Cam cât trafic poate trimite o fată, fotomodel și travel blogger, cu 172.000 urmăritori pe Instagram? Larisa Costea ne poate lămuri.
Campanie la o firmă de închirieri mașini: 7 clickuri în 10 luni.
Vilă în Bolintin: 27 clickuri în 10 zile.
Rezidențial în Bucale: 22 clickuri în 12 zile.
Singura situație în care a mișcat ceva a fost la un magazin de haine, unde a produs 900 clickuri în 3 luni.
Când o mă vedeți într-un Model S, ăla de săraci, de 400CP, să știți că am adunat 172.000 urmăritori pe Instagram. Pentru că fata asta nu călătorește și nu trăiește din ce produce ea, pentru că nu prea produce.
Hai că ești rău. Și tu daca ai scrie despre metode de a intelege colega de apartament, cate clickuri ai obține?! Vizual blogul nu arata rău, dar interesul meu pt ea este exact același cu consumul unui prius
Dragă Larisa, dacă citești aceste rânduri, îți recomand călduros ca atunci când mergi la Dublin să-l contactezi pe Paul Stenson de la The White Moose Cafe. Îi place să încheie astfel de colaborări cu influenceri și apreciază enorm social media, va fi plăcut impresionat de cei 172k de followers ai tăi de pe „Insta”.
Urmaresti “vorbeste lumea”? Erau prezentati acolo azi, si pana sa le retin numele sa aflu am multe detalii s-a terminat reportajul, si am crezut ca s-au pierdut in neant. Merita vizionat materialul pentru a te amuza cum se screme ea sa para important ceea ce face. E clar ca nu traiesc din ceea ce produc ca prea afisau o viatza opulenta pentru cat de necunoscuti is ca blogari.
ce e „vorbește lumea”? emisiunea aia cu diverși triști de la protv?
da da, emisiunea aia la care iti dai seama ca s-au terminat stiriile de 5-10 minute si e cazul sa stingi tv-ul si sa te apuci de lucruri serioase :D. Oricum e de vazut reportajul ca e super amuzant cum se plange ea ca e antrepenor si se scoala la 5 dimineatza sa posteze pe blog. Life is tough.
Cu ochelarii aia cred si eu ca n-a produs nimic… Nu stiam cum sa inchid pozele mai repede… Bleah
Lasă mă că zice agenției că la instastory face 10k views :))
Pai vezi ca nu stii… Nu e vorba de click-uri ci de awarness, prezenta companiei in viata, mintilie oamenilor. Celor care au comandat campaniile pe insta, te rog, li se falfaie de cate clickuri vor primi. Ei vor ca brandul sa fie vazut, asociat cu vedeta. Ei stiu ca saracii de balesc dupa tipa n-au bani de produsul lor. Vezi, daia nu vrea nimeni sa te pozeze si sa te bage in campanii, ca nu stii despre ce e vorba.
faza e ca agentiile stiu de cifrele astea slabe, intrebarea este.. de ce totusi se mai complica cu astfel de campanii ???
Pentru ca nu au avut bani pentru Grebenisan sau Andra, asa ca au apelat la alte persoane care se vând pe o punga de pufuleți și 2 pufarine.
Cum sa nu produca daca se da intr-un Model S9+?Produce la greu.
sunteti prosti, n-a livrat clickuri, dar a livrat auernes
Nu sta rau la campania pentru magazinul de haine:
878 x 2% conversie = 17 vanzari x average order value = X
Iar traficul care nu a convertit din prima poate sa fie retargetat la nesfarsit.
Un shoutout la urmaritorii ei as zice maxim $25. Poate ceva % din vanzari sau doar ceva.
Nu știu cum fac alții cu influencerițele pe instagram… Dar eu mă uit ce mișto îi vine sutienul sau bichini mov și.. scroll la următoarea. Trebuie să mai dai click pe ceva, să răzui un loz?!