Curiozitate: de ce trebuie logo-ul să fie atât de mare?

Căutam niște tricouri cu material tratat antibacterian (e extrem de puțină literatură pe tema asta în românește pe net, dacă aveți linkuri, lăsați-le în comentarii)(de asemenea, dacă aveți sugestii de tricouri de acest tip) și am observat ceva pe eMAG: cele mai ieftine tricouri de drumeție de la principalii suspecți (Columbia, North Face, Salomon) au ditai logo-urile pe ele.

 

 

 

 

Și nu sunt ieftine, să ne înțelegem, sunt 130 sau 160 lei bucata. Apoi am stat și am încercat să îmi aduc aminte dacă am văzut vreodată pe cineva cu așa ceva pe ei și nu știu dacă am văzut.

Serios, cine naiba ar vrea ditai logo-ul pe un produs pentru care a plătit bani?

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

58 comentarii

  1. Cred ca glumesti sau esti sarcastic . Poate pentru tine e un deranj sa porti un tricou cu un logo urias dar pentru majoritatea oamenilor acela este singurul motiv pentru care l-ar cumpara. Sa vada vecinu din capatul străzii ca suntem oamenii brandului .

    00
    • NOU
      #3

      Deci vanzarea este asigurata: saracii vor cumpara tricouri ieftine cu logo-uri mari, iar bogatii tricouri scumpe cu logo-uri mici. Asta da marketing.

      00
  2. Ca să faci reclamă gratuită companiilor.

    00
  3. Uhm, să se vadă?

    00
  4. Parca pe alea cu ,,de puta madre” nu scria chiar asa mare.

    00
  5. Cand iti cumperi ceva mai scump, 50% din este firma. :)

    00
  6. Da ce te freaca: sunt tricouri de drumetie sau nu sunt? Se aduna bacteriile pe logo, sau ce…

    Si da, ai dat exact bani pe logo, ca la $40 n-o sa crezi ca ai cumparat ceva camasa de zale ori v-un tricou antiglont.

    00
  7. Eu nu știu care e treaba cu materialul tratat antibacterian. Dacă îl speli regulat nu ajută? Poate pare o glumă proastă, dar întreb serios, eu credeam că-i de ajuns să spăl tricourile și, eventual, să le trec prin uscătorul de rufe.

    00
    • ăla netratat începe sa pută după un număr de spălări. se întâmplă la tricourile ieftine (25 sau 45 lei) de la decathlon, de pildă, după niște purtări nu mai scoți mirosul de transpirație din ele.

    • @Vali eu am tricouri de la decathlon pe care le port de un an saptamanal. Nu miros a transpiratie. Nu am avut problema asta cu tricourile din bumbac (cu cele care contin material sintetic e alta poveste). Schimba detergentul de rufe si curata-ti masina de spalat.

      00
    • @gc Cele sintetice sunt indicate pentru sport pentru ca se usuca mai repede si din cauza asta nu put. Este exact invers fata de ce crezi tu. Nici in cazul asta „natural” nu este mai bun.

      00
    • @etk eu intodeauna am avut probleme cu cele sintetice. Se ususca mai repede dar dupa ce se ususca incep sa miroasa. Se evapora doar apa. Cele sintetice arata mai bine si nu absorb transpiratia dar nu inseamna ca nu miros.

      00
    • Interesant. Am un singur tricou cumpărat de la Decathlon, 30 de lei,sintetic, și nu s-a împuțit în 2 ani. E drept că nu l-am purtat foarte des.
      Dar ce vreau să îți spun e că am tricouri cumpărate de 6-7 ani din „Europa”, nici măcar din „Dragon”,pe care le-am dus de mult la țară (le-am făcut de muncă) , nu că put, ci că s-au deformat de la spălat, după 5-6 spălări. Iar tricourile alea au costat sub 10 lei bucată. În tot dulapul de haine „bune” cred că am 2 tricouri mai scumpe de 40 de lei ( pe la 80 așa) , deci nu cred că prețul sau lipsa tratamentului le face să puta.
      Sau poate nu știu eu și ale mele sunt tratate, dar nu am căutat vreodată după așa ceva.

      Se mai imputeau, ce e drept, dar toate hainele, mai de mult, când nu aveam uscător și le puneam pe uscător d-ala din sârma, atunci când era frig afară și stăteau mult timp umede.
      Trebuia să le mai spăl o dată și să mut suportul ăla din balcon în apartament.

      00
    • Va recomand sa faceti asta cu masina de spalat: ajustarea nivelului de apa.
      Se desface masina si se roteste un surub.
      Am facut deja la doua masini, sunt multumit acum de calitatea spalarii.
      Masinile „eco” trag mult prea putina apa!
      https://www.youtube.com/watch?v=s9sySGXiGZA

      00
    • @Etk Daca esti curios, o sa gasesti gramada de articole/studii prin care s-a dovedit fara echivoc ca materialul sintetic este preferat de bacteriile care produc mirosul de transpiratie (desi lumea s-a cam prins cum sta treaba si fara studii de specialitate). Cu alte cuvinte, din punct de vedere miros, bumbacul este superior poliesterului.
      Uite si un exemplu random: https://gizmodo.com/sweaty-synthetic-clothes-stink-worse-says-science-1630984512

      00
    • dap. Din punct de vedere „miros”. Din punct de vedere sportiv: spor la facut sport in bumbac :)

      00
    • Asa era pe vremea lu’ Iliescu cand intra in PCR. Acum tricoul tratat antibacterian e ultimul ragnet. Trebuie sa platesti mai multi bani, obligat trebuie sa fie vandut de o multinationala, e bine sa iei si niste medicamente contra microbilor plus sa consulti un specialist in purtat tricouri.

      00
  8. Nu stiu… ca sa nu para gol tricoul si sa diferentiezi tricoul Adidas, de la ala de la Salomon, gen…
    -„Nevastaaaa!!! Ada-mi tricoul ala alb!!”
    -„Care???”
    -„Ala Salomon!!”
    Mie imi plac unele modele, mai ales de la PUMA, majoritatea tricourilor de femei, au o puma desenata pe piept, cica face sanii sa para mai mari si daca incerci sa pui mana, te musca.
    Am o gramada de tricouri din alea.

    00
  9. Este un fenomen în Europa de Est, Rusia, China, unele țări arabe și alte piețe emergente. Noi îi spunem cocălăreală, dar există studii de marketing de pe urma cărora a rezultat că o anumită categorie de clienti din zonele ăstea ale lumii au scăpătat sau au parvenit și simt nevoia să fie cît mai vizibili, să arate noul nivel de trai. Îmbogățirea devine o nouă identitate, care se cere afișată. Asta înseamnă logo-uri cît mai mari. Și de aceea vei găsi chiar branduri de lux afișate cît mai mare, să se vadă din avion. Sînt produse originale, însă nu le vei vedea pe piețele din vest sau, în cel mai rău caz, le vei vedea în zonele frecventate de ruși – Coasta de azur, Cipru, etc. Vei vedea un Lamborghini aurit la un arab, poate chiar la un chinez, foarte puțin probabil să îl vezi la un suedez sau britanic. Brandurile au învățat un lucru, că nu este suficient să fii brand ca să vinzi bine, trebuie să satisfaci și o vanitate, a cumpărătorului.
    Mai e un lucru, se vede în orașele mari de la noi, dar și în altele din Est. Impactul vizual, la aproape 30 de ani de la căderea Cortinei, încă este important. Vei vedea în Paris o plăcuță discretă „Gerome Lacroix, avocat”. În Est, pe geamurile apartamentului de la etajul 3 în care își are sediul avocatul Popescu vor fi pictate adesea multicolor cu numele, dacă se poate și cîteva domenii în care pledează sau profesează respectivul, uneori și tarifele practicate. La fel, mașinile. De-abia recent au învățat unii, nu mulți, că un logo mic sau un www reduc deprecierea mașinii.

    00
  10. Vali, ești sigur că nu sunt de bumbac? Cel de la North Face așa pare.

    Preferatele mele all-time au fost Millet și Mountain Hardware.

    Am 3 tricouri de la Mountain Hardware, două dintr-un model și altul diferit. Le-am
    cumpărat în 2007 și le folosesc și acum.

    Niciunul nu se-mpute :) Și nici n-au logouri mari.

    00
  11. X-bionic. Aia n-au logo mare, nu esti cocalar si tricourile sunt calitate exceptionala.

    00
  12. Under armour?

    00
    • Nu le contest calitatea, dar astia sunt unii dintre cei mai nesimtiti cu logo-urile. Plus ca insista cu reclama mascata intr-o gramada de filme.

      00
  13. Marmot windridge ss , au variante cu logo mic sau logo mare.
    Am vreo două , n-au prins miros într-un an de folosit.

    http://www.caf-equipment.ro/tricou-tehnic-barbati-marmot-windridge-ss-p6523

    00
  14. NOU
    #40

    Nu stiu care mai sunt trendurile acum dar tin minte ca in trecut, acu 10-15 ani, parvenitii care vroiau sa etaleze se intoleau cu treninguri, tricouri, shorturi, etc originale de firma dupa care, simtindu-se admirati, bagau o mimica d-aia sictirita si un „deh, sunt hainele de casa”.
    Ceva gen, „Gigel si Geanina o duc bine… au bani…castiga bine… se descurca… de cate ori mergem la ei in vizita sunt imbracati complet si asortat numai in adidas, nike, puma si cica alea sunt hainele lor de casa”.

    00
    • Am prins eu, acum 20 de ani: „invidia orasului” pentru omul venit din Italia, cu „treling” Kappa (de exemplu). Nu intelegeam de ce ar trebui sa-l admiram pe unu’ care merge prin centrul orasului in trening.
      Noi aveam, modest, haine facute la comanda (se faceau la comanda pentru ca era criza de haine de gata, croitorii avand materiale)
      Ajuns in Italia, 20 de ani mai tarziu, observ ca marca asta „Kappa” e printre cele mai ieftine de acolo, iar hainele la comanda sunt un lux.

      00
  15. NOU
    #42

    Boss, try showering…

    00
  16. Am cateva cunostiinte care lauda produsele astora. Din pacate nu am apucat sa le vad live. https://merino-shop.ro/ro/

    00
  17. Sunt de acord cu tine . Nu vad rostul unui logo gigant pe majoritatea hainelor .
    Din pacate poti sa vezi ca azi spre asta tinde moda … piata , sau le e mai usor etiopieniilor sa nu faca migala pe a coase un logo mic .
    Un exemplu sunt tricourile polo de la Ralph Lauren , care mai nou apar cu un logo cat palma .
    Oribil…dar vede vecinu sarak ? Vede 😃

    00
  18. cu cat e mai mare logoul cu atat e mai mica puta

    00
  19. Logo-ul pe tricourile de drumetie e gigant pentru ca – fiind purtate la munte – trebuie sa fie vizibile de departe.

    00
  20. Fabricadetricouripunctro
    tricouri de bumbac la 11 lei ( cele colorate) si 9 lei ( cele albe). Cele albe intră la apă. Asta ca sa nu zică lumea că le fac reclamă.
    Neinscritpionate si alte rahaturi. Cârpă simplă de purtat oricand si oriunde. Eu le folosesc pe sub cămașa in loc de maieu sau la alergat.
    Multumiti-mi mai tarziu sau minus cat încape din acest moment.

    00
  21. Daca nu ai gasit inca ceva OK, iti recomand:
    https://www.alpinmag.ro/imbracaminte/bluze-corp/tricou-echo-outdoor-research

    Din pacate au doar 2 culori, te orientezi ;)

    00
  22. NOU
    #53

    Recomand RL Polo.

    00
  23. Ca sa vada tot taranul cu ce te imbraci. Ei isi fac reclama, el se simte important pentru ca si-a luat tricou de firma.

    00
  24. Daca adaugi sanytol la spalare, nu vei mai avea probleme nici la tricourile mai ieftine. https://www.bnb.ro/dezinfectant-haine-500-ml-sanytol.html. In experienta mea, si tricourile tratate antibacterian, tot se imput la un moment dat, insa sanytolul rezolva problema.

    00
  25. Eu folosesc urmatoarea tehnica. Imi cumpar multe tricouri ieftine. Gen decathlon,reserved,kenvelo… chiar si tex de la carrefour.Pt mine cea mai importanta conditie e sa nu aiba logo-ul foarte mare si sa nu fie cauciucat. Pt ca dupa un nr de spalari oricum devine pijama si apoi carpa de sters. Nu tin minte sa fi dat mai mult de 50 de lei pe un tricou. Pt ca in opinia mea nu merita.
    Ref la articolul tau…cred ca faza cu tratat antibacterian e doar o metoda de ajustifica un pret mai mare. Am spus ca asa cred eu. Nu ma bazez pe nici un studiu si nu am nici o diploma in tricouri. Si daca nu se mai poate scoate transpiratia din tricou cred ca e o pb cu masina de spalat. Parerea mea.

    00
  26. NOU
    #57

    sunt pentru vanzatorii din magazin lol

    00
  27. Reclama de spune că este mama comerțului, și pe timpul meu erau haine de firmă, gen Lacoste, pe care le purtam cu plăcere, avem numai un crocodil mic pe tricouri, acum probabil că este alt trend in materie de țoale și logo-uri

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube