Ce mai curge din mașină?

Păi, nu doar lichid și cabluri, ci și chestii mai serioase, gen șuruburi. Pe care alții le iau în roți. Pe cel de mai jos l-am luat sâmbătă în roata din față și l-am plimbat cam 100km până să mă prind că mașina trage dreapta. M-a costat 10 lei să îl scot și să repar cauciucul, reparație care acum se face cu cauciuc crud, nu cu petic, ca acum 10 ani.

surub

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

18 comentarii

  1. Cica peticele se pun pe lateral, la gauri mai mari. Gaurile de la cuie, surburi si alte minuni „penetrante” se repara cu cauciuc crud. Sau cu o anvelopa noua, cand cea veche ajunge sa arate ca un arici de la atatea capete de cauciuc crud.

    00
  2. daca nu te uiti pe unde mergi :)

    00
  3. Reparatiile sanatoase tot cu petic se fac, cele cu snur de cauciuc sunt mai rapide si mai ieftine.

    00
  4. Beat this: https://imgur.com/SIydqNz.jpg ! L-am gasit la o saptamana dupa ce am distrus anvelopa, infipt in carenaj: https://imgur.com/SIydqNz,xosXM3V#1

    00
  5. @Ionut – ma indoiesc ca la 170 la ora il vedea, chiar daca se uita pe unde merge :D

    00
  6. @zoso – nimic despre episodul Barlad?

    00
  7. E reparatie rapida si ieftina, pentru sezonul rece si exista de prin anii 90. La Norauto (Bucuresti) exista kit de reparatie, ca sa iti repari singur. Vara, genul asta de reparatie e zero barat, pentru ca e cald, se dilata gaura si snurul ala de cauciuc nu mai sta etans. Faci presiunea rotii la doua zile.

    00
  8. Sa verifici vizual anvelopa reparata. Problema este ca
    acel crud se usuca in timp si o sa te trezesti cand tie lumea mai draga ca ai pana. Lucrez in domeniu, la slatina.

    00
  9. Am luat si eu un holsurub, dar am fugit de snurul ala bagat prin cauciuc ca te alte alea. Peticul e sfant, daca e pus cum trebuie, cu atentie si fara graba.

    00
  10. de curiozitate, cam in cat timp se usuca? eu am unu de vreun an si trebuie sa schimb cauciucurile ca s-au tocit, dar snuru e ok…

    00
  11. Chestia aia cu snur de cauciuc, e reparatie temporara ! E de asemenea foarte folosit pentru motoscutere si motociclete! Dar cauciucurile „tubeless” se repara profesional cu petic! Gen https://youtube.com/watch?v=wi5uBUaMsrA , eu asta recomand ! Si in plus, daca o sa rulezi peste 2 saptamani cu cauciucul ala, o sa realizezi singur ca reparatia aceea nu e buna ! Zice un expert in reparat cauciucuri !

    00
  12. Avantajul snurului este ca se poate pune fara sa dai jos roata de pe masina, respectiv ai costuri mai mici de reparatie.

    00
  13. Partea proasta este ca serviceurile de roti cu ifose (gen ipso-michelin/ premio, etc) nu mai fac niciun fel de reparatie (pana, indreptat janta, etc) ci numai demontat/montat cauciuc nou sau sh intreg. Cica se aliniaza la nu stiu ce norme, unde aia in afara NU repara cauciucuri sau sa indrepte jante de aliaj la cald, etc. Deci o sa cam dispara si reparatiile astea pe la noi.

    00
  14. Da, se aliniaza la normele muistilor producatori de cauciucuri si jante, de ce sa nu manancă si gura lor o paine, la cate cauciucuri si jante se fut in gropile din tara asta.

    00
  15. Mna, cînd e să ai ghinion, și-n pzdă da-i de-un cui!

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.