Cerf vrea o schimbare de stil

Expotek, cei care organizeaza CERF, cel mai mare targ de IT&C de la noi, au dat aseara un suc si au cautat sa afle solutii si probleme. Punctam:

  • durerea lor principala e ca nu mai vin companii la cerf. pentru ca e criza, pentru ca sunt preturi mari, pentru ca e pubilc putin si nu se justifica investitia.
  • oamenii nu vin la cerf pentru ca e prost organizat, nu sunt noutati, romexpo arata ca in timpul bombardamentului.
  • expotek au angajat o companie care sa le spuna ce vor expozantii. vor sa faca business si vor spatii special pentru asta. in acelasi timp vor si multi vizitatori. nimic despre preturi mari si locatia improprie. nimic despre eforturi de a aduce produse noi si de a pune la stand oameni care chiar cunosc produsele si pot face fata intrebarilor.
  • sunt inca in intuneric si anul asta e posibil sa fie ultima editie. ceea ce, ironic, m-ar face sa vin.

au mai scris tudor si constantin

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

10 comentarii

  1. Pacat ca l-au asezat fix in sesiune 🙂

    00
  2. Mersi pentru request.

    00
  3. Am inteles ca ti-e simpatica tipa in portocaliu, dar care e de fapt numele ei: IMG_2402, 2420, 2432, 2475, 2480 sau 2491?

    00
  4. @zoso- o cam placi pe raluca goia

    00
  5. CERF are imaginea patata de tate (tzatze) goale pictate cu gigabyte, de pungi cu ultrapro impartite la toata lumea si de premiere judetene. In primul rand sa scoata taxa aia de 5 lei pt ca nu selecteaza deloc “clientela”. Un numar mai mare de vizitatori atrasi de intrarea libera ar face mai mult bine decat expertii veniti in numar mic. Eu m-am scarbit de acum vreo 2-3 ani cand am vazut ca, in stilul romanesc, toti aveau pi**e la standuri mai ceva ca la eros show. Imi plac femeile dar in pat ca la cerf si siab fac mai mult rau.

    00
  6. Nu am mai mers de ani de zile la CERF dintr-un motiv foarte simplu: ce sa vezi acolo? Pitipoance imbracate sumar, dar care nu au habar la ce produs fac reclama? Daca vrei pitipoance, ia un film pr0n 🙂

    00
  7. ce masochist… e ultima editie, deci ma simt tentat sa ma duc 😀

    00
  8. Acum e OK, apreciez promptitudinea.

    00
  9. Ma intreb ce se castiga din propaganda aceasta pe bloguri? Atata zogomot pentru un suc? Din punctul de vedere al celor ce se vor expozanti, un singur lucru este clar: nu se mai doreste prezenta. De ce: pentru lipsa aerului conditionat dar platit, pentru lipsa acelor KW care nu sunt furnizati, pentru lipsa unor decedente conditii privind curatenia, organizarea, informarea si paza exponatelor.
    Pretul pe metru patrat a crescut de la an la an, educatia IT a crescut, vizitatorii vor conditii decente, mokangeala la standuri care costa in plus, noutati care nu mai exista pentru ca nimeni nu retine o premiera pentru o expozitie, preferand prezentarea on line si vanzarea rapida… Sa nu uit de dobitocii de la paza, de mizeria din toalete, de mancarea execrabila unde 4 suedeji produc mici pe banda rulanta dar sanepidul nu stie si de pustii care casca ochii la craci, tehnologia fiind cunoscuta de pe net. Prefer B2B, liniste, tehnologie si separat un IT Land, Disney Land sau ceva pe acolo, pentru privitul la craci, pentru ciordeli marunte si pentru colectia de pungi, sepci, pixuri si alte acareturi! Cele 3 lanturi nationale de IT nu au chef sa arunce bani pe conditii de 2 lei, imaginea fiind una de talcioc. Cat despre parcare si acces in RomExpo, nu vreau sa discut, d-le Dan…
    Am citit ce s-a discutat, propunerile, etc. Bai baieti, are cineva impresia ca au darul sa readuca 3 firma puternice pe 400mp la un scor de circa 150- 200.000 euro pentru 5 zile?! Nu mai vorbesc de marfa care nu mai poate fi vanduta, dar care depaseste lejer 150000 euro… Aleuia, am vorbit in fiecare an de toate acestea cu d-nii Expotek, nimic nu s-a schimbat, acum nici noi nu mai venim, ramane ca Vodafone sa fie acolo, RTC nu, Orange nu, IT retail nu, reviste nu. Amin si un praz verde.

    00
  10. Nu cred ca voi merge la CERF 2009, chiar daca intentiile organizatorilor sunt pozitivo-constructive. Au trecut cativa ani de cand CERF a luat-o la vale si fix acum s-au sesizat, cand sunt la un pas de a fi ignorati de majoritatea companiilor renumite? Aceeasi dezamagire pe care o au altii o tin si eu minte si ma simt mult mai bine in parcul Herastrau sau prin alta parte decat intr-un hangar cu prea putine lucruri de facut. Pot sa vad noutatile si pe internet, ca majoritatea celor interesati.

    Pe langa asta, faptul ca destule companii de renume s-au retras din expozitie sporeste mult lipsa de interes a potentialior vizitatori. Unde mai punem faptul ca nu-s singurul care s-a saturat sa vada CERF-ul invadat de ahtiati dupa pungi cu pliante, pixuri, tricouri, memorii USB si amintiri foto cu mimoze in fustite pana la buric. Vizitatorii sunt pe masura expozantilor, deci trebuie in mod CERT sa lucreze la o strategie de re-atragere a companiilor care au renuntat la acest targ, ca altfel nu va fi decat… o noua editie si cine stie daca nu cumva ultima.

    Am vazut destule idei bune din partea bloggerilor si daca iese ceva bun la editia asta ar trebui sa va ofere cate-un stand gratuit la anu’, sa faceti ce va pohteste pohta ce-o pohtiti, ca fara voi nu stiu cine s-ar mai fi uitat pe saitul CERF. Apropo de sait… deja seamana a CANCAN – cu poza aia semi-porno. Daca astea-s gloantele care le mai au pe teava organizatorii… mai bine sa si le lase pentru sine. Oricum, deja a devenit traditionala aglomeratia de fufe languroase printre produsele afisate. Mi-e teama ca CERF va disparea si nici macar nu vor fi regrete in randul IT-istilor. Singurul meu regret este ca expozitia a insemnat o data _ceva_. Disparitia unui kitsch nu va fi comemorata de nimeni.

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube