De ce atât de multă negativitate pe bloguri?

cord

Azi e a doişpe mia zi în care plătesc abonamentul de internet şi televiziune RDS degeaba. Pe o stradă principală se lucrează la îngroparea cablurilor, aşadar nici eu nu am internet. Treaba funcţionează cam aşa: suni la ei şi ei apelează la şantajul sentimental. Suportaţi acum un pic şi vă băgăm fibră optică într-o zi, nu ştim când. Azi nu a funcţionat internetul deloc deloc. Am făcut o sesizare la ora nouă, au spus că ştiu de problemă şi lucrează la ea, şi nici până la ora la care scriu aceste rânduri problema nu s-a rezolvat. În alte zile pică câte 3-4-5 ore, tot din acelaşi motiv. Lucrează la alte cabluri şi le fut şi pe cele pe care vine netul.

Nu ştiu voi, dar eu când plătesc pentru un serviciu, vreau ca acesta să funcţioneze. Nu simt nevoia să laud faptul că serviciul pentru care plătesc funcţionează aşa cum plătesc să funcţioneze. Ce pot scrie? Da, RDSul a mers azi fix cum au spus în contract că merge? WOW! În schimb, când plătesc şi el nu funcţionează…

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

40 comentarii

  1. Wrong title !?

    00
  2. NOU
    #2

    Asa este si normal. Eu, de exemplu, cand am nevoie de pareri despre un serviciu, pe langa cunoscuti apelez la cautari pe Internet. Nu as vrea sa gasesc articole in care sunt laudate servicii care sunt praf…

    00
  3. Eu cand aveam probleme de genu asta si faceam sesizare la ei si nu se rezolva in cateva zile, trimiteam un mail la OPC si dupa aia ma sunau ei ca i-a contactatr OPC-ul.De vreo 2 saptamani chiar 3 au venit sa-mi puna IPTV-ul dar mai trebuie sa instaleze un echipament pe casa scarii si nici acum nu au venit sa il puna.

    00
  4. NOU
    #4

    Cred că nu prea ai nimerit titlul de data asta… Sau poate nu fac eu legătura.

    00
  5. Multumeste-te cu RDS Vali, ca NextGen-ul sunt cei mai nenorociti provideri in viata.. In doua luni, mi-au marit abonamentul cu 8 Lei, de la 68 de lei la 76Lei, bineinteles, fara un argument anume. L-au marit pentru ca asa au vrut, fara vreun act aditional, fara sa-mi ceara voie, fara sa ma anunte.

    00
  6. Am folosit romtelecom, iar acum am RDS…la inceput a fost dezastru. Dupa patru plangeri vad ca momentan este ok, rapiditatea in rezolvare unor probleme cred ca tine si de zona, oras, in Timisoara reactioneaza foarte repede.

    00
  7. De ce atata negativitate pe bloguri? Din cauza ca avem servicii proaste si oamenii care au bloguri isi mai varsa of-ul din cand in cand.

    00
  8. asta da subiect sensibil. ma refer aici la faptul ca atunci cand nu platesti imediat iti inchid robinetul. cand au ei probleme, cer intelegere.

    plm, cand le zici ca ai uitat sau chiar ai fost plecat din localitate si nu ai putut fizic sa le platesti factura, ii dor in pwla de tine si opresc tot.
    cand este sa aiba ei probleme, tot ii dor in pwla de tine.

    singura chestie decenta din partea lor ar fi sa scada din pretul abonamentului pentru zilele cu downtime. dar n-o sa vezi asa ceva.

    00
  9. Si netu de la AKTA e praf. Pica cand iti e lumea mai draga…

    00
  10. RDS nu e ISP bre. Este pseudoISP. Au adunat toti malahistii de la coada vacii sa lucreze la ei la tehnic (din firmele preluate).

    La romtelecom au scule (echipamente) ultima generatie, dar acolo au ramas cu procedurile comuniste si managementul prost. Au venit la un amic la firma sa-i traga internetul, si ala cand s-a uitat in trusa lor de scule, aveau si o cheie de 32. Ma intreb daca lucrau la internet sau la gaze …. :)

    00
  11. Zoso, rds tot rds ramane. ;)

    00
  12. nu stiu cum e cu RDS-ul dar mie imi merge foarte bine Romtelecomul, doar ca e un pic cam scump!

    00
  13. Si eu am avut probleme cu netul, se luase curentul intr-o noapte de 3 ori iar internetul picase. A trebuit sa sune 3 vecini ca sa vina sa remedieze problema.

    00
  14. Existra vreun post, aici sau la arhi, la care sa nu comenteze LoL3X?

    00
  15. Bre, cand iti pica netul…esti fix in sevraj. Fix atunci ai nevoie de el. De ce nu ti-ai luat un concediu de 3 zile, asa..pe nepusa masa ?

    00
  16. De ce negativitate pe bloguri? Pentru ca se vinde. De aceea stirile protv incep cu babe violate si crime si de aceea stirile de la ora 5 au numai babe violate si crime. Daca vrei ca un blog sa aiba succes, trebuie sa generezi trafic. Reusesti sa generezi trafic povestind despre panselute si lalele si ce frumoasa e viata? Nu, ci despre catastrofe si despre cum a picat netul, si cum isi bate vecinul nevasta sau ce porcarie ti s-a intamplat la rand nu stiu unde. Blogerul urla impotriva nedreptatii, tu il citesti si te regasesti in urletul lui, iar acest catharsis se repeta in fiecare zi, deci ii faci trafic blogului respectiv. Ce sa faca blogerul atunci? Sa vorbeasca despre panselute si lalele? Nu cred…

    Intr-o perioada, campioni la negativism erau visurat si arhi, carora li se intamplau foarte multe chestii interesante (si majoritatea negative) in fiecare zi. Zici ca erau alesi de doamne-doamne sa dea tot felul de pilde. In ultima vreme s-au mai cizelat, dar concluzia ramane aceeasi in privinta blogurilor: intr-o tara cu oameni frustrati si incordati de o viata mizerabila, care vor sa descarce si sa urle, nu vei obtine trafic si atentie cu sentimente pozitive.

    00
  17. bine ai venit in iadul numit RDS customer service. asta include si partea tehnica pe teren si pe cei de la cascutza. ia usor si cu paine, ca iti creste tensiunea imediat.

    00
  18. Eu stau la ţară, lângă Braşov, şi am internet prin Romtelecom. Mi s-a întrerupt internetul doar când mi s-a întrerupt curentul. Pe de o parte nu pot să dau filme jos de pe torente prin reţeaua metropolitană şi nu am lăţime de bandă foarte mare. Pe de altă parte am internet tot timpul.

  19. NOU
    #21

    @Zoso: problema se rezolva in cativa pasi simpli:
    1. Memorezi pe telefon 2-3 numere de la Protectia Consumatorului Brasov.
    2. Mergi la sediul RDS&RCS din Centrul Civic.
    3. Spui acolo ce de deranjeaza.
    4. La orice semn de nepasare sau indiferenta din partea angajatilor faci scandal si ameninti cu Protectia Consumatorului, moment in care apuci telefonul si apelezi institutia.
    5. Vezi ca orice companie trebuie sa aiba la vedere undeva un afis cu nr de telefon de la Protectia Consumatorului. Daca asa ceva nu exista, ai gasit inca un motiv sa chemi PC.
    6. Felicitari, ai fost bagat in seama! De aici si pana la rezolvarea problemelor tale nu mai e mult.

    Metode incercate de mine. Functioneaza 100%. De ce am apelat la ele? Acum ceva timp mi se intrerupea internetul de vreo 10 ori pe minut. Acum mi se intrerupe o data la 2-3 luni.

    00
  20. Şantaj, servicii în interesul clientului de 2 lei în caz de nu îţi merge netul sau se fac lucrări în zona unde stai ( apoi te încarcă pe factură ) dar ei ştiu că nimeni nu pleacă de la ei. Asta e, s-a monopolizat duda, o suportăm că n-avem încotro.

    00
  21. stii ca un astfel de serviciu e de tip best efort, adica poa’ sa mearga cu 0 ca nici 0,1 kbs nu ai garantat.

    mai e o treaba insa… faptul ca ei ar trebui sa anunte cand se fac remedieri pe retea; recomand citirea contractului cap-coada.

    apoi..orice zi cand serviciul nu functioneaza poate fi scutita din plata. se fac recalculari pe baza sesizarii din momentul cand o faci si ei o noteaza pana cand se confirma rezolvarea.

    oricum, trebuie sa fii tare in gura

    00
  22. @MadMike Stii ca poti rezilia contractul daca iti mareste pretul? Stii ca poti revei la pretul anterior printr-o simpla notificare in sediul lor? Sediul ANPC nu e la zoso pe blog

    00
  23. +1 Radu

    00
  24. ai putea incerca asta: https://lmgtfy.com/?q=opc+brasov

    00
  25. „Bună ziua, nu funcționează internetul”
    „Bună ziua, haideți să refacem conexiunea.”
    „Am refăcut-o eu, evident că nu e asta, că la atâta lucru se pricepe oricine!”
    *insistențe să refac conexiunea, refuzuri și explicații de la mine vreo 5 minute*
    „Ah, păi normal că nu merge, e o defecțiune în tot Militariul.”
    *poker face*

    00
  26. @Sean

    Da, fix despre LOL3X era articolul…

    00
  27. Robintel, esti offtopic! :)

    00
  28. Coane, care a fost cel mai mare numar de comentarii pe un articol? Nu de alta, dar aici bagasi una de IT si vad ca se napustira cetatenii cu comentatul.

    00
  29. bun titlul.
    Iti recomand click net dupa ce termini cu Rds

    00
  30. +2 Radu.
    @zoso: nu stiu daca scrie undeva prin contract de SLA, insa daca nu scrie atunci nu ai ce face. Daca tot bagi bani in hosting de calitate, de ce nu bagi bani si in Internet de calitate? Sper ca stii ca poti face un contract preferential cu termenii doriti de tine (minim x mbps garantat, x% uptime, etc), dar te costa – si nu putin. Asa ca da, multa negativitate spusa aiurea, doar pentru a fi in rezonanta cu majoritatea, nicidecum pentru a prezenta ceva documentat.

    00
  31. de aceea exista solutia de backup oferita la fiberlink in pret sau in extra adica stick-ul ala care nu merge chiar asa de bine dar cel putin poti naviga un pic pe ici pe colo atunci cand conexiunea principala nu functioneaza.

    00
  32. Nu mai plati tata facturile. Daca ai alternativa schimba providerul.
    Am facut contract la clicknet pe 2 ani si l-am folosit o zi. Am sunat zilnic sa mi-l taie ca nu merge cum trebuie, mi-au bagat vrajeli ca merge cum trebuie si ca nu pot rezilia contractul, eu tot am refuzat.
    M-au sunat ei de 100 de ori sa platesc ca imi fac aia si aia, pana la urma l-au inchis si m-au pus sa platesc abonamentul pe cele 3 luni cat l-am avut instalat (eu il folosisem o zi).
    La urma urmei am platit cele 3 luni de abonament, dar am ramas cu modem wireless si telefon fix fara fin, nu prea am ramas in paguba.

    Cu abonamentul la mobil ceva similar am patit, ne-am certat ceva timp dar am rezolvat-o si pe asta… , asa ca nu te lasa la ei.

    00
  33. că tot eşti acum în braşov, anul trecut am avut 2 săptămâni jumate în care netul nu a mers, am sunat de mai multe ori la ei, înregistrări peste înregistrări şi tot aşa. răspunsul la final a fost citez „puteţi merge la cea mai apropiată unitate RDS-RCS şi depune o reclamaţie pentru a vi se returna banii pentru perioada în care internetul nu a funcţionat”. „bine dar eu am nevoie de internet pentru că din asta îmi câştig banii în perioada asta” „ne pare rău dar echipa a fost deja trimisă către dumneavoastră, mai mult de atât nu putem face”…. Bine ai venit la Braşov Vali:)

    00
  34. @garetbora – tu erai ala de intrebai pe forumuri daca poti folosi modemul si in alte scopuri decat in reteaua clicknet ? :))

    Iti aduc eu aminte ca nu, nu poti. Deci cu modemul nu ai ce face iar daca te bucuri la un telefon fix care a insemnat plata a 3 luni, timp futut la telefon, iti zic eu ca ai ramas in paguba.

    00
  35. Eu am si RDS si Romtelecom la tara (doar ei sunt in zona) si pot sa spun ca sunt super multumit de RDS,ai viteza si stabilitate.Conteaza si zona probabil,sunt din Pitesti.Insa la Romtelecom,pica cand ti-e lumea mai draga sau descarci cu 245kb/s maxim pe abonament de 2mb…
    Am auzit ca nu peste tot RDS exceleaza.. asta e rau.

    00
  36. @MadMike: reziliaza.

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.