Decathlon își face marketplace

Nu știm detalii, momentan angajează oameni. Site-ul tot praf este, favorites au dispărut, ai nevoie de cookies de pe 3 domenii diferite ca să te loghezi, nu păstrează informațiile de login, zona de cont personal merge foarte greu și tot așa.

Dar probabil a aduce la un loc toate site-urile de sport, care majoritatea au site-urile varză, nu e o idee rea. Oricum nu fac concurență Decathlon cu ce vând. Cine se uite la o geacă de 500 lei pe ProAlpin nu va lua una similară de 200 lei de la mărcile Decathlon. La fel pentru orice echipament tehnic.

sigla-decathlon-2

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

38 comentarii

1. Cat ajunge romanul o data la 5 ani pe munte sunt ok si ieftinaturi. Geaca e cea mai mica pb cand spargi 3000 de lei pe doua zile amarate in Poiana sau in alta statiune muntana.

• bag pula, mi-ai stricat tot cheful de orice. bravo.

#3

sincer, greșești 100%. pe la sfârșitul lui decembrie am avut o discuție cu niște prieteni care veneau la mine să facem o excursie prin Parâng, alminteri 2 oameni cu iq gen +120, și venind vorba de echipament i.am trimis la himalaya în bucurești. nazuri, că de ce ăia, că.i departe de cluj, că.i scump, că tralala. bă, oamenilor, cât de greu este să.ți imaginezi că ești pe munte la 2 ore de drumul principal și prietena ta are probleme cu bocancii? ce faci? n.ai semnal la telefon, nu ești rambo, nu o poți duce în brațe până la mașină. pe munte, pentru încălțăminte nu există improvizații care să nu se sfârșească la ati-și asta cu ceva noroc. bine, am zis de himalaya că eu pe ăia îi știu de serioși, sigur sunt și alții, dar zic eu, nu decathlon&co.

• Gen… :))))))))
      120 da tu i-ai făcut! Gen… Nici nu vreu sa ma gandesc cât ai!
      Merge boss și mai eftin, ca nu suntem in filmele cu cățărat pe Everest! Și dacă ajung alea pe tocuri în creierii munților, ajungem și noi cu semi-profesionale!

• @ValentinP cu ăștia am stat toată noapte la -12 grade in zăpada fără stres.
      Și aveam o pereche de șosete simple nu chestii complicate.
      Nu știu de unde părerea asta proasta dar depinde pe persoana.
      Probabil ca rezist mai bine la frig.

• Decathlon are de la chestii foarte ieftine si proaste pana la chestii bune cu pret decent. Dar orice domeniu are „audiofilii” lui iar pentru o anumita categorie de oameni Decathlon pute.

#7

@Vlad. eu zic că aș avea încredere în așa ceva. ideea este că eu nu am cum să verific calitatea a ceea ce cumpăr și atunci sunt sunt nevoit să am încredere 95% în seller și 5% în brand. de.aia nu.mi plac chestiile astea anonime.

#8

@Vlad. eu zic că sunt ok, cred că aș avea încredere în așa ceva. când vine vorba de genul ăsta de achiziții, neavând cum să verific calitatea produselor, trebuie să am încredere 95% în seller (și 5% în brand). de.aia nu.mi plac chestiile astea anonime.

• Sunt tare curios ce probleme ai putea avea cu bocancii inafara de o talpa depolimerizata care deobicei cedeaza in primul km de traseu. In nici un caz dupa 10 de km. Si de aceea banda de adeziva si niste coarda in rucsac forever. Daca pleci bezmetic cu echipamentul scos din debara si netestat o zi (plimbare de tura usoara) pe traseu de iarna prietena aia ar face bine sa-si pune intrebari. Valabil pentru incaltaminte de 3 Ursuleti SRL la Danner.

Decathlon e ok pentru inceput si pentru cine nu isi permite sa cheltuiasca 10k lei minim pentru un echipament folosit 10 15 zile pe an si schimbat la 4 5 ani. Gasesti acolo si Asolo si Salomon si Merrel, entry levels dar f ok.

@Valentin lumea mergea pe munte si acum 50 de ani, iarna, cu bocanci romanesti de piele de vitel unsi cu grasime de gasca topita meticulos vara si cu talpi de cauciuc non Vibram. Aduceau asa cu Mountain Light-ul e la Danner (ca tot vb de ei) captusiti cu piele la interior, fara GoreTex. Si cu pantaloni de lana si cu izmene de panza de bumbac ca te treceau toate apele si te mai schimbai pe drum, si cu caciula de lina.
      Echipamentul de calitate ajuta – vai cat ajuta un cort de 3 kg fata de un cort de 8 kg – dar nu echipamentul face din drumetie pasiune.
      Nu am actiuni la Decathlon – dar recunosc ca a adus in Romania echipamentul sportiv ‘de masa’ la indemana oricui. De la cerc de gimanstica manusi pentru sala de forta.

Foarte bine face Decathlon. era si cazul sa le gasesti pe toate la un loc.

• Nu am actiuni la Decathlon – dar recunosc ca a adus in Romania echipamentul sportiv ‘de masa’ la indemana oricui.

și a mai făcut ceva. a scos românii din frig cu bocanci ieftini și geci normale, nu mizerii luate din obor.
      mă uit prin brasov, 1 din 3 oameni poartă ceva de la ei în orice anotimp, prin oraș. tricourile sunt ok, și alea merino, și alea de 26 lei, pantalonii de trening sunt ok pentru stat în casă, gecile sunt ok și pentru copii și pentru adulți, au pantaloni tehnici și comozi.

• Magazinul Himalaya a fost cumparat recent de un constructor/alpinist utilitar/tepar.

• Există clar două Poieni separate, că tot aud cum se plânge lumea de prețuri enorme… Eu merg des acolo, dădeam 175lei/noapte o dublă, de vreun an am găsit mult mai fain pe la 230-250, evident cu mic dejun inclus. Unde vă cazați voi de 12ori mai scump și de ce?!

• @Valentin, daca ai vointa si te tine conditia fizica, poti urca cu aproape orice. Eu am mers mult timp cu niste bocanci ieftini de la decathlon (chiar si de la Balea pana pe Moldoveanu intr-o singura zi si nu am murit).
      Daca mergi pe Mont Blanc, e clar ca iti trebuie B3

• @ ValentinP
      Bre, tin minte cum intram in tinerete in Himalaya ca-n biserica, smerit asa, cu urechile pe spate, ca am dat pe prima pereche de bocanci seriosi juma de salariu.
      Intre timp, tot ce-a mai ramas din fitele de atunci tine de angaralele de escalada. Am un fix sa iau carabe si anouri doar de la aia care arata ca si cum le-ar folosi…si Himalaya inca ii angaja. Nu stiu acum.
      Pe de alta parte, o sa ramana pentru mine tot timpul locul ala unde esti mult prea sarac sa intri ca incepator.
      Si de-aia ma activeaza crunt parerile elitiste impartite gratuit.
      Restul a zis Krompus atat de bine ca merita nistre metri de bere.

Vrem sau nu sa recunoastem, frantuzii au crescut speranta de viata a poporului mai mult decat a facut-o ministerul sanatatii in ultimii 30 de ani.

• @ValentinP si iti mai recomand geaca asta.
      Nu te contrazic legat de chestiile scumpe gen brandul Columbia dar eu nu sunt omul de birou.
      Nu imi convine sa dau gen 2000 pe o geaca si sa o port de 2 ori pe an in zi de sarbatoare.

• 90% din toalele pe care le port sunt de la Dechatlon, mi-am luat o geaca de doua ori, prima m-a tinut 6 ani, a doua am luat-o acum. La fel cu pantalonii, sunt la a doua pereche de SH500 x-warm.
      Dar pentru copil, Dechatlon e singura optiune, ii schimb in fiecare an incaltamintea, daca i-as lua Salomon in fiecare an as da faliment. abia astept sa se opreasca din crestere.

Am urcat la Malaiesti la -18 grade, daca nu erau bune ma gaseau la primavara ca mumia aia din Alpi.

Singura problema e ca nu gasesc unele produse, caut de 3 luni pantaloni pentru fetita, abia saptamana asta am reusit sa-i iau, mai era o pereche la Piatra Neamt, am luat cu livrare la easybox. Caut un ceainic cu toarta sa-l agat deasupra focului de un an.

#17

@Habarnam. tu ai dreptate, de acord; are și @Oana și, evident, @krompus și probabil cam toți ceilalți pe care i.a iritat comentariul meu; referirea finală la Decathlon este perfect inutilă, my mistake. eu rămân la ideea mea (și nefiind mare amator de a împărți sfaturi nesolicitate, nu deranjez pe nimeni în viața reală): vorbesc de chestii light, nu everesturi, dar dacă ÎNCĂ nu știi despre ce.i vorba într.o drumeție pe munte (orice înseamnă +30min depărtare de cabană), și ÎNCĂ nu știi ce este bine pentru tine și ce este inutil, recomandarea mea by default rămâne neschimbată: ia the most premium stuff you can afford; fă economie la orice altceva, oricând altcândva, dar nu la bocanci, mănuși sau ochelari de soare.

#18

Greșești. O gecuță bună compensează frigul de la gleznuțele goale.

• Ne ducem dracu’.
      Inainte de pandemie am urcat intr-o dimineata pe Tampa. Fix cu haine si incaltaminte de oras. Era vara si e Tampa, FFS…
      M-am simtit prost. Am intalnit doar oameni mega-echipati, incepand de la incaltaminte, pana la pantaloni, tricouri, unii chiar si cu bete.
      Cred ca o dam in ridicol cu chestii ultra-profesionale la nivel de hobby-incepator.

2. Super, poate așa primesc sistemul de pliere al unei trotinete mari, prin 2020 am lansat comanda.

3. NOU
    #21

apropos de marketplace ….eMag are probleme cu bazele de date? eu la garantii nu mai am nici un produs iar in comenzi sunt chestii care lipsesc …facturi, etc

4. NOU
    #27

Tin minte ca acum vreo 12-15 ani, cand Decathlon inca nu venise in Romania si cand vreun coleg de serviciu pleca in delegatie in Franta, sigur intra sa isi ia lui si mai la 2-3 colegi cate ceva de acolo. In general, se luau rucsaci si chestii mici, usor de adus pe avion, dar era o mare chestie sa ai rucsac de munta sau un polar cu Quechua scris pe ele. Acum se feresc unii de brqandul asta ca de raie. O fi scazut calitatea sau s-au schimbat gusturile romanasilor?

5. Favoritele le-au mutat in aplicatie. Tre’ s-o iei de la zero, daca aveai multe mult succes cu adusul aminte!

6. NOU
    #30

o sa se umple de chinezarii precum emag

7. A intrat decathlonul pe o gramada de nise mici dar profitable: escalada, alpinism, ski de tura (!). Voieste sa scoata piticii de pe piata.

8. Mie nu îmi place frigul, prefer plajele însorite.

9. Eu sunt fan Decathlon si mi se pare ca in zona de preturi mai mari au produse foarte ok, cu un raport calitate pret excelent. Exemple: sosete ski, pantaloni ski, tricouri nu neaparat marca proprie.
    Dar dau si rateuri: aveam niste ochelari de ski de la ei care se abureau fantastic. Intru intr-un magazin si cer o solutie anti aburire. Imi zice vanzatorul: nu ar trebui sa se abureasca, eu iti dau, dar mai bine vino cu ei aici sa vedem problema. Ok.. cand sa ies omul are o tresarire: Nu cumva sunt de la Decathlon? Ba da… OK, atunci iti dau solutie dar nu rezolvi nimic, mai bine iti dau alti ochelari. Si a avit dreptate

10. Poate introduc si ei optiunea de a pune in cos toate produsele, APOI sa selectezi ca vrei sa ridici din magazin (unele produse nu erau in stoc online, dar erau in magazin), nu sa comanzi fiecare produs in parte fara posibilitatea de a adauga mai multe bucati.
    Ieri a trebuit sa dau comanda de fiecare produs in parte, chiar daca luam mai multe bucati din acelasi produs. I-am bagat in ceata si m-au sunat sa le confirm ce am comandat.

11. E loc pentru toti sub soare.
    Da, Decathlon ne-au scos din namol si din cumparat bascheti si geci de puf turcesti din obor.
    Au chestii basic bune si ieftine.
    Pe de alta parte, vrei ceva o idee mai tehnic ori sari cu banu ori nu gasesti pentru ca nu ii intereseaza/nu e profitabil sa produca asa ceva.

E un tip mai sus ce zice ca a stat 12 ore in zapada in bocanceii aia de 50 de lire de la D. Poate la gratar facand drumuri catre lada de bere, nu in drumetie.

12. Cel mai fain și în comentariile de aici e că se pleacă de la presupunerea că o să rupi echipamentul ăla în 2, când sunt mai multe șanse ca el să fie folosit de 2-3 ori pe an pentru ce este destinat.
    Eu spre ex sunt mare fan al gamei de vânătoare și tot ce am vânat până acum sunt plimbări cu câinele și stat cu copilul în zăpadă.

13. De la Decathlon am luat singurii pantalani de trening si rucsac folosit la scoala pentru copil care au rezistat. Pantalonii fara sa se rupa – pentru copil care se joaca inclusiv in genunghi, iar la rucsac … dupa 3 ani arata inca impecabil. Exista prin casa dar este prea mic acum. Nu au fost scumpe dar calitatea lor a fost mult peste orice am luat pana atunci.
    A, si inca am tricouri de vreo 7 ani de la ei, probabil ca le voi scoate din uz anul asta … Si nu era gama aia scumpa, ci chiar aia ieftine :))

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.