Conferințe: “ce se face – cum se face – ce fac alții”

Cred ca una dintre cele mai mișto prezentări pe care am văzut-o a fost susținută de Dragoș Stanca la un eveniment privat, organizat de o agenție de online. Omul și-a intercalat foarte bine serviciile pe care le oferă cu “ce se poate face – cum se poate face – ce au făcut alții”. Nu și-a prezentat firma și și-a lăsat cărți de vizită pe la mese, a arătat publicului studii de caz, a făcut comparații și a încercat să crească online-ul. Pentru că dacă el crește, crește și firma lui.

Adrian Pavelescu a făcut la fel cu altă ocazie.

Și cred că asta lipsește foarte mult conferințelor noastre, fie că e vorba de TEDx, How to Web sau orice altceva. Oameni care să vorbească dincolo de companiile pe care le reprezintă în acel moment. Oameni care să vrea să iasă din cercul masturbării care a cuprins o parte a online-ului românesc, în care ne lăudăm între noi că suntem foarte buni și respingem orice părere din afară, în timp ce ne batem pe spate.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

4 comentarii

  1. Asta, aș zice eu, și apropo și de articolul https://medium.com/futures-exchange/why-im-not-a-tedx-speaker-3be652b8eccb share-uit de juma din onlinerii cu tuleie de pretenții din .ro.

    00
  2. Subscriu: si pentru Dragos, si pentru Adrian. Sunt vorbitori talentati, care simt publicul si sunt stapani pe ceea ce prezinta. In plus, prezinta 1% din ceea ce fac si asta se vede. Am multe de invatat de la astfel de vorbitori, pentru ca pun in zece slide-uri informatie care a trecut prin filtrul practic; si mai sunt si altii ca ei, dar nu multi. La un moment dat, cineva care voia sa organizeze o conferinta a postat pe Facebook o intrebare in care indemna cunoscutii sa ii recomande vorbitori pentru o viitoare editie. Acolo poti vedea pe cine vor oamenii cu adevarat sa vada, pentru ca oamenii din sala simt cand invata ceva cu adevarat folositor de la un vorbitor bun. Din pacate la multe conferinte trebuie sa asisti si la prelegeri de tip „umplutura”: fie sponsori care vin cu prezentari sforaitoare sau shameless self promo , fie asa zisi specialisti care vin sa faca showoff dar nu aduc nici un pic de valoare conferintei prin ceea ce spun. Din pacate prea putini oameni din salile de conferinta completeaza pe bune formularele de feedback si inca si mai putin organizatori le citesc pentru a trage concluzii despre viitoarele editii. Ar fi util sa faci intr-un articol separat un wishlist cu vorbitori pe care oamenii ar vrea sa ii asculte la orice ora la o conferinta. Ti-as da si eu cateva sugestii.

    00
  3. @Vali, Doru: Multumesc.

    00
  4. cum se face diplomele

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube