Comand niște chestii, vin ieri.
Primul colet, varză. Cutia ruptă și umedă.
– Dacă vreți să faceți reclamație, spuneți.
– Stați un pic să ne uităm dacă lipsește ceva sau e ceva spart/rupt.
Mă uit, nimic. Nu e cazul, zic.
Al doilea colet, umed, rupt și mai tare. Înăuntru, două bidoane cu ceva înălbitor special, pe care l-a văzut soția pe internet la o influenceriță și i s-a părut bun. Băiatul aștepta să facem reclamație. Eu ridic din umeri.
– Adică nu faceți reclamație?
– Păi, pentru ce?
A rămas un pic dezamăgit. Mă gândesc că având de-a face zilnic cu nebuni, unul care nu vrea să facă reclamație e ciudat.

Ce firma de curierat chinuie coletele asa?
Sunt ude pentru ca urca in duba cu zapada pe sosoni mereu si coletele alea zburda prin masina.
toate
I-au prins zapezile si pe ei :))
Comand mancare pentru animale de la un magazin online care are colaborare cu mai multi curieri.
De fiecare data coletele sunt rupte la curierul X si intregi la restul.
Nu imi dau seama daca se rup de la manipulare sau din curiozitatea curierului.
Zi zooplus că nu pățești nimic. Aceeași situație și la mine, când le aduce DPD sunt praf.
Daca ai ghicit asa din prima, si site si curier nu este coincidenta.
Înseamnă că mie nu mi le aduce dpd, că-s mereu întregi.
Așa săraci sînt, nu au depozite cu acoperiș?
Dimpotriva, sunt bogati si livreaza cu decapotabile.
Io cred ca e suparat pe baietii de la sediu si vrea sa adune reclamatii ca sa fie aia footootzi.
Zi drept, și-a comandat „nevasta”spray de geamuri după ce a văzut la Balaban?
Niciodata nu i-am inteles pe oamenii care isi pierd timpul pentru nimicuri, atat timp cat produsele din interiorul coletului sunt ok, ce rost are sa faci reclamatie?
Mai nou e si un trend ca lumea sa planga pe net ca uneori se intampla sa nu primeasca un colet a doua zi, dar uita sa mentioneze ca de fapt, chestiile astea se intampla poate la 1 din 10 comenzi si nu vad de ce ar fi asa o tragedie, daca aveai nevoie urgenta de produsul respectiv, il luai din magazin.
Multi oameni sunt frustrati din alte motive si abia asteapta sa se certe cu cineva din orice nimic, in special cu cineva care e considerat „mai jos” decat ei: curieri, vanzatori, oameni de la curatenie sau receptie, bloggeri
E o regulă nescrisă în societate care soune că nu e tocmai ok sa te porti urat cu oamenii care furnizează servicii, în special cei care îți prepară și livrează mâncarea. S-ar putea sa ai o surpriză la fel de neplăcută ca si purtarea ta față de acei oameni.
Prin reclamatii cresti calitatea serviciilor pe termen lung.
Cu reclamație, te mai urmărea și duba de la curierat pe lângă Duster-ul alb.
Atâta timp cât nu sunt deteriorate produsele, clar nu contează cum arată coletul.
ce încredere să mai ai în ei când cumperi produse electronice? Anyways, când văd sameday la opțiuni, schimb magazinul.
Pai Andrei, ok, ai comandat un TV, ai drept de retur daca e deteriorat, dar, repet. TV-ul este intact si functioneaza corect. Ce faci cu cutia?
Mintea lui caranthir: curierul deslipeste cu grija coletul, dacă nu „ie” electronice, ne băgăm ceva în el de colet. Dacă sunt electronice, lipim cu grija la loc…
Minte cât găina.
Voi nu aveti easybox in Brasov?
Nu încape bidonu de 80 de litri cu înălbitor la easybox. Dacă crezi că scapă de cadavrele din beci cu 10 litri, te înșeli.
Dar la magazine voi nu mai mergeti? Maine poimaine o sa va plangeti ca ati comandat o curva si aia a venit cu tzatzele rupte.n cur si fara un ochi!