cum să nu fii blogger

Să zicem că eşti blogger neoficial pe lângă o companie. Atunci când juma’ de blogosferă aruncă cu rahat în firma la care lucrezi şi tu nu zici nimic, parcă se mai duce un pic din credibilitate şi mai scad cititorii.

blogosfera,mediapro,netbridge

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

11 comentarii

  1. nu, sunt puse la deruta =))

    00
  2. pisica moarta nu este a lor 🙂

    00
  3. tagurile dau un hint?

    00
  4. vazurati voi repede, ba ce oameni, mai gresete omu`

    00
  5. E foarte ok sa NU zici nimic in conditiile in care n-ai zis nimic nici in momentele de glorie ale firmei. Mi se pare complet aiurea sa legi blogul personal de job. Am trecut si eu pe la cativa angajatori (doi mai exact) care nu aveau cine stie ce reputatie insa nu am mentionat nici macar trecator asta pe blog pentru ca blogul este treaba mea , nu a lor.

    Daca pe de alta parte iti ridici compania mama in slavi si taci cand se ingroapa in rahat, oh well…sper sa merite financiar pentru ca la nivel de demnitate clar nu merita.

    00
  6. sa nu fi, cu un singur i
    da-o dracu` de treaba, avem pretentii!

    00
  7. e cu app la vreun blog?

    00
  8. dar daca compania are blog? si scrie pe el o agentie? si nu angajatii

    00
  9. La noi rahatu face bine, din cate vedem zi de zi in ‘soubiz’. Tu traiesti din foarte multe scandaluri si mai putin din textele geniale pe care le scrii rar.

    Scaderea se inregistreaza pe moment…cred ca e vorba de un spike de trafic pus pe invers…dar cum lumea are daru de a uita, se va uita si asta si va renaste ca Pasarea Phoenix.

    00
  10. graitoare taguri

    00
  11. NOU
    #11

    Fii blogger nu fi agramat ca cei din taguri.

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link, de la PCGarage prin acest link sau de la Finestore.