Clipul cu martorul accidentului lui Chițoiu merge la arhivă

Fostul ministru de finanțe Daniel Chițoiu (ALDE) era pe telefon la volanul unui Audi A6 și a dat peste niște săraci cu un Logan, omorând 2 din cei 3 pasageri ai mașinii. În timp ce poliția se trage pe fund, la fel ca la accidentul lui Gino Iorgulescu, un cetățean filmează.

Ce se va întâmpla acum?

Poliția are datele martorului care a văzut accidentul. Ele vor ajunge la cineva din preajma gușatului de Chițoiu, care vor sări la zar. Și l-ați văzut pe om, nu pare genul care ar refuza 10.000€. Mortul oricum nu se mai întoarce de la groapă, și, dacă nu îi cunoștea personal pe decedați, n-are nici un motiv să spună adevărul. Nu? Ia 20, tati, că doar omul are bani, ați văzut ce mașină conducea din salariul de ministru (1.500€ plus sporuri de hrană). Hai că oameni suntem, să ne înțelegem, că e păcat să facă pușcărie pentru că n-a fost atent un pic. Toți suntem neatenți, de 20.000€ îți iei două Logan-uri noi și îți mai și rămân bani de o pereche de pantaloni.

După care îl oprește poliția la un control de rutină și îi dă un avertisment că nu avea centura și are un bec ars. După care îl vizitează sectoristul și îi pune în vedere că a construit ilegal veranda casei. După care i se povestește cum, dacă e martor, trebuie să meargă la proces de fiecare dată. Minim 20 de drumuri la oraș. Pe banii lui. Să stea toata ziua acolo.

Iar cu înregistrarea de mai sus, lucrurile se vor rezolva. Nu acum. Peste doi ani vor începe încet încet să dispară știrile de pe site-urile prietene, după care și filmările și tot așa. În 5 ani se vor uita toate, ca la Orban. De aia clipurile de genul ăsta trebuie păstrate într-o arhivă. Că nu se știe.

Iar Titi Aur e pur și simplu aberant cu condusul defensiv. Pe bune, condus defensiv când intră de pe contrasens unul în tine? Cât de mizerabil să fii în încercarea de a-ți promova școala de condus defensiv?

update: Chițoiu (ALDE) e nașul de cununie al fetei actualului ministru de interne, Marcel Vela (PNL). deci polițiștii anchetează, dar mai cu teamă așa.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

101 comentarii

  1. Probabil asta se va întâmpla, dar tot nu e relevant. A ajuns pe contrasens și e suficient. Poate să spună că a adormit, sau a avut o problemă medicală, nici suspendare nu ia.

    In altă ordine de idei, a5 ul ăla nu știu dacă face mai mult de 10000 EUR, probabil e a 3-a lui mașină. Strict in context totuși, este justificabila la salariul lui.

    00
    • O a treia masina de 10k eur e justificabila la salariu de 1.500?

      00
    • Discutia despre masina e o discutie penibila. Aia e o masina de 5-7 ani deja, euro 5 care e banala in ziua de azi. Daca era ferarri, lamborghini, bentley, sau orice model 2018-2019 atunci ok dar masina aia costa maxim 12-13000 si daca porcu e in politica de ceva ani o justifica din 3 hartii…..

      00
    • NOU
      #4

      Haide bre’ ca si Godina isi lua una, daca nu isi lua capra.
      Masina aia nu dovedeste nimic, nici ca are nici ca n-are.

      10
  2. Titi Aur spune ceva ce ar trebui sa spuna mintea oricaruia dintre noi: ne grabim degeaba.

    Mai mult de un sfert de ora nu prea castigi la un drum Bucuresti – Apropiere.

    Hai 20 – 30 minute la un drum Bucuresti – Departare, daca mergi ca disperatul.

    Minutele alea le irosesti lejer seara la reclame TV sau urmarind un sfert dintr-un episod al unui serial.

    10
    • Nu trebuie sa te grabesti nicaieri ca sa mori. Daca tu mergi pe banda ta cu 60 si io pe a mea tot cu 60 si io intru frontal peste tine ptr ca eram cu ochii in telefon, nu te vad bine. Mai ales daca io am haudi si tu logan.

      00
    • Cațo, titi mănâncă desert turcesc la greu… Tu crezi ca pilotul loganului se grăbea si conducea ca un disperat la ani lui? Aaa, ca titi zice ceva asa, la general, dar care în context ajuta la spălarea imaginii unui ministru e doar întâmplător. Dar daca era tacsu si mă-sa lui titi mai zicea o plua… stii care e adevarul? Sunt o grămadă de idioți pe drum. Poliția nu face nimic în plus de boscheti. Avem o infrastructură jalnica făcută de idioți care, pe unde au fost ei ieșiți din țară în concedii, erau ori beți ori drogați, de n-au văzut nici macar cum trebuie sa arate un sens girator. E plin de mașini care nu au ce cauta pe drumuri. Oare tu le vezi in trafic? Si nu te întrebi cum de cei care trebuie să-i oprească au orbu’ găinii si nu le vad? Nu, problemă nu e ca se grăbesc, problemă e sunt idioți. Toți sunt superman cand conduc o mașină peste 65hp. Acest idiot de ministru nu stie ca exista o lege noua care îi interzice sa atingă telefonul cand mașina este în mers? Dar nu, el este
      mai presus de lege. Legea e doar pentru prosti de rand. Oamenii aia mergeau liniștiți în loganul lor cand le-a iesit bolidul în fața. Acum gândește-te daca erau ai tai în logan aveau vreo sansa? Ai mei nu…

      00
    • Titi Aur este un om de afaceri, atât.
      Nu organ judiciar, nu mass media.

      00
    • Eu ma refeream la graba proprie, cea care se afla sub controlul fiecaruia dintre noi si care ne aduce castiguri marunte – cateva minute castigate la sute de km.

      Asta cu nebunii care te omoara fara sa ai o vina e ceva dincolo de controlul tau direct. Intra in categoria ghinionului care te face ca barbat sa ai 1,57 m la 25 ani, sa chelesti la 22, sa ai cucul mic etc.

      Prin urmare, de asta e si sanatos sa te concentrezi pe ce poti controla tu – sa nu te grabesti aiurea este ceva sub controlul tau.

      Eu n-am zis ca oamenii din Logan aveau vreo vina, nu stiu inca cine e vinovat. Am zis ca putem sa reducem din riscuri foarte mult daca nu ne mai grabim.

      Si-am zis ca graba aia e de multe ori inutila.

      00
    • cato, din experiența proprie:

      1. bucurești brașov 2 ore la mers alerg, 3 ore la mers lejer (dacă nu sunt accidente sau aglomerație)

      2. bucurești oradea 12 sau 14 ore la mers legal, 8 ore la mers alert.

      dacă mergi pe distanțe scurte, e aiurea să fojezi. dacă ai timp, sigur, mergi lejer și relaxat. de obicei plec cu gândul că fac minim 3 ore bucuresti brașov. au fost zile în care am făcut 5, cu un accident în față. ce faci dacă ai un avion de prins? sau o chestie importantă (gen, nu știu, pentru mine a fost o filmare, să aștepte 20 de oameni după tine).

    • Vali: ca simpla banuiala, daca cei care suntem aici am incerca sa scotem timpii tai de mers alert, cred ca vreo 10% nu ajungem vii la Sinaia.

      00
    • am mai explicat, dar nu mă doare gura să repet: clipurile alea erau doar o mică parte din ce făceam la volan și erau decupate tocmai fazele mai spectaculoase. merg tare, dar civilizat.

    • Vali: ma refeream strict la abilitatile de soferie si la ce masina are fiecare.

      Tot tu ai pus video si cu felu-n care sta pe sosea ceva de la Subaru sau cat conteaza calitatea anvelopelor sau tractiunea sau etc.

      Multe masini sunt prost echipate si prost conduse. De cate ori se merge tare cu asa ceva, de atatea ori cresc riscurile.

      00
    • 2.000 lei sunt mulți bani pentru unii. le place să aibă mașină „lucsoasă”, dar anvelope cele mai ieftine.

    • @Vali, hai că nu e de ajuns să ai anvelope și nici mașina pusă la punct nu e suficient (chiar dacă minimizezi riscurile).

      00
    • @Gabi: nu e suficient, dar înseamnă să faci ceva ce se află sub controlul tău – îți pui mașina la punct, o echipezi cum trebuie, nu te grăbești aiurea.

      Când intră altu-n tine fără ca tu să ai vreo vină, e ghinion, e ceva dincolo de controlul tău.

      Dacă nu faci nici ce ține de tine, atunci îți crești „ghinionul”.

      00
    • Aveam, pe mașina mea, niște anvelope bridgestone sport din 2008 (până anul ăsta). Nu erau uzate, doar vechi, cauciucul îmbătrânit. Mergeam pe curbe, zici că aveam lipici pe ele. Mi le-am schimbat cu Michelin Primacy 4, clasa A la consum :). Mi-e frică să iau curbele cu ele, simt uneori cum pierd aderența. Anvelope noi nu înseamnă neapărat siguranță.

      00
    • @vali Așa cum tu te grăbești uneori în trafic și îți găsești justificări, la fel se grăbesc și unii să facă bani din site-urile lor și nu dau linkuri. Sau diverse. Simplificând, este vorba de încălcarea acelorași principii care ar trebui să ne guverneze viețile: grija față de semeni și bunul simț

      00
    • Zoso, ai fix aceeasi atitudine cu smecherii aia pe care ii arati cu degetul: „eu merg repede ca ma grabesc, asteapta 10 oameni dupa mine, sau avionul”. Pleaca mai repede de acasa bossan daca stii ca faci 5 ore. Stiu ca ai subaru si ti-ai permis gume de 2000 de lei (ale mele au fost 4000, oare trebuie sa merg mai repede?! ) dar viteza aia pe sosele naste criminalii 😉

      10
    • nu, bostan. dacă știu că fac 5 ore, plec cu 6 mai devreme. eu voiam să zic că plec cu 6 și de fapt fac 8, că drumuri, accidente, aglomerație, idioți…

      ps: de ce nu folosești un mail real?

    • Am inteles. Ideea era alta si te faci ca n-o vezi, ca tu doar cunosti masina si drumul.

      p.s. – punem si email real, nu e problemă

      00
    • Că tot îl văd dat exemplu pe Titi Aur. Omul e un afacerist care merge pe interes, treaba lui, dar nu e un exemplu de obiectivitate.

      Sau să traduc pentru unii: pentru banii potriviți sau interesul potrivit zice orice.

      http://i.imgur.com/nJ9WRUv.jpg

      00
  3. NOU
    #23

    Da, corect. Contrasens. Dar cursurile aia sunt chiar utile, mai ales dacă ajunge și un bizon la ele. Când cineva care chiar știe cu mașinile vine și îți povestește că ești idiot la volan, e posibil să începi și tu să îți pui întrebarea asta.

    00
    • Eu am făcut un curs de conducere defensivă, nu cu Titi Aur, ce e drept, însă am făcut. Mers printre jaloane, evitare obstacol, frânare la reper, chestii banale, care ar trebui făcute la școala de șoferi. Singura chestie utilă a fost condusul unei mașini cu roți de cărucior de supermarket în spate (în același stil, nu mici). Chipurile simulează mersul pe gheață. Nu e chiar ca pe gheață, dar e destul de aproape și e util pentru a te învăța cum să procedezi după ce ai pierdut controlul.

      Un alt sfat util a fost să mergi cu viteza coloanei. Nu fi tu ăla care insistă să meargă regulamentar, dacă toți merg cu o viteză mai mare. Ceilalți vor fi nevoiți să te depășească și se pot produce accidente, cauzate de nervi și nerăbdare. E contraintuitiv pentru mulți, însă de bun simț.

      Per total, dacă ar fi să îl fac pe banii mei, aș spune pas.

      10
    • Am facut eu modulul 1 la Titi Aur. Este foarte util si de bun simt. Avia astept sa am nitel timp sa ma inscriu si la modulul 2. Eu zic doar sa nu mai mancati cacat despre lucruri pe care nu le cunoasteti si nici sa mai presupuneti ca toate cursurile de condus defensiv sunt la fel.

      00
  4. Banuiesc ca si un pusti de 10 ani, daca ar avea telefonul lui chitoiu, ar putea afla pe ore minute si secunde cat a stat ala pe telefon, pe ce aplicatii, cat timp etc. Accident produs la ora X, telefon folosit la ora X-3.
    Chitoiu o sa scape, in buna traditie romaneasca. Clar e vina mosului. Batran, bolnav, nu vedea bine, nu auzea bine, il mai distragea si nevasta povestindu-i cum n-au crescut cozonacii. Rezolva baietii, ca se pricep.
    Iar titi haur un specimen care cu orice ocazie isi face reclama la scoala lui de soferie. La fel de evervant ca reclamele la alifiile de reumatism. Altceva in afara de defensiv nu stie sa spuna. Si daca pica un avion pe sosea peste masini, asta gaseste ceva destept de spus…….daca soferu privea in sus si facea manevra defensiva, nu cadea avionu pe el.

    00
    • Chitoiu e nimeni in politica azi. E la un partid care nu va mai exista dupa urmatoarele alegeri. Mi e greu sa cred ca va scapa… am vazut ieri o stire conform careia sefului ipj valcea i s a luat permisul de subalterni pt ca era baut parca. Asa ceva era imposibil acum ceva ani. Se schimba lucrurile si la noi…….

      00
    • Chitoiu e nimeni in politica azi.

      corect. dar un polițist isteț știe că roata se întoarce și că ăla îl poate ajuta și mâine, când poate ajunge din nou la putere, dar chiar și azi, când e nimeni.

    • 1.” Da dom’le, i-am dat nevesti- mi telefonul că ea nu mai are trafic”

      2. Fostul ministru e nașul de cununie al fiicei actualului ministru de interne

      00
    • nu conteaza cine esti in politica, ci pe cine cunosti… pff, n-ati invatat nimic in 30 da ani.

      00
    • alde e la putere baieti, sustin ludovicul iar asta le-a numit o gramada de secretari de stat.

      00
  5. Titi aur e prost si punct. La fiecare accident profita ca il suna jurnalistii si isi face reclama la scoala plii de condus defensiv. In alta ordine, doar mie mi se pare de porc sa te duci sa filmezi langa unu care vorbeste la telefon ??? Fie el si politist dar totusi, mi se pare prea mult. Ca sa fiu sincer, toti „martorii” erau prea aproape de masini. Acolo au murit oameni, trebuia izolat totul si facut masuratori. Eu cunosc locatia si dupa cum sunt masinile pe strada e clar ca chitoiu a intrat pe contrasens….
    Eu astept ca parlamentarii plii sa faca o lege prin care politia rutiera sa fie obligata sa aiba camera si microfon pe ei + camera de bord pe masinile de politie

    00
    • In alta ordine, doar mie mi se pare de porc sa te duci sa filmezi langa unu care vorbeste la telefon ??? Fie el si politist dar totusi, mi se pare prea mult.

      da, aia nici eu n-am înțeles-o. ce se aștepta să prindă pe filmare, pe ăla ordoând cuiva să omoare martorii sau ce naiba?!

    • In mod normal e de porc, fireste. Incerca sa surprinda o eventuala musamalizare. Pana la urma… pe cine trebuia sa sune ala fix atunci si cu fereala?

      00
    • Ce e nasol la noi cand e implicat un „vip” in accident, politia de la fata locului suna sefii sa le „raporteze” si sa ceara „voie” sa faca ancheta la fata locului. Motivele sunt multe, dar sunt semne ca in 5-10 ani de va termina cu kkturile astea

      10
    • incerca sa-l intarate putin, sa sara porcu ala cu ceva.. gen ala „pentru cine filmati”.

      00
  6. A se remarca faptul ca exista mereu cate un specimen care vine la intimidare. In cazul de fata – golanasul cu mainile in buzunare. Si autorul filmarii bate putin in retragere, un pic timorat. De fiecare data cand e implicata o personalitate publica in cate un eveniment, urmariti cu atentie, este un d-asta care se infoaie la pulime si pulimea se face mica, mica, mica. Mi-aduc aminte de scene cu primarul Piedone, imediat dupa Colectiv, cand a fost apostrofat de cineva din public, cand dadea declaratii si agita hartiile care cica il acopereau pe el, imediat s-a infoiat la fraier, care s-a facut mic de tot, cred ca si-a cerut si scuze prostul.

    00
  7. Eu nu inteleg situatiile de tipul urmator:
    1. Avem filmare video cu accidentul propus(cazul de la miorita).
    2. Avem vreo 3 martori care spun ce s-a intamplat unii deja filmati(vezi cazul de fata).
    3. Din felul in care sunt lasate masinile pe sosea se vede cine mergea regulamentar, cine nu(vezi cazul de fata cand audiu o luase un pic pe alta banda).
    La ce dracului dureaza procesul si ancheta minim 5 ani?! De ce se tolereaza amanarile, sau ghidusiile de tipul e bolnav avocatul lui x? Sunt toate informatiile pe masa, nu creezi racheta spatiala. La ce e nevoie de atata timp?!
    Asta din ciclul justitia pe care o aparam…

    00
    • a. pentru că nu sunt doi civili care au avut accidentul.
      b. pentru că polițistului nu îi pasă.
      c. pentru că șefului polițistului nu îi pasă.
      d. pentru că șeful polițiștilor e înrudit cu autorul accidentului.

    • Procesele, mai ales in cazuri mari si mega cunoscute, dureaza mult pentru ca e presiune pe judecatori din ambele parti ( condamnare si achitare ) si in multe cazuri trag chiar si ei de timp ca mai vine o prescriptie, mai vine o varsta de pensionare, mai se schimba puterea in tara. Justitia e oarba dar totusi simte cum bate vantul 😀

      00
    • „Fost șef al SRI Prahova, trimis în judecată pentru un accident rutier mortal provocat pe DN 1
      Redactat de Observatorul Prahovean la 21 APRILIE 2019

      Colonelul Silviu Deatcu, fost șef al SRI Prahova, a fost trimis în judecată la începutul lunii aprilie pentru ucidere din culpă și conducere sub influența băuturilor alcoolice. Militarul a lovit mortal în DECEMBRIE 2017 o femeie de 35 de ani, în apropierea unei treceri de pietoni.”

      00
    • Hai că nu-i dracu chiar atât de negru. Justiția și-a făcut datoria:

      Tribunalul Militar Bucuresti l-a condamnat luni, 25 noiembrie 2019, pe colonelul SRI la 2 ani si 10 luni inchisoare cu suspendarea executarii pedepsei pentru ucidere din culpa si conducere a unui vehicul sub influenta alcoolului sau a altor substante. Hotararea instantei a venit dupa ce Silviu Deatcu a facut acord de recunoastere a vinovatiei ca sa scape de puscarie.

      Concret, Silviu Deatcu a fost condamnat la 2 ani si 6 luni inchisoare pentru ucidere din culpa si 1 an inchisoare pentru conducere a unui vehicul sub influenta alcoolului sau a altor substante. Tribunalul Militar a decis ca ofiterul SRI sa execute pedeapsa cea mai grea de 2 ani si 6 luni inchisoare, la care a adaugat un spor de o treime din cealalta pedeapsa de 1 an, adica 4 luni, rezultand in final o condamnare de 2 ani si 10 luni inchisoare cu suspendare.

      Totusi, fostul sef al SRI Prahova se poate considera extrem de norocos. Pe langa faptul ca nu va face o zi de inchisoare, nu va plati nici vreun leu partilor civile din acest dosar. Acestea solicitasera ca Silviu Deatcu sa raspunda in solidar cu societatea de asigurare, cerere respinsa insa de Tribunalul Militar Bucuresti.

      In privinta despagubirilor, judecatorii militari au decis ca S.C. Omniasig – Vienna Insurance Group S.A sa plateasca partilor civile din dosar 475.000 euro si 20.000 de lei.

      00
    • @bula – pai daca era baut ce treaba mai are compania de asigurari?

      00
    • @Bulă – si asta e justitia aia pe care tot o aparam, omoara pe cineva baut la volan si ia cu suspendare. Plm, la cazurile de omor ar trebui sa fie proces cu juriu ca la americani, ca judecatorii au alte interese se pare.

      10
    • @vlad plateste societatea de asigurari si recupereaza de la betiv. Daca are ce.

      00
  8. Eu le-as tripla salariile judecatarilor si as aduce o modificare de genul: ai un dosar din categoria accident auto cu martori si filmari. Daca nu ai terminat intr-o saptamina toata tarasenia, zbori din magistratura direct la bulau vreo 3 ani pentru incompetenta si favorizarea infractorului.

    00
  9. Romania, bagami-as….nu o să pățească ceva umflatul…

    00
  10. Zoso vorbește de mușamalizarea cazului dar susține că ăla e Audi A6. Hmm…. 🙂

    00
  11. se pare că nu contează faptele, poliția a început să dea informații la presă că mortul este vinovat:

    https://web.archive.org/web/20191227170133/https://www.hotnews.ro/stiri-esential-23568806-fostul-ministru-daniel-chitoiu-implicat-intr-accident-mortal-arges.htm

    citat: „Reprezentanții IPJ Argeș susțin că în accident au fost implicate două mașini, una condusă de un bărbat de 82 de ani, care a intrat pe contrasens […]”

    00
  12. Cînd conduci, pentru siguranţa proprie, regula nescrisă e să fii cît mai vizibil. Mitoşeru, Huidu etc. ştiu de ce.

    00
  13. Dacă nu exista martorul și filmarea, toată lumea pleca pe fenta (cum deja era data în online în primele minute după accident) cum ca bătrânul de peste 80 de ani a făcut infarct la volan și a întrat pe contrasens.
    Erau primele informații share-uite după accident.
    Acum vorbeam cu toții de problema șoferilor de peste 80 de ani, Titi Aur ii invita pe toți la el la școală sa le arate cum vârsta dăunează grav activității de fost ministru și cum Loganul este o mașină nesigura (mdeah 😜)

    00
  14. Scuze ca ma bag ca musca-n lapte, nu sunt fanboy Titi aur, dar cred care dreptate in legatura cu condusul defensiv. Exemplu am sa-l pun mai jos. omul care a evitat impactul frontal este pilot de raliuri. Ce spui?

