Context la „Elon Musk fumeaza marijuana live”

Știrea asta e deja pe tot netul și probabil va ajunge și la noi as we speak. Pentru că presa românească e puțin difuză, ofer eu contextul știrii: fumatul de marijuana s-a legalizat în Colorado din 2014 și în California din 2018. Deci nu face nimic ilegal sau greșit. Teoretic.

Practic, le râde în față tuturor celor care spun că un CEO ar trebui să fie responsabili și bla bla bla, dar care, când termină cu moralitatea, bagă în venă.

 

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

66 comentarii

  1. Unii CEO de pe acolo au ridicat nasurile din coca la auzul vestii 🙂

    00
  2. O cam ține din PR stunt în PR stunt. Sunt curios cât mai rezistă până se prăbușește coșmelia și ajunge tată lumea să înțeleagă că nu livrează nimic, doar papă bani.

    00
    • :)) da boss, vinde seminte in piata. Bai ce ma amuza idiotii astia.

      00
    • :)) asta in conditiile in care probabil singurul pr stunt al lui musk este tesla.

      00
    • Mda face numai cacaturi gen masini electrice, rachete, fabrica de baterii, panouri solare.

      00
    • Nu mai mancaț cacat, nu e profitabil ce face el deocamdată. Primește bani de la investitori plus o grămadă de la statul american.

      00
    • @sfatuitoru ce bine le zici, un lake flausat Musk asta :)

      00
    • Sfatuitorule … ia vezi cu ce bani face astea si asa poate iti dai seama la ce se pricepe cu adevarat musk asta

      00
    • @HBk: corect, nu e profitabil. Inca. Dar asa e cu toate initiativele care transforma un domeniu.
      Masina electrica e la inceputul curbei ei S. Asta inseamna investitii mari in cercetare pentru a o aduce la un nivel utilizabil si investitii mari in capacitatea de productie, pentru a o construi la un cost suficient de mic. Da, ai nevoie de o gramada de bani la inceput. Iar investitorii ii dau banii astia din trei motive: 1 – a livrat pana acum produse care sunt din punct de vedere al drivetrain-ului mult peste ce exista inainte si livreaza consistent tehnologia si specificatiile pe care le promite (desi nu livreaza deloc in timpul si costul promis, dar asta e o chestie secundara); 2 – se implica complet in lucrurile in care crede si 3 – in caz de succes, payout-ul ar fi imens. Vorbim aici de o companie care ar fi in pozitia sa fie cea mai mare producatoare de masini electrice din lume, intr-un viitor in care masinile electrice reprezinta majoritatea pietei. Da, ai 15 ani de bagat zeci de miliarde, dar daca la sfarsit ai o companie de 500 de miliarde, merita investitia.

      00
  3. Fumeaza sa uite ca iar s-au oprit robotii!

    00
    • NOU
      #12

      Omul e o contradictie ambulanta.
      Pe de-o parte propovăduiește apocalipsa AI, iar pe de alta parte inlocuieste robotii cu oameni… sa creasca productivitatea.

      00
    • Pai una e cu AI si alta e cu roboti programati sa faca o treaba. La mintea cocosului, ffs.

      00
    • NOU
      #14

      Bro, pana la AI trebuie sa ai roboti care sa poata realiza taskuri euristice simple. E la mintea cocosului, ffs.

      00
  4. acum ceva timp google si cred ca si alte companii mari au zis ca merge angajarea si fara facultate, warren buffet zicea si el ca nu e asa importanta o facultate, acum un foarte mare CEO fumeaza ganja in public, in sfarsit scapam de standardele alea stupide.

    vezi nestian care zice ca un ceo e obligat sa apara doar in costum and shit si nu poate accepta ca oamenii sunt ok si in tricou si blugi.

    00
    • ai dreptate…dar…din pacate..sunt extraordinari de putini cei care dau interviul de angajare direct cu CEO…

      pentru ailalti..de ce ai tatuaje, de ce ai cercel, de ce n-ai sapca…plm

      00
    • Costumul e așa chestie de secol 20…mai ales profesional. Acum e mai la moda sa te distrezi îmbrăcat la 4 ace decât să muncești așa.

