Despre românii care fac succes online afară

Mă gândeam la o chestie, apropo de lansarea TechHub: românii care fac succes internațional o fac în ciuda piedicilor care li se pun de către viață și de către românii din țară, nu cu ajutorul lor. Serios. O fac în ciuda secretarelor care acum își trec în profilele de pe linkedin că nu erau secretare, ci business managerițe, în ciuda vorbitorilor de conferințe care mint în CV, în ciuda specialiștilor care își trec pe blog succese cate nu există, în ciuda experților gen Calin Fusu, Bogdan Gavrilă, Dragoș Roua, Brăduț Ulmanu, Claudiu Gămulescu, Florin Grozea sau alții.

dsc04906

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

9 comentarii

  1. Ar fi frumos o lista si cu românii aceia care fac succes in afara. Iar la lista „in ciuda expertilor…”, nu cred ca Fusu are cauta acolo. Este un tip care a reusit „in ciuda” conditiilor foarte dificile, la vremea respectiva. Nu stiu cum se prezinta la evenimentele la care e invitat, poate ca nu e un speaker, stiu/stim ca a facut si el spam la greu ani de zile, dar e un tip de la care se poate invata macar perserverenta. Il stiu de cand manca doar paine cu apa si pentru asta merita tot respectul. Mai ales fata de hipsterii de antreprenori de astazi care vin cu iPhone-ul intr-o mana si cu iPad-ul in cealalta ca sa-ti explice ce idee geniala din anul 2000 au ei…

    00
    • @Sushimade: eu sunt biased, nu pot concepe una. george lemnaru, băietii ăla de la summly, habar n-am cine ar mai intra pe ea.

  2. True that! Niciodata n-am putut sa fac bani din online-ul romanesc (500 lei pe luna nu sunt bani). Am crezut ca sunt eu dobitoc dar am zis totusi sa ma aventurez si pe „online-ul strain”.

    Stiti vorba aia – „once you go black you never go back” … ceva in genul!

    00
  3. apropo de chestii tari facute de romani, moqups

    00
  4. Summify bre zoso.

    00
  5. @zoso: oameni cu idei modeste, succesuri modeste. superiori fata de restul 99% din gloata, but still, very modest.

    Parerea mea este ca ai demonstrat ca poti cu adevarat cand esti capabil sa reproduci succesul. Altfel ai avut doar un mix de noroc+sclipire+the right place at the right time. Which, again, is still better than nothing. Dar nu sunt impresionat, stiu covrigarii prin centru care produc better margins, decat ce ai scris tu acolo.

    Domeniul asta IT e high-risk, high-gain. Iar atunci cand produci putin din el, nu inseamna ca ai avut succes. Puteai sa produci acel putin si in businessuri mai sigure, cu risc infinit mai mic.

    00
  6. E bine ca se discuta despre definitia succesului – caci el inseamna lucruri diferite pentru oameni diferiti. Insa ma rog: „Success is the progressive realization of a worthy ideal” – E. Nightingale

    Ceea ce e oarecum trist dar si normal in acelasi timp este faptul ca sunt mai multi romani care fac „succes online afara” decat in propria lor tara.

    00
  7. hehe… mi-am adus aminte de vorbele unui prieten bun referitor la ‘expertii’ de genul celor amintiti de tine: „let them do PR bro… we’ll make money”

    00
  8. Mai sunt o gramada pe afara. Mai ales in San Francisco si LA. si mai era un tip care avea un site misto cu BMW news.

    Ideea e ca tipii astia probabil ca nu cauta faima in Romania

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.