Unele dintre cele mai plăcute experiențe pe care le-am avut cu consultanții de vânzări au fost cu PCGarage și FloriDeLux. Oameni bine pregătiți, care aveau alternative pregătite când mă sunau să mă anunțe că nu e pe stoc produsul X sau Y.
Azi mă duc la un magazin de bricolaj ca să cumpăr ceva de ~1.500 lei. Identific omul responsabil, îi arăt pe site ce vreau, îmi face prețul, zic da, duc mâna la portofel să plătesc, omul îmi spune că nu are pe stoc decât resturi, și din resturile alea nu îmi putea face cantitatea dorită.
Și vine cu ideea salvatoare. Dar știți, avem altele la fel. Zic da, le știu pe alea, dar sunt prea scumpe pentru bugetul meu. Nu, nu, stați un pic, avem pe drum ceva bun, ajunge joi sau luni. Zic ok, să văd cum arată și să facem prețul. 3.000 lei.
Pana mea, înțeleg și accept o diferență de preț. 100, 200, 300, hai 500 dacă arată bine. Dar dublu? Încercăm și noi să ne ținem de un buget acilea, nu merge așa.
Și la final a fost mirat că nu am cumpărat.
Deci ai luat casa?
Da, nu-i clar?!?
E in vechiul stil brasovean de sub poalele Tâmpei*.
*/ Sau Dullard, cum i se mai zice in Lanhydrock…
Sa o stapaniti sanatosi!
Pai daia iti arata casa asa, ca cumperi la buget. Ce naiba ai pe acoperisul ala?
Fân.
se vede ca omu nu pune mana. curatata de toata iedera aia, izolata cu polistiren de 15, apoi o tencuiala nobila, maro deschis, ca roz si verde au toti taranii si o tigla buna strasnica de la bricodepot – treaba e rezolvata. mai e hornul ala, de tot rasul. e din aluminiu la super pret si nu trebuie curatat anual.
Mai sunt aia de la companiile de net, foarte bine pregatiti…Ai de plm.
Sper ca nu vroiai sa cumperi ceva de culoare rosie
Pentru flagship avem un idiom: „varf de lance”.
te mai uiti la bani in ziua de azi…?
Probabil ti-a tras si o înjuratura in gând de fi-ar ai naibii de sarantoc/calic
păi da. plm, dublu!
*sărac , #dalinplmdeclient #astanueAlister
Eu eram odata la dedeman si am cerut un calorifer la 500 de lei. Se duce Gigel in depozit si vine dupa vreo 20 de minute, cand ma pregateam sa plec deja, cu un calorifer de 800 de lei, motivand ca s-a chinuit sa-l dea jos si ca de 500 nu mai sunt. N-am luat. Sigur mi-a umplut frigiderul de carne.
Dap, am pățit și eu chestii din astea.
Din fericire, am învățat să-mi păstrez fața imobilă și să spun „Nu, mulțumesc”, eventual cu un oftat de dezamăgire.
Uneori, în funcție de comportamentul vânzătorului, mai adaug fie un „Oricum, apreciez efortul dvs. și voi veni și în viitor în acest magazin”, fie un „Scuzați-mă, ce parte din expresia <> nu intelegeti?”