De câte accidente mai e nevoie pe podul Băneasa?

update: aseară s-a anunțat că vor fi parapeți de beton acolo.

Cred că lunar are loc cel puțin un accident grav aici, zonă unde se circulă cu viteză și unde cele șase benzi sunt despărțite cu o bordurică. În mod normal și într-o țară civilizată, după primele 10 accidente, bordura aia trebuia înălțată, pentru a da voie idioților să fie loviți din spate și făcuți acordeon, nu să intre pe contrasens și să omoare oameni.

Dar, în ciuda memoriilor și petițiilor (unu, doi, trei) făcute de șoferi, nu s-a întâmplat nimic. NIMIC. Cel mai probabil, nu s-a hotărât cine să dea și cine să ia șpaga. Dacă e vorba de pus o limitare imbecilă la 50km/h sau de pus niște semafoare, s-au găsit. Dar aici, unde lunar mor oameni, nu.

Și mai e ceva. Zona aia e plină de mizerabili care merg pe banda a treia cu pocnitori. Cât mai pocnitoare mașina, cu atât mai încrâncenați să nu se dea la o parte. Încrâncenare care nu face decât să enerveze alți șoferi.

 

 

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

39 comentarii

  1. Vali, de obicei idiotul e ala care loveste din spate, nu ala care e lovit din spate. Regula e simpla, ai grija de cel din fata ta si cel din spatele tau are grija de tine, sau cel putin eu asa stiam.

    00
  2. NOU
    #4

    Pluton de execuție se numește soluția pe care o cautăm.La cât de lași sunt restul din sistem ar mai avea vreunul tupeul să facă mizerii?

    00
  3. urmeaza limitare la 30km/h si bumpere

    00
  4. ok trebuie sa punem separatoare, dar si camere radar, ai depasit 70, amenda acasa frumos, elegant.

    00
    • De asta sunt încă convins că radarele în românia stau doar la prins fraieri şi nimic altceva, orice ar zice Godină şi alţii.

      În mod normal ar trebui puse radare fixe în zonele periculoase, ca în Ungaria.

      Problema e că radarele fixe nu acceptă şpagă, nu ignoră coloanele „oficiale”, nu au neamuri, prieteni, pile, şamd.

      00
    • 70 e prea mult… sa limiteze la 50 acolo, ca asta e solutia: restrictii cat mai multe *

      00
    • Ai 70 pe tot DN1 si e ok asa. Trebuie niste radare acolo dar politistii prefera sa stea doar la Miorita ca acolo e limita 40.

      00
    • Prin Otopeni trec numai șemecheri, și astia merg cu 120km/h în localitate. Polițiștilor le e frică să dea amenzi în Otopeni, oricând un politician poate să dea un telefon și polițistul să aibe de suferit.

      00
    • @etk, ai 70 in localitate si e ok acolo, ca mai apare cate un cetatean pe marginea drumului, cate o masina oprita pe jumate din prima banda ca sa cumpere soferul urzici de la tanti floarea, cate o caruta etc.
      dar din baneasa pana in otopeni nu vad de ce ar fi restrictie la 70…

      00
    • Desi e hulita.
      Camera radar e cea mai eficienta.
      6 puncte radar din bucuresti pana in otopeni si iti garantez ca se va merge exemplar.

      Solutia asta i-a dresat pe francezi, darmite pe romani care sunt niste miorite blajine.

      00
    • 6 puncte radar din bucuresti in otopeni si imediat dupa ce treci de ultimul punct din otopeni ii dai blana ca sa recuperezi timpul pierdut cu inaptii ce franeaza si apoi merg cu 40 km/h cand vad politia desi limitarea e de 70 pe sectorul respectiv. stii ce ai facut?

      00
  5. Nu e nevoie sa se dea nici o spaga.
    Doar sa faca accident un politician acolo. A doua zi, gata, problem solved.

    00
    • A facut cineva din presa, e pe-aproape.

      00
    • Dacă face un politician acolo accident, singurul lucru ce se va întâmpla e ca își vor lua elicoptere pe banii noștri sub ideea că drumurile sunt prea periculoase.

      00
  6. Sunt singurul care refuz din start mizeria de la stirileprotv datorita celor nspe reclame?

    00
  7. Fantâna Miorița e un alt loc unde avem accidente în mod frecvent. Nu înțeleg de ce nu o mută în fața Gării Băneasa și să îndrepte drumul?!

    00
    • Este acolo si pentru ca e unul din puținele locuri in care poti întoarcere ;)

      00
    • @Cornel: nu prietene, mai mergi 200m si intorci in giratoriu. Civilizat, nu suedejia care se intampla acum cu taiat 3 benzi cu tupeu. M-am saturat la cati fraieri erau sa ma loveasca din cauza acestei manevre, interzise de altfel de codul rutier.

      00
  8. Limitarea aia de 50 km/h este facuta pentru liceul francez .
    Si o zona buna sa puna radarul sa-i ia pe cei care circula cu +70 km/h

    00
  9. Cea mai importanta cauza e lipsa separatoarelor de sens, dar… trebuie sa recunoastem, circula si foarte multi prosti cu masini care le depasesc capacitatea fizica si intelectuala de a le controla.

    00
  10. Serios… acum…Nu stiu daca va dati seama cata lume idioata e la volan concentrandu-se la cu totul altceva decat condusul masinii.

    Personal, am vazut o duduie, acu vreo 3 luni, pe Calea Victoriei care a pierdut controlul volanului in linie dreapta… la viteza absolut redusa, imediat ce a pornit de la semafor, si si-a busit masca si un far, la o masina decenta, intr-un stalpisor de granit de pe margine. . Pentru ca, la o viteaza de 10kmh nu ai cum dracu sa scapi volanul din mana decat daca esti absolut idiot sau daca butonezi un telefon mobil, povestindu-ti viata prin mesaje, catre o alta idioata.

    00
  11. Fara numar.

    Fara numar!

    FARA NUUUMAAAAAAARR!!!

    00
  12. Limitarea vitezei nu rezolva absolut nimic. Si daca pun 50 (60 va fi in limita legala). Iar la 60KPH daca musti bordura aia esti fix pe contrasens proiectat. Bordura aia este imbecil gandita, mai bine ar fi fara sau cu Jersey adica asa

    Si mai apare un efect. De regula cel care „sare” de pe contrasens, vine lansat Iar cel care moare este mereu nevinovatul, pentru ca masina de pe contrasens nu vine fix frontal, vine usor de sus. Practic la accidentul asta Fordul a ajuns sub Logan in faza 1 a accidentului. Am vazut live cu un Passat. S-a trezit cu un Opel Corsa cu scutul pe capota. Este teribil ca accident.

    00
  13. Rosu la semafor, politist in intersectie care face semn de 3 minute ca lumea sa circule. Se merge bara la bara cu 30-35 la ora. Duduia din fata, ajunsa in sfarsit in intersectie, vazand semaforul rosu franeaza brusc. Ce sa le faci la astea?

    00
  14. Se pare că totuși se va face ceva în privința asta https://www.facebook.com/catalin.drula/posts/1202745113099793

    00
  15. In conditiile in care multi lucreaza in oras si locuiesc in comunele de dupa otopeni, si fac o ora si ceva doar in bucuresti in trafic, nu vad cu ce va deranjeaza ca dupa ce ies din oras, oamenii incearca sa recupereze timpul pierdut si sa ajunga la o ora decenta acasa mergand cu 90-100 la ora pe o sosea care de altfel permite acea viteza. Prosti sunt peste tot si mai degraba ar trebui sa se schimbe ceva la modul in care se face scoala de soferi. Ca inveti sa mergi numa cu 40 la ora iar de condusul preventiv ce sa mai zic ca nu exista..drumul asta nu e prea diferit de o autostrada sa zicem, unde limita e de 130/h, acu daca oamenii sunt cretini ce inseamna sa se mearga si acolo cu 50/h?? Problema e ca se stiu soselele pe unde se circula tare si nu se ia nici o masura cum ar fi parapetii aia nenorociti. Cat de greu e sa ii puna pe portiunile unde sunt probleme de obicei?? Exista un punct pe centura, unde se coboara de pe bretea, loc in care am vazut de n ori masini, care pt ca nu e semnalizarea corect facuta, intra pe contrasens noaptea, faza vazuta in 3 duminici la rand, cine stie cati or pati asa. Inclusiv noi ne-am trezit cu unul care ne venea din fata, si nefiind iluminat nici nu te prinzi foarte repede ca ala e pe sensul tau, noroc ca in spatele nostru era gol si a avut timp sa intoarca, pt ca daca venea un tir… Am tot zis ca o sa reclam chestia asta dar probabil ca oricum nu m-ar lua in seama nimeni.

    00
    • In seara asta era sa mor fix acolo pe centura.
      Am mers 3-4 km pe contrasens pana a venit prima masina. Mergea pe B1. Noroc cu un dubist care mi a facut semne sa opresc si sa ma atentioneze. Era prima oara cand mergeam pe centura. Nu mi am dat seama deloc ca intru pe contrasens, mergeam pe o banda si nu se vedea ca pentru a merge inainte trebuie sa te duci in dreapta destul de mult, instinctiv drumu te duce inainte, pe contrasens.

      00
    • Bun, deci inca un patit…eu ma mir ca nu au avut loc accidente extrem de grave acolo…pentru ca intr-adevar cand cobori de pe acel pod, ai impresia ca banda corecta e aia de pe contrasens…

      00
  16. Solutia alesilor ar fi sa „adauge” niste gropi in carosabil si au rezolvat problema vitezei. ;)
    Mama ei de Romanie.

    00
  17. Dar s-au luat deja masuri. Astazi a fost radar pe DN1, fix langa pod ;)

    00
  18. ‘N-a fost, mah, vina nimanui. Patesti’, zise Huidu sorbind dintr-un coniac in timp ce se uita linistit cu toata familia la stiri.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube