Dacia a anunțat Logan MCV 2013

Mașina arată foarte mișto, cred că ar putea rupe cu o cutie automată pe motorul de 1.5dci pe care îl are acum Renault.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

52 comentarii

  1. In sfarsit vad ca s-au gandit ca ar prinde bine o cotiera.
    + poate au rezolvat problema ca la 120 km/h sa te poti intelege cu cel de langa tine..

    00
  2. nimeni despre plasticul ieftin?

  3. si ca sa vin si cu un comentariu util, logan are cel mai prost display al butoanelor de deschidere la geamuri

  4. Mă așteptam să aducă și Dusterul cu noile faruri si cu noul bord însă mai trebuie să așteptăm. Noua gamă Dacia arată bine și oferă foarte multe lucruri pentru un low-cost. Pot spune că noua Dacie e contruită mai mult pentru Europa și mai puțin pentru România.

    00
  5. Arata bine. Si Dusterul facelift arata putin mai bine decat actualul.

    00
  6. Arată mai bine decât Meganul tău. Invidiosule!!!

    00
  7. Am rămas și eu impresionat, mai ales că bordul nu- mi seamănă cu nimic cunoscut.

    00
  8. Arata mult mai bine fata de generatia precedenta. Totusi m-as fi asteptat sa puna un motor mai puternic. Am condus MCV vechi cu motorul de 1.5dci 85cai incarcat la maxim si cu 4 persoane iar la deal viteza scadea, chiar daca eram cu pedala la fund :). Oricum cel putin in tarile vestice va avea succes, pentru ca este ieftin si iti ofera un minim de confort si siguranta. Bravo Dacia!

    00
  9. NOU
    #10

    Ar rupe la consumul de motorina in plus doar.Da`i ok masina,numa` na`(no) aproape 14.000 euro ..plus ca tot probleme cu injectoarele..cu pompa de injectie. Poate „s-or” rezolvat intre timp.

    00
  10. dirtman hai sa fim corecti, motorul de 1.5 DCI pe Logan e OK…A, ca 1.2 16V se tureaza in prostie la 100KPH, asta e alta discutie dar 1.5 in grupul Renault a fost un motor foarte reusit.

    00
  11. Arata foarte bine. Aduce a Skoda Octavia.

    00
  12. @Vova, Duster-ul de la Geneva nu e facelift, e doar o editie limitata

    @Robintel, unii ar spune ca seamana cu noul Logan si Sandero la interior 🙂

    00
  13. Arată super sexy, felicitări reno

    00
  14. Spatele ala tot rau arata.

    Acum au un 1.6 dci pe Renault, ar merge mai bine pe masina asta lunga.

    00
  15. @Arhi: Asta nu conteaza asa mult, mai important e ca sunt din plastic ieftin si ele.

    00
  16. Cotiera e lipita de scaun?!?!?

    00
  17. nici primul mcv nu arata rau. il strica spatele ala de duba.

    00
  18. NOU
    #19

    din spate seamana putin cu skoda, din lateral cu astra break. Nu ca ar fi neaparat rau, imitatia e forma de admiratie, nu?

    @arhi: nu iti fa iluzii ca plasticul din focus e cu mult mai bun.

    00
  19. Nu vad nimic de cumparat la masina asta. Nu arata nimic bine, mai ales cand vezi ce scot altii in 2013.

    00
  20. NOU
    #21

    Arat EXACT ca estate-ul clio-ului.

    00
  21. Zoso, ceva ce poate nu stiai – in Spania este plin de dacii. Stepway, Duster, etc. Cred ca masina a venit aici fara nationalitate, ori e promovata ca masina frantuzeasca. Oricum ar fi, pare sa aiba succes.

    00
  22. am fost si eu surprins placut de rezultat. Un plus mai mare legat de exterior si o inbunatatire mai moderata la interior.
    Ca minus, asa la prima vedere, cred ca mosteneste problema loganului legat de incalzirea si dezaburirea parbrizului. Fanta de sub parbriz mi se pare insuficienta..

    00
  23. Vreau sa-i vad pe cei care comenteaza de „altii” si „plastice ieftine” ca vin si cu argumente, eventual si exemple concrete.
    Pe acelasi segment de piata mai exista : Peugeot 301, Citroen C-Elysee (aceiasi masina, difera doar logo-ul), Skoda Rapid, Hyundai Accent (2012), Kia Rio, ca producatori europeni consacrati si o gramada de alte modele, mai ieftine, ale unor producatori chinezi, indieni, etc.
    Comparati modelele enumerate de mine cu noua gama Dacia (pret, dotari, calitatea materialelor si fiabilitate) si apoi veti fi indreptatiti sa judecati.
    In plus, cati au inteles conceptul de autoturism low-cost? Pentru cei mai putin informati, low-costul a devenit o categorie clar definita in industria auto, cum sunt si celelalte .
    Dacia (ca si marca) si modelele enumerate fac parte din acest segment, low cost, masini cat mai ieftine de produs si cu preturi cat mai mici de vanzare. La origine, pietele tinta, au cele emergente, numai ca s-a observat ca exista cerere si pe pietele mai dezvoltate. Asta a facut ca Dacia sa aiba succes in Europa de vest sub marca Dacia si in restul lumii sub diferite alte nume (Nissan, Renault, Lada).
    Tot aceasta cerere a facut sa apara alte modele low-cost sub alte marci.
    Ca bonus : urmariti grupul VAG in anii urmatori, vor lansa o marca low-cost independenta de Skoda, care va concura in mod direct cu Dacia. PSA au lansat cele doua modele low-cost pentru „a manca si ei din prajitura”, asta acum, cand sunt cu un picior in groapa.

    00
  24. @petcu vali eu eram ironic, bai:)

  25. @raul raul: care alti?

    00
  26. Vad ca cele 2 borduri nu-s identice dar 4 nu pare a fi cu ceva in plus (in afara displayului).

    00
  27. da, e super misto, seamana putin cu Octavia.
    Da, mi-as cumpara 🙂

    00
  28. @Animaloo: Ford, Citroen, Toyota, etc. Toti.

    00
  29. dar.. tot dacie e!

    00
  30. Nu intelegeam deloc ce vrea sa zica Arhi in sintagma: „cel mai prost display al butoanelor de deschidere la geamuri”. E de ajuns sa arunci o singura privire catre butoanele respective ca sa vezi ca nu au sarmanele niciun fel de display.
    Intr-un tarziu mi-am dat seama: arhi vroia sa spuna „dispunere” :D.
    Eh, ce mi-e display, ce mi-e dispunere, seamana intre ele cuvintele? Seamana! Deci au acelasi sens :D.

    00
  31. @Discordless: Sunt doua borduri pt ca unul este cu MediaNav si unul doar cu RadioCD

    Nu este o masina perfecta dar este un pas inainte. Cel mai mult cred ca ii lipsesc niste motorizari de top si o cutie de viteze automata.

    00
  32. arata un pic mai bine decat break-ul vechi. dar cutia automata n-o sa „prinda” (mai scumpa si consuma mai mult).

    00
  33. S-ar vinde mai bine la noi daca i-ar face reclama asa:
    Noul Logan MCV, acum si cu motor de Mercedes.

    00
  34. Stopurile spate seamana cumva cu cele de pe Kia ?

    00
  35. @ 2Du: Aia nu e fanta de la parbriz pt aerisire, ci spatiu suplimentar de stocat porcarii.
    @ Discordless: Prima imagine cu bordul e varianta cu display cu touch, gps si cu comenzi pe volan, a doua e probabil varianta mai basic.

    00
  36. Acum ca s-a terminat cu confidentialitatea, da, asta e noul model de MCV si da, arata foarte bine si in realitate. Bordul este acelasi de la Logan si Sandero, nu-i nicio diferenta, cat despre motoare, nu cred ca se aruncau aia de la Mercedes sa puna niste ciurucuri pe masinile lor…

    00
  37. Arata bine. Dar reteta o stim: Incet, incet urca preturile.
    Deja cu un motor diesel cu ac si geamuri electrice ajunge la 13000 euro. Automoatic ar trebui sa mai puna 1000E.
    E drept ca e f bun pretul pe piata, dar masina e doar fiabila si comoda, doar atat.
    Retoric : Unde e masina lor de 5000 usd?

    00
  38. @Emil – nu vorbesc de motor, ci de antifonare, care e ZERO. Sa fim seriosi, niste butere n-aveau sa bage in banii aia?

    00
  39. Ca aspect arata bine. Dotarile…vedem ce si cum

    00
  40. @ Cristi: masina de 5000 usd s-a blocat prin dosarul vreunui specialist in marketing 🙂

    00
  41. Nu știu cum fac taximetriștii italieni dar in câteva zile de la lansarea unei dacii, deja le vezi pe străzi. E plin de Dacia in IT si asta in condițiile in care nu se pune problema de € la ei in egalitate cu problema din RO.
    Apropo, mai știe cineva vreun model/marca cu ușile de la portbagaj care sa se deschidă lateral? Știu ca mai erau dar nu găsesc nimic pe net din cate am cautat iar ideea e buna daca ai ceva de carat sau e masina pt workeri.

    00
  42. Arata bine di tat! Se va vinde foarte bine pentru ca le place unora sau nu, e cea mai ieftina utilitara.

    00
  43. masina de apx 5000eur era loganul din 2004. Acum au mai pus pe ele abs + esp si l-au facut de 6600e si oricum nu sa pus nicodata problema sa scoata mcv de 5000e.

    00
    • @srb: ba da. fac ca holden, pun pe ea un motor de dacia 1300, tablă din aia veche, mai puține șuruburi și aia e.

  44. Clar se compara Dacia cu Skoda :))

    00
  45. Arhi, nu prea se vede ce zici, esti plin de prieteni, ce sa zic. On topic: oare asta o avea clima?

    00
  46. cosmin, nu am nevoie de prieteni. daca nu ai inamici, nu reprezinti nimic:D

  47. NOU
    #51

    Nu e nevoie sa o apreciati voi, romanii (astia de zic din tramvai, ca e masina urata e loganul – dacia). O vor aprecia strainii 100%. Aia care au ceva cu plasticul, nu prea conteaza pe piata auto :). Va doresc numere pe Bulgaria.

    00
  48. Cum spunea cineva mai devreme, ‘seamana identic’ cu Kia C’eed SW, versiunea anterioara (nu cea 2013). SIngura diferenta e ca lampile spate urca la Kia si in zona de plastic negru de la Dacia. Urite rau zonele spate la ambele masini. Pacat..
    Pe linga transmisia automata, despre care au spus deja mai multi ante-comentatori (dar pe care eu nu o gasesc un ‘musai’ – unde musai=must 🙂 ), alt mare minus ar fi lipsa climatizarii automate. Cu siguranta putea monta ceva de la Renault (gen Megane 2, cea single zone, nu dual). Pacat, din nou..cred ca diferenta de la AC la clima ar merita citeva sute de euro si multi ar fi (fost) dispusi s-o plateasca. Parerea mea..care este..

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link, de la PCGarage prin acest link sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube