajuns aici, daca vreti sa veniti suntem deschisi sa discutam constructiv”.
cristi, ce sa mai sanctionezi la belarus? ca aia deja mananca de pe jos….
ba mai mult, mi s-ar parea interesant sa le dea idei cetatenilor belarusi… uite ba ca se poate….
@thebblack din 2 motive
1. nu conteaza cat de saraci sunt, sunt complici. si chelea de pe ei merita luata, mai ales ca mustata ala vrea sa arate ca si el e karatist.
2. dat exemplu pentru altii in caz ca le trece prin cap, complicii sunt loviti si ei
Jumătate din farmecul blogului tău este secțiunea de comentarii ordonata. Te-as incuraja să te mai gândești diseară după niște Drambuie.
și cetin a făcut așa și l-a întrecut pe zoso, oh wait
Putin si propaganda Rusa be like: https://www.reddit.com/r/FuckYouKaren/comments/ktns6d/karen_faking_dog_bite/
Aș cumpără acțiuni la firma care produce dronele Bayraktar.
Extraordinar de eficiente!
Guvernul turc le produce, tre sa il suni pe Erdogan sa ii zici cate actiuni vrei si iti face un pret bun :))
Acum Putin isi baga un bat in cur pentru ca l-a avertizat (si salvat) pe Erdogan despre lovitura de stat din 2016.
La cît a slăbit lira turcească nu voi avea nevoie de discont:))
Cu Covid-ul ce se mai aude?
La fel, magraoane, nu e musai să renunțam la un subiect pentru a discuta despre altul.
covidul e bine mersi. nevasta unui coleg o fu’ pozitiva asa ca si el a stat acasa si in consecinta eu am avut o saptamana de batalion disciplinar trebuind sa fac si munca lui…
Cica esti asteptat in cimitir. Sa le explici la mortii de Covid, ca au murit de altceva
Asa, si? Nu isi luau imediat o tona de voturi negative?
rezultatul era tot ca sfarseau ascunsi. Si cu un feedback clarificator.
Da. Asta era si sentimentul meu
@mac gregor – voturile negative nu sunt un indicator al calitatii comentariului ci doar arata reactia opiniei publice. Sa iti dau niste exemple de idei/comentarii care iau mai multe voturi negative decat pozitive, chiar daca sunt reale:
– crypto/NFT inseamna specula si nu investitie
– bancile/creditele sunt o unealta buna
– esti gras pentru ca mananci prea mult si nu faci miscare
– tu esti principalul raspunzator pentru situatia in care esti
– FCSB nu este Steaua
..si tot asa
FCSB ESTE STEAUA!!!!
glumesc
Da, ai dreptate.
Voturile reprezinta exact reactia publicului, nu daca ai dreptate sau nu.
Poate ai dreptate, ar fi de acord cu tine, dar nu te-ai exprimat clar, nimeni n-a inteles ce vrei, si au dat minus.
Dar asta e foarte util, vezi cata lume e de aceeasi parere cu tine. Nu vad nimic rau in asta.
realitatea:
crypto/nft sunt specula. pentru indivizi cu moralitate chestionabila pot fi considerate investitie.
bancile/creditele sunt o unealta. (pentru cine nu intelege, nu am precizat nici buna, nici rea)
esti gras pentru ca mananci prea mult si faci prea putina miscare
chiar esti principalul raspunzator pentru situatia in care te afli
fcsb ESTE steaua. o zice bunul simt.
astept degetele rosii, alea din curul oanei lovin.
Unde sunt degetelele verzi si rosii?
Acum am dat refresh, s-a dat drumul la degete.
Nu știu pe unde au fost toate, să speram că nu în Oana Lovin.
Băi, eu unul n-am prea văzut propagandiștii ruși pe niciunde, partea celaltă i-a înecat, nu numai la tine ci mai ales la site-urile mari de tip hotnews sau mediafax. Mai măcăne unul dar sar „ai noștri ca brazii” și îl astupă.
Mai degrabă apar d-ăia cu opinii idoate, dar acolo e mama natură de vină și nu maica Rusia.
În rest cred că ai avut o idee bună, prea se transformase totul în bulă (și de la bulă la grupul de labă-n cerc e foarte puțin)
După câteva comentarii sunt publicați automat, zici? Eu comentez cu Email-ul ăsta de ani de zile și tot în moderare ajung de fiecare dată. Și parol că nu înjur, nu susțin AUR și nici pe Olivia Steer.
Ma simt vizat…si ca sa arat ca nu fac propaganda pro-rusa, nu m-as duce benevol pe front nici pentru Lovin sau Sosoaca 😀…
Nici pt mine…ca nu am mare lucru de pierdut…am ‘jucat’ fair toata viata, facut ceva școală, angajat doar in privat de 20 si ceva de ani, la simboluri ale capitalismului – corporatii, ca sa vad ca sunt cam ratat la 43 de ani..desi am salariu care este mare conform statisticilor , vad ca la varsta asta in afara de niste economii la banca si niste actiuni, am credit la un apartament intr-un bloc facut de niste suedeji care au trecut la amenintari cand le-am cerut sa faca lucrurile cum trebuie, ma duc doar intr-un concediu pe an, nu mai stiu de cand nu am fost la un restaurant… tot incerc sa rambursez anticipat din credit, sa scap de dobanzile mari…nu beau, nu fumez, nu sparg bani cu femei…dar tot traiesc ‘on a budget’ …
nu mai am nevasta, pt ca si ea, s-a saturat de un ‘sarantoc’ care desi castiga dublu fata de ea si incerca sa faca un planning financiar familial, nu putea sa tina pasul cu barbasu sorasii, bugetar, care lua spaga de zeci de mii de euro…sau cu soti ai colegelor ei , cu ‘afaceri’ mufate la buget…’si ea’, pt ca nu sunt singurul …prieteni,colegi , au ajuns dupa 35 ani in aceeasi situatie..divortati de ‘emancipate’ care viseaza bogatasi care sa le tina doar in excursii, ele nestiind sa faca o ciorba…deci nu avem ce ‘vagine’ sa aparam…apoi, pe strada,pe la mine pe aici prin cartier de Bucuresti, din 10 oameni, 3 sunt suedeji, 3 pensionari, 2 melteni, 1 gleznute goale, 1 poate ‘normal’…pentru ei sa ma duc pe front ?
Pt copil ? Oricum sper (pt el) sa emigreze…am inceput deja sa ii spun : invata, invata bine, sa pleci, sa aiba nevoie de tine, ca au si ei prostii lor, nu au nevoie de altii…
Deci, nu e vorba de pro-rusi, e vorba ca nu am fost in stare in 32 de ani sa facem ceva bun cu tara asta…dimpotrivă….asa ca sentimentul nationalist, de apartenenta, e foarte redus…
Tu poate esti ok, castigi foarte bine din ce faci, …asta nu inseamna ca esti mai bun sau mai patriot decat altii…poate nu ai mai putea sa faci ce faci intr-un alt context…
La argumentul , te duci sa nu vina sa te omoare rusu in micutul tau apartament din Titan, permiteti-mi sa cred ca nu am ajunge in acea situatie…cred ca dulapul skior si golfer ne-ar vinde imediat daca i-ar permite sa se care cu banii si nevasta-sa ….nu mai vorbim de ceilalti kkti, indiferent de ‘coloratura politica’
Poate m-as duce benevol daca as sti ca as avea posibilitatea sa ma duc acasa pe la , sa spunem, Badalau, si sa ii sparg seiful….
Ca deja m-am lungit siropos, raman la parerea ca rusii nu sunt nebuni ci ca au inceput acapararea de resurse …cerealele Ucrainei sunt bune pt hranirea mujicilor…in iarna asta nu a nins in București…incalzire globala ? Papica mai putina ? Un prieten grec mi-a povestit cum a luptat asta vara cu flacarile in Atena, sa isi protejeze casa…si cum au stat la 45 de grade cu geamurile inchise si fara AC, sa nu puna presiune pe reteaua electrica…se gandea sa se mute in RO…acum, nu prea mai e de aceeasi parere…se speram ca eu sunt doar un idiot si intr-adevar Putin e nebun…
păi, povestea cu „invazia rusească” poate fi utilă ca metaforă, nu neapărat ca sursă de îngrijorare față de ceva iminent în viața reală; (deocamdată, mă rog). poate fi util să te întrebi tu ce ai face în situația în care în jurul tău se întâmplă ceva ce în mod normal nu ar trebui să se întâmple? este un film mai vechi, Polytechnique, 2009, foarte eficace ca avertisment: în situații neobișnuite, quasitotalitatea oamenilor încetează să mai fie raționali, devin excesiv de obedienți și asta.i face periculoși; fie prin ceea ce sunt în stare să întreprindă ca grup compact, fie prin ceea ce nu fac.
Peste ocean embargoul produselor rusesti a inceput, mi-am refacut proviziile de vodca ruseasca, in orice caz erau PUTINe sticle ramase la raft, pentru aceasta licoare eu ii iubesc.
si cand te gandesti ca cea mai buna vodka o fac polonezii (bine, e vorba de gusturi aici, deci e doar parerea mea)…
Ca fost consumator inrait declar in fata Marii Adunari Nationale ca nici una dintre votcile bune pe care le-am baut nu erau rusesti. Absolut e suedeza, Grey Goose e a lui Bacardi si o produc in Franta, si, desi nu imi placeau asta aromate, Belvedere poloneza era superba.
Deci embargou, da, primesc, da’ mai intai sa-mi fac provizii. PLM.
Un lucru e sigur: n-ai cum să-i susții vreodată pe ruski. Dovedesc din plin că sunt aceleași lături de Ivan cu apucături de viol din 1919, 1949, 1954. Resurse și arme nucleare, singurele contribuții ale lor la lume. Ar trebui să se uite înspre ei și să se întrebe cum se face că cu atâtea resurse și lovele, doar atât au rămas, zero evoluție.
Armele nucleare nu sunt contributiile lor la lume. Pe alea le-au furat de la americani cu ajutorul idiotilor utili care isi inchipuiau ca ajuta omenirea daca dau secretele nucleare la mujici.
Poți seta voturi conform unor criterii(vechime de exemplu)?
Site-ul a fost jos la un moment dat, la cetin se mişcă greu. Ceva mişcări țintite sau doar coincidență?
Nu trebuie sa-i moderezi direct, ii votam noi cum trebuie. Eventual pui sa se stearga/baneze automat conturile care au peste un procent prestabilit de comentarii ascunse intr-un interval fix. Sau mai bine shadow-ban daca e plugin care sa poata face asta.
Chiar dacă treaba cu starea de alertă nucleară e de show-off în contextul în care vor fi negocieri în câteva ore la granița cu Belarus, eu unul am citit pentru prima dată pe fața ălora doi (Şoigu şi celălalt) un fel de WTF!?! Sper în pana mea să-i facă vreunul vânt pe scări sau de la balcon.
E 18 decembrie 89 cand ceausescu dadea ordin sa se traga in manifestanti si peste o saptamana era ciuruit la targoviste langa un zid mizerabil , condamnat la moarte de iliescu petre roman brucan si stanculescu adica tot partidul si sistemul. Istoria ne arata ca putini tirani mor de batranete in patul lor.
Cred ca in perioada urmatoare va creste sensibil numarul angajatilor din serviciile secrete rusesti care vor dori sa inceapa o colaborare cu CIA
Daca nu le-ai sters, as putea incerca sa ma joc cu un AI prin ele. Cred ca rezultatul final ar fi destul de interesant (pentru mine).
Sunt curios cum mai merge piata imobiliara in Kiev sau Harkov? Asta pentru naivii (inclusiv eu) care credeau ca daca sunt proprietari de imobil, pot transforma, intr-un interval rezonabil, proprietatea in bani
in caz de razboi? adica te gandeai tu ca daca te invadeaza rusia, a treia zi vinzi apartamentul din cluj cu 150k euro si pleci? sau cum?
Gamblin, nu. Nici prin gand nu imi trecea o invazie ruseasca. Doar ma gandeam ca oricand pot sa vand casa, sa ma mut mai la periferie si sa mai ramane de o garsoniera, o samanta
Acțiune oribilă a hackerilor ruși: au spart site-ul EON și mi-au generat factura gaz+energie
taie-le coaiele!!!!
@vali cu dinții?
useri inregistrati, ca la mine, cu mail valid. automat au comentariile aprobate. a comentat brusc prorusia, aur, psd, dezactivat userul si nu mai comenteaza. restul, moderat manual.
feare vechi loom
https://www.hotnews.ro/stiri-razboi_ucraina-25396083-tanc-rusesc-furat-romi-sambata-noapte-sudul-ucrainei.htm
Sintești FTW
eu am ftut cateva rusoaice la viata mea, mai ales ca e plin de ele in Finlanda pe unde capsunam. recomand. mai am voie sa comentez aici?
Poze! (ca să fii crezut)
Domnul acest explica acum 6 ani ce se intampla pe acolo:
https://www.youtube.com/watch?v=JrMiSQAGOS4&ab_channel=TheUniversityofChicago