Road House (2024)
Îmi place de Post Malone că nu se ia deloc în serios și joaca numai roluri din astea penale. Filmul nu e rău, are multe momente amuzante, Connor e și el distractiv, e mult mai relaxat ca varianta originală.
Libertate (2023)
Nu e un film rău, dar fără context e greu de înțeles. Filmul e bine realizat, actori mulți și buni, dar părerea mea e viciată de subiect și de saturația de filme pe subiect.
Tata Mută Munții (2021)
Cinematografia bună, scenariu bun, început slab. Dar pe parcurs își revine, apar dileme morale, apar chestii mișto. E un film bun. Adrian Titieni face un rol foarte bun.
Apropo de filme românești: canalul TV Cinemaraton are un concurs pentru a vota cel mai bun film românesc, cu premiu un TV 4K.
Am văzut Tigru, nu mi-a plăcut, și germanii au saturație de filme si e ok.
de ce nu ți-a plăcut?
au băgat povesti pe lângă sa-l poată face lungmetraj și tot e scurt.
e prima oară când te uiți la un film? toate filmele au subplots.
Libertate e chiar o nereușită
în afară de Legături bolnăvicioase, filmele lui sunt autentice ca bancnota de 7 lei. N-are nicio treabă cu dialogurile, apar înjurături din spună mării
Revenind la Libertate, nici castingul n-a fost cine știe ce: Iulian Postelnicu se screme în rol. Dragomir ăla nu era psihopat, cum îi iese lui, ci doar un milităros prost cum erau mii în armată pw atunci. Filmul are meritul de a reuși să fie un documentar ok. respectă acțiunile evenimentului, lucru confirmat și de Cătălin Ranco Pițu, tipul de a trimis în instanță dosarul revoluției
Tudor Giurgiu ar trebui să își vadă nivelul: e un băiat atent cu autoritățile și sponsorii (dw aia face rost ușor de bugete), organizator de festivaluri, prieten cu regizorii
Păi filmul acesta nu a avut ca scop să fie documentar. A zis-o și Giurgiu într-un interviu. Personajul principal este fictiv, întâmplările din film sunt inspirate din realitate. Din punctul meu de vedere acest film trebuie tratat strict ca un film artistic și atât, un film care este cât de cât decent. Nu este vreo capodoperă a filmului românesc, dar măcar este filmat ok. Din păcate suferă de boala filmelor românești cu sunet prost spre foarte prost, au fost mai multe secvențe în care abia auzeam ce vorbeau actorii.
știu că nu e vrut să fie documentar, bre
Nu e fictiv, e fix același eveniment
Le-au schimbat numele din motive juridice: nu e Dragomir, e Dragoman
reiterez: filmul e slab, dialogurile sunt complet nenaturale – iar filmar bine e, am zis și eu că omul la strâns bani e bun, a făcut rost de bani pt chestiile tehnice. Talent nu poate cumpăra cu bani, că altfel ar fi Inarritu de România
Da, la adunat bani e cel mai bun Giurgiu: primaria ii da 40 000 de euro pe zi de TIFF (bugetul pe 2023). Cu siguranta anul asta va fi mai mare!
Conor aproape ca -i fura filmul lui Gyllenhaal.. il mai așteptăm.. e cel mai bun actor dintre boxeri și invers..
Rupt de nostalgie am cautat versiunea cu regretatul P. Swayze din 1989.. din care am uitat aproape tot.. tributul e clar..dar fetele sexy lipsesc..
Exista se pare o perioadă de prescriere de 30 ani după care uiți orice film sau carte citita..
Se uita dupa 30 de ani, dar remake-ul se face dupa 15. Pentru ca studiourile nu mai risca. De aceea este plin de ciorbe reincalzite in cinematografe. Cred ca saliveaza intens la gandul de a face filme cu actori decedati animati de AI
Am vazut 3 body problem pe netflix. Meh, dar peste 50%. Se simte unde si-au bagat gherutele regizorii, mare pacat ca nu s-au abtinut.
La Roadhouse cred ca nu au facut nici o dubla la nimic pe partea de dialoguri. Cred ca in 3 zile au terminat de filmat. Atat de prost pot juca actorii ceva de speriat. Nu ajunge numai sa ranjesti tot filmul, sa mergi cracanat si sa tii bratele departate de corp ca si cand ai umbla cu pepeni invizibili si sa fii tot uns cu ulei. Mai trebuie sa si joci ceva.
Jake gyllenhall cred că avea ceva rate urgente de a ajuns să joace în căcatul ăsta.
Chiar si asa la nivelul lui e o prestatie mult sub asteptari. Merita zmeura de aur cu tot cu frisca.
Noua ecranizare ”Road House” e despre un bar insignifiant dintr-un orășel de pe o insulă cu populație de vreo 2000 de oameni. Și – așa cum e datina în comunitățile mici – la ”Road House” e bătaie în fiecare seară. De-aia cruntă, cu scaune-n cap. Localnicii-oameni-de-rând nu par deloc deranjați de asta și continuă să fie clienți fideli ai localului. Mișto și scena în care vreo doi se bat și un localnic de-ăsta care arată a inginer electronist în vacanță urlă ”BAR FIGHT!” și-l pocnește pe cel de lângă el absolut random. După care fiecare bărbat din încăpere începe să se bată cu bărbatul cel mai aproape de el – după cum se întâmplă de obicei în comunitățile armonioase unde toată lumea cunoaște pe toată lumea.
Se bagă în poveste acolo un afacerist malefic, niște polițiști corupți, o namilă de om cu 120% sadism dement și vreo 4-5 musculoși al căror rost e să ia mereu bătaie de la Dalton. Care Dalton e un fost campion MMA devenit poet-luptător ce întreabă calm inamicul dacă are asigurare medicală înainte să rupă oasele în el.
Mișto și cum în ”Road House” cântă mereu altă trupă. Că dacă Oradea aduce 5-6 trupe pe an, în insula izolată vin mereu alți și alți muzicanți încântați să cânte o noapte după un gard de sârmă în cel mai violent bar din emisfera vestică. Dedicarea pentru muzică e acolo, iar trupele – pe rând – continuă să cânte cât barul se transformă într-un malaxor de picioare și pumni, printre sticle aruncate și bețe de biliard rupte pe spinare. Așa cum fac de obicei trupele când ajung în orașe mici și liniștite. Unele cântă Christian Rock cu încăpățânare, altele despre voioșie și natură, în miez de noapte, după cum e cererea publicului din zonă. Cam cum ai băga ”Phoenix” sau ”Pasărea Colibri” într-un bar de manele din Ferentari și toată lumea ar dansa veselă până ce – oh no – doi tipi beți se iau la palme din cauza unei beri vărsate accidental. Asta până intervine eroul principal care le rupe capetele la modul umil.
Iar insula are o librărie ticsită de cărți, non-falimentară, ca alte orașe-sat din SUA în care soții sunt verișori primari iar lumea e hămesită de lectură.
Aștept nerăbdător un remake pentru ”Blind Fury”. Să-i dea lui Rutger Hauer 2 corp de vegan și un toiag cu sabie laser.
Bine ca nu este nici un spoiler aici
@kilroy: you’ll survive.
exact, cel mai prost film, simteam cum imi scade IQ-ul
Pai s-a facut. Zatoichi, in 2003. Oh, wait… :)))
Din selecția Cinemaraton ,lipsesc doua filme care mie îmi plac : Operațiunea Monstrul și Asfalt Tango!
Exact la Opretatiunea Monstrul ma gandeam si eu
Asfalt Tango a fost acum vreo doua saptamani.
Filme straine la Oscar:
-Io Capitano – f. bun, desi e cam nenatural sa vezi negri vorbind italiana
-Society of the Snow – remake dupa cel din 76 si 93,nimic nou sub soare
-Perfect Days – plictisitor
-The Teachers’ Lounge – OK
-The Zone of Interest – castigator, nu e de mirare, evreii sunt la putere in Hollywood
Daca si “Tata muta muntii” e un film bun…
Repeta dupa mine sau scrie pe tabla: “Titieni joaca ca o cizma” de 1000 de ori
eu: părere
tu: părerea ta nu e bună.
eu: bună treabă.
Putea fi un film bun, dar castingul e gresit, Titieni nu e credibil si nu poate duce rolul.
Am vazut Road House..scriu aici doar ca alte persoane sa nu isi mai piarda timpul cu el..e un kkt de film..de la A la Z..nu stiu ce as mai putea adauga ca sa ma fac inteles cat mai bine..
e un popcorn movie, la ce te așteptai?
chiar si pentru categoria de popcorn este prea prost..l-am trata fix ca pe un film din aceata categorie..ce sa fac..mi s-a parut foarte prost..ca sa fac o comparatie..tot film popcorn fara pretentii..dar un film bun..Murder Mistery..ca sa trasez o linie intre ce consider bun si ce consider prost..la categoria popcorn :))..e doar un exemplu
Daca voi v ati uitat la roadhouse crezand ca e vreo capodopera sau vreun castigator de oscar asta e problema voastra.
Mie mi a placut si filmul si mi a placut si de mcgregor.
nu se uită la American Fiction, că nu are glume bune, dar au așteptări de la filme de 2 lei. cinefili.
M-am uitat in sila la Libertate cap coada, este un film de cacat maxim. P.S. In asta in loc de faza cu mancatul ciorbei timp de o jumate de ora, aici arata cum se spala un agarici cu sapun pe maini timp de o jumate de ora, sanchi nu i se duce sangelele care i-au patat mainile… Penibil de jegos. Tudor Giurgiu regizor.
Inca o petarda, Oppenhaimer: L-am urmarit a doua oara cap coada (este pe Skyshowtime) ca sa inteleg ceva ,un maraton de 3 ore de plictiseala maxima. Nu am reusit sa pricep nimic, va rog sa-mi spuneti ca sunt prost. Cum dracu a luat asta 7 Oscaruri?
” va rog sa-mi spuneti ca sunt prost”.. Esti prost! Glumesc man .. O mare diferenta o face vizionarea pe ecran mic / mare ..adica acasa vs cinema .. cam toate filmele lui Nolan contin scene ce capteaza un moment de grandoare .. scene ce evident pe ecran mic isi pierd din putere..scenele sunt de regula insotite de o coloana sonora care acompaniaza imaginile perfect..sunet care iarasi, la cinema este ce trebuie..in schimb acasa..nu prea..
La Oppenhaimer daca nu ai inteles ca omul este in centrul filmului..adica el..Oppenhaimer..probabil de aceea nu ti-a placut