Vodafone, desigur.
Conform măsurătorilor efectuate în perioada 10 februarie – 2 martie de auditorul independent AG (fostul P3), Vodafone a obținut cel mai mare punctaj pentru calitatea și performanta serviciilor de date și voce.
A șasea oară consecutiv. Deci da, râdem, glumim, dar când cauți o rețea de telefonie pe care să te bazezi peste tot, nu doar când ești într-un oraș mare, Vodafone e alegerea cea mai bună.
Asta se vede foarte bine în perioada asta, când avem nevoie să păstrăm legătura cu persoanele care contează.
„Nevoia de a asigura servicii de comunicații mobile fiabile și de înaltă calitate pentru români nu a fost niciodată mai importantă. Angajamentul nostru față de societatea digitală românească este acum reconfirmat de noua certificare Best in Test. Sunt foarte mândru de eforturile inginerilor noștri de a menține poziția de lider a rețelei noastre mobile în România într-un moment în care este esențial să fim un partener de încredere pentru societate”, a declarat Cătălin Buliga, directorul de tehnologie al Vodafone România.
True, imi place Vodafone, dar am doua probleme cu ei:
1. aplicatia iOS de myVodafone e disponibila doar daca ai contul de Apple cu tara in Romania. Asta e in contrast cu Orange, BT24, Bringo, etc – care au aplicatiile pentru Romania disponibile atata vreme cat tara e in UE (cel putin). Chiar si Vodafone Ungaria are aplicatia de iOS disponibila indiferent de unde e contul. Dar nu si Vodafone Romania. Eu am cont facut pe vremea cand locuiam in UK si am content cumparat la care ar trebui sa renunt daca schimb tara si nu voi face asta doar pt Vodafone.
2. nu ofera nimic relevant pentru a ramane in retea. E infinit mult mai rentabil sa imi portez numarul anual intre Vodafone si Orange decat sa raman intr-o retea. Ok, tu vrei sa iei clienti noi, inteleg, dar daca nu-i pastrezi atunci chiar e rentabil sa oferi mult mai mult la portare decat la retentie? As intelege daca diferentele ar fi infime (incat sa se gandeasca oamenii de 2-3 ori), iar din punctul meu de vedere le-as face cel putin echivalente (si as da mai putin in general).
orice companie de genul acesta traieste din cotatia pe bursa, nu din incasarile propriuzise, care sunt relativ constante. tu, portandu-te anual, nu faci decat sa contribui la excelurile de final de an in care Avem in plus X abonati. The end.
Eu sunt abonat de peste 10 ani, am 3 abonamente in familie. Totusi, cand e vorba de prelungire de abonament, mi se ofera cele mai mizere promotii.
Cand o sa invete sa pretuiasca abonatii vechi, atunci o sa fie totul roz.
Nu stiu cum e pe iOS, dar pe Android aplicatia myvodafone e legendara, ma mir cum de nu a devenit subiect de memeuri.
Am avut toata bunavointa, am incercat sa o folosesc de mai multe ori, dar pur si simplu nu facea ceea ce ar fi trebuit sa faca.
@Arhi – well, daca asta nu deranjeaza compania, asta e. Dar ca si consumator, am voie sa fac sugestii despre ce m-ar ajuta, nu? Ok, firma e libera sa ignore, dar si eu sunt liber sa zic ce ma doare unde am eu chef (forumurile lor, serviciul clienti, aici, etc).
ti-am zis eu ca nu ai voie? ti-am explicat ca protestul tau este, de fapt, benefic ptr ei.
Poti sa ceri altceva – eu am gasit un abonament mai ieftin (din ala care se da fara telefon) care in schimb nu era disponibil online la reinnoire. Am sunat la ei, am zis „vreau din asta” si mi-au dat.
Tu ai deja abonament, ei sunt interesati sa „prinda” clienti noi.
Mno, deci nu-i asa rau pe piata de publicitate
Unde metodologia acestui test? Ce scor au avut celelalte companii? Probabil au testat care companie e dispusa sa plateasca prima pentru un certificat.
detaliile asteale gasesti „pe net”. cauta p3 conect test si gasesti. dar conteaza destul de putin asta: pe vremuri, un operator din tara testata era „sponsorul” evenimentului si se stiau zonele de testare si toti operatorii aveau acces la datele sim-urilor de testare asa ca e cam stia zona pe care se plimba respectivii. in momentul in care stiai zona de testare so servciile testate, prioritizai avariile din zona respectiva …plm…sunt doar niste valori pentru marketing..pe utilizatorul final il doare fix in fund daca diferentele sunt de ordinul milisecundelor sau megabitilor…
sunt bune doar pentru reclama
shhh, taci ma, nu vezi ca face bani pentru topoare.
…oricat de buni ar fi, nu se justifica preturile… sa fim seriosi, client de peste 15 ani… platesti ca popa. Pentru ce? … ca ai semnal in munti, unde mergi de 3 ori pe an. O sa migreze clientii in masa spre Digi and Co si atunci se vor trezi baietii
Platesti echipamentele si oamenii. Nu poti sa ai servicii de telefonie la 3-4€ pe luna in conditiile in care echipamentele costa milioanele, ai de platit salarii si mai vrei sa faci si profit.
Pot incerca urmatoarele sloganuri la urmatoarele campanii:
“Vodafone: pentru clienti noi, mumă, pentru clientii vechi, ciumă.” (Sau Covid-19, sa fim in pas cu moda)
Sau
“Vodafone: pentru clienti noi, mumă, pentru clientii vechi, mumu.”
Ma tot gandesc ce efect au mesajele astea generaliste si laudative. Chiar castiga clienti noi cu chestia asta? Chiar ajuta la imaginea brandului? Conving pe cineva sau au macar un minim de impact?
Ajunge sa citesti feedback-ul la orice articol din asta pe orice blog care nu cenzureaza / accepta mesajele – respect pt asta zoso – ca sa iti dai seama cum sta treaba de fapt.
Nu e nici unul mai creativ pe acolo care sa bage niste comunicate un pic mai originale?
Macar daca bagau ceva cu donatii de Covid, tot era mai util decat chestia asta.
da bine la investitori si la bursa…cam atat
Chestie de asociere a brandului cu o idee pozitiva, in cazul de fata performanta. Iti va repeta la infinit asocierea asta pana o crezi. Asa cum a intrat in constiinta colectiva ca Mos Craciun e imbracat in rosu. Ne-a repetat Coca-Cola treaba asta pana cand a devenit un lucru incontestabil. E ca cele doua afise de la intrarea pe DN1:
– La Cocosatu – cei mai buni mici din Bucuresti.
– La Gil – cei mai mari mici din Bucuresti.
Ca altfel poti naste alte asocieri. De exemplu, Vodafone – singura companie de telefonie mobila care mai cere stampila pe contract de la persoanele juridice. Dar, sa fim recunoscatori, nu cere dosar cu sina.
si rds cere si cel putin o firma de leasing…asta ca privati ca bugetari anul trecut la registrul comertului nici nu m-au bagat in seama fara stampila.
Daca a plecat Ghita de la ei m-as indoi, chiar daca cei de la Telekom mi se par mult mai tepari decit ceilalti.
numai mie mi-au sarit aschiile in ochi? cum era cuvantul ala? rolemneza?
Zilele trecute am primit un email dela Vodafone ca plata facturii sa se faca neaparat in contul lor, eu fiind client UPC. hmda adio UPC
Astept ca orange sa cumpere digi ca sa avem si noi in sfarsit un infrastructura occidentala, aka internet de cacat la preturi nemtesti.
cartelă:
*100# , ramura 2 Roaming > gasești oferte f bune
4e – nelimitat în vdf, 100min alte rețele, gratuit roaming UE, valabilitate 35zileee
o am de peste 1an
Nu mai e 35 de zile decât dacă o ai activata continuu de câteva luni.
Acum e 21 de zile.
https://www.vodafone.ro/personal/servicii-si-tarife/cartela-vodafone/roaming/tarife-standard/#tab-1
„ghinion”
Cum sunt 100 de minute in alte retele o oferta foarte buna ? :/ :/
Părerea mea e că singura campanie pe care trebuie s-o facă e una de scădere a prețurilor. P.S. Recent portat la Digi și nu văd nicio diferență afară că nu mă mai uit cu frică dacă mi s-a terminat netul.
Ca tot venii vorba , daca tot se lauda ca e asa buna si tare reteaua lor poate mai fac si ei ceva sa imbunatateasca un pic calitatea semnalului, nu 4g+ , ci macar 3G-ul ala sa fie acolo.
In Pipera, in Bucuresti, in partea dinspre Muzeul de Aviatie , semnalul cand eram la birou era de 2 maxim 3 liniute in interiorul cladirii langa geam.
S-a construit masiv in zona, tot felul de blocuri turnuri samd si inca se mai construieste. Mi se pare stupid ca telefonul sa ramana cu 30-40% baterie de dimineata pana seara cautand de tampit semnal si fara sa prea fie folosit.
Cand merge, intr-adevar merge bine, dar cand n-ai semnal e jale, nu e ca si cum e in Vascauti…
Se aude Vodafone , o celula , o microunda ceva se poate?
Ai să râzi, dar în Vascauti (cod poștal 727394) e semnalul destul de ok.
De când au făcut fuziunea cu UPC, am rămas fără semnal în casă sau mai deloc necapabil nici de un apel voce. Client de 7 ani dintre care 2 pe abonament. De căcat, sesizări peste sesizări, la ei totul pare în regulă, verificări peste verificări. 3 luni și aceeași situație. Nu sunt singurul în situația asta, Sunt destui oameni, zona Iași. Toți au încercat cu schimbat cartelele, pe diverse telefoane dar nimic.
Pai schimbi cartela, cu una de pe alta retea; daca ceva actuala nu te mai multumeste si nu te asculta.
După ce am avut abonament Vodafone, de pe vremea Connex, am renunțat la el și am trecut pe cartelă. Mai mult internet și convorbiri mai mult decât pot duce, la aproape o treime din costuri.
Apoi am vrut să văd dacă e mai ok să trec pe Orange. Telefon dual-sim, cartela Vodafone si cartelă Orange. M-am pus pe teste. Am avut un tur de România anul trecut, cam prin toate zonele, și am văzut că zonele unde Vodafone ori Orange nu au semnal alternează. În orașe, cei roșii sunt la fel de buni ca cei portocalii. Deci VDF=ORG
Am trecut pe Orange, doar pt că în hotelul unde am eu sediu, și unde petrec destule ore/zi, VDF stă foarte prost cu 4G. Vreo ecranare, ceva, nu știu…
Soția a rămas pe Vodadone, în ideea să avem mai mari șanse de acoperire cu ceva rețea mobilă, pe acolo pe unde om fi.
Din experiența mea, Vodafone si Orange sunt la fel de buni.
Uite-aici o harta cu acoperirea facuta step by step, prin toata tara, de ANCOM (teoretic independenti). Observi vreo diferenta intre Vodafone si Orange la 4G? https://www.aisemnal.ro/home
Mishu, da, că Orange stă mai bine cu 4G-ul prin zona muntoasă.
La cartela , la optiune de 6 euro am net de sute de giga cu promotia lor in myvodafone de nh am ce face cu el
Nu-i adevarat, Vodafone GSM se aude la fel de prost ca DiGi GSM 900 care e facut praf. O sa ajunga si Vodafon tot acolo.