Bun, după ce s-au făcut de băcănie cu iPadul spart şi cu acuzele stupide, meseriaşii de la Cel.ro insistă. L-au chemat pe băiat la sediu să înlocuiască produsul. Azi.
Dar între timp s-au răzgândit şi cer mai multe poze cu produsul înainte de a lua o decizie.
Sfatul meu e simplu: direct la Protecţia Consumatorului, că e evident că oamenii sunt nesimţiţi.
asta trebuia facut de la bun inceput. e acoperit legal din toate punctele de vedere, plus ca OPC-ul le mai futea si o amenda de minim 3000 lei.
Clar trebuia să se ducă din prima la OPC.. Bagabonţi mari ăştia de la Cel.ro, din câte observ.
@al_core
pai vezi, d-aia trebuie sa fie semnalate problemele de genul asta si sa nu facem ca cei cativa care au luat apararea smecherilor de la cel.ro.
Si inca ceva de ce la ei pe site la sectiunea pareri clienti
si anume aici, sunt numai pareri de bine cand se vede clar ca exista si de rau, oare nu era mai ok sa fie impartiali?
+ ca baietiilor orice site pe care vezi numai feedback pozitiv e fishy. e imposibil sa multumesti pe toata lumea…deci macar de ati mai scapa si voi 2-3 acolo mai acre asa a-ti mai pacalii lumea.
Jimmy, calmetoa, ca i l-a livrat celro direct
Nu mai conteaza nici o amenda de la OPC vs cat de kkat s-au facut prin online
https://www.google.com/sorry/index?continue=https://www.google.ro/search%3Fgcx%3Dc%26sourceid%3Dchrome%26ie%3DUTF-8%26q%3Dcel%252Cro%26gws_rd%3Dssl&q=EhAgAUHQAAIdkwAAAAAAAAAAGNe6uusFIhkA8aeDS1NVmg1A-9BHxPWvi0r_FIwaNi8MMgFy
naspa. si-au facut o frumusete de reclama.
helo ui liv in romenia gais unde spaga e la putere, unde daca ai bani stai in fata, unde chestia asta cu Ipad-ul spart e ceva de prima pagina intr-o zi, nu va ganditi acum ca nenea care a primit Aipedul spart facea mare lucru cu OPC-ul, unui nene Cutarescu de la OPC i-ar sta mai bine in buzunar o spaguta de 10 mil decat sa dea o amenda din care el nu profita
în tot circul ăsta există următorul lucru bun (pentru mine, cel puțin): de marțea trecută am un colet venit de la emag cu un produs cu carcasa lovită. la o jumătate de oră după recepție le’am semnalat problema, cu poze, alea, alea… până sâmbătă nu m’a băgat nimeni în seamă, deși mailuri și telefoane le’am dat zilnic. dar de când s’a inflamat onlainu’ în cazul aipedului, m’au sunat de 4 (patru) ori!
Pai ori e un articol platit de emag si e facatura, ori nu e :))) Deplasarea la cel.ro, cine o plateste? Cu timp futut, motorina, plm, ca sa-ti spuna: „mai vrem niste poze…”. Pai nu puteai bai frate sa-i spui la telefon, ca mai vrei niste poze? Pt ce plm il batjocoriti atat?
Sau poate inteleg eu gresit si l-au chemat initial, dupa care, dupa 15 min, l-au sunat ca mai vor niste poze… Caz in care sunt si mai tampiti. Ei nu sunt in stare sa se inteleaga om cu persoana in sediul ala si sa transmita o decizie asa cum trebuie, dar au pretentia ca a dat ala cu ipadu` de pereti, pt ca nu-i asa, altfel te simti cand dai 2500 de ron si te distrezi spargand produse…
Omul trebuia sa plateasca curierului, sa deschida coletul si dupa care sa semneze sau nu, in functie de ce a vazut. Poate ca i-a scapat iPacPac-ul cand a deschis pachetul. Ori trebuie cumva reglementata procedura de livrare/primire/verificare a coletelor de valoare, ori îl verifici înainte de a semna. Dar ca principiu, CEL.RO sunt niste golani. Am comandat anul trecut de la ei si tipa care m-a sunat pentru confirmare, vorbea rastit, mai mai sa ma ia la bataie. Firma probabil apartine unor „smecheri” infractori sau fost „lucratori” la stat.
ar trebuii sa incercam sa denigram nu cel/emag ci FAN CURIER si ceilalti care aduc produsele in punga, dau cu ele de pamant, se joaca fotbal cu ele sau mai stiu eu ce, ia sa incerce sa isi educe curierii, sa angajeze pe mai multi bani, eventual unii mai educati daca problema e educatia lor. daca tu angajezi un tip cu 9 clase care toata viata a jucat fotbal pe maidan pai ce crezi ca o sa faca cu prima ocazie coletelor? (doar un exemplu).
Sa angajeze oameni mai in varsta care au simtul responsabilitatii bine dezvoltat si nu pustani de 19-22 de ani care fac „aaa blegu asta si-a luat ipad…pai eu muncesc 10 de luni ca sa imi permit..ia sa`i fut eu una la ecran…ca sa dorm mai bine noaptea”
Dintre toti ce care zic ca ar fi trebuit sa deschida coletul la primire, a vazut cineva ca omul a zis ca a fost chemat in fata sediului in ploaie pentru a-l primi?
Bine ca nu a patit ca asta http://www.acuzatul.blogspot.com/2017/10/si-luat-teapa.html
macar a primit produsul
Unii mai sunt si prosti :)) cum dai tu 25 mil fara sa te uiti ce cumperi :)) Plus ca probabil mai si semnezi ca ai dat banii …. Si apoi facem noi scandal si ne certam pentru ca ii este lui lene ?
o sa cumpar eu vreodata de la ei cand o sa cante porcu’!
@yo nu poti sa primesti pachetul fara sa dai banii
Trebuia sa vada exact ce site este, daca poate sa aiba incredere in ei si mai ales sa vada in ce stare este pachetul, sa nu cumva sa se fi spart in timpul transportului
O cautare simpla pe google.ro dupa cel.ro https://www.google.ro/?q=cel.ro&gws_rd=ssl#hl=ro&q=cel.ro) e deja mai mult decat elocventa.
In afara de situl in sine si o pagina de facebook rezultatele arata in felul urmator:
Cum sa iei teapa de la cel.ro,
cel.ro, un magazin online dubios,
CEL.ro are probeme cu clienţii şi curierii,
Cel.ro sau cum se fura pe net,
Cel.ro – garantia nesimtirii,
CEL.ro nu vrea sa inlocuiasca un iPad livrat spart,
garantie si tepari, nesimtitii de la cel.ro.
Ma astept acum insa ca cei de la cel.ro sa vina cu replica si sa sustina ca google este platit de emag pentru a afisa aceste rezultate pe prima pagina…
nu e ok sa blamati curierii. eu lucrez de multi ani in curierat si pot sa va spun eu care este procedura. curierii nu accepta sa se deschida coletul la destinatie tocmai pentru a se evita frauda care cade astfel in sarcina lor. adica, daca tu trimiti un colet, conform legii nu esti obligat sa dai coletul deschis. curierul il ia, ceri 1000 ron ramburs, dar la destinatie in loc de un device, destintarul gaseste un cartof sau o caramida, reclama asta la tine, expeditor, si tu zici ca a umblat curierul la colet… in situatia asta, tu te indrepti importiva curierului si ai sanse sa castigi in instanta. firmele de curierat au pierdut zeci de procese astfel. pentru ca nu dau voie sa se deschida coletul, destinatarul semneaza de primire si confirma ca era intact si sigilat, plateste si gata, curierul si-a incheiat misiunea. dar, destintarul nu trebuie sa lase curierul sa plece ci deschid impreuna coletul, iar daca sunt probleme, se completeaza un proces verbal cu eventualele daune si se face reclamatie la expeditor… intotdeauna se va despagubi expeditorul si nu destinatarul, conform legii, chiar daca destintarul a platit deja pentru marfa. expeditorul poate sa-si asigure marfa la curier, dar trebuie sa plateasca, 1-2% din valoare, si cei mai multi nu o fac. se despagubeste conform legii cu de 10x valoarea presatiei de transport… de exemplu, fan courier este o firma de curierat care chiar plateste daunele catre clienti, dar de multe ori nu mai ajung banii si la destintari…
Bai nu stiu ce sa zic, comentatorii de la postul meu sustin ca ne minte Zoso, ca nu e prima oara cand zice din astea si apoi rade de noi ca ne-a pacalit.
Vrei sa imi spui ca el a dat banii intai si apoi a primit pachetul ?
Atunci nu e ok, dar eu cred … ca e ca peste tot .. dai banii cand primesti produsul ( adica banii si produsul sunt in acelasi loc). Deschizi produsul vezi ca este ceea ce ai comandat(eventual ca este zgariat, spart … etc. ) si apoi … platesti … cel putin eu asa vad logic ca ar fi .Nu cred ca nici o firma din tara nu o sa stea dupa tine sa te roage sa te uiti la produsul comandat , dar el ca sa preintampine aceste situatii ar fi fost in stara sa deschida coletul sau pachetul si sa vada ce a comandat . Altfel imi fac si eu site de vanzari online si trimit martisoare in loc de IPAD-uri .. si le mai dau si la superoferta … Vrea careva?
1. Din cate stiu eu iPad-ul care vine pe canalul oficial (adica Apcom) mai vine intr-o cutie de protectie, nemarcata. In acea cutie este bagat iPadul protejat mai bine decat cutia lucioasa in care este vandut. De ce nu vor sa il expedieze in acea cutie? Pentru clientii care cumpara din magazin, e ok sa il dai numai in cutie lucioasa, dar pentru cele trimise prin curieri, e mai bine sa o trimiti in cutia originala de protectie.
2. Problema cu curierii. Cand primim marfa sensibila, in special cea mica si scumpa, cum ar fi Ipad-urile, se face receptie cu curierul. Ce inseamna asta? Vine marfa, numari coletele, semnezi actele curierului. Scoti avizul, numeri produsele, vezi sa fie intacte, semnezi avizul de marfa si o copie o dai la curier. Nu se poate face ceva de genul asta si pentru persoanele fizice? Sa ceri sa trimiti o copie a facturii semnata de client cum ca totul e ok? Daca el a semnat, firma este acoperita.
3. Chiar daca clientul scapase iPadul si el l-a spart, Cel-ul trebuia sa schimbe produsul. Asa este corect. Scandalul cauzat le va aduce mai multe pierderi decat aia 2500lei. Il reparau si apoi il vindeau ca resigilat. Daca cel care a adus produsul era angajat Cel, de ce nu l-a rugat sa desfaca coletul sa vada ca totul este ok?Sau, cum am scris la punctul 2, trebuia sa il puna sa semneze ca pachetul este ok pe o copie a facturii.
Oricum, vor aparea multe iPaduri acum pe okazii, ca saptamana trecuta a fost jefuit un tir al Altexului
Orice produs cred ca are si el sisteme de siguranta pentru a nu se sparge la transport , Ipad-ul acesta pare lovit cu ciocanu :)) Cred ca s-a enervat omu’ cand l-a comandat ca nu era minge si s-a gandit sa incerce sporturi extreme … Sau poate lucreaza omul la Discovery si incerca sa vada cat de rezistent este la socuri :)) Cel treb sa plateasca … ca unii folosesc tabletele pe post de cuie :)) Atata timp cat cutia nu era lovita , era sigilata ( de la Apple) , inseamna ca apple i-a pus omului produsul spart :)) . Sau credeti ca romanii au inceput sa fabrice Apple? :))
Parca era si cu romanii sunt prosti … etc … Probabil ca asa este
Cunosc persoana care a patit-o cu ipadu si toata treaba e reala.
Nu l-a spart el. A facut greseala ca l-a deschis dupa ce a plecat curierul.
Curierul era un angajat cel.ro
Oricum teapa si-a luat-o (parerea mea).
Si totusi ramane intrebarea (intreb, nu dau cu parul ! ) : ce-i cu diferentele alea de ore la cele doua poze, cum sustine cei de la cel ?
A cautat ciocan sa fac probe la el :))
sau o fii descoperit omu’ levierul … si a vrut sa il foloseasca nu avea masina deci s-a gandit ca e util la desfacut ipad-uri @Serban si in timpul ala s-a documentat pe google sa vada daca se poate sau nu … sa il foloseasca … si a vrut sa le demonstreze celor de la google ca se inseala … levierul este unealta necesara pt a deschide lucrurile „fragile”
Ah…trebuie sa ma duc la ei sa-mi schimbe un televizor (s-a defectat si cei din service au dat inlocuirea lui). Tipul din service mi-a oferiti unul la aceeasi diagonala dar cu specificatii inferioare modelului meu (cica s-a devalorizat televizorul). Acum ce sa mai zic la cate am citi despre ei ma inarmez cu tupeu nesimtire si rabdare.
Mama ce mai cumpara lumea online in Romania. O adevarata cultura a comertului electronic. Trebuia sa se uite inainte, trebuia sa verifice, sa dea banul dupa ce avea produsul in mana, sa nu stiu ce. Ma baieti, voi ati comandat vreodata ceva peste 100 RON? Ati comandat vreodata cu plata prin card? Ati comandat vreodata ceva de pe Amazon (desi unii curieri au conditii speciale)? Ati comandat vreodata un produs digital scump, unul pe care nu-l poti verifica? Zic si eu…
Oricum ai da-o, nu e prima reclamatie de gen pentru respectivul magazin (cred ca si pe reFresh era o reclamatie cu un GPS, acum un an).
Da, am patit-o si eu cu Fan Currier-ul (adrese gresite, curieri care suna odata si fug etc), dar cu magazinele online nu prea. Atunci cand am avut probleme (gen pixeli morti la un LCD cumparat pentru un amic), am reusit sa ajung la un consens cu ei si sa-mi schimbe produsul.
Sunt situatii in care nu prea poti face mare lucru (falimentul firmei sau mici defecte aparutei n timp). Cu emag am avut de exemplu o problema de gen, in sensul ca nu voiau sa accepte un produs in garantie pe motiv ca li se parea ca ar avea un defect produs de umezeala (fara legatura cu problema mea din momentul ala). Culmea e ca, nu am continuat ”lupta” pentru ca, in conditiile garantiei semnate, un astfel de defect se bifa ca fiind ”conditie improprie de depozitare”. Deci, greu de argumentat.
Au mai fost patiti si altii… nu musai cu echipamentul spart. dar cu retragerea garantiei si acuzari ca s-ar fi umblat neautorizat in echipament.
http://forum.softpedia.com/index.php?s=&showtopic=60680&view=findpost&p=9629249
Dupa ce au fost facuti de kkt in online, merita si o sesizare la opc.
Indiferent de cum se rezolva cu iPadu.
Azi am primit un colet de la un magazin online. Prin Urgent Curier. M-au anuntat ca nu mai permit mentiunea magazinelor pe AWB „se poate deschide de clienti pentru verificari inaintea platii” si deci nu pot decat sa platesc, sa semnez de primire si apoi sa deschid coletul sperand ca e ok. Odata cu semnarea curierul este descarcat de raspundere si pleaca. Nice
E misto mai ca luati apararea taranului care nu stie la ce se foloseste tableta .
Cum vrei sa o dai la intors eu revin la problema care o am … CUM ERA IPAD-ul ATAT DE SPART si cutia intacta?( Cu sigiliu de la apple)
2 Explicatii :
1 APPLE a livrat produsul spart( imi vine greu sa cred asta )
2 TARANUL a incercat sa vada REZISTENTA la socuri … Si scuzati-ma daca eu sunt de acord cu NICI UN BAN PT TARANU’ care nu isi da seama ca scopul unui IPAD nu este de a se sparge alune(nuci) pe el
Si in plus dupa cum zice si krossfire curierul respectiv i-a zis ca nu poate sa il desfaca ? Si ceea ce zice el cu ploaia si cu faptul ca a fost chemat in fata sediului mi se pare deplasat atata timp cat el avea banii in mana(nu il platise deja) deci putea pur si simplu sa zica nu , nu ma intereseaza , nu iti dau banii pana nu il vad … dar … e bine ca avem motive de discutie … Cred ca ar treb sa schimbam topicul … din cel.ro etc in TARANU CARE CREDE CA IPAD-ul este compatibil cu ciocanul
cam tarziu s-au trezit baietii sa faca ceva in cazul ipadului spart. oricum, la cata reclama proasta si-au luat pe chestia asta, nu stiu cat de mult o sa o mai duca. in fine, partea buna e ca tipul o sa isi rezolve problema eventual
Cei de la emag anunta la telefon la confirmarea comenzii ca in cazul in care cutia livrata de curier prezinta deformari sau orice damage ai dreptul sa refuzi coletul sau sa il primesti facand un proces verbal de constatare ca sa fii acoperit.
Acum vreo 3 ani am fost la un inteviu pt un post la service la Cel dar cand m-au sunat sa-mi spuna ca pot sa incep, acceptasem deja alta oferta. Daca ma duceam la ei sigur eram manager pana acum si nu se mai intamplau atatea plangeri
Zoso, in ce baza scrii tu acest post ?
@Mugur, despre ce magazin e vorba?
Daca as fi un grangur de la CEL as face asa:
-As spune ca am dat afara nesimtitul care s-a ocupat de client.
-Mi-as cere scuze public pentru regretabilul incident. –
-As schimba imediat produsul omului.
-I-as da un cupon de reducere pentru urmatoarea achizitie.
-Si daca vreau ca afacerea sa nu se strice dupa aceasta „saga”, as baga si ceva bani intr-un concurs cu produse de pe site.
Ce imi place ca mai sunt si oameni care nu pun botu si au destul creier cat sa isi puna si ei cateva intrebari.
Eu nu vad cu ce ar putea iesi rau cei de la cel.ro in urma mizeriei asteia. Genul asta de scandal si aruncare cu noroi functioneaza doar pentru cei cu maxim 8 clase absolvite de la sate. Si aia nu isi prea comanda online chestii.
Daca baiatu asta care a avut problema (care deja e vedeta online-ului…stim despre el ce face in fiecare zi…cand se deplaseaza la cel.ro, la buda, la cantina saracilor sa manance, etc.) avea dreptatea in mana…se ducea frumos la OPC nu la ZOSO.
Ma mir ca nici un „blogar deontolog” nu si-a pus problema: „ba, asta de ce nu s-a dus la OPC? de ce nu a urmat caile normale si legale sa isi rezolve problema? de ce a ales, culmea, sa faca plangere la zoso.ro?”
Salut,
Cateva lamuriri la toata povestea:
– am incercat sa rezolv problema cu cei de la Cel.ro, dar pana nu sa facut putin tam-tam online, am fost ignorat
– am facut reclamatie la OPC, astept sa vad ce se va rezolva
– livrarea a fost efectuata de catre un angajat al cel.ro, nu o firma de curierat
– curierul a refuzat sa urce sa livreze produsul la adresa, a insistat sa cobor in fata firmei (livrarea a fost efectuata in Bucuresti)
– plata a fost online
– ipadul a fost ambalat doar in cutia din fotografia de la articolul initial, nu a venit in nici o cutie extra, si ecranul ipad-ului nu era protejat de spuma expandata
– pentru cei care au semnalat ca urmele pe cutie sunt pe partea opusa a ecranului, am cateva remarci:
– sa se observe ca urmele sunt clar de la presare ( cutia este deformata pe lateral de la interior spre exterior + exista urme clare de la incarcatorul din cutie)
– as dori sa-mi spuneti daca presezi o cutie in asa hal incat sa se deformeze ca in fotografie, cam ce se va intampla cu obiectul din interior?
– sunt deschis si pentru alte posibilitati, cum de a ajuns cutia asa, in conditiile in care se sustine faptul ca eu am scapat ipadul pe jos?
– asa cum am explicat si la service, am deschis coletul in momentul in care am ajuns acasa. Din motive personale, nu am vrut sa deschid coletul la birou
(lipsa de timp, sedinta, probleme la munca, plus sunt constient de faptul ca daca ma apucam sa ma joc cu el la birou, productivitatea pe restul zilei ar fii fost 0)
– cutia a fost investigata si de cei de la service cel.ro, au observat starea in care se afla – mi-au dat acelasi argument, ca deformarea este pe partea opusa; argumentele mele nu au fost luate in seama
– mailul catre opc contine 4 poze in total + copii dupa acte: 2 poze la ipad (cele mentionate in email ca le-am facut imediat ce am deschis coletul) si 2 poze la cutie, facute a doua zi cand m-am decis sa fac reclamatie la OPC.
Pentru cei interesati, pot sa dau forward la acest email sau sa pun continutul mailului online.
– reclamatia la cel.ro a fost facuta la ora 19:32, pe email, cum apare si in mailul catre OPC, nu cum au sustinut ei intr-un comentariu ca la 17:32. Pot sa dau forward oricui este interesat si acestui mail.
Pentru cei cu diverse teorii ale conspiratiei, o colega ma ajutat sa intru in legatura cu Vali si ii multumesc pe aceasta cale.
Raspund oricarei intrebari suplimentare si la cerere, pun online toate mailurile legate de aceasta poveste.
Gabriel
@badday – cat ai gandit asta? =))
Cum adica de ce nu s-a dus direct la OPC? Ati uitat unde traiti si cum functioneaza mai exact acel OPC comunist si spagos?
Intotdeauna vei primi mai multa atentie din partea companiei daca faci scandal online pe bloguri/twitter/youtube, etc.
Casuta de like „customizata” cel.ro: 221,921 like
In realitate oamenii http://www.facebook.com/2celro au 8,494 like-uri, nu-i mai bine sa furi?
@Chrisu sa inteleg ca tu nu esti din Romania , sau sa inteleg ca tu crezi ca tot OPC ul este corupt sau toate institutiile statului sunt corupte …
EMIGREAZA ATUNCI daca te simti complexat ca traiesti aici …
@badday scuza-ma ca te intreb , dar daca tu cumperi un televizor .. un produs si te apuci sa dai cu ciocanul in el iti pierzi garantia sau nu ?
UITA-TE LA POZE inainte sa zici ceva … SAU … SCUZE SI TU FACI PARTE DIN CATEGORIA CELOR CARE CRED CA IPAD ESTE BUN PENTRU A SPARGE NUCI PE EL?
SI de ce s-a dus la ZOSO ?
Foarte simplu … zoso este singura lui sansa sa isi faca rost de o tableta noua … fiindca orice magazin … sincer nu l-ar fii bagat in seama la cum arata Ipad-ul ala … EU daca as fii fost proprietar de magazin as fii chemat si bodyguarzii sa il escorteze ….
@mike vai dar ce angajati zelosi are emag esti si tu unul din ei ? eventul nu iti si descriu exact si ce inseamna o cutie deformata, cum aratat un colt indoit si cum sa ti cuterul in mana cand o desfaci astfel incat sa nu iti tai vre=un deget….atat de imbecil sa fii sa nu realizezi ca daca ti-ai luat un produs si l-ai achitat trebuie sa il si folosesti, sau cel putin sa te uiti la el ? la carfur cand te duci pui produsele in cos cu oki inchisi ?:))
@Chrisu crezi ca ii convine vre-un functionar de stat acum sa ia spaga ? cand se toarna unii pe alti , doar ca sa-si pastreze locul cald din care vor iesi la pensie ?
@badday zici ca ai reusit sa iei examenul de capacitate ?
@yo: Mai dar ce optimist esti tu. Ia spune-mi, te rog, o institutie a statului care NU este corupta. Sa nu cumva sa zici „Justitia.”
P.S.: Sunt plecat din .ro de foarte multi ani dar asta nu inseamna ca nu ma mentin la curent cu situatiile de acolo.
un prieten si-a comandat un laptop de la ei…are aproximativ 6 luni..dar totu a decurs perfect :-/
Chrisu de ce comentezi mai daca nu ai treaba cu Romania ?
Sau tu esti atotstiutor si nu ai nevoie de dovezi ?
Daca toate institutiile ar fii corupte cum crezi tu , nu ar trebui sa fie si toti functionarii de acolo bogati ?(De ce crezi tu ca sunt atat de nemultumiti de scaderile de salarii cei care lucreaza la stat)
Sau spaga nu ajunge deloc la cei de la ghisee ?
@Chrisu scuza-ma ca te intreb … ce crezi ca va castiga (si mentionez ca pt mine cel care a patit lucrul asta este „un taran” care nu stie sa foloseasca o tableta ) persoana care a patit acest lucru ?
Crezi ca ii da zoso banii ??
Sau care este scopul lui de a promova lucrul asta daca nu se va duce la OPC?
Crezi ca o sa ii dea lui banii numa’ ca posteaza si ca se da lovit pe toate site urile ?
Si inca ceva
Unde esti tu acolo … in strainatate
GARANTIA acopera si produsele distruse din vina cumparatorului ?
cu alte cuvinte daca eu imi cumpar tv si vreau sa il folosesc pe post de sanie pe pista de la Predeal … pot lua banii pe el inapoi dupa ce ma dau pe el vreo 5 ore???
Citez dintr-un comentator care si-a tras poster cu Zoso in format A0: „zoso e singura lui sansa sa isi faca rost de o tableta noua”.
Acum pauza pentru rasete isterice sau plansete…dupa caz.
Pai ma oameni buni…eu propun atunci ca toata lumea sa se adreseze lui zoso sau altor blogari, indiferent ce probleme sunt…si cu siguranta totul se va rezolva. La dracu si cu politia si cu justitia…oricum sunt toti corupti. ZOSO PRESEDINTE!
Wake-up, dragi scolari de gimnaziu! S-au inventat institutii care sa se ocupe de probleme gen „mi-au trimis aia de la cel.ro tableta sparta”…tocmai pentru ca Zoso sau Moso sau mai stiu eu ce individ din online sau offline nici nu poate si nici nu stie cum sa cerceteze o astfel de problema. Incepand de la a se asigura ca e o plangere adevarata (nu inventie a unuia) si terminand cu modalitati de a face dreptate pentru partea vatamata.
Fiti convinsi ca daca baiatu asta, prejudiciatu, avea dreptate…se duce frumusel la OPC sau la alta institutie si isi rezolva problema cu adevarat. Dar cand fie ai musca pe caciula, fie pur si simplu vrei sa incepi o campanie impotriva unei firme…te apuci si dai cu rahat pe unde poti fara sa iti asumi ceva ce iti poate aduce probleme in cazul in care se dovedeste ca ai mintit.
Daca facea o plangere oficiala undeva la o institutie si se dovedea ca a mintit…inghitea el rahatu cu toata gura. Asa daca a umplut online-ul de rahat si se dovedeste ca a mintit…el isi vede de treaba, iar cel.ro ramane cu „un scandal online” in cont.
A ajuns si pe wikipedia :))
https://ro.wikipedia.org/wiki/Cel.ro
@yo: Suntem cam pe doua pagini diferite din pacate. Parca discutia era legata de OPC si institutiile corupte, si nu de ce a facut (sau nu a facut) acel individ.
Vad ca ai sarit ca ars – lucrezi la stat cumva si te simti cu musca pe caciula, sau ce?
Eu am zis doar ca cei care fac scandal prin social media sunt bagati mai repede in seama decat daca fac scandal pe caile traditionale. E valabil peste tot in lume asta, si vad ca incepe sa mearga si in Romania faza.
Te-am rugat sa-mi dai un exemplu de institutie a statului care NU este corupta dar nu ai reusit sa-mi zici macar una.
P.S.: Aici la mine garantia acopera si vina clientului cand acel produs a fost cumparat cu o carte de credit care ofera asa ceva clientului.
De exemplu, eu mi-am luat iPhone cu cardul de AmericanExpress si daca-l scap in veceu sau mi-l calca tramvaiu`, este acoperit de ei.
@Chrisu: ignoră-i pe yo şi rareşm. merită.
Aoleu deci nu Mai e coruptie in Ro? Toți is curati ca lacrima, nimeni nu mai ia șpagă? Io zic sa anuntati UE, ca astia încă nu au aflat.
Badday: punct ochit, punct lovit. +1
Dupa atata publicitate negativa, este interesant cum buticarii de la CEL nu si-au dat seama ca e timpul sa fie customer oriented.
@RaresM.: incetează. colegul tau deja a luat ban. am inteles, scopul tău e să pari mai deştept decât eşti şi să arunci cu rahat, dar incetează.
1. Cunosc oamenii de la OPC, in general isi fac treaba! Mai ales ca e mediatizat acest caz.
2. Rares, „baiatul” a depus plangere! Ai inteles „tipule”?
3. Nu e cazul sa se promoveze e-mag, in dauna cel.ro, primul e pe drumul bun insa mai are mult de lucru. Cel.ro e doar un depozit amarat, intr-o hala, ce muta cutii. Ambitia Lui Tibi, cunoscuta la tot felul de intalnirii ale IT&C o stiu toti, lucruri putine si fixe, insa nu o sa ajunga asa numarul 1 nici daca vinde cu -10% pe gri
4. Fan Curier e praf, la fel si orice curier „sofer” angajat pe 3 lei, cum e si cazul soferului de la cel.ro. Pretul pe transport face diferenta!
5. Cel. ro o sa-i schimbe echipamentul, insa prefera sa-si bata joc in continuare de client, pentru ca au aparut in media. (sursa interna).
Saga continua…
De cand cu scandalul asta cei de la Emag trimit produsele in pungi transparente (se poate sa fie doar o coincidenta)
Si legat de Fan curier baietii sunt chiar profi. Mi-au facut pana acum vreo 15 livrari (in ultimul an) si de fiecare data s-au miscat exemplar.
Da Zoso…asta e scopul meu in viata sa par destept in fata ta. Ce plus valoare mi-ar aduce asta mie…sunt convins ca, la cat de inteligent te crezi, o sa reusesti tu sa iti explici. Eu recunosc ca nu pot.
Ultimul meu comentariu nu stiu de ce l-ai sters. Is curios in ce categorie de comentarii pe care le stergi se incadra. Probabil in alea la care nu esti in stare sa le dai un raspuns sau sa le intelegi. Sau mai sunt si alea care te fac sa iti dai seama ca nu ai dreptate…si inca nu ai crescut suficient ca sa ai puterea sa recunosti cand gresesti.
Doc, baiatul a depus o plangere inepta. Nu exista om intreg la minte pe lumea asta care sa iti inlocuiasca tie un ipad spart dupa juma’ de zi. Cand chiar tu scrii negru pe alb ca te-ai deplasat cu el de la serviciu acasa si abia atunci l-ai desfacut. De ce nu ti-ar fi scapat pe jos in acest timp? Sau poate baiatu s-a dus acasa cu autobuzul si un calator s-a impins in el si i-a crapat gadgetu.
Cum am intrebat si in comentariul care mi-a fost sters (nu ca asta ar avea mai multe sanse de a aparea)…daca se ducea dupa o saptamana reclamand ca ipadul e spart…tot trebuia sa ii fie inlocuit? Putea sa bage si atunci aceeasi scuza idioata…ca a fost prins de griji si nu a avut timp sa isi desfaca pachetul. Sau dupa o saptamana nu mai putea…dar dupa juma’ de zi merge.
@RaresM „Doc, baiatul a depus o plangere inepta. Nu exista om intreg la minte pe lumea asta care sa iti inlocuiasca tie un ipad spart dupa juma’ de zi” – corect ar fi sa zici ca nu exista niciun comerciant care sa refuze asa ceva. in US scapi pe jos jucaria si o duci la loc. la fel, o folosesti 29 de zile si in a 30a mergi la magazin si spui ca nu se potriveste dorintelor tale ( am auzit de romani care pentru o petrecere au cumparat seturi de oale mari – folosite 29 de zile – returnare – full refund, idem plecat in concediu cumparat cu card de credit aparat extrem de scump, revenit din concediu – descarcat poze, returnat aparat – full refund ). atentie ca nu sunt de acord cu aceste practici de folosire si returnare, dar in strainatate sunt putine si sunt practicate in general de imigranti
am lucrat doar vreo 3 ani la un magazin standard pe pozitie de sef de magazin si am o idee extrem de clara despre cum se transporta, care este respectul pentru colete, etc. e o diferenta ce-i drept intre un magazin care primeste produsele /coletele si o persoana fizica, dar dupa vreo 2 produse lovite am inceput sa schimb placa si sa cer curierului ori o foaie de reclamatie semnata in alb ca au fost probleme urmand sa completez eu in caz ca gasesc ( nu am gasit pe nimeni sa accepte ) ori varianta a 2a prezenta fizica a lui pana desfac tot ( recordul a fost de 35 de colete si 45 minute pana au fost verificate ). au fost cativa care au strambat din nas dar le-am zis ca daca nu accepta cele 2 variante pot sa plece cu coletele la fel cum au venit – nu s-a riscat nici macar 1
ok, sa incercam un joc – avocatul „diavolului” si sa ma pun in locul unui sef de la cel.ro. ma suna un angajat ca un client e posibil sa fi spart un ipad si cere returnarea banilor / inlocuirea produsului. in primul moment dupa poze imi zic ca sigur omul a spart ecranul si face jocul concurentei care vrea sa ma faulteze si vad 2 variante de iesire, refuz garantia si ma cert cu el pe bloguri sau ii schimb produsul si pierd o suma de bani (in cazul apple e gratuita distractia btw) . primul caz disecat porneste de la 2 premize omul a facut-o cu mana lui si sigur stia la ce sa se astepta ( scandal) deci o sa ma „distrez” si posibil si a doua, ca este un joc al concurentei caz in care o balacreala online este mult mai posibila si implicit mai mediatizata – in momentul ala al deciziei singura varianta este inlocuirea produsului daca ti la numele firmei
acum sa incercam sa vedem ce este cu acel ipad care este lovit intr-o parte diferita de cea in care exista pe carcasa lovituri. ei bine acolo e distractie mare, pentru ca am vazut asa ceva in practica (am avut la un moment dat un transport de 30 de carcase din care 20 era trosnite urat) iar la exterior erau asa de frumoase de nu puteai sa crezi. ei bine o cutie lovita chiar si de ceva moale ( ca sa nu lase urme) dar cazut de la oarecare distanta produce un soc urat in interior, incercati sa dati de pamant cu o carcasa pusa in cutie ( cu zapada pe laterale) si cu forta dar sa pice exact pe suprafata bazei ( nu pe vreun colt ca se produce deformare ). unda aia de joc loveste zapada care o trimite in carcasa si astfel carcasa este deformata pe o laterala iar cutia prezinta urme minore ( rar identificabile ) . probabil si acel colet a fost trantit de la 1 metru inaltime sau varianta a 2a un pic mai credibila, peste el a fost pusa o cutie grea si la o groapa a venit un soc perfect vertical pe ipad care l-a trosnit. (cutia de deasupra daca a exista trebuie sa fi fost un UPS sau ceva similar de cel putin 5-10 KG si marime mica )
ps. in cazul carcaselor de care am zis stiu sigur ca in bucuresti la imbarcare erau bune (au fost puse coduri pe ele de angajati nostrii iar camerele de supraveghere nu arata carcase lovite ) iar la destinatie erau trosnite – verificate de mine
ps2. de 5 ani nu mai lucrez in domeniu, am recomandat pana acum cel.ro la cunoscuti si chiar au 4 cumparatori trimisi de mine, din pacate insa dupa discutiile de aici si atitudiea reprezentantilor magazinului o sa ii scot din lista mea
Ai idee cum s-a terminat pana la urma?