Azi am condus #566

Am încheiat azi o vacanță de tipul #cutanculînvacanță, asta însemnând o mașină pregătită de offroad mediu, cort, accesorii etc. și mers în zone sălbatice din RO, incluzând drumeții cu piciorul. De când au crescut kinderii, acestea sunt concediile noastre, descoperind RO în toate formele ei.
https://imgur.com/a/ddTx5Yx

Dar să revenim la subiectul “azi am condus” și să introduc atenționarea: NU SE MERGE DUMINICA DUPĂ PRÂNZ PE VALCEA – DEALUL NEGRU – PITEȘTI – BUCUREȘTI după orele 15:00, decât dacă vreți să pierdeți ore și nervi.

În cei 49 km am întâlnit și pierdut:

  • 48 minute pe Centura Vâlcea, după ce la Boromir erau 3 agenți de Poluție care, să mă ierte D-zeu, erau degeaba.
  • 6 începători care nu știau pornirea în pantă, epica zilei (cam 25 min pierdute) a fost don’șoara de AG cu volanul în brațe, care plângea și țipa la (sper) prietenul și nu soțul din dreapta care încerca sa o calmeze și să îi aducă aminte cum e cu pornirea, ea oprindu-se de câteva (zeci de) minute la o gâtuire a celor 2 benzi de urcare pe Dedulești, coloană de 1-2 km în spate, obligându-ne să o depășim pe contrasens. Când am trecut am zis că i-o fi rău, am parcat mai sus, m-am întors pe jos, însă văzând faza și agresivitatea ei când am vrut să o ajut să mute, i-am urat de “bine” din tot sufletul și am înaintat.
  • 2 accidente grave (vreo 30 min pierdute, cu tot cu ocolirea pe un forestier pe care îl știam în zonă), cauzate unul de șofer de duminică care nu își ține banda (3 mașini imobilizate, fără victime) și un pulică cu Touareg , care a depășit pe linie continuă și înainte de curba, lovind frontal mașina albă de Polonia, ca mai apoi prima grijă a lui să fie sa își dea jos numerele de pe mașină) https://imgur.com/a/mq86k54
  • părinți cu BMW de Giurgiu care merită decăzuți din drepturi https://imgur.com/a/Yzpzttk
  • idiot de Prahova cu nasul în telefon, am crezut că face stânga , dar de fapt idiotul ratase drumul https://imgur.com/a/RLJYXrB

Drept urmare, am zis ca bag p)(() în el de trafic și am ieșit de pe A1 la Catanele, drumul vechi prin Găești fiind presărat de 4 radare, asta contribuind la bunul și legalul mers până în București. Pe stație și Waze am aflat că au fost 2 accidente cu blocaje, deci miscarea a fost win.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

49 comentarii

  1. Măcar te-ai relaxat

    Comentariu apreciat.1543
  2. Aventuri cotidiene in minunata noastra tara !

    174
  3. La PH iti zic eu care a fost faza 🙂 baiatul a crezut ca aia e banda a 3-a :))) si normal hop pe ea.

    Comentariu apreciat.752
  4. Care-i faza cu datul numerelor jos dupa accident? Sa nu stie familia si prietenii cat esti prost? Lasa-i ca stiu…

    Comentariu apreciat.964
  5. Am facut invers drumul ieri. Cam inainte de 15. La cate masini au mers spre sud cred ca au fost putine incidente. Si mult prea putina Politie. I-as fi scos pe toti in zonele de blocaj sa ajute. Si verificat!
    Si oare cand va fi Politie pe autostrada cu masini in trafic fara insemne care sa testeze agresivitatea? Ca in Romania avem prea multa in trafic!

    Comentariu apreciat.443
  6. Ai condus prin inima a ceea ce noi, in Ardeal, numim “țigănie”.
    Zi ca nu e.

    Comentariu apreciat.9162
    • De fiecare dată când apare o slugă a sașilor ca tine simt nevoia să readuc aminte faptul că cei mai mulți suedeji se află Ardeal.

      Zi că nu e, sclavule.

    • Multumesc, Eftimie !

      1410
    • eftimie, suedejii sunt una, suedejia e alta.
      si sunt cei mai multi ca procent pt ca recunosc ca sunt togani, nu ca multi din sud.
      si nu e nimic rau in a fi sluga la sasi.

      Indecis. Tu ce zici?2412
    • @Eftimie
      Prostul nu a fost bagat in seama, asa cum merita orice gabor (aka tigan maghiar).
      @S
      suedejii caselor erau slugi la sasi, despre asta este vorbeste Eftimie.

      57
    • deschide-i linkul ca sa vezi despre ce vorbeste
      poveste veche

      32
    • Râdem glumim dar sclavii sașilor erau în general mai bine educați ca oamenii liberi din țigănie :))

      151
    • Râdeți, glumiți, dar nu era așa. Mai mult, apropo de educație, tot o informație pentru urmașii analfabeți ai slugilor sașilor. Școlile românești din Ardeal au fost făcute cu finanțare din partea regatului. Exemplu, Prima Școală Românească, realizată cu banii domnului Aron II Vodă, al Moldovei.

      Educația este deficitară în continuare în Ardeal, în continuare scoate tot felul de sfertodocți care nici măcar nu știu că românii nu erau recunoscuți ca nație. Principala activitate a lui Badea Cârțan era să aducă cărți de învățătură din Țara Românească. A făcut și el ce-a putut, aparent încă mai sunt mulți cimpanzei necivilizați acolo.

      Și nu mai dați statistici cu rata analfabeților, absolvenți mici și needucați, dacă nu le puneți în context. Ăia alfabetizați de-acolo nu erau români, copii, înainte de 1918, de exemplu doar 10% din populația orașului Timișoara era de etnie română. În Brașov, în 1930, 30% erau români. În Cluj românii au ajuns majoritari abia după al doilea război mondial.

      Terminați în pula mea cu aroganțele de Ardeal și mergeți la școală, sclavilor, că dup-aia iar trebuie să vină armata română să vă scoată de sub bocancii stăpânilor.

    • Și încă ceva, sclavilor. Citiți măcar Supplex Libellus Valachorum, e câteva paragrafe. E scrisă de niște oameni care s-au sacrificat sever să nu mai fiți voi slugi umile.

      Cârnații ăia de autostrungari au fost avertizați din timp să nu mai fie cârnați. Li s-a spus explicit să dea drepturi românilor că altfel le va fi ruptă țara în bucăți. N-au ascultat.

      Dacă v-ar vedea memorandiștii ce figuri aveți în cap după ce au făcut pușcărie pentru voi v-ar scuipa în gură și v-ar călca cu bocancul ca pe niște viermi ce sunteți.

    • Nu erau recunoscuti ca stare (nu natie in sens modern, ca nici ungurii nu erau recunoscuti ca natie, daca e sa o luam asa. starile erau nobilii, sasii si secuii) pe vremea principatului Transilvaniei. Dupa aia, din secolul 18, s-au mai schimbat lucrurile. Nu stiu ce istorie paralela stii tu Eftimie. Cum sa nu fi recunoscut ca natie cand ai scoli in limba romana, ai partide care te reprezinta in parlamentul de la Budapesta (ca erau subreprezentati tine de partea financiara si de statut individual: adica procentul romanilor destul de bogati si educati ca sa aiba drept de vot era mai mic decat media pe Ungaria; dar nu era vreun apartheid, sa te excluda pe baza originii, indiferent de alte trasaturi)…si asta pe vremea Austro-Ungariei, nu inainte de 1867 cand Budapesta nu avea nici o autoritate in Ardeal, iar Viena era incantata sa dea cat mai multe drepturi romanilor ca sa reduca influenta ungurilor. Si nu te mai agita atat, ca sunt oameni si ungurii si germanii, ce mare lucru ca ne dam de partea lor? nu ne dam de partea xenomorfilor si nici de partea vreunei ideologii a lor.
      Si nu stiu ce legatura are urbanizarea cu alfabetizarea lor. Aia din Padurea Spanzuratilor nu erau de la tara si tot stiau sa citeasca si sa scrie. Sunt sate in Ardeal care acum 150 de ani aveau de 20 de ori populatia de acum. Daca acum nu au scoala, ca sunt imbatranite si depopulate, nu inseamna ca nu aveau atunci, cand colcaiau de copii. Probabil analfabetismul era mai mare decat la unguri, dar asta e, eram romani. Nu era ca si cand Romania independenta, aia mica, era vreo campioana la invatamant.
      Chill.

      21
    • si nu “austrostrungarii” au distrus imperiul, ci nationalistii unguri. erau 2 tari diferite in marea majoritate a aspectelor. Doar armata si monarhia era unica.Romanii care emigrau in America din Ardeal aveau pasaport de Ungaria, iar romanii din Bucovina, pasaport de Austria. Dreptul de vot, ala cenzitar, era mult mai restrans in Ungaria decat in Austria. Fara nici o legatura expresa cu etnia.

      21
    • @manu144x
      “liberi” , adica sclavi la ai lor, nu la altii.

      01
    • @eftimie
      cat de incantati erau memorandistii aia de Romania poti sa ne spui?

      11
    • Eu mai mult am aruncat un pic de momeală să văd ce mușcă, văd că a mers bine.

      Eftimie ai un mix ciudat de istorie patriotico-ortodoxă care rar mi-a mai fost dat să-l văd și am vrut să scot un pic mai mult de-acolo, n-am fost dezamăgit.

      11
    • @S, m-am lămurit de mult cu tine, și tu te-ai lămurit cu tine ceea ce e bine.

      Tu ești omul care știe răspunsul la întrebarea „Cum să-i faci o felație umilitoare partenerului tău”.

