cheltuieli de candidat prezidenţial

În perioada ianuarie-aprilie 2008, candidatul la preşedinţia SUA Barack Obama a cheltuit:

Yahoo: $252,000
Broadband Enterprises (video): $80,000
MSN: $73,000
Facebook: $47,000
Politico: $36,000
AOL: $25,000
CNN.com: $24,000
MySpace: $11,500
Gothamist: $2,400

Se estimează că suma totală ar fi 3.4 milioane $. (sursa)

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

6 comentarii

  1. Si $100+ milioane pe media traditionala.

    00
  2. la noi daca ar fi cheltuit aceasi suma si tot nu ar fi facut ceva pe partea de online …

    00
  3. oare cat a cheltuit Gusa pe Yahoo?

    ce comparatii fac… too much coffee

    00
  4. Dacă i-am văzut şi EU bannerele pe Yahoo, eu aş zice că vorbim de un caz de targetare proastă. De tot. 🙂

    Oricum, mişto buget!

    00
  5. Cam ca la romani asa. Nu cred ca suntem mai prejos la a cheltuii din banii publici pentru niste panarame de campanii electorale

    00
  6. Au bani tata, nu ca romanii nostrii..

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link, de la PCGarage prin acest link sau de la Finestore.