Cine după cine o fi copiat?

britney_dailybbritney_money

Dată fiind ora, aş înclina că DailyBusiness după Money.ro. Dat fiind că nimeni nu îi suspectează pe ăia de la money.ro de inteligenţă sau analiză, aş paria pe un articol apărut în presa internatională. Mai ales că fenomenul nu e nou, “Telephone” al lui Beyonce sau “Kush” al lui Dr. Dre sunt exemple mai vechi de product placement evident.

O fi popcrunch sau mashable? Sau Washington Post?

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

4 comentarii

  1. traducerea alora de la money.ro e mai agresiva si mai agramata. pariez pe ei ca prima sursa a furtului

  2. Chiar mai conteaza? Fapta e fapta pana la urma

    00
  3. Dupa ora publicarii se pare ca Money.ro au copiat (preluat) primii. :)

    00
  4. Furtul e prezent peste tot…:(
    Dar din ce in ce ia amploare in domeniul online. :D

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.