toolbox 2007

au venit amicii mei gusti roman si lingaul, stau unul langa altul sa nu se piarda

mai blogheaza clickio si scarlatescu.

web 2.0 nu este despre tehnologie. tehnologia nu conteaza, comunicarea da

camera din telefonul mobil a insemnat inceputul comunicarii in web2.0

internetul e de succes datorita oamenilor

tipa de la cosmote spune banalitati multe si prezentate frumos, are statistici despre internetul romanesc. are studiu de caz clipul ala vechi, pe care toti corporatisti il adora. tipul si tipa de la intalnire, care vorbesc de branduri. apoi a prezentat niste flashuri de kkt, care ei(si altora) li se pare cool. adblocker?

ciutacu. isi traieste viata pe net. rata mica de penetrare pe net avantajeaza printul. televiziunea e ieftina, presa scrisa e aproape gratis. exista probleme pe copyrigth, exista probleme morale. netul si anonimatul. il injura pe basescu, ca un lingau ce e. cica baietii au furat cu energie. lame. si el face asta. nu crede in revenirea lui nastase. limbi catre bobby, care nu e in sala. limbi subtile catre tineri cu initiative (darius, te simti?).

orlando nicoara. i-o trage lui ciutacu, cu basescu. vorbeste de playerii de internet. nu vor fi 11 milioane in internet, ci doar 8.

gusti e emotionat. vorbeste de brandul gsp. e emotionat.

ana de la bbdo. vorbeste de lucrurile placute din online. de interactivitate. are o prezentare vie si rapida.

workshop consumer generated media

who cares, it’s just a blog?
wikipedia is better than britannica? britannica is better, dar wikipedia se imbunatateste continuu.

Nimeni nu are incredere in bloggeri, dar blogurile sunt credibile. average bloggers nu sunt mai rapizi decat classic media

vorbeste de mark de la sysinteernals, care a descoperit rootkitul sony si de faptul ca postul lui mult prea tehnic a fospt simplificat si preluat de media clasica.

daca un blogger scrie un articol bun, acesta va fi citit.

am participat apoi la modulul de new media.

L-am ratat pe Cosmin de la Hotnews, il stiti, era baiatul ala cu Loeuvru. Cred.

Dragos Dehelean a avut o prezentare focusata pe piar, cu lucruri interesante pentru zona aceasta.

Victor Kapra a vorbit despre prezenta online a companiilor, de la  siteul de companie pana la blog, ce trebuie facut, ce nu, ce informatii trebuie sa aiba un site de companie. A dat exemplu recenta mita a Danone catre ziaristi.

La Exarhu am plecat ca ma plictisea cu Clandestino lui.

La workshopul unde am participat si eu a fost plictistaeala, in primul rand pentru ca erau multi invitati din prea multe domenii. Ce cred ca a retinut toata lumea e ca bloggeri nu musca si pot fi abordati de oamenii de piar omeneste, nu ca ziaristi. Pentru ca ei scriu de placere, nu au obligatii sa umple pagini de ziar.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

10 comentarii

  1. ‘mpărate, scoate ochii roşii la poze.

    00
  2. Ce misto e Nihasa si ce urat e Ciutacu….

    00
  3. misto treaba cu fotografiatu!
    vezi ce faci cu flash-ul ala…

    00
  4. De ce nu-ti mai merge bash-ul ?

    00
  5. valid punct de vedere, ce zici daca vom continua subiectul off line?

    00
  6. direct la obiect si cu dovezi … bine zis

    00
  7. sincer, la ce scula misto aveai, ma asteptam sa nu iasa pozele cu ochii rosii… ;) Desi in rest au iesit „cool”

    00
  8. Foarte tari fotografiile. N-am mai vazut fotografii atat bune de la un eveniment. Care e secretul? Esti fotograf profesionist?

    00
  9. A fost interesant si ultimul workshop, au iesit la suprafata ceva idei interesante as zice…..

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube