În perioada ianuarie-aprilie 2008, candidatul la preşedinţia SUA Barack Obama a cheltuit:
Yahoo: $252,000
Broadband Enterprises (video): $80,000
MSN: $73,000
Facebook: $47,000
Politico: $36,000
AOL: $25,000
CNN.com: $24,000
MySpace: $11,500
Gothamist: $2,400
Se estimează că suma totală ar fi 3.4 milioane $. (sursa)
Si $100+ milioane pe media traditionala.
la noi daca ar fi cheltuit aceasi suma si tot nu ar fi facut ceva pe partea de online …
oare cat a cheltuit Gusa pe Yahoo?
ce comparatii fac… too much coffee
Dacă i-am văzut şi EU bannerele pe Yahoo, eu aş zice că vorbim de un caz de targetare proastă. De tot. 🙂
Oricum, mişto buget!
Cam ca la romani asa. Nu cred ca suntem mai prejos la a cheltuii din banii publici pentru niste panarame de campanii electorale
Au bani tata, nu ca romanii nostrii..