      00
    • daca as fi un bezos, zuckerberg, bill gates, musk, admisi la universitati din cadrul ivy league, nu mi-as face griji de facultate, dar alta sta treaba cu populatia de rand.

      00
    • Repetati dupa mine: toti barbatii aia misto, imbracati la costum, lucreaza pentru un baiat in pantaloni scurti.

      00
    • „repetați dupa mine” chestii repetate de mine, copiate de pe net.

      00
  5. Urmatoare stire soc, Elon Musk nu merge duminica la biserica.

    00
  6. prin denver te droghezi doar plimbandu-te cu busul. Totul e imbacsit…

    00
  7. Compania i se duce de rapa (vezi stirea cu tesla no1 la cea mai proasta masina) si s-a gandit sa se sparga in figuri acum cat il mai stie lumea

    00
    • Nu s-a spart in figuri. A tras un singur fum si acela l-a dat afara in prima secunda dupa. Daca ii face cineva un test thc, chiar si pt par, unde stim cat timp ramane substanta pshioactiva din cannabis, n-o sa iasa nimic.

      00
    • @Cronicarul: Cristalele de THC se lipesc de cerul gurii instant cum ai tras fumul. Nu trebuie sa-l tragi pana in plamani ca sa-l simti.

      Pe deasupra, ma indoiesc profund ca astia fac cuiele din 0.2-0.4 ca saracii. More like 0.2 tutun + restul iarba.

      00
    • Care companie i se duce de rapa, aia cu cea mai buna masina de pe piata sau aia cu cea mai ieftina racheta de pe piata? Trebuie sa fii mai explicit.

      00
    • Aia cu cea mai buna masina de pe piata … careia ii cade masca din spate de la apa/ploaie. Mai citeste si tu stirile, plm.

      00
    • @cronicarul
      boss, tu cred ca n-ai fumat iarba in viata ta :)) nu tre neaparat sa-l tii prea mult in piept ca sa isi faca efectul.

      iar pentru wake’n’bakeri, un fum din ala e suficient ca sa te activeze/sa te bage in stare. nu toti fumeaza cat sa se lipeasca de canapea.

      00
    • Compania i se duce de rapa? De asta are in continuare cereri mai multe decat poate oferi.. un -20% supara investitorii dar nu duce compania de rapa, in plus e deocamdata top1 la tech livrabil, restul sunt pe aproape dar nu isi permit macar sa faca stunturile lui musk, deci cred k il doare la basca de fraieri ba chiar as putea spune ca joaca extrem de bine cumparandu-si stockurile pentru a le vinde apoi mai scump

      00
    • xxx – iete ce scrie in linkul ala

      “ Only 28 Model S owners responded out of a total of 18,000 car owners surveyed by What Car?.

      “That’s less than 0.3% of UK Tesla owners, so this survey is statistically meaningless. “

      00
    • @xxl din link-ul ăla îmi apar Ranger Rover și cam tot grupul VAG

      00
    • De ce atâta hate pe un om care nu va deranjează cu nimic? Nu îți place de el, treci mai departe. Zici că a furat pâinea de gura copiilor voștri. Proasta nație mai suntem. Cum scoate unul capul, cum incepem sa aruncam cu căcat in el.

      00
    • Hate-ul e, de fapt, pe cantitatea de atenție nejustificata pe care o are vasile, cred.
      De exemplu, eu i-as trage un pumn in gură pentru ca minte, ȘTIIND că minte.
      Cacatul ala „hypercur”… a prostit investitori, și poate MII de tineri pentru un cacat ce nu va fi făcut. Dacă nu mă înșel, a și abandonat prouectul.
      E o vedeta de carton, care are mult prea multa atenție față de cât ar trebui să aibă.
      „Noul Edison”, „noul Tesla”… este EXACT precum Ponta era „micul Titulescu”.
      Pentru ca nu are decentă, merită cel puțin un pumn în gură.
      (mesaj pentru toți lingăii lu’ vasile: îl cunoașteți pe vreun acționar majoritar de la Ferrari? Sau de la Toyota, Mercedes, Audi? Elon Cur ăsta e doar o pizda de tabloid, atât. La alt nivel, dar tot pizda de tabloid e.)

      00
    • Cu ce minte? Punctual și cu argumente. În viața nu îți reușesc toate, mai și esuezi. Chiar daca un proiect nu e dus până la capăt, tehnologiile utilizate acolo pot fi folosite in alta parte. Momentan space x și bateriile ii merg bine. Tesla are probleme și e de înțeles. Nu are tradiție în industria auto și au nevoie de experiență și ani până sa scoata un produs fiabil și până stabilizează producția. Țin minte când a început să apară în presa space x, toți, de la experți până la comentatorii din spatele tastaturii au spus că e imposibil ce vor să facă ei, că NASA și ROSCOSMOS cu bugete de miliarde de dolari și ani de zile de experiență nu pot face asta. Apoi au venit primele lansări, explozii ale rachetelor, diferite fail-uri ale unor componente. Toți erau în extaz că au avut dreptate și Musk se face de căcat. Apoi a venit prima aterizare cu succes a unei rachete. Toti tăceau mâlc, reutilizarea rachetelor a devenit ceva banal și privatizarea zborului spațial a devenit realitate. Toți experții aia si foști astronauți, care l-au criticat și descurajat, după succesul space x au început să se de-a pe lângă Musk, deși când ar fi avut nevoie mai mare de ei i-au întors spatele. Și totuși nu înțeleg înverșunarea asta a voastră împotriva lui. Aveți probleme serioase la cap, daca urâți cu atâta patimă un om, pe care, mai mult că sigur nu îl veți întâlni în viața voastra, iar părerile voastre vis-a-vis de el nu vor ajunge la mai mult de câteva mii de oameni.

      00
  8. @Xxx: sunt sigur ca passatul tau din 2006 luat la mana a 8-a, este mai bun decat tesla.
    Pt ca are DPF anulat!!!

    Ai idee cumva ce gust au strugurii? Acri ?

    00
  9. NOU
    #45

    Nu pot sa nu observ cat de prostiti sunteti.

    Melon Usk e un escroc. Simplu.

    Ca mai face si ceva pe langa, ca sa ascunda escrocheria, da. Dar in esenta e un “con artist”.

    Ca aia de la alba-neagra, care te mai lasa – sanchi! – sa si castigi. Sau la cazino. Sau pacanele.

    La final, ai pierdut mai mult decat ai castigat.

    Mecanismul e similar: se vand vise contra bani.

    Sunt curios doar cand (nu daca) Felon Musk va face plici si va ateriza la parnaie cu tot cu schema lui de impachetat fum.

    Sau atunci va fi “too big to fail” si toti fraierii care au bagat banu’ il vor sustine?

    Sau poate va gasi alte gogosi fanteziste de vandut si mustele-molustele vor da banii din nou acestui bagabont tehnologic?

    Istoria a dovedit ca oamenii sunt prosti rau si orice tip mai desteptacut ii face la buzunare.

    00
  10. Fumeaza o pula, nici macar nu trage in piept. Din categoria daca nu avem nimic nou sau important hai sa facem ca sa nu uite lumea de noi.

    00
  11. ai gasit o metoda noua de-a scoate la luina cititorii de cancan si votantii psd?

    00
  12. Cand vad ce comenteaza unii nu te mai miri de ce pesede e la.peste 50% si romania pe.culmile.gloriei tehnogice.
    Misk da-l draqu de con artist vanzatoe de vise, bulangiu pai ce livreaza ala? Rachete? Neah. Masini electrice? Neah (a vazut cineva vreuna???) Tuneluri? (Ha ha) hyperloop? (Wtf man ce ai fumat) AI? (AI fost la vot?)
    Tot passatu e masina cu tedei rosu si dpf anulat taranilor….

    00
    • Caută pe youtube clipuri facute de Thunderf00t, poate mai lași sarcasmul ieftin acasă. :)
      Ce „hyperloop”, in puii mei? :)

      00
    • full fără piele!!!!!

      00
    • Să se întoarcă de unde a venit! N-a mâncat salam de soia cu noi!

      00
    • Cristi: deci, ai vazut un filmulet si ai devenit un expert in domeniu, cu cel putin 3 doctorate in mecanica fluidelor, constructii, electricitate ssmdp. Asta pe langa faptul ca stii tot despre Musk, practic e cu tine acasa, cu ce investitori a vorbit, pe cine a pacalit, absolut tot.

      00
    • Well, hyperloop does sound like bullshit. Dar pe de alta parte la fel era si cu rachetele reutilizabile (si ieftine) si cu masinile electrice. O gramada de „grei”in industria auto au spus ca masinile electrice sunt jucarii, reprezinta doar 0,1% din piata, nu vor prinde niciodata etc; in industria spatiala au zis ca nu poti scadea pretul sub o anumita limita si ca rachetele reutilizabile nu functioneaza. Dupa cativa ani, doua industrii sunt complet transformate (intr-una, SpaceX a acaparat majoritatea pietei si in cealalta majoritatea producatorilor auto si-au redirectionat bugetele sa prinda din urma Tesla).
      O sa fie la fel si cu hyperloop? Plm nu stiu. Poate ca nu. Dar trebuie sa fii extrem de prost sa te uiti in urma la ce s-a intamplat cu celelalte 2 industrii si sa zici cu absoluta certitudine ca hyperloop nu o sa functioneze. Pattern recognition is not just a good idea.

      00
    • Peste cat timp sa mai vorbim despre hypercur?
      Cat timp ii dati lu’ musk sa faca vreo duda cu el?
      ––
      omucucacat a comentat si el ca un om superior, plin de el, cu ssarcasm. Suge-o, ba (fara sarcasm). Inscrie-te la coada de sugatori a lui musk, ca e lunga.
      „cu cel putin 3 doctorate in mecanica fluidelor, constructii, electricitate ssmdp.”… el e super-cul, m-a pus la punct. Ca daca nu ai 3 doctorate nu pot observa ca un vasile mananca cacat…
      Faptul ca ti-a iesit o duda nu inseamna ca poti manca cacat despre alte 100 de dude.
      I-o sugeti prea mult si prea repede lu’ Mesia asta.

      00
  13. grammar nazi, cred ca iti lipseste un „este legal” din text :)

    00
  14. defapt cica face. Are security clearance si contracte federale. Au ceva chestie numita clean drug work or something. Oricine are SC si contracte federale de peste XXX (50 mii parca) – no drugs.

    00
    • Presupun ca sunt reguli si presupun ca guvernul american le respecta. Si sunt siiiiigur ca se vor lega de regulile alea si vor taia contractele SpaceX, tocmai acum cand Rusia a zis ca-si baga picioarele si nici macar nu mai incearca sa concureze.

      00
  15. Este vreo diferenta intre un ceo ce baga 5 pahare de alcool sau un cui? Eu nu vad nici o diferenta, alcoolul nu are efecte benefice atat de multe precum iarba, singurul avantaj al alcoolului este socializarea pana la un punct ca apoi intervine betia si irascibilitatea asa ca fie ca bea fie ca baga un cui nu vad nimic rau. Pana nu baga amfetamine si opiu nu ma deranjeaza daca bea si baga hash

    00
  16. In cateva state e legal sa fumezi dar la nivel federal nu e, uitate la firmele care muncesc cu guvernul ca nu gasesc angajati care sa trecea „background check”prin statele in care e legal. Musk are „clearance” pentru Space X, asa ca luni dimineata s-ar putea sa nu mai aiba access. La fel cum un sofer de tir nu poate baga bere duminica la pranz sau cina si luni dimineata sa plece in cursa.

    00
  17. Faptul ca Mr. Musk e destept, nu ar fi nici o problema in sine. Destepti am mai vazut.
    Nici faptul ca firmele lui au succes. Si maine daca ar da faliment: patentele si know-how’ul dobandit ar merita cu varf si indesat banii investiti. Colosi industriali au facut schimbari majore in strategiile lor si ar plati bani grei pentru ambele. Bonus++

    Faptul ca Mr.Musk munceste pana la epuizare si trage toata echipa dupa el ca sa atinga obiectivul am mai vazut, neimpresionant.

    Sa isi permita sa fie constient de cat il duce capul, de cat de mult si de bine munceste. Sa fie increzator ca poate sa faca mai mult, mai bine. Sa riste tot ce a construit pana acum. Pana aici.

    Ceea ce deranjeaza in adancul sufletului e ca atunci cand ne uitam in oglinda vedem ceva mic, insignifiant, incapabil de plusvaloare si in loc sa incercam sa devenim mai buni, mai competenti maine decat am fost azi, noi stam si ne comparam cu Mr. Musk. Cat de competenti suntem noi.

    Terminati cu prostiile. Veniti cu picioarele pe pamant.
    Cat timp voi Hyperloop your ass:
    https://www.boringcompany.com/gallery/
    Metroul ala in Drumul Taberei e gata?

    00
    • Hyperloop YOUR ass.

      „I work as electrician within subway and part of my job is to do regular maintanance in tunnels so I have more experience with this then most here (building tunnel experts notwithstanding).
      So now that my source of info on which I base my opinion is clear lets get to this:

      It is very very small. That was what struck me out first. Those capsules riding in that tunnel will have very low capacity and will be as thin as they think they can get away with which is not good way to deal with transportation problems. No idea how they want to transport cars in this at all.
      Regular subway trains drive around around 30-40 mph at most. And even with that they require a lot of equipment to ensure safety and at least basic comfort (as in to not require mandatory seatbelts and barf bags for every ride)

      Just height of wheels on those tracks will make sure that people will not be able to stand inside. Everyone will have to be sitting to even fit in. Which is probably his plan which ties it to even bigger much bigger problem.

      What I wrote above is issue but it is issue that can be simply solved by reducing capacity of capsule to make sure that everything is safe enough and that they will not be shaken to death by driving in it…

      Which will lead to economical problem. Out of all public transportation systems, subways are least effecient when going by passenger per expenses.
      In bigger cities subsidizing subway system is great way to increase quality of life because it means less trams and busses blocking routes, reliable routes dedicated only for subway trains etc. That ticket or permit you buy to be able to use subway is in no way enough to compensate for expenses of it.
      And that is with large subway trains that are designed to transport hundreds of thousands people every day or even every hour. That many paying customers and yet it ussualy covers around 15 -25% of expenses that subway systems need.

      Now imagine private subway that will transport many many times less people and for one dollar per ride only. Lets say to work and back home it will be 2 bucks per day, 60 bucks per month. That simply will not work unless city where it is being built intervene, take over and will pay off losses per every passenger.

      This is another example of Elons Musk idea that can be done but should not be done because it is not effecient.
      I can easily keep cooling beer by submerging it into constant current of cold water coming from my tap but when I have fridge with freezer just 5 feet away, would not it make more sense to use that instead of wasting ludicrous ammount of money on cold water for days and days?
      Elon Musk is the guy who would keep wasting water and tell you how spending 2000 dollars per month to cool things with water from your tap is much smarter then simply using fridge.”

      https://www.youtube.com/watch?v=HBtL3qDvdZc

      00
  18. Comentarii pe net:

    Comentarii pe net:

    Nemesis T-Type3 months ago
    I think what Elon Musk is really doing is manipulating stock prices. Whenever he makes some bogus technological innovations his Tesla shares rise in value.

    George McGovern3 months ago
    As a trader in TSLA stock, I can attest every time the stock starts to take a beating, a new vehicle and new transportation system gets tweeted. I don’t mind as I buy as it goes lower and wait for the miracle product to be announced to sell the pop.

    00
  19. E o diferenta intre Mesia si vasile.
    Mesia ar spune cam asa:
    “Who owns the patent on this vaccine?’
    ‘Well, the people, I would say. There is no patent. Could you patent the sun?”
    ― Jonas Salk

    „For those who want a short answer, Salk would have been richer by $7 billion if his vaccine were patented. ”
    =======

    Musk nu e Mesia, e doar un om de afaceri care vinde chestii. Atat.
    Chiar nu e nevoie de spectacolul de cacat pe care il face. Nu, ma, e doar UN OM DE AFACERI.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Top articole

7 zile