Chrysler pregăteşte 200C

Chrysler e unul din modelele bune de producător auto. Au venit pe piaţa românească, au adus un singur model, un singur motor, câteva culori, full-option cu puţine lucruri ce pot fi schimbate şi s-a pus pe vândut. Cadillac la fel, modele puţine, motoare la fel. Modelul producătorului care are 14 motoare şi 132 de configurări posibile este păgubos din tot soiul de motive. Mai ales în România, unde nu e deloc indicat să îi dai omului prea multe variante.

Altfel, Chrysler pregăteşte 200C, o maşină care arată superb, cel puţin în poze.

Chrysler 200C EV Concept Chrysler 200C EV Concept

(sursa foto)

Dacia începe să investească o parte din banii câştigaţi în prostii. Nu ştiu la ce foloseşte Sandero şi Sandero Stepway. Nu ştiu de ce exista Logan Van şi Logan Pickup, când e relativ clar că e aceeaşi maşină. Aş fi văzut Sandero cu 2 uşi şi motorizări mici la concurenţă cu Polo/Fox şi Corsa. Aşa, e o struţo-camilă fără o identitate clară.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

27 comentarii

  1. Atat Chrysler cat si Dacia au o nisa de tampiti gata sa caute gadgeturi in spatele unor modele destinate celor care se considera in spatele unor BMW modificate genetic…Ce iese ai remarcat excelent…

    00
  2. @Brandart – what?

    00
  3. Arata bine… Cam ca Opel Insignia :)

    00
  4. Da, chiar superba masinuca, asta si 300C sunt chiar frumoase.

    @Brandart: nici Alex si nici eu n-am prea inteles ce-ai vrut sa zici…poate o exprimare mai clara ar „clarifica” punctul tau de vedere.

    00
  5. Seamana cu Chevrolet Cruze !

    00
  6. Sandero Stepway e acelasi lucru ca Logan Kiss TV : un sticker in plus sau ceva de genu. Despre Dacia Pickup, numai de bine, e cea mai masina frumoasa din lume! Clicky

    00
  7. e concept … nu o sa arate nici pe departe asha … vor lua decat nishte caracteristici de la asta ca sa o scoata la un pret rezonabil ….

    00
  8. Un Opel Insignia americanizat.

    00
  9. Pai ce sa aduca si ei daca alte modele chiar nu au? Oricum, cine sa fi cumparat un Crossfire, care era 80% un SLK, doar ca Chrysler a folosit platforma aia din 2004, iar Mercedes tot in 2004 a abandonat-o? Sau un PT Cruiser?

    Eh, au si astia un brand care place doar pentru ca vand putine si au un status mai exclusivist.

    00
  10. criză, criză dar văd că mai în fiece zi se lansează cîte un model nou de către diferite companii.

    00
  11. eu chiar nu inteleg de ce la roman ii place sa critice ..un produs facut de noi … germanii tot asa fac ..isi critica bmw`ul sau vw ? doar noi aveam mentalitatea asta …. fratilor e dacie ..si ce .. e ieftina..si e buna pentru banii aia. vreti sa creasca economia fara exporturi ?

    00
  12. Bine spus „arata bine, cel putin in poze”

    00
  13. @ lala
    Clarificarea unui punct de vedere in spatiul evolutiei industriale tine de abordarea unui sistem de valori si intransigente de ordin conceptual si estetic adaptate unei norme existentiale ale spatiului temporal. Este cunoscut faptul ca in aceasta lume se regasesc zeci de branduri auto. Ceea ce scapa multora se regaseste intr-un exemplu extrem de simplu… Pe un sasiu de Audi se monteaza nu mai putin de 17 modele din concernul cu pricina. Pe un sasiu de BMW, doar un BMW… Pe un sasiu de Chriysler se monteaza tot un singur model… Si unde este diferenta? iA SA VEDEM…. Sa spunem ca tampitii de la BMW au inventat vreo 17 elemente ce tin de evolutia automobilismului. Asa au ajuns sa devina furnizori de inspiratie pentru Mercedes si Audi. Chrysler inca mananca la greu o tehnologie veche de un deceniu si jumatate. De ce? Pentru ca in America cu cat o masina consuma mai mult, cu atat este proprietarul mai fericit… Ideea este ca si in romania oameni vad in aceasta marca ceva exclusivist. Retine ceva: 3.9 la suta pentru 177 cai putere… Apoi mai vb

    00
  14. zoso, de data asta analiza ta este superficială. Rău.

    http://www.automarket.ro/stiri/dacia-sandero-va-deveni-cea-mai-vanduta-masina-in-franta-31566.html

    Și e o singură palmă. Sunt și altele. De exemplu, faptul că Sandero Stepway este pur și simplu o versiune de echipare a lui Sandero, nu un model de sine stătător.

    00
  15. Aici ai dreptate. Pickup era destul, că stau firmele de carosat ca muștele așteptând o balegă nouă.

    Dar despre Sandero… Ntz.

    00
  16. e superba …dar parca intradevar seamana cu al model si nu stiu care…poate cu chevrolet

    00
  17. Zoso, dupa logica ta Volkswagen AG ar trebui sa fie cel mai pagabuos grup auto, pentru ca acopera multe nise, are multe motoare si multe platforme folosite pentru multe modele, si americanii sunt cei mai prosperi ca ei aplica principii de diversificare de acum 20 de ani. Dar iata ca nu este asa, Volkswagen a avut cel mai bun prim semestru din istorie, deci ar trebui sa mai analizezi fenomenul inainte sa emiti judecati de valoare. Trăim într-o era in care nișele au devenit noul mainstream si acest lucru se aplica mai ales in domeniul auto. Spre dezamagirea ta insa constructorii auto au descoperit cum sa diversifice gama cu costuri minime si cu cat ai mai multe versiuni derivate dintr-o platforma comuna ai sanse sa iti amortizezi mai repede costurile de dezvoltare a unei solutii tehnice.

    00
  18. E un Opel Insignia cu facelift. Vad ca pe nr de inmatriculare scrie EV, deci or sa scoata si un model electric (sau numai electric) cam ca Chevy Volt. Cat despre Dacia si modelele sale, va trebui sa te contrazic putin: daca vorbim de Sandero, uita-te pe sosele si spune-mi cate hatchback-uri vezi. Sandero Stepway ar avea competitie din partea celor de la VW cu al lor Polo Cross (sau ceva de genul), numai ca preturile difera semnificativ. Logan Van mi se pare cea mai desteapta mutare din partea Dacia: targetul lor erau intreprinzatorii mici, oameni care inca isi carau marfa cu niste Dacii Papuc acoperite. Nu stau sa-ti descriu rostul fiecarui model in parte, dar sunt convins ca sefii Dacia au stiut ce fac cand au lansat fiecare model pe piata (recunosc, cu exceptia Sandero Stepway… am vazut vreo 2 pana acum).

    00
  19. Excelent ce zici cu sandero and stuff.
    Fa nene una mica, pentru femei, dar sa arate onorabil, mai lucreaza la bordul ala si fa-l drept si mai lung, sa poti macar un telefon sa tii pe el, pune o cotiera, ca e practic o cutie de plastic, fa o magazie de cd-uri, fleacuri care ar conta.

    00
  20. NOU
    #21

    acum aproape un an am intrat in reprezentanta dacia si am stat de vorba cu o domnisoara de acolo. desi a incercat sa ma convinga 20 de minute de atuurile Sandero Stepway, n-a putut pentru ca nu a reusit sa o plaseze intr-o anumita zona. Logan – familie, Sandero – tineri (predominant fete, asa o vad eu, nu aruncati cu pietre), Stepway – ??
    In plus, Stepway-ul e ca un fel de barca, se conduce extrem de prost (am facut un drive test de 10 minute) si are insusirea de a parea foarte ieftina (materiale proaste).

    00
  21. …și mai e ceva. Vorbești de 200C ca despre o mare noutate. Conceptul de mai sus se numește 200C EV și nu a fost lansat decât acum un an și jumătate.

    Chiar sunt evenimente importante nowadays. Uite, ieri a fost finalizată mutarea Volvo către Geely. E ceva mai interesant decât un concept lansat înaintea lui Sandero.

    Asta e, mergem înainte :)

    00
  22. corsa si fox sunt in clase diferite. Nu arunca cu ocara, eu am fiesta

    00
  23. dar ce bine seamana cu Opel Insignia

    00
  24. Lică, chestia asta cu 12 variatii pe acelasi model aduce profit azi, dar maine vei vedea ca e destul de scump sa produci si sa faci marketing pentru fiecare model nou. stii tu, de asta a aparut criza, ca lumea consuma aiurea tot…

  25. NOU
    #26

    e o capcana in care eu cad des. si de ceva timp incep sa ma corectez.

    ia uite aici
    si aici .

    pe primii ii paste falimentul. oare cine greseste?

    de curand am fost pina la barcelona si inapoi cu masina. nu ma intreba cate chrysler sau cadillac am vazut pe drum. dacii am vazut sute.

    desi detin un ford, pot sa spun cu mana pe inima ca americanii sunt cei mai prosti in industria auto.

    mai prosti decat ei e tare greu sa fii. piata auto se imparte in restul lumii si usa. te-ai intrebat de ce?

    de ce toata lumea foloseste motoare de 1 litru si ei de 5 litri? de ce trebuie ca masina sa aiba 6-8 metrii lungime? si 2-3 latime?

    stii ca nu se pot impune nici macar la ei acasa? piata auto din sua nu mai e demult domninata de producatori locali, le-au luat demult japonezii caimacul.

    ca sa poata patrunde in europa (cu toate ca acasa sunt faliment), labarii de la gm au restilizat/copiat niste modele de la partenerii lor, opel. ce ne arati tu e in fapt insignia restilizat.

    stepway e un fel de coca cola zero. pe cine pla mea intereseaza fara zahara daca bagi acid phosporic in tine? de zahar iti pasa tie? insa nu judeca succesul dacia numai dupa niste extensii.

    „e multe” de discutat dar am consumat niste beri si se-ncurca literele…

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.