Cum face curieratul român business

Nemo Express, mai exact.

Azi, mă sună cineva de la Bucureşti că mi-a trimis un co(t)let care ar fi trebuit să ajungă ieri la mine. Ieri n-a ajuns. Bine, te sună curierul. Suna curierul. Da, agentul n-a găsit adresa. Aţi fost ieri acasă? Ce importanţă are dacă am fost sau nu, din moment ce n-a găsit adresa? Ce n-a găsit mai exact, adresa sau pe cineva acasă? Ah, nu ştim, aşa a zis. Ce a zis?

Adresa de pe colet era corectă, ieri n-a sunat nimeni la uşă. Pur şi simplu cineva n-a avut chef să muncească.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

36 comentarii

  1. Pe vremuri de criza cotletele nu ajung.. e vorba de lupta pe ciolan…

    00
  2. Eu unul urasc Nemo Expres. Am patit mai multe cu ei…
    Oricum, prefer posta , chiar daca nici ea nu e mai de doamne ajuta.

    00
  3. lucrez in cadrul unei firme de curierat si cunosc acest domeniu.

    cea mai mare problema in gasirea adreselor sunt indicatoarele si numerotarea strazii.

    de ex: sos oltenitei nr 218 din popesti leordeni se afla pe o strada laterala la 700-800 de m fata de drumul principal (sos oltenitei), nici un indicator cu numele sau numarul strazii.

    cum poti gasi o astfel de adresa daca clientul nu raspunde la telefon?

    00
  4. Compania pentru care lucrez eu are contract cu cei de la Nemo, iar cei care expediaza coletele in tara se plang de faptul ca Nemo nici nu le distribuie si le returneaza cu motivul „nu am gasit clientul” …

    00
  5. Normal ca n-au chef de munca. Nemo isi bate joc de angajatii ei. In Brasov au hotarat sa le taie salariile cu circa 2 milioane…cat entuziasm crezi ca mai au astia?

    00
  6. poate ti-a citit blogul si-a fost cuprins de-o subita criza de negativism. si-a murit.

    00
  7. am patit-o si eu cu cargus ma suna curieru ca mi-a venit pachetul si cica sa ma duc dupa el (el fiind in capatul celalalt al orasului) motivand ca nu are drum in zona mea si ca el mai sta vreo jumate de ora prin zona aia

    00
  8. Din cate am inteles eu, firmele de curierat din Bucuresti au contracte cu colaboratori pentru distributia in teritoriu. E posibil sa fi inteles eu prost, dar daca am dreptate, colaboratorilor alora li se rupe in paispe de colete si de firma. Spre exemplu, in Bucuresti nu am avut probleme cu Nemo … pana acum :)

    00
  9. Am avut si eu de-a face cu nemo express. Sincer, nu am avut probleme cu ei, curierul a fost baiat de nota 10, spre deosebire de idiotul de la fan courier, plin de tupeu si nesimtire …

    00
  10. singura data cand am trimis un [pachet contra ramburs, l-am trimis cu nemo. ghice ce. nemo a livrat pachetul, dar rambursul pla, nu l-a mai luat, desi platisme taxa pentru asta si inca o suma substantiala. noroc ca tipul ma cunostea si nu se punea problema de teapa. dar ca idee, eu cu nemo nu mai lucrez never ever never

    00
  11. Toate firmele emanate din ofiteri superiori de Securitate (gen Nemo, UTI, UTv, Adrem Invest-aia cu contoarele de curent) vor sfarsi prin a-si baga ceva in ala care da banii. Acum exact 21 de ani daca erai nemultumit de „servicii” te impachetau!

    00
  12. NOU
    #14

    Stai calm, aceeasi scuza era trebuta in raportul DHL, ca nu a gasit pe nimeni acasa. De sunat la usa, nexam, de sunat pe mobil nici atat. Hai ca poate avea o scuza ca scara, ca nu se potriveste ce scrie in buletin cu realitatea.
    Dar ca nu a sunat, la cat costa serviciile DHL, nu are iertare.
    La nivelul asta de activitate, oamenii sunt limitati. Trimit eu cu Nemo o cutie de PSP, clar era la tariful minim ca doar nu era un lingou de aur in ea ca sa depaseasca 10kg. Si se dau curierului 22RON, pentru transport. Coletul ajunge, vine un tembelin de la Nemo pentru reglementat cu banii. Si personajul incepe ca avem sa ii dam 18RON, in cele din urma ne lamurim ce era cu degeabistul, ca 18RON de fapt costase tot. Si avea el sa ne dea 4RON inapoi.
    Este o munca de jos, n-o sa fie vreun curier cu facultate terminata, eventual si un master, nu?

    00
  13. Nemo Expres suge. Am trimis acum aproximativ un an un produs in garantie. Tipul mi-a zis ca l-a trimis prin nemo expres, iar co(t)letul ar fi trebuit sa apara in 2-3 zile. Trece o saptamana, si nu primesc nimic. La insistentele mele aflu ca pachetul meu s-a ratacit. Dupa 3 luni (sau chiar mai mult, nu mai stiu exact), insistente si amenintari cu OPC primesc in sfarsit pachetul.
    Nu stiu care serviciu de curierat e mai bun, eu am folosit mereu fan courier si n-am avut probleme.

    00
  14. fan curier face 5 bune si 1 proasta. sa zicem ca e un procent corect. pe ei i-as alege oricand.

    00
  15. apropo de curieri, avand un magazin online experimentez diverse:)
    – cel putin 3% din comenzi nu ajung in ziua urmatoare fiind notate ca „negasit la adresa, avizat, etc”. Sun la client si se jura ca nu l-a cautat nimeni.
    -100% din pachete pleaca cu notita „Apel telefonic inaintea livrarii”, dar nici in 10% clientul nu este sunat CHIAR DACA nu a fost gasit la adresa.
    -clientul este sunat si rugat sa vina in alta localitate ( 18km) sa ia coletul, ca el nu are drum incolo :)) Asta era GLS.
    -fac comanda la fan sambata, vine sa ia coletele, apoi mai intra o comanda, si fac al doilea apel la 12.30. La 13 ma suna curierul
    „Nu cred ca mai ajung la dvs, dar incerc”
    „Ajungeti sau nu?” insist eu
    „Nu ajung” zice nenea
    „Anuntati in dispecerat dvs ca nu ajungeti?”
    „Err… pauza… da, daca nu ajung anunt”
    :)
    Se intalnise hotul cu prostul. Pun mana pe telefon, sun in dispecerat:
    „Mi a comunicat curierul dvs ca nu ajunge la mine, ce pot sa fac?”
    „err… ” dispecera :))
    Faza e ca in 3 minute, atentie, trei minute si nu exagerez, frana nenea la mine la poarta. Cat de departe era tampitul de mine si a vrut sa ma refuze?
    Suparat manga ca l am reclamat… I am spus, ca daca el nu are chef de munca, ma lasa rece, dar Fan trebuie sa si faca treaba pentru cele 15mil care i le dau lunar.

    00
  16. @arhi: mda, bineinteles ca eu am alergat dupa curier prin tot brasovul, doar nu era el prost sa vina acasa la mine. Dar per total macar coletul era intreg si fara lipsuri din el, plus ca a venit la timp (vorbim de fan curier).
    Bineinteles, lenea e dictatoare.

    00
  17. DHL=Die Hard Losers.Model de corporatie robotizata.Imbecili de-a dreptul.

    00
  18. Si eMAG-ul lucreaza cu ei, right?

    00
  19. @Razvan: si daca ei nu isi fac treaba si eu renunt la serviciile lor si firma da faliment ce pana mea fac?

    Tu observi ceva în neregulă aici? Gândeşti pe termen luuung… Ce pm de pretenţii ai de la un amărât de curier? Ăla se gândeşte strict cum să scape mai devreme acasă…

    00
  20. NOU
    #22

    Nu mai devreme, ci cu mai putina munca. Emag au masinile lor parca, si nu prea le au cu estimarile cand ajunge. De la intre 12-14 ziua x, a livrat 18 in ziua x+1. A ajuns intreg si cu hard-ul cadou (nu am idee ce naiba mi-au mai pus un cablu USB, ca doar era unul in cutie), merge multifunctionala. Se putea si mai rau.

    00
  21. Sunt convins ca firma la care lucrezi a auzit de GPS. O asemenea scula costa cam 4-5 milioane si sunt versiuni de software cu acoperire 99% din suprafata Romaniei. Pentru restul de 1% exista telefon si intrebat vecinii. Asa ca scuze nu prea exista. Altfel, mai bine te lasi de curierat si vinzi gumari in targ.

