Clienții Genius au livrare gratuită prin TAZZ

Dacă aveți opțiunea Genius activă pe eMAG aveți livrare gratis la orice de pe Tazz. Fără asteriscuri. La orice.

Promoția durează până la final de decembrie, pentru că oamenii s-au gândit că ar fi utilă pentru cumpărăturile de Crăciun, atât pentru aprovizionare, cât și pentru cadouri. Sau petreceri. Totul pentru a evita aglomerația.

Tot ce trebuie să faceți e să vă logați în Tazz cu contul de eMAG.

tazz-login
(articol sponsorizat)

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

42 comentarii

  1. si dupa aceea? nu am vazut nimic clar despre tazz la pagina de facut cont genius, de aceea nici nu mi-am facut genius. tazz au venit la inceput sa acapareze piata cu reduceri si livrare gratuita, apoi au crescut-o la 3 lei, acum o au la 5 lei, deci nu multumesc pana nu explica foarte clar ce beneficii dau cu genius si cat timp exista alternative mai ieftine

    00
    • Eu vad treaba asa: Genius e un produs emag, pentru cumparatorii lor. Intamplarea face ca Tazz sa fie 93% tot emag. Asta cu livrarea gratuita (temporara) tazz e doar 1 feature genius. Nu iei genius pentru tazz, il iei pentru emag si primesti inclus, fara obligatii pe termen lung, reducerea tazz. Un fel de bonus.
      Adica nu iti iei masina noua pentru ca ai auzit ca dau si presuri. Iei masina ca iti trebe masina. Daca iti dau si presuri, foarte bine. Poate din aprilie nu mai dau presuri, ca vine vara. Plm, nu stiu daca face sens ce zic aici. :-)))

      00
    • „makes sense” se poate traduce si „are logica”.

      00
    • În viitor prevăd că vor exista mai multe nivele de abonamente genius. Standard doar pentru ce cumperi de pe emag, Ultra pentru emag și tazz și Ultimate pentru emag, tazz și freshfull.

      00
    • Nu ai nevoie de ‘are logica’. ARE SENS! Exista de cand lumea in limba romana.
      La fel si BATE PALMA nu ‘Bate cinciu’. ffs

      00
    • Avem nevoie sa introducem „face sens” in limba romana. Pentru ca asa cum avem, o lege, o autoritate in domeniul x doar are sens sau nu are.

      Rigid.

      Trebuie ca acea lege, autoritate in domeniul x sa inceapa sa faca sens.

      Transformare.

      00
    • Luna asta e cu transport gratuit, pana acum era cu -10% la aproape orice si transport gratuit la comenzi de peste 75 de lei.

      00
    • ok, eu n-am nevoie de eMag, cumpar rar de la ei, insa de Tazz as avea nevoie 1-2 ori pe saptamana. 5 lei per comanda mi se pare prea mult cat exista alternative mai iefine, asa ca nu multumesc pentru eMag genius, probabil m-as baga la un Tazz genius.

      00
  2. Dacă eMAG se gândește să extindă oferta all-year, mă gândesc serios să îmi cumpăr și eu Genius.

    00
  3. Mda, inca mai astept la easy box un produs genius comandat sambata trecuta. Predat curierului de vanzator luni, cica e easyboxul full, in ultimele 6-7 zile…Cred ca serviciile Genius incep sa devina victima propriului succes…

    00
    • Aproape aceeași situație și la mine cu geniusul lui pește. Am făcut comanda vineri dimineața la 8 cu livrare, teoretic, sâmbătă. Abia ieri la 14.51 s-au sinchisit să predea coletul curierului. Azi apare că e în curs de livrare, sper să ajungă la easybox până diseară… Noroc că mai aveam rezervă de licori, că pe baza lor aș fi băut apă de izvor în weekend. :)

      00
    • pe mine nu ma deranjeaza asteptatul, pe mine ma deranjeaza ca in ultima sapt, 2 comenzi din 3 mi le-au dus in alt easybox pe motiv ca ala selectat de mine era full. intr-adevar nu departe, dar mi-e f peste mana sa ma duc acolo. Daca e s-o luam asa, preferam altul. Doar m-am trezit cu sms ca am livrat in alt easy box ca ala era plin.

      Si cred ca aproape niicodata n-am primit a 2a zi ceva comandat cu genius. parca asa trebuia nu? mereu m-am gandit ca exista undeva o * si font de 7 la ceva ce n-am citit si nu mi-am batut capul, dar ca principiu….

      00
    • Este o vrajeala maxima asta cu livrare in 24 de ore. In maxim 50% din cazuri am primit coletul in termen util.

      00
  4. NOU
    #17

    De cand au scos comanda minima la restaurantele cu livrare tazz imi place ca pot sa comand doar o shaorma de 15 lei fara sa platesc livrare sau taxe suplimentare
    Perfect la 10 seara cand ajungi obosit si fara chef sa mergi pana in celalalt capat al orasului :D

    00
  5. Mdeah, mi-au dat 3 luni de test pentru Genius și acum sunt decis să le plătesc abonamentul anual. Csf, ncsf, e ușor să te duci la Easybox-ul din colț ca să-ți ridici comanda :))

    00
  6. O sa imi iau Tazz (prin Genius sau separat) cand vor livra si in afara oraselor mari.

    00
    • Este foarte greu sa faca livrari in afara oraselor mari. Distanta si timpul necesar ar insemna sa creasca de cateva ori costurile de livrare. Este o diferenta foarte mare intre a lua un produs si a-l livra la 2-3 km distanta de restaurant fata de a livra acelasi produs la 20-30 de km.
      In plus trebuie sa tinem cont ca sunt multi care fac livrari pe bicicleta si aici nu ar fi deloc fezabil sa pedalezi cate 50 de km dus intors pentru o singura comanda.

      00
    • Nu ma refer la ceva sate sau comune din Pizdeea, la 50 de km departare.

      Vorbesc de localitatile de periferie, cum sunt cele din jurul Bucurestiului sau Clujului, la maxim 10-15 km de centrul orasului, unde se poate ajunge cu masina in maxim 30-40 de minute.

      00
    • @Petrica, si consideri ca 30-40 de minute este un timp rezonabil?
      Pai avem 30-40 de minute dus, inca pe atat intors si mai punem vreo 10-20 de minute asteptatul la restaurant sa ridice comanda + livrarea efectiva catre client. Deci ajungem cel putin 80 de minute.

      Un livrator, ca sa-si acopere costurile cu taxe, impozite, carburant si sa ramana cu ceva bani la finalul lunii, ar trebui sa produca minim 5000 de lei (in varianta extrem de conservatoare). Daca imparti suma asta la 168 de ore lucratoare, rezulta un cost de 30 de lei/ora sau vreo 40 de lei / 80 de minute.
      Ai fi dispus sa platesti tariful acesta pentru transportul produselor?

      00
  7. NOU
    #24

    Tazz mai are o problema, accepta fast-fooduri jalnice, cu mancare execrabila, am raportat 2 chestii de gen si nu le pasa…

    00
    • pai cine sunt ei sa dea stele michelin?

      00
    • N-au nicio problema, asta este modelul lor de business.

      00
    • transporta si rahat daca e cineva dispus sa plateasca :)

      00
    • E un carnat mare influencer pe linkedin care dorea sa vorbeasca cu CEO de la glovo ca s-a intoxicat el cu nush ce mancare in brasov si glovo e responsabil. #BaBaiatule ce asteptari au unii.

      00
    • @Boris: ai sa razi, dar sa vezi ce am facut eu cand putin ametit de aburii de la apa minerala si dupa o comanda la Glovo/Foodpanda (nu mai tin minte). Se laudau cu un voucher de vreo 15 lei, pe care evident nu l-am primit decat dupa 24-48 ore (nu scria asta in reclama lor). Eu nervos ca in prostia mea ma asteptam sa-mi fie dat imediat (pe principiul cand invitai un prieten), dau sa sun la ei ca deh, ma simteam pacalit. Bineinteles ca numar de telefon ia-l de unde nu-i. Caut eu pe internet si nimic, la care colega de apartament vazandu-ma ca ma tot agit isi face mila si cauta in portalul ala de firme numarul ce apare acolo. Acum eu nu stiu exact numarul cui era (CEO, ceva manager, etc.), dar mi-a raspuns un domn vizibil derutat ca-l suna un client nemultumit. A fost o discutie politicoasa, am o varsta si am invatat ca cel de la capatul firului cel mai probabil n-are nicio vina si el maxim te poate ajuta in rezolvarea problemei sau sa-ti ofere un raspuns (mi-a spus ca voucherul va fi livrat in 24-48 h).

      00
    • DonOmar, asa da, dar din cate imi aduc aminte oparitul de pe linkedin primise deja un voucher pentru plangere, dar el dorea neaparat sa vorbeasca cu „un manajer” ca sa…pitong…nush, sa ii dea pe aia afara de pe platforma si sa le traga si 10 bice pe spinare.

      00
    • Boris: nu ma laud cu fapta, am spus-o ca o chestie educativa, dupa ce am vorbit la telefon mi-am dat seama ca nu era doar cineva de la customer care si ca era mult mai ok sa trimit un ticket (pana la urma unde era graba?). Eu ma enervez repede pe moment, dar imi si trece repede. Asta e, omul mai face si mici prostii in viata.

      00
    • Marcele, dar ce ai vrea, să le guste înainte de a ți le livra și dacă nu-s pe gustul tău, să le refuze? Dacă tu-ți comanzi hamburger la 12 lei și pizza la 15, ce vină au ei că ți le aduc acasă?

      00
    • @Marcel de la Busteni, care sunt fast-food-urile alea jalnice? Sa stim si noi sa le ocolim.
      Oricum, Tazz nu are nicio vina ca aceste restaurante au o calitate proasta a produselor comercializatea. Daca ai fi cumparat direct de la fast-food ai fi avut pretentia ca Primaria sa inchida localul pentru ca nu ti-a placut mancarea?

      Tazz livreaza, iar daca tie nu iti place, pe viitor o sa eviti sa mai cumperi de acolo.

      00
    • NOU
      #34

      @Andrei G , 7FOOD din Bucuresti , cumpara-ti niste coaste , sau niste mici..de la ei.

      00
  8. Experienta mea cu Emag Genius si Tazz. Anul trecut de black-ul vietii am ratat oferta cu 99 de lei si 1 an jumate de Genius. Anul asta l-am luat, imediat voucher 15 lei pe Tazz, am bagat si cateva comenzi cu livrare la Easy Box (nu beneficiam de transport gratis, fiind comenzi de maxim 30 de lei, doar 3 momentan, dar mai e pana prin 2023 luna mai), am luat si un voucher de 100 de lei cu 50 de lei (la comenzile prin Tazz ai 45 de zile sa faci 4 comenzi cu o reducere reala de 12.5 lei pe comanda). Sa fac un calcul? 3 x 7.5 lei + 15 + 4 x 12.5 = 87,5 lei… asa la o prima strigare si o luna de Genius. Nu lucrez la Emag si au destule bube si ei, dar momentan sunt ok cu Genius luat pe un an jumate cu 99 de lei.

    00
    • Luat Genius anul trecut, când l-au băgat la țară aici și aveam 2 iziboxuri. Acuma au împânzit orașul de ele. Obligă la plata on-line, deoarece decât 2 din ele suportă plata cu cardul la izibox. Bun al dreaq la câte chestii am comandat. In februarie îl plătesc iar, că face anul. Acuma chiar simt că nu mai e nicio diferență între capitală și restul orașelor, în ce privește accesul la anumite produse. Tazz nu avem pe aici, că e orașul mic. Am descoperit și eu recent, că Decathlon livrează la izibox. Muream de prost și habar nu aveam.

      00
    • Ionut M: mersi pentru informatia cu Decathlon, am Easy Box-ul fix langa bloc, il vad pe geam, iar Decathlon-ul in partea cealalta de oras (deh, tot in provincie).

      00
  9. Never again Tazz… am comandat ceva de la un restaurant relativ aproape de mine, a ajuns mancarea rece si scarboasa la cu vreo ora si ceva intarziere fata de termenul lor care si asa nu era cel mai generos… si nu, nu s-a intamplat fiindca era aglomerat, ci fiindca au plimbat curierul intr-o complet alta parte a orasului cand eu eram la 2km/nici 5 minute de mall-ul de unde am comandat.
    Apropo, daca va uitati pe playstore, e plin de review-uri recente care spun fix ce zic eu acum, deci pare ca nu sunt singurul care s-a fraierit.

    00
    • Da, in ultime perioada au inceput sa combine mai multe comenzi la acelasi curier si mancarea ajunge destul de rece.

      00
    • Daca ia 2 comenzi, curierul le duce in lrdinea in care au fost luate, nu in functie de cine e mai aproape. Nu poti sa duci comanda de aproape pentru ca trebuie sa ii dai finish la prima, iar daca ii dai finish la prima, suna clientul ca apare livrat dar nu a primit nimic

      00
  10. Am genius de imediat 1 an.

    Este util dar uneori jegos. Dece trebuie sa ma duc la Posta Romana sa ridic cele 10
    conserve de ton in schimb un flex și un robot de buctatrie au putut fi livrate la easybox ?

    Este decembrie, expira consevele ?

    Asta este doar una recenta, dar sunt mai multe, luna trecută făcut cos lejer cu consumabile neperisabile, nu puteți comanda la easybox, trebuie posta romana sau delivery, dr delivery 15 lei. Niet. Am plasat 3 comenzi diferite și a mers la easybox.

    Trist este ca 3 comenzi au devenit 14 colete.

    Tazz și delivery-ul a devenit un kkt in Cluj, prețuri mari, porții cât o mînuță, 3-400g zbang 40 de lei și mai primesc și garnitura râncedă sau carnea sleită. No tks.

    00
  11. Eu am genius și tot ma taxează transport pt kfc

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.