Despre solidaritate și obraz în blogosferă

Am primit un cadou de la o firmă care mie nu mi-a făcut nimic și mereu s-a comportat cu mine OK. Cadou relativ scump (~100€), pe care l-am trimis înapoi, pentru că firma a făcut asta. Nu-l cunosc pe Vlad, iar Piticu și Nicolau nu îmi stârnesc simpatii, fiind relativ nocivi pentruj blogosferă. Dar, ca și în cazul F64 Moș Crăciun, cineva trebuie să ia atitudine atunci când ceilalți tac mâlc, pentru că astfel de comportamente nu trebuie să mai existe în online în 2015.

Știu, o fac eu pentru că îmi permit, orice ar însemna asta. Îmi permit să vreau să nu fiu tratat ca o cârpă și nici colegi ai mei să fie tratați așa.

 

fun-fata-peste

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

21 comentarii

  1. Și eu am trimis înapoi coletul. Nici măcar nu l-am deschis, nu știu ce era în el.

    00
  2. Corect ! Se pare ca sunt facute abuzuri dese de acest gen si in cazul in care trimiti un telefon in service. Iti inventeaza defecte ca sa anuleze garantia (lovituri, urme de soc, contact cu fluide, etc.). Ce se poate face in aceste cazuri ?

    00
  3. Ok, și cât ar trebui să țină un embargo din ăsta online, ce trebuie să facă brandul pentru a arăta că s-a schimbat, și nu mă refer doar la schimbarea agenției de PR sau a persoanei vinovate.
    Pentru că au mai fost și alte branduri care au dat-o în bară, și-au schimbat atitudinea și acum sunt ok, inclusiv în relațiile cu blogosfera.

    00
    • come on, ei n-au ce face, aduc pe nașpa din us telefoane și refuză garanțiile pe diverse motive. dacă le-ar face service la tot ce ar trebui, ar da faliment.

    • Deci problema e ca nu iti place tie de ei ca nu e un biznis ok. Nu ca au facut nu stiu ce nu stiu carui bloger, problema care s-a rezolvat de mult. De ce nu zici asa si o arzi cu solidaritate si te dai mai catolic decat papa?

      00
  4. bro – respect pt asta. Sigur nu intelegi de ce ( nu-s bloger, n-am nici-o treaba cu media) da-ti explic eu intr-o zi face to face la 1 bere :)

    00
  5. No bun, deci în cazul de față trebuie să rezolve problemele din bucătăria lor și după aia să spună că au un chef nou. :)

    00
  6. Am văzut, dar dacă nu își rezolvă problemele internet tot degeaba, că apar alte scandaluri.

    00
  7. ” și pentru ca tot știm cu toții povestea de la QM, trebuie sa va arat ce e înauntru: înauntru, avem asa..un carton, niște din astea de spart, foarte mișto, rezista când vine vorba sa protejezi ceva important dintr-o cutie…”

    00
    • Dude pls, dacă tot vrei să o arzi franțuzește, verifică-ți ortografia. Ceea ce ai scris acolo nu înseamnă nimic

      00
  8. Aia-i Antonia ??

    00
  9. Zoso am citit si eu postul de pe Facebook. E a treia oara de fapt cand il citesc. WOW. Pe bune, WOW. E epic fail. Chiar daca e o eroare de comunicare, este una incredibila. Noi am dat masini gratuite pentru evenimente catre cateva ONG-uri (si nu ca advertorial sau contra linkuri – ci doar pentru ca faceau ceva frumos care ne-a starnit pasiunea) iar cand unele au venit lovite (si fara acte) nici prin cap nu ne-a trecut sa ii punem sa plateasca fransiza, si acolo era cu totul alta discutie. Chestia asta imi schimba complet perceptia cu privire la niste treburi.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link sau de la PCGarage prin acest link.