    Apropos de nemo & fun curier – am patit si io niste dude cum ca ma suna curierul sa ma duc pana nu stiu unde ca sa nu mai faca el un ocol cu masina! :-)))

    00
  22. Chiar, aia de la f64 cum plm fac ca tot timpul livreaza in 24hrs de la comanda? :-) Fara exceptie de cand ma ‘joc’ eu cu ei?

    00
  23. Apropo, a mai folosit cineva in ultimii ani serviciile Companiei Nationale Posta Romana SA?

    00
  24. Eu folosesc posta romana, cu 20 ron chiar imi ajunge coletul a doua zi!
    Exemplu: comandat o pereche de adidasi la 2 noaptea, la 10 m-au sunat pt confirmare iar a doua zi la 9 ii aveam! Nu e chiar asa rau, mai ales ca au venit de la timisoara pana la bucuresti!

    00
  25. eu am lucrat cu Nemo timp de 4 ani si nu am avut probleme pana intr-o zi cand s-a gandit nenea care imi livra mie marfa ca nu revine daca eu nu am fost la magazin la ora cand a fost el si ma punea sa ma duc pana in capatul celalalt al orasului sa-mi iau marfa astfel am dat un telefon la Bucuresti, am facut o reclamatie iar acum nenea ala ma suna de fiecare data inainte sa ajunga la mine insa cu Nemo mai colaborez foarte rar datorita acelui incident, acum Fan Courier ruleaza, baiatul ma suna cu 10 min inainte si niciodata nu depaseste ora 12.00.

    00
  26. NOU
    #29

    astia de la nemo din c-ta sunt seriosi…

    00
  27. Astia de la curier s-au smecherit. Vin doar sa ridice coletele dupa ce intreaba la telefon cele mai mici detalii ( nu mai completeaza nimic, au self awb dom`le ) si le livreaza . Daca nu ajung nu e vina lor. Ei doar cara niste cartofi , daca se pierd aia e , ghinion. Sau si mai simplu cei de la Nemo – ridica coletele , tin masina in garaj cu marfa a treia zi o returneaza => bani incasati cash – fara costuri .

    00
  28. miticosul : toate comenzile din ziua respectiva le duc direct la fan courier seara, la ora 21 sa zicem, si a doua zi fan le livreaza prin tara. Peste noapte curierul „plimba” coletele spre destinatii.

    00
  29. Cand vine vorba de curierat in Romania, cam toate firmele au probleme, mai ales internationalele foarte mari (DHL, TNT, UPS, FedEx) si autohtonele foarte mari (FAN, Cargus/DHL, Urgent, Nemo). Am lucrat cu aproape toate, dar n-a fost una care sa nu ma dezamageasca intr-un fel sau altul. Am descoperit de curand o firma de care sunt multumit si care are preturi foarte bune pentru international. Am primit prin ei din Anglia si am inceput sa trimit si eu cu ei. I-am folosit si la intern pentru ca m-au asigurat ca sunt specialisti in „rambursuri”. A doua zi dupa livrare am primit banii. Firma se numeste Sky Net si este relativ noua in Romania, cred eu. Pana acum nu m-au dezamagit.

    00
  30. Faza asta cu „domne am fost la adresa, am sunat la interfon dar n-a raspuns nimeni si am plecat” e veche ! Am patit-o cu un aparat de aer conditionatde la Domo. Nu doar firmele de curierat se preteaza la asa ceva. Culmea e ca pe factura erau trecute doua numere de telefon la care sa sune just in case – n-a sunat nici dracu’. Nici macar n-au trecut prin zona. A trebuit sa mai astept 2 zile.

    00
  31. Eu am lucrat cu o groaza de firme de curierat, si pe intern si pe extern. Pe intern cei mai buni sunt TNT iar pe extern DHL. La polul opus sunt clar Fan Curier, varza totala. Nemo sunt pe la mijloc.

    00
  32. Dragon Star Curier – pui faina in colet si ca prin minune ajung boabe de cereale.

    00
  33. Fratilor se vede ca vreti sa discreditati pe Nemo(apropae toate comentariile sunt intr-o singura zi(la ore apropiate 9-10 12 august)!

    Va cred ca sunteti invidiosi ca stam in coasta voastra va luam clientii pentru ca suntem mai serioasi ca voi

    Mai intai ajungeti la nivelul nostru dupa care faceti comentarii pe care unele le dati fara nici un argument!

    Imi cer scuze ptr cei care i-am contrazis , dar eu lucrez in cadrul companiei Nemo si stiu exact cum lucreaza cu clientii!!

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.