Cifre Social Media: Cristina Kovacs

Fata asta e una dintre youtuberițele care sunt date ca exemplu că e cuminte, că face conținut bun, că bla bla. Asta fără să te uiți la ce face de fapt, că își arată fundul în toate clipurile și face reclamă la toate site-urile dubioase dubioase de haine.

Să ne uităm însă un pic pe cifre: 340.000 abonați și 65.000 afișări la un clip. Click-uri? Pe primele linkuri are 200 și 100 clickuri, pe următoarele din ce în ce mai puține.

 

Ce CTR e ăsta, 200 din 65.000? 0,3%?

Și întrebările inerente: câți din ăia 200 care au dat click să cumpere ca să merite reclama? Câți au cumpărat de fapt? De ce naiba doar 0,3 CTR, că teoretic e un canal de gagici și alea sunt produse de gagici? De ce s-au uitat 65.000 oameni și doar 200 au dat click? S-au uitat pentru altceva?

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

23 comentarii

  1. Nu se uita nimeni la linkurile de la descrierea de pe youtube, poate doar daca au relevanta foarte mare pentru ce se prezinta in video, in rest intri, te uiti, dai la clipul urmator si tot asa.

    00
  2. Pai sa imi fie cu iertare dar eu unul nu cred ca pe platformele astea gen youtube, facebook, instragram exista vreo alta promovare care nu implica tate sau buci.

    00
  3. Exact! Lumea cauta direct site-ul sau produsul mentionat de ea. Le-a intrat in reflex ca Gogu le stie pe toate.

    00
    • Si un om destept care face campanie si-ar putea argumenta banii primiti si printr-o comparatie.
      Ia zi Gigele, cate accesari de site ai avut inainte sa facem campania, si cate ai avut dupa? Daca e crestere, campania a fost un succes.

      00
    • Pai nici nu ma gandesc sa fac altfel (daca as face eu asa ceva). Ca sa nu zic ca as pune si niste metrice cu praguri care trebuie atinse, cu diverse nivele de remunerare (macar pana ma prind daca cu ocazia asta cresc si vanzarile).

      00
    • @Zarax Asta dacă e o compania izolată, cu o singură persoană. Dacă se face promovare pe mai multe căi în paralel, nu poți evalua așa.

      00
  4. Ce-ti mai place sa te iei de toti/toate anonimii/mele. Stiu ca stii ca si reclama negativa e tot reclama. Ai zis ca isi arata bucile: pac 2 vizualizari de la mine la ea pe canal. Buci n-am vazut dar viewuri i-am facut.
    La astia de care te legi ar trebui sa le trimiti factura.

    00
  5. Si eu am ramas surprins cand am aflat de la sotie ca o colega de-ale ei e ceva instagramerita de „succes”. Ma uit, nu depaseste 150 like-uri pe post si aia oricum rar. Dar cica are luni cand castiga mai mult din asta decat de la job, unde are oricum peste 1000 Euro salariu..

    00
  6. in 99% din cazuri, nu poti ajunge la 300k+ followeri daca nu-ti arati curul si tzatele. asta tot incercam sa-i spun eu unei amice care o tinea ca nu, vrea sa faca alt tip de insta/vlog, decent, distins, fashion, etc. De acum 4 ani si pana azi a ajuns fix la 10K de followeri iar in ultimii 2 ani a mai crescut cu 2K, fix pix. In schimb vad „modele” instagram care incep direct cu buci si costum de baie si intr-un an ajung la 80-100K.

    00
  7. Nu o cunosc pe tânăra de succes și nu știu ce vinde, dar îți spun opinia unei femei, care consumă ceva Youtube și apreciază reviewurile produselor: eu dau click pe linkurile din descriere, iar dacă e simplă treaba cu comanda și livrarea, chiar cumpăr prin acel link. De la cei din afară, care au linkuri de amazon, nu iau, caut mai pe lângă casă.
    Inclusiv la blogării noștri intru și iau prin linkul lor afiliat, dacă tot citesc chestii gratis. Doar că pe la toți sunt undeva, jos de tot, pitite bine. Eu le-aș pune primele, cu siglă chiar.
    Uneori intru așa: „ia să-mi iau eu o tigaie și un aspirator de pe emag. Cine avea afiliere (scuze dacă nu e ăsta cuvântul, sunt o femee simplă, caut tigaie)? 🤔 Ăăă… Cutărică”
    Intru întâi pe http://www.cutărică.ro și încep cumpărăturile de acolo. O fi puțin, habar n-am.

    00
  8. Pe de o parte iti dau dreptate, tipa nu a prezentat cu destula putere de convingere si nici nu si-a obișnuit publicul sa apese pe link-uri, cun faci tu aici cu link-urile NSFW sau altele. Si dupa dam click ca la ruleta la orice.

    Dar pe de alta parte nu toată lumea cumpara direct dupa ce vede. Eu am cumparat exact aceleași produse din mai multe video-uri pe YouTube, dar dupa câteva zile sau săptămâni, din magazinul fizic de multe ori sau cand am prins vreo oferta. Desi pe mine m-a motivat un anumit review, probabil vanzarea a fost atribuita altui canal sau campanii.

    De curiozitate, la tine pe blog care e average ctr?

    00
    • 1. ok, nu toți cumpără ce văd, de acord. dar, dacă o tipă îți prezintă ceva interesant, și youtube măsoară afișările mult mai bine decât facebook, măcar un click dai acolo ca să vezi ce e și cât costă.

      2. la mine pe blog depinde de obiect. uneori e 1%, alteori 3, alteori 5%. e important mixul dintre produs și public. degeaba fac eu reclamă la epilatoare de damă dacă suntem 80% băieți aici (deși pot argumenta că ar fi un cadou frumos pentru partenerele lor sau ceva de genul ăsta).

      recent (acum câteva săptămâni) am făcut un advertorial cu niște oameni care nu credeau. le-am zis simplu, facem, dacă iese bine (clickuri, cumpărări), plătiți. dacă nu, aia e. nu a fost cu nimic diferit față de alte advertoriale. la 3 zile de la publicare, oamenii au zis că vor să plătească, că sunt mulțumiți. cere asta la 90% din influencerii români :)

  9. Izabeloi, ea chiar stie ce face…

    00
  10. Ei, uite aici un exemplu de canal youtube care a „crescut” peste noapte.
    https://www.youtube.com/user/floreacristianro/about
    https://socialblade.com/youtube/user/floreacristianro

    – are doar 89 de videoclipuri. Imaginează-ți că omul ăsta va lua bani de la x și de la y pentru promovare. Și câți nu au crescut artificial… exemple sunt.

    00
    • Ca sa parafrazez propietaru’ blogului – boss, nu fi carnat!

      Cristian e in mediul online de mai bine de 10 ani. Se descurca cum poate.

      Nu a crescut peste noapte – alogritmul youtube de recomandare la aruncat in fata.

      00
    • l-a aruncat în față, dar nu are afișări. la 12.000 abonați, la conținutul lui, trebuia să aibă mai multe.

      mai degrabă și-a cumpărat niște abonați și ăia nu sunt interesati de ce postează el.

    • @vali, daca userii au venit tarziu, eu cred ca e normal sa fie o discrepanta. pentru ca daca ai 80 clipuri postate in decursul unui an, dar doar in decembrie ai un boom de subscriberi, foarte putini dintre ei o sa se uite la clipuri vechi – majoritatea asteapta content nou.

      00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Ultimele articole

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.