Apropo de asta, asta, asta.
Când o vedetă susține o cauză sau se implică în ceva, o face pentru că este plătită sau pentru că vrea să își spele păcatele trecute, gen când îneca bebeluși în râu sau când mânca rahat cu polonicul.
Și e amuzant că oamenii încep să se trezească. Cum mă, ăla pe care îl credeam om decent face mizerii? Ăla care se implică în campanii umanitare o face pentru că se simte jenat că își câștigă banii mâncând rahat la televizor? Ăla simpaticu’ a picat cu ATV-ul în timp ce era în campanie? Ălalalt e în stare să facă reclamă la orice pentru bani? Nu pot să cred…
Eşti rău, bre! Şi ce dacă au făcut campanie gratis pentru prOTV? Majoritatea au calculatorul zombi, folosit de alţii gratis pentru atacuri online, dar ştii ce mulţumiți sunt de site-ul ăla de filme piratate sau de pluginul ăla haios de messenger? Şi ce dacă nimeni nu s-a gândit că nici un părinte decent nu va condiţiona himenul lu’ fi-sa de like-uri pe cea mai de căcat reţea socială? Oricum votează ca oile la alegeri ca apoi să se plângă cum îi fute pe ei statul în cur.
Internetul ăsta a devenit Meca idioţilor. Dacă cineva l-ar întrerupe complet pentru o zi probabil majoritatea românilor ar suferi de PTSD mai rău decât nord-coreenii când vor scăpa de Kim.
Daca miroase ProTV-ul ca vrajeli din astea nu mai merg, vor gasi altceva. Dar, in esenta, e bine ca unii au facut ochi.
Dintre articolele pe tema, cel al lui Radu „Pitici Gratis” este de departe cel mai amuzant si mai cu talent scris.
Mda, tare as fi vrut sa văd care a fost procentul de like-uri de la sexul slab. Nu de alta, dar cred ca au empatizat rau cu „cauza” sustinută si de regele neincoronat, radufc… #safacemtutelesadealike
Trist este faptul ca s-a ajuns la a fi necesar sa ii explici unui numar deloc neglijabil de invidivizi ca este ilogic sa crezi ca un parinte te lasa sa ii belesti fiica daca primesti 100.000 de likeuri pe Facebook.
In vremurile noastre, cand ne consideram mai inteligenti decat oamenii nascuti in anii 20, asa ceva ar fi trebuit sa fie din start o campanie esuata de marketing. Nici macar nu ar fi trebuit sa isi piarda cineva timpul citind intreaga poveste atunci cand a inceput nebunia, daramite sa se implice in promovarea ei.
Si cica Facebook nu dauneaza? Eu vad ca societatea a inceput sa piarda din ce in ce mai mult contactul cu realitatea si rezuma totul la like sau dislike, in loc sa ignore sau sa taxeze corespunzator anumite fapte. Iar acum multi vor da aprobator sau dezaprobator din cap si vor spune „uite ce prosti au fost astia hahaha”, dar in continuare vor sta conectati 24/24 si la randul lor vor deveni produsul ce genereaza venituri pe o retea ce de fapt se ocupa de antisocializarea maselor.
O sa observam o mica parte din fenomenul asta imediat dupa aparitia comentariului meu, cand unii vor apasa cu mandrie like, iar altii vor apasa in dusmanie butonul de dislike, in loc sa vina cu un comentariu pertinent si argumentat. De ce oare? Pentru ca majoritatea (exceptand trolii), nu mai sunt in stare sa contribuie cu mai mult decat ofera apasarea unui buton nenorocit.
-offtopic-
bre Vali, foarte misto ca ai bagat in comentariu posiblitatea de a lasa spatiu intre idei. ma zgaria pe ochi sa citesc opinii mai lungi ca subiectul.
Cine a picat cu atv-ul?
@raul rual: https://www.google.com/sorry/index?continue=https://www.google.com/search%3Fhl%3Dro%26lr%3Dlang_ro%26q%3Daccident%2Batv%26sout%3D1&hl=ro&q=EhAgAUHQAAIdkwAAAAAAAAAAGKvluusFIhkA8aeDS2yd2wXuiqoGNN90-IZ_rRKa8e-PMgFy
nu-i nimic rau in ati folosi notorietatea pentru a promova o cauza buna. stiu vedete care se implica pentru marketing. altele pentru bani. cateva din convingere.
Stirea despre Cabral cu atv-ul e trucata. E imposibil sa se fi accidentat, el e un as al atv-urilor.
D-aia n-am multi prieteni pe feisbuciuc. Aia de dau like la toate tampeniile dispar din lista. As putea sa le explic de ce o fac dar s-ar prinde greu.
Mai oameni buni, voi nu intelegeti ca „n-ai cu cine” ? Facebook-ul nu este un loc unde isi pierd timpul liber oamenii inteligenti ai societatii, ci scursurile, jegurile, fufele si analfabetele. Ma mir, asadar, ca nu s-au strans 1 milion de like-uri…