Mulțumesc că ai citit acest articol. Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$
27 comentarii
NOU
#1
ionut
recomand The silent invasion (Cleve Hamilton). Impersonal vorbind, rămâi și mai prost…
00
NOU
#2
Vasi
Despre ce este vorba?
00
NOU
#3
Titi
@vasi despre invazia tacuta (cu cleve hamilton)
00
NOU
#4
ionut
@ titi: ai reținut perfect. greu cu cititul, e mai deșuet în ziua de azi. din păcate, te dezamăgesc, nu s-a facut film. și nici rezumat nu fac aici. știu, e greu cu cărțile, dar…csf, ncsf…
00
NOU
#5
Pensionaru
The silent invasion of China are loc de ani buni nu doar in Australia ci si intr-o mare parte din Africa (Belt and Road) si suprinzator (nu stiam pana sa nu discut cu colegi din Peru, Bolivia sau Argentina) si in aproape toata America de Sud. Singurele necucerite sunt Europa, US, India, Rusia si Orientul Mijlociu.
cu noua extrema stanga, antifa, PC, SJW si the cult of woke, China e mai aproape de Europa si US decat a fost vreodata.
Cand poporul o sa-si dea seama de asta, veti pierde puncte din creditul social pentru ca ati gandit asa ceva
00
NOU
#6
ionut
@pensionarul: exact! ai perfectă dreptate! din păcate, noi, aștia mai bătrânii, citim și ne luăm minusuri. tinerii frumoși și liberi se caută de carte și se vor fi întrebat după ce-i va fi lovit uraganul despre ce e vorba. și vor căuta butonul de thumbs down. eventual și o petiție online. bravos națiune, halal să-ți fie!
P.S. dont care about -, so let it snow…
00
NOU
#7
Anda
unde n-ar veni chinezii sa ne faca toata infrastructura si pe urma sa le dam mumu in dulcele stil mioritic?
00
NOU
#8
punKreas
@Anda: s-o crezi tu ca vor face chinezii autostrazi ca ale lor.
00
NOU
#9
Adi
@Pensionaru
Europa este deja cucerită de China… practic China a devenit membru de facto în Uniunea Europeană prin faptul că au cumpărat multe porturi cu totul (pe lângă multe alte chestii)
Portul Pireu din Grecia este aproape în întregime proprietate chineză și este unul dintre cele mai mari porturi din Europa.
quote:
China Overseas Shipping Company, aka COSCO, owns 90% of the only terminal operator in Belgium. COSCO has a 51% stake in and managerial control of port terminals in Valencia and Bilbao, Spain. They also have minority stakes in other terminals in Antwerp, Las Palmas and Rotterdam, according to a December 2019 study by a Netherlands think tank
/quote (Forbes)
00
NOU
#10
Pensionaru
@Ionut, fiecare generatie e condamnata sa guste din comunism. invariabil omenirea se intoarce la el iar „tinerii” woke sunt cei mai mari fani.
bineinteles, totul bazat pe vasta lor cultura construita pe instagram, dand like-uri pe fb meme-urilor cu che guevara si maxim, citind un articol pe wikipedia.
00
NOU
#11
S
despic eu firul in patru, dar trebuie sa spun asta: eu am dat minus pt. calitatea raspunsului. cu raspunsuri superioare, dar si blamante de genul „nu-ti spun, ia si citeste! unu’ n-ar pune mana pe o carte in ziua de azi….” nu convingi pe toata lumea, cu toate ca poate recomandarea o fi buna.
„despre China in contextul global” – nu o fi atat de greu, ca poate altfel lumea nici nu mai cauta, gandind ca o fi vreo carte despre invazia extraterestrilor sau reptilienilor
00
NOU
#12
Dorul
Mica paranteza.Mitsubishi se retrage din Europa.Lichideaza stocul reduceri pana la 7000 de eur.service si magazia de piese vor continua.
00
NOU
#13
vali
dă un link ceva.
NOU
#14
lrpx
Stirea asta e din Iulie, a dat-o si zoso parca in stirile zilei.
Salut.Link belgian doar. Dar cred ca e valabil la nivel european,de verificat. Tradus cu google translate doua articole:
Marți, 1 decembrie 2020 – La sfârșitul lunii iulie, Mitsubishi Motors Corporation a decis să nu mai vândă noi modele pe piața europeană. Acum, câteva luni mai târziu, acea decizie este susținută de o campanie specială de adio.
O campanie remarcabilă de rămas bun:Buy Buy Mitsubishi
Pe 27 iulie, Mitsubishi Motors Corporation a decis să înceteze dezvoltarea de noi modele pentru piața europeană. O mână de țări din Europa vor oferi în continuare Eclipse Cross facelift PHEV pe piața lor, dar această mașină nu va mai fi distribuită în Belgia.
Drept urmare și odată cu apropierea lunii ianuarie, inseparabilă de momentul auto al anului, Beherman Motors va lansa pe 1 decembrie o campanie specială de adio pentru brand, vizibilă peste tot la mijlocul lunii decembrie. Evident, vine cu condiții bune pentru clienții de pe mașini de stoc. Concret, acest lucru se traduce prin reduceri de prețuri de până la 30% pe întreaga gamă. Reducerile nu depind de anumite condiții.
„Plecăm, dar nu vom dispărea niciodată”. Mașinile sunt și rămân la fel de fiabile și de înaltă calitate, rămâne garanția de 5 ani, iar piesele de schimb și serviciile sunt garantate pentru minimum 10 ani. Prin urmare, atunci când cumpără mașina, clientul nu trebuie să-și facă griji cu privire la disponibilitatea pieselor și la gama de servicii. Rețeaua rămâne pregătită pentru client.
O moștenire bogată
Mitsubishi are o vastă experiență în expertiza 4WD, dar a fost, de asemenea, un pionier în tehnologia de electrificare. De la prima sa tracțiune integrală PX33 din 1936, Mitsubishi a continuat să perfecționeze sistemele 4WD. Lansarea Pajero în 1982 a fost imediat sinonimă cu apariția unui pionier SUV. Între timp, Galant a introdus tehnologia All-Wheel-Control în 1987. În 2009, i-Miev a fost primul vehicul complet electric, complet electric din lume, iar Outlander PHEV a deschis calea către dezvoltarea tehnologiei hibride plug-in.
Fără îndoială, popularul Colt, sportivul Lancer Evo legendarul Pajero și numeroasele victorii la raliuri își vor avea întotdeauna locul în memoria colectivă a multor fani ai automobilelor.
Din 2012, Beherman Motors a fost importatorul oficial de Mitsubishi în Belgia și Marele Ducat al Luxemburgului. Pe măsură ce activitățile de vânzare scad în raport cu noua situație, personalul va fi redus treptat. Cu toate acestea, un nucleu dur va continua să lucreze pentru monitorizarea activităților post-vânzare.
Beherman Motors păstrează distribuția mărcii de camioane ușoare FUSO.
Sau DHnet (acelasi ziar care a publicat primul orgia recenta din Bruxelles)
De data aceasta s-a terminat mult pentru Mitsubishi din Belgia. Producătorul își anunță solemn plecarea, si in semn de ramas bun lanseaza o campanie de mari promoții „Cumpărați Cumpărați Mitsubishi”.
În conformitate cu cele anunțate la sfârșitul lunii iulie, Mitsubishi nu va mai comercializa noile sale modele în Europa. Ne-am gândit pentru o clipă într-o amânare dupa prezentarea hibridului plug-in Eclipse Cross pentru care producătorul a anunțat comercializarea în unele țări europene. Belgia în cele din urmă nu va face parte din aceasta și, prin urmare, producătorul japonez părăsește regatul nostru după o campanie de marketing finală pentru a goli stocurile. Concret, acest lucru se traduce prin reduceri de până la 30% pe întreaga gamă constând din mașina de oraș Space Star și SUV-urile ASX, Eclipse Cross și Outlander. Și probabil chiar un pic mai mult cu puțină negociere …
Garanție menținută și piese disponibile
Beherman Motors, importatorul privat al mărcii japoneze, a anunțat deja o reducere a personalului său „pe măsură ce activitățile de vânzări scad. Cu toate acestea, un nucleu dur va continua să lucreze pentru a monitoriza activitățile post-vânzare”. . De fapt, nu există griji pentru clienții și cumpărătorii modelelor mărcii: garanția de 5 ani rămâne, iar piesele de schimb și serviciile vor rămâne disponibile încă 10 ani.
Economia globala se afla în portofelul fiecăruia…. monedele sunt făcute din fierul din China. Si minerii din Australia castiga mai mult decât cei din Valea Jiului! Da click! Afla aici totul…
00
NOU
#22
Boros
Portofelul tău nu contează față de portofelul lui Bezos.
Tocmai ce s-au auto expulzat peste 1000 de „cercetători” chinezi din SUA. Ce bine ar fi dacă nici o țară nu ar mai face comerț cu ei. Măcar așa… vreo doi ani. Sa moară de foame. Măcar rușii mai aveau un pic de demnitate, de onoare, in felul lor bolnav.
@Oana – si ce faci cu miile de firme occidentale care au fabrici in China (oare de ce??). Chiar il vezi pe muncitorul american platit cu 2xxx $ lunar facind telefoane care ar trebui vindute la ce pret pentru a fi platit cu salariul ala?
00
NOU
#26
random woman
compania pentru care lucrez are cei mai mari competitori doua companii chineze. licitatiile din europa si din USA chinezii le castiga mai greu spre deloc, datorita sanctiunilor UE, documentatiei, reglementarilor financiare, auditului independent etc.
in schimb, in africa sau america de nord, chinezii ofera 50% din pret, si confirma in scris ca in 24 de ore de la semnarea contractului vor trimite cu un avion primat 1000 de ingineri chinezi pentru a incepe implementarea. jumatate din tarile din africa sunt conectate la tehnologie de catre chinezi.
ironia face ca angajatorul meu are vreo 3 fabrici imense in china, iar 90% din piesele de schimb vin de acolo. deci daca nu castiga licitatiile, chinezii fac bani prin alte parti.
00
NOU
#27
Oana
Pai pe ideea asta au mers. Globalizare și muncitori ieftini pana s-au infiltrat peste tot, au furat tot know how-ul si si-au construit ei companii care sa concureze direct cu cei de la care au furat. İar in final, sa devina de neînlocuit și să poată să te strângă cu ușa dacă nu rămâi in linie.
recomand The silent invasion (Cleve Hamilton). Impersonal vorbind, rămâi și mai prost…
Despre ce este vorba?
@vasi despre invazia tacuta (cu cleve hamilton)
@ titi: ai reținut perfect. greu cu cititul, e mai deșuet în ziua de azi. din păcate, te dezamăgesc, nu s-a facut film. și nici rezumat nu fac aici. știu, e greu cu cărțile, dar…csf, ncsf…
The silent invasion of China are loc de ani buni nu doar in Australia ci si intr-o mare parte din Africa (Belt and Road) si suprinzator (nu stiam pana sa nu discut cu colegi din Peru, Bolivia sau Argentina) si in aproape toata America de Sud. Singurele necucerite sunt Europa, US, India, Rusia si Orientul Mijlociu.
cu noua extrema stanga, antifa, PC, SJW si the cult of woke, China e mai aproape de Europa si US decat a fost vreodata.
Cand poporul o sa-si dea seama de asta, veti pierde puncte din creditul social pentru ca ati gandit asa ceva
@pensionarul: exact! ai perfectă dreptate! din păcate, noi, aștia mai bătrânii, citim și ne luăm minusuri. tinerii frumoși și liberi se caută de carte și se vor fi întrebat după ce-i va fi lovit uraganul despre ce e vorba. și vor căuta butonul de thumbs down. eventual și o petiție online. bravos națiune, halal să-ți fie!
P.S. dont care about -, so let it snow…
unde n-ar veni chinezii sa ne faca toata infrastructura si pe urma sa le dam mumu in dulcele stil mioritic?
@Anda: s-o crezi tu ca vor face chinezii autostrazi ca ale lor.
@Pensionaru
Europa este deja cucerită de China… practic China a devenit membru de facto în Uniunea Europeană prin faptul că au cumpărat multe porturi cu totul (pe lângă multe alte chestii)
Portul Pireu din Grecia este aproape în întregime proprietate chineză și este unul dintre cele mai mari porturi din Europa.
https://www.economist.com/special-report/2020/02/06/china-is-making-substantial-investment-in-ports-and-pipelines-worldwide
https://www.forbes.com/sites/kenrapoza/2020/04/18/watch-out-for-china-buying-spree-nato-warns/
quote:
China Overseas Shipping Company, aka COSCO, owns 90% of the only terminal operator in Belgium. COSCO has a 51% stake in and managerial control of port terminals in Valencia and Bilbao, Spain. They also have minority stakes in other terminals in Antwerp, Las Palmas and Rotterdam, according to a December 2019 study by a Netherlands think tank
/quote (Forbes)
@Ionut, fiecare generatie e condamnata sa guste din comunism. invariabil omenirea se intoarce la el iar „tinerii” woke sunt cei mai mari fani.
bineinteles, totul bazat pe vasta lor cultura construita pe instagram, dand like-uri pe fb meme-urilor cu che guevara si maxim, citind un articol pe wikipedia.
despic eu firul in patru, dar trebuie sa spun asta: eu am dat minus pt. calitatea raspunsului. cu raspunsuri superioare, dar si blamante de genul „nu-ti spun, ia si citeste! unu’ n-ar pune mana pe o carte in ziua de azi….” nu convingi pe toata lumea, cu toate ca poate recomandarea o fi buna.
„despre China in contextul global” – nu o fi atat de greu, ca poate altfel lumea nici nu mai cauta, gandind ca o fi vreo carte despre invazia extraterestrilor sau reptilienilor
Mica paranteza.Mitsubishi se retrage din Europa.Lichideaza stocul reduceri pana la 7000 de eur.service si magazia de piese vor continua.
dă un link ceva.
Stirea asta e din Iulie, a dat-o si zoso parca in stirile zilei.
@lrpx : da-i un link, ceva !
Gata sefu, uite aici: https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/auto-transporturi/ultima-ora-mitsubishi-renunta-la-piata-din-europa-19433727
eu stiu ca pe aici am citit intr-un comment sau undeva dar mna, google nu ma ajuta.
Am gasit si linkul bun. Commentul 2:
https://zoso.ro/stirile-zilei-28-iulie-2020/
Salut.Link belgian doar. Dar cred ca e valabil la nivel european,de verificat. Tradus cu google translate doua articole:
Marți, 1 decembrie 2020 – La sfârșitul lunii iulie, Mitsubishi Motors Corporation a decis să nu mai vândă noi modele pe piața europeană. Acum, câteva luni mai târziu, acea decizie este susținută de o campanie specială de adio.
O campanie remarcabilă de rămas bun:Buy Buy Mitsubishi
Pe 27 iulie, Mitsubishi Motors Corporation a decis să înceteze dezvoltarea de noi modele pentru piața europeană. O mână de țări din Europa vor oferi în continuare Eclipse Cross facelift PHEV pe piața lor, dar această mașină nu va mai fi distribuită în Belgia.
Drept urmare și odată cu apropierea lunii ianuarie, inseparabilă de momentul auto al anului, Beherman Motors va lansa pe 1 decembrie o campanie specială de adio pentru brand, vizibilă peste tot la mijlocul lunii decembrie. Evident, vine cu condiții bune pentru clienții de pe mașini de stoc. Concret, acest lucru se traduce prin reduceri de prețuri de până la 30% pe întreaga gamă. Reducerile nu depind de anumite condiții.
„Plecăm, dar nu vom dispărea niciodată”. Mașinile sunt și rămân la fel de fiabile și de înaltă calitate, rămâne garanția de 5 ani, iar piesele de schimb și serviciile sunt garantate pentru minimum 10 ani. Prin urmare, atunci când cumpără mașina, clientul nu trebuie să-și facă griji cu privire la disponibilitatea pieselor și la gama de servicii. Rețeaua rămâne pregătită pentru client.
O moștenire bogată
Mitsubishi are o vastă experiență în expertiza 4WD, dar a fost, de asemenea, un pionier în tehnologia de electrificare. De la prima sa tracțiune integrală PX33 din 1936, Mitsubishi a continuat să perfecționeze sistemele 4WD. Lansarea Pajero în 1982 a fost imediat sinonimă cu apariția unui pionier SUV. Între timp, Galant a introdus tehnologia All-Wheel-Control în 1987. În 2009, i-Miev a fost primul vehicul complet electric, complet electric din lume, iar Outlander PHEV a deschis calea către dezvoltarea tehnologiei hibride plug-in.
Fără îndoială, popularul Colt, sportivul Lancer Evo legendarul Pajero și numeroasele victorii la raliuri își vor avea întotdeauna locul în memoria colectivă a multor fani ai automobilelor.
Din 2012, Beherman Motors a fost importatorul oficial de Mitsubishi în Belgia și Marele Ducat al Luxemburgului. Pe măsură ce activitățile de vânzare scad în raport cu noua situație, personalul va fi redus treptat. Cu toate acestea, un nucleu dur va continua să lucreze pentru monitorizarea activităților post-vânzare.
Beherman Motors păstrează distribuția mărcii de camioane ușoare FUSO.
https://mitsubishi-motors-belgium.prezly.com/nous-nous-en-allons-mais-nous-ne-disparaitrons-jamais
Sau DHnet (acelasi ziar care a publicat primul orgia recenta din Bruxelles)
De data aceasta s-a terminat mult pentru Mitsubishi din Belgia. Producătorul își anunță solemn plecarea, si in semn de ramas bun lanseaza o campanie de mari promoții „Cumpărați Cumpărați Mitsubishi”.
În conformitate cu cele anunțate la sfârșitul lunii iulie, Mitsubishi nu va mai comercializa noile sale modele în Europa. Ne-am gândit pentru o clipă într-o amânare dupa prezentarea hibridului plug-in Eclipse Cross pentru care producătorul a anunțat comercializarea în unele țări europene. Belgia în cele din urmă nu va face parte din aceasta și, prin urmare, producătorul japonez părăsește regatul nostru după o campanie de marketing finală pentru a goli stocurile. Concret, acest lucru se traduce prin reduceri de până la 30% pe întreaga gamă constând din mașina de oraș Space Star și SUV-urile ASX, Eclipse Cross și Outlander. Și probabil chiar un pic mai mult cu puțină negociere …
Garanție menținută și piese disponibile
Beherman Motors, importatorul privat al mărcii japoneze, a anunțat deja o reducere a personalului său „pe măsură ce activitățile de vânzări scad. Cu toate acestea, un nucleu dur va continua să lucreze pentru a monitoriza activitățile post-vânzare”. . De fapt, nu există griji pentru clienții și cumpărătorii modelelor mărcii: garanția de 5 ani rămâne, iar piesele de schimb și serviciile vor rămâne disponibile încă 10 ani.
https://www.dhnet.be/conso/auto-moto/buy-buy-mitsubishi-cette-fois-c-est-fini-5fc64de09978e23b12d76039
Apropo de tweet, je suis tnr… 😁
tnr as „the nasty rebel” ?
Economia globala se afla în portofelul fiecăruia…. monedele sunt făcute din fierul din China. Si minerii din Australia castiga mai mult decât cei din Valea Jiului! Da click! Afla aici totul…
Portofelul tău nu contează față de portofelul lui Bezos.
Mel Gibson despre „invazia chinezească”: https://www.youtube.com/watch?v=-Mna0oLUYoQ
Videoclipul e dintr-o emisiune în anii 1980 sau ceva de genu’.
Tocmai ce s-au auto expulzat peste 1000 de „cercetători” chinezi din SUA. Ce bine ar fi dacă nici o țară nu ar mai face comerț cu ei. Măcar așa… vreo doi ani. Sa moară de foame. Măcar rușii mai aveau un pic de demnitate, de onoare, in felul lor bolnav.
@Oana – si ce faci cu miile de firme occidentale care au fabrici in China (oare de ce??). Chiar il vezi pe muncitorul american platit cu 2xxx $ lunar facind telefoane care ar trebui vindute la ce pret pentru a fi platit cu salariul ala?
compania pentru care lucrez are cei mai mari competitori doua companii chineze. licitatiile din europa si din USA chinezii le castiga mai greu spre deloc, datorita sanctiunilor UE, documentatiei, reglementarilor financiare, auditului independent etc.
in schimb, in africa sau america de nord, chinezii ofera 50% din pret, si confirma in scris ca in 24 de ore de la semnarea contractului vor trimite cu un avion primat 1000 de ingineri chinezi pentru a incepe implementarea. jumatate din tarile din africa sunt conectate la tehnologie de catre chinezi.
ironia face ca angajatorul meu are vreo 3 fabrici imense in china, iar 90% din piesele de schimb vin de acolo. deci daca nu castiga licitatiile, chinezii fac bani prin alte parti.
Pai pe ideea asta au mers. Globalizare și muncitori ieftini pana s-au infiltrat peste tot, au furat tot know how-ul si si-au construit ei companii care sa concureze direct cu cei de la care au furat. İar in final, sa devina de neînlocuit și să poată să te strângă cu ușa dacă nu rămâi in linie.