    https://www.google.com/amp/s/adevarul.ro/locale/suceava/video-Soferul-evitat-tragedie-rutiera-suceava-pilot-profesionist-campionatul-national-drift-mi-e-greu-sa-mi-explic-depasire-1_5dc14eb95163ec4271b5aa50/index.amphtml

    00
  15. daca dupa un accident de genu scapa un om de rand, de ce n-ar scapa asta?
    In 2 ani se da sentinta pentru ucidere din culpa + daune morale familiei decedatului. 2-3 ani cu suspendare +10-20k euro +cheltuieli de judecata.
    Familia decedatului se va satura de tribunale si avocati, ranile sufletesti se vor mai suda si vor accepta orice doar sa-si poata vedea de viata. ai departe.
    E atat de simplu…

    00
    • Nu se stie, e vorba de multi bani la mijloc. Cu un avocat bun, perseverenta si rabdare pot obtine despagubiri substantiale de la compania de asigurari si de la Chitzu. Cat despre Chitzu merita 20 de ani de bulau pentru omor calificat.

      00
  16. Ba da’ totusi tocurile alea albe de pistol is cocalareala maxima

    00
  17. Urmeaza sa aflam ca de ieri suntem protectorat britanic, deci clar mosul era pe contrasens.

    00
  18. Acuma că-i nas… „relația” asta de nasire nu înseamnă nimic, sa fim serioși. Nici cele de rudenie nu înseamnă mare lucru, de la caz la caz.

    00
  19. „Și l-ați văzut pe om, nu pare genul care ar refuza 10.000€”

    Adică presupunem din start că omul mai prost îmbrăcat e automat imoral, în condițiile în care țara asta a fost jefuită sistematic de către persoane foarte bine îmbrăcate și de la oraș?

    00
  20. In seara de Craciun, intr-o comuna neagra ca noaptea, dormea unul pe strada, fix pe sensul meu. Parea deja mort, cu mainile pe piept, sicriul lipsea. Am avut un noroc imens ca m-am intalnit cu o masina din fata, cu faza lunga evident, 200 de metri mai inainte si nu 200 de metri mai in spate. Doua nopti la rand am revazut cum am rupt franele, noroc ca aveam maxim 50, cum m-am dat jos si l-am roluit spre margine in timp ce copiii strigau din masina „tati, e mort?” Au iesit niste oameni dintr-o curte, foarte calmi „e beat, asa face mereu…Sa vina nevasta sa il ia, noi nu putem”. Un Craciun to remember.

    00
  21. Si acum justitia romana sa-si faca datoria in slujba mafiotilor (vezi cazul Tandarei)

    00
  22. Pana la urma pe Huidu l-au condamnat ca nu mai retin… a trecut ceva vreme de cand Huidu a ucis cu sange rece niste oameni nevinovati.

    00
    • Cu suspendare. Că doar ce, n-a vrut să omoare oamenii ăia, nu e vinovat minunatul de el că au murit izbiți de mașina lui, în care comisese deja două contravenții pentru care se suspendă permisuș (depășire în curbă și viteza cu peste 50 km peste limita admisă pe tronsonul respectiv).
      La fel și Păuneasca… nu e vina ei că au murit 3 oameni în accidentul provocat de vita de ea, într-o depășire în coloană.

      00
  23. Din păcate sunt tot mai mulți oameni idioti pe străzi, și nu sunt doar parlamentari. În 23 dec unul a trecut glonț pe la un stop, dacă nu franam eu ma lua din lateral. 2 ore mai târziu alt idiot trece glonț la o cedează trecerea, l-am claxonat și s-a oprit și s-a dat jos ca ce am de îl claxonez. I-am spus ca e idiot ca putea face accident, mi-a spus ca era de ajuns sa ii dau flash, nu trebuia sa claxonez. E plin de dinastia

    00
    • Eu cu d-astia ma intalnesc zi de zi prin Bucuresti. Toti conduc ca berbecii cu 70+km/h, trec pe rosu, taie benzile etc

      00
    • Astazi ma intorceam pe Valea Oltului. Inghesuiala, dar nu exagerata, din sens opus tot veneau masini. In fata mea rula un taxi. La un moment dat incepe sa alunece catre sensul opus de unde venea un tir. Am incetinit si ma gandeam ce se va intampla. Pana sa ajunga tirul, taxiul a revenit (soferul, probabil, se uita la telefon sau ceva de genul). Dupa, ma gandeam ce se putea intampla. Daca intra ala in tir, daca ricosa inapoi pe banda lui, in fata mea?
      Sunt zile in care as vrea sa pot sa impusc idioti, decat sa imi faca mie rau

      00
  24. frate, nu sunt hater, nu am comentat niciodata la articolele tale chiar daca te urmaresc de peste 5 ani si iti apreciez munca, dar sa imi bag p*** daca te pricepi sau te-ai priceput vreodata la masini. Este un A5, pur si simplu in orice articol unde exista o urma de masina sau se vorbeste despre ele, le incurci grav de tot. Nu trebuie neaparat sa scrii despre ele, scrii foarte bine pe alte domenii si e ok asa.

    00
  25. Mi-am adus aminte de Huidu.
    Acum vreo două luni sugea pula pe net, mare moralist.
    Cu accidentul retardului de Huidu ce s-a mai întâmplat?
    Despre crimele de pe autostradă vorbesc, că de retard după celălalt accident știm că a rămas.

    00
  26. NOU
    #84

    Cand deschizi arhiva si pentru public ? 😀

    00
  27. Trecand peste Titi Aur si scoala lui, la orice accident, oriunde ar aparea, fie ca e site de stiri, Trafictube, Youtube, grupurile de info trafic de pe Facebuci, nu trec maxim 3 comentarii pana apare expertul ala in artele condusului defensiv. Il stiti toti, e fix ala care n-ar recunoaste condusul defensiv nici daca l-ar plezni peste ochi, iar desface bucile si i-ar da la gaura maro pana va trebui sa poarte pampersi pentru tot restul vietii. Idiotii astia ar zice si ca exploziile nucleare de la Hiroshima si Nagasaki puteau fi prevenite prin condus defensiv.

    00
  28. Evident că nu vor păți nimic nici Chițoiu, nici lepra aia de Iorgulescu.
    De fapt, familia victimelor ar trebui să le plătească despăgubiri, pentru că oamenii și-au permis să moară în urma accidentelor provocate de ei.
    Țară bananieră, unde – parafrazându-l pe Roberto Saviano – viața unui om nu valorează nici cât încărcătorul telefonului de pe care vorbea Chițoiu sau de pe care suna Iorgulescu, imediat după nenorocirea produsă de pramatia lui beată și îmbuibată cu droguri.

    00
  29. @Fluture nici un comentariu nimic ? Cu cateva zile in urma le lua apararea la cei care se urca sub influenta alcoolui ca vai doamne merita un proces corect si cutarescu merita un proces ?doar ce a facut mare lucru se uita in telefon . Nu conteaza ca aia au murit conteaza ca faptasii sa ai un proces

    00
  30. Dupa stirea lui Adi cum ca „Reprezentanții IPJ Argeș susțin că în accident au fost implicate două mașini, una condusă de un bărbat de 82 de ani, care a intrat pe contrasens […]” am auzit un politist spunand la TV ca dl Chitoiu a intrat pe contrasens pentru ca probabil i s-a facut rau – nimic despre posibilitatea de a fi adormit, beat, vorbit la telefon, etc.

    00
  31. E buna asta cu pastrarea la arhiva. Citisem luna trecuta un articol despre niste politisti care aprovizionau vanzatorii de tigari. Pur si simplu ii alimentau carand tigarile cu masinile proprii. Sunt filati si prinsi de aia de la anticoruptie.Se face un dosar serios cu probe cacalau. Articolul era despre cum procurorii au lalait-o pana cand faptele s-au prescris. Faza tare e ca
    articolul a disparut dupa cateva zile.

    00
  32. De ce nu vorbesc ăștia la telefon prin sistemul mașinii, dacă tot au bolizi?!

    00
  33. Ce spune martorul ii este chiar favorabil lui Chitoiu. Spune ca Chitoiu nu efectua o depasire si ca a virat brusc stanga la momentul impactului, impact care a fost in partea dreapta a autoturismelor, nu pe stanga si care din filmare exista indicii ca s-a petrecut in zona liniei de separatie a sensurilor.
    Ce nu spune martorul si nici nu poate spune ca nu avea pozitie sa vada e motivul pentru care Chitoiu a tras de volan stanga inainte de impact.
    E foarte probabil ca Chitoiu sa fi tras stanga in incercarea de a evita un impact mortal cu Loganul ce venea spre el, lucru firesc si normal pentru orice sofer, instictul e sa tragi de volan in partea opusa traiectoriei celui ce vine spre tine.
    Daca va uitati in clip, impactul s-a produs pe partile dreapta ale ambelor masini, iar locul impactului pare ca a fost chiar pe linia de separatie sensuri, ceea ce ar indica faptul ca Loganul era pe contrasens, iar Chitoiu a virat in ultima clipa stanga ca sa evite un impact mortal frontal sau pe stanga.
    Cat despre ce spunea TitiAur, ca trebuie ca soferul ce vede ca vine cineva de pe contrasens in el sa traga stanga, e o prostie, daca tragi stanga in scenariul asta nu faci decat sa te asiguri ca impactul e in zona soferului, pe partea stanga, poate chiar in portiera soferului, lucru mult mai periculos pentru sofer decat daca tragi stanga si duci impactul in zona dreapta, a pasagerului.

    Chiar ar fi interesanta de studiat public expertiza ce se va face, si in care presupun ca are sanse foarte mari sa confirme scenariul asta.

    00
    • La partea cu TitiAur era vorba de partea dreapta, a trage dreapta cand vezi ca unul de pe contrasens vine in tine e o prostie care nu face decat sa iti sporeasca sansele de deces.

      00
    • nici nu stiu cine e nea asta grasul, dar e amuzant ca e clar vinovat. Pentru ca e gras. Pentru ca are masina mai buna. Pentru ca e politician. Pentru ca ailalti au murit.
      Nu zic ca nu e. Dar e amuzant ca deja toata lumea stie ca e…

      00
  34. Vali am o nelamurire…

    Accidentele astea (cu exceptii rare) au doua masini de doua grade diferite: un sedan (cateodata SUV/CUV) si o masina low-cost (sau pigmeica). In toate stirile astea, cel cu masina solida scapa cu viata iar cei cu masina carton se duc la Petru sa afle cate pacate au facut pana sa treaca poarta providentiala.

    Cum se face ca, statistic, cei cu masinile solide ies vinovati? Cum ar fi ca in momentul in care conduci un sedan/SUV/CUV, iti pierzi toate senzatiile de vulnerabilitate fiindca „e masina tare”?
    Cand doi soferi se intalnesc, fiecare avand masina de calibru similar sau categorie de masina tare, nu indraznesc sa-si faca ceva fiindca „e om, isi cunoaste masina”; iar cand e vorba de un altul in masina pigmeica, cei din sedan sau SUV/CUV il desconsidera de asa natura incat devin criminali fiindca „i-auite-l si pe saracul asta” sau „ce cauti fraiere pe sosele, nu ma vezi” sau „poftim, cine se gasi sa ma tina in trafic” etc.
    O desconsiderare criminala, de asa natura, incat soferii de sedan/SUV/CUV efectiv nu-i intereseaza ceilalti soferi din calea lor deoarece, in subconstientul lor, ii detesta pe „saracii astia si masinile lor de carton”?

    Care sunt sansele sa se imbunatateasca traficul daca, din mesajul banal „Stop accidentelor – Viata are prioritate”, se transforma in „Ba, astia din sedane, SUVuri & CUVuri, ce-ar fi sa nu-i mai omorati pe aia cu masini low-cost doar & fiindca va deranjeaza existenta lor si sa va tratati de limbricul fascistoid pe care-l aveti?!”

    Care-s sansele ca Chitoiu, inainte de impact, sa-si fi mustacit cu nervi ceva de genul: „Uite-l si p-asta cu Loganul lui, haaaaai fraiereeee, la o paaarteeeeee, saracule!”

    00
    • man, nu stiu ce să zic, nu m-am uitat așa, eu am văzut majoritatea accidentelor din brașov că sunt hârburi. gen mașini mai vechi de 10 ani în 50% din cazuri.

      dar da, de multe ori ăla din mașina puternică face căcaturi pentru că știe că, în caz de impact, el e mai protejat decât săracul din logan.

  35. Statul român aka Șmenaru’ Puțămoale e din nou la datorie cu ajutorul curvei sale pe numele ei de botez Poluția Română.
    Îi doresc domnului Chițoiu, familiei sale și membrilor Poluției Române care vor să-l scoată basma curată un sincer „dormi în pace”.

    00
  36. Cand văd că vorbesc la telefon, în condițiile în care multe mașini au bluetooth, mă ia capul.

    00
  37. De ce il suna pe Titi Aur? Ce stie el despre accidente, oameni omorati etc.? De ce nu il suna pe Huidu?

    00
  38. Că tot veni vorba de arhive și de Orban Ludovic, cum fac eu rost de înregistrările de la comisia de anchetă a elenei Udrea pe care le-ai postat acum vreo 10 ani? Sigur le-ai arhivat pe undeva

    00
  39. Chiar, ce se mai aude de Iorgulescu? Ca nu mai zice nimeni nimic. Gata, s-a rezolvat? E nevinovat?

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link, de la PCGarage prin acest link sau de la Finestore.