Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

10 comentarii

  1. asta ca sa vezi ca de fapt reclama originala era de 10 ori mai inteligenta, si cat de rahat suntem noi ca furam mai ales pt branduri atat de mari

    00
  2. NOU
    #3

    actually, ideea a aparut cu mult mai demult… o vazusem si prin ceva reviste straine de dinainte de ’90… IMHO, e o idee reciclata “ad nauseam”…

    00
  3. “stirea” are mai mult de 3 luni, a fost publicata in FHM.

    00
  4. Prima poza cu ideea asta continea o banca nu canapele. Nu mai tin minte daca era reclama sau poza fun pur si simplu. Oricum probabil ca le e complet strain conceptul de “creativ”.

    00
  5. faza asta are mai multe variante chiar decat “taranu din spania”

    00
  6. Foarte tare. Bine targetata. Exact pe profilul clientului Mobexpert: “masculi” puternici, tineri, cu o situatie financiara buna sau foarte buna.

    00
  7. andrei, scuza-ma ca te deranjez, tu ai citit ce se discuta aici?
    sau te-ai trezit vorbind?

  8. Care sunt mane masculii puternici, tineri si cu situatia financiara foarte buna?
    Aia care umbla cu doua gagici, aia care cumpara canapele gay rosii sau aia care se uita ca boii la un perete?
    Lumineaza-ne…

    00
  9. pigule: andrei pare sa navigheze pe alte taramuri la ora asta – de ce te iei de el, poate omul doarme de fapt 😉 invata si tu sa recunosti un caz de “lazy tourettes” 😀

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.