  7. pe final de saptamana am bagat cam 1400 de km de plimbare.

    Dum eram prin zona: Pornit la 9.30 din Ranca cat colegii de suferinta inca erau la cafea. chilleanu pana la Ramnicu Valcea, ocolit localitatea, iesit pe curtea de Arges, ajuns fara stres la Bucuresti.

    Cine va pune sa stati dum dupa pranz in coloane?

    Indecis. Tu ce zici?1614
  8. In august e clar ca doar noaptea-dimineata devreme poti circula daca vrei sa treci de zone gen Valea Oltului, Prahovei, etc.

    113
    • trecut valea oltului, dus, in timpul saptamanii in aprox 3.20-3.30. Pornit din buc la 10.00.

      Au oprit lucrarile asa ca nu se sta in principiu, singurul semn de coada a fost la talmaciu.

      53
  9. Pornirea în pantă e la vale! La deal e pornire în rampă.

    Comentariu apreciat.982
  10. “48 minute pe Centura Vâlcea, după ce la Boromir erau 3 agenți de Poluție care, să mă ierte D-zeu, erau degeaba.”

    Au fost la pescuit.

    74
  11. Ai trecut usor peste zona Dedupesti, deci, unde flamanzi opresc mașinile în drum și traversează mânați de magia micului prost făcut (nu mai sunt demult mici buni în zona, nu știu de ce lumea insista atât pe Dedulesti) ca pe bulevard.
    Și zilnic aproape sunt accidente în zona, mai ales în curba aceea de pana în micărie.

    195
  12. Era o perioada in care faceam saptamanal drumul de la Pitesti – RM. Valcea pe DN 7. Dupa o ploaie serioasa intr-o dimineata intre Pitesti si pana la popasul cu micii de dinainte de curba am vazut asa: un camion pe o parte in sant, altul iesit in decor forfecat (jack knife) una bucata sofer intrat pe contrasens in zidul de protectie. Stiam ca DN 7 are un renume rau.. dar nici chiar asa.

    152
    • Am făcut drumul ăla (Târgoviște – Găiești – Pitești – Râmnicu-Vâlcea) zilnic timp de o lună cu un Logan de 75 de cai. Pasajul de la Bascov era în construcție.
      Am terminat proiectul înainte sa mă termine drumul ăla pe mine.
      Acum il evit in weekend. Un drum de 3 ore si puțin București (Păcii) Târgu-Jiu (Parcul Coloanei fara Sfârșit) se transformă in unul de 5. Pentru că motive.
      Sunt ani de zile de când nu mai ies din B pe A1 vineri după 15;00 (vineri seara a fost un accident urat la km 48 sensul spre Pitesti cu 7km de coadă) si sambata după 09:30. Si nu mă întorc duminică după 15:00.
      Din fericire am suficiente variante încât să-i las pe alții sa stea la coadă.

      134
  13. Dinspre si înspre Bucuresti in weekenduri doar seara la 7-8 plec de cativa ani si oricat de rau ar fi traficul, merge bine.

    22
  14. la treaba asta
    lovind frontal mașina albă de Polonia, ca mai apoi prima grijă a lui să fie sa își dea jos numerele de pe mașină)

    poate are legatura cu asta
    https://www.g4media.ro/surse-ministrul-transporturilor-lucian-bode-ranit-usor-intr-un-accident-rutier-intr-valcea-si-pitesti-bode-era-pasager.html

    193
  15. hmmm, tu zici de Touareg ca a pocnit niste polonezi pe la Valcea … si apoi dai pe shitter linkul catre stirea “Ministrul Transporturilor, Lucian Bode, rănit ușor într-un accident rutier între Vâlcea și Pitești. ………… în care se aflau cetățeni polonezi.”

    romani, mai credeti in coincidente??????

    Comentariu apreciat.222
  16. captain obvious…breaking news, la dealul negru e greu.

    25
  17. Eram si eu in coloana aia, mai in spate putin. Touaregu’ ne-a depasit la Boromir, fix inainte de politistii aia care frecau duda; mergea pe contrasens cu sirena si luminite albastre aprinse…

    91
  18. vineri m-am intors si eu din concediu Pitesti>Buc si nu mi-a venit sa cred cate accidente au fost pe autostrada pe sensul Buc->Pitesti. 3……da, 3 in 100km. Si nu erau accidente usoare, gen retrasi pe banda de urgenta, erau accidente mari care blocau cel putin o banda si cu coloane de 5-6 km. Concluzia e destul de simpla cred eu. Se merge mult prea agresiv pe autostrazile din RO. Am fost la mare de cateva ori anul asta si mereu setez pilotul la 140 (133 GPS). Pe banda 1, nu prea poti merge deoarce acolo viteza variaza mult intre 100-140, si daca stai pe banda 2, lumea iti da flashuri ca mergi prea incet.

    41

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Ultimele articole

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link, de la PCGarage prin acest link sau de la Finestore.