Una tare cu FanCurier. Am trimis marți un colet de la Brașov la București. Nu marți ieri, marți săptămâna trecută. Coletul a ajuns abia azi la destinatar. Pe forumuri, oamenii sunt în continuare mirați și revoltați că nu și-au primit comenzile făcute de Black Friday de la eMAG.
Ca să explicăm de ce nu s-a întâmplat asta trebuie să îl cunoaștem pe Vasilică, curierul obișnuit al FanCurier. Care muncește ca vita de două săptămâni livrând colete și tot ce aude este “nu sunt bani de prime”. Sincer, voi ați avea vreo tragere de inimă să livrați de 2-3 ori mai multe colete pe zi dacă aflați din ziar că patronii voștri au făcut burta mare de la contractul ăsta și nu vor să împartă cu sclavii lor banii din contract?
Asta pe lângă că FanC își asumă înjurăturile și reputați proastă care rezultă din acest mic fiasco (hai să fim serioși, nu va renunța nimeni să cumpere de la eMAG din motive de curier nașpa cum nu renunță să cumpere de la magazine țepare).
E „normal” sa fie asa pentru ca Vasilica e si el roman si munceste dupa motto-ul: „Eu ma fac ca muncesc si sefii se fac ca ma platesc!” si toata lumea e fericita mai putin cei care apeleaza la serviciile lor…
Ma felicit ca am cumparat de la evomag, am primit pachetul in 3 zile asta fara sa ma trezesc la prima ora sa fac comanda, stiti de ce ? evomag are livrare proprie.
Eu am încercat să cumpăr joi două truse sanitare auto de pe trusa.ro. Nu eram convins că știu exact ce îmi trebuie așa că în loc să cumpăr folosind formularul i-am sunat și am făcut o comandă telefonică. Totul OK, chiar am și schimbat câteva glume, omul de la capătul firului părea destul de implicat, m-a asigurat că a doua zi o să primesc coletul, colegul lui urma să mi-l aducă personal (nu prin curier). Taxă de livrare, preț un pic mai mare decât la concurență, tot tacâmul. Ieri (marți) apare omul, cu un pachet și super-încurcat, că scuze, etc.
Dacă o firmă mică face așa ceva ce te aștepți de la un gigant ca FanCurier?
Mda…epic….Eu personal interpretez altfel…..am comandat la F64 un 50mm 1.8 g pe care il doream de mult…..livrat a 2-a zi…..eram pe munte relaxat ca va dura minim 7 zile……concluzia?: in 45 de minute am trecut prin 3 emailuri de la preluat la procesat la livrat…..oamenii nu au destule comenzi cat sa nu faca fata cum zice lumea. Bottom line…..mi-au intrecut mult asteptarile……Pe de alta parte….Emag=cota piata, iar Fan imi livreaza coletele de la UPS la deadline zilnic…..deci?……
nu curierul vasilică e veriga slabă la fan curier, ci nea gheorghe magazioneru’ (sau coana mița, după caz) că au bulibășit intrările și ieșirile în așa hal încâty acum resortează manual coletele.
mai clar: logistica lor a fost luată prin surprindere!
am primit de la cel in mai putin de 24 ore. comanda la ora 23.00, receptie la 19.30
Spre deosebire de alte ocazii, de BF cei de la FanC Braila m-au surprins placut, daca cu alte ocazii ma puneau pe drumuri si ma anuntau ca trebuie sa-mi ridic coletul de la sediu, de data aceasta au livrat in intervalul specificat, sper sa nu le fie de deochi
Eu am trimis ceva colete saptamana asta prin fancurier si au ajuns in 24 ore.
Totusi e de tot rahatul sa iti pui angajatii la asemenea munca – lucreaza de dimineata (la ora 5 zicea ca pleaca de acasa) pana seara (la ora 9 pleaca de la munca) si in weekend (sambata si duminica) – fara sa le platesti ore suplimentare sau sa le dai bonusuri.
„nu va renunța nimeni să cumpere de la eMAG din motive de curier nașpa…” nu, dar vor renunța (oamenii) să lucreze cu fancurier.
Astia sunt obligati sa livreze in max. 48h, altfel e gratis livrarea…. Vezi la ei pe site, sigur au ceva asemanator.
Stii ce nu inteleg eu din tot fiascoul asta?
Eu livrez camere in acelasi ritm. Am zilnic 1-2 colete de livrat prin fan courier. Toate au ajuns a doua zi la destinatar fara probleme. Chiar inainte, in timpul si dupa blackfriday. Si in loco (in Bucuresti) si in tara.
Cred ca au resurse separate sau ceva… chiar nu imi explic. Eram convins ca si livrarile mele aveau sa fie afectate de nebunia cu emag-ul. Dar la mine au functionat livrarile in exact acelasi ritm.
Pfoa, a vândut ăla voucherul!
@razvanbb e vorba de volum. Procentual, e greu ca din 1-2 livrari pe zi sa iti intarzie una. Cand trimiti 100 pe zi, discutam altfel Cred ca vali l-a nimerit fix pe ala care intarzie.
Nici noi nu am observat intarzieri masive, poate 5% au fost livrate in 48H, 2% in 72, dar fata de alti ani stam bine, chiar foarte bine. Vedem cum o fi de Craciun, atunci e alt hop
In alta ordine de idei, baiatul de pe zona mi-a spus ca „ar mintii daca mi-ar spune ca nu iese banu in perioada asta”. Asta in conditiile in care l-am incarcat astazi la ora 19:30 si nu eram ultimul..
O chestie de retinut. Curierii de la fan au o zona mica de regula, in special in Bucale. Ei retin, in mare parte, cam tot ce misca in zona lui, inclusiv destinatarii. Daca esti om cu el, va fi tovarasul tau pana pleaca din firma/zona. Daca il pui sa-ti livreze la 8 seara pachet de 10 kg la etajul 9 si nu-ti merge liftul, data viitoare poti sa astepti tu mult si bine pachetul
Cred ca de BF au facut un fel de linie separata de livrari. Nici macar zmeii de la Fan C nu isi permiteau sa isi piarda restul de clienti doar ca au un contract mare cu emag. Ce au facut de BF e si din vina magazinelor in mare parte. Coletele nu s-au trimis complet, masini incarcate pana la refuz fara nici o noima si garantat promisiuni facute de Fan C si nerespectate ca doar contractul se deruleaza oricum si coletele le vor primii destinatarii… candva
Poate problema este la FAN Curier Brașov… Avem un magazin online și în afară de Brașov, absolut toate livrările cu FAN Curier au mers ceas. O singură livrare am avut în Brașov și această comandă a fost livrată abia după 4 zile.
La numerele de contact ale FAN Curier Brașov nu răspunde nimeni, sună ocupat sau îți resping apelul, clienta s-a plâns că a fost contactată telefonic să se ducă ea la sediul lor să ridice comanda, email-uri de amânare a livrării din motive nereale. Am trimis email să le cer explicații și mi-au răspuns după 27 de ore și asta doar după ce am reușit să-i prin la telefon și să-i avertizez că mă voi plânge referitor la modul lor de lucru.
Pentru că o livrare după 4 zile nu prea intră în standardele de livrare cu curier rapid, le-am cerut să reducă suma ramburs cu echivalentul livrării și am trimis un cadou clientei pentru răbdarea pe care a avut-o.
Restul comenzilor au fost livrate de FAN Curier exact așa cum ne așteptam; la timp și fără bătăi de cap. Vom căuta metode alternative de livrare pentru comenzile făcute din Brașov…
Nu FanCourier sunt cu probleme… tot ce am comandat a tinut maxim 24 de ore de cand a ajuns la ei. Doar ca cei de la eMag au „uitat” sa trimita coletul. Cand am vizitat showroomul… a fost trimis in 15 minute de la intrarea mea pe usa si l-am primit 10 ore mai tarziu. (AWB pe care mi l-au dat la o aproape o saptamana dupa ce l-am cerut a aparut pe site la Fan ca fiind expediat in timpul asteptarii mele dupa AWB.)
Pentru mine eMag e pe lista neagra cu PCFun/24PC.
Wait, there’s more.
Fan Courier are de departe cele mai mari tarife pentru firmele care trimit colete cu ei. Am colaborat timp de 3 ani cu ei si in tot acest timp numarul de colete a crescut. Am zis sa negociez, am contactat persoana care se ocupa de contul/firma mea si dupa 2-3 intalniri am ajuns la concluzia ca discut cu maimute.
Asa ca am trecut la altii. Si e muuuuult mai bine dpdv financiar, am redus cu 20% costurile pentru expedierea coletelor. Fan CURier pe scurt – fidelizare clienti existeni nu, servicii de calitate nu, timp mic pentru livrarea coletelor nu… Din pacate le va merge treaba pentru ca traiesc in tara unde totul merge pe dos.
@marius, te feliciţi un drac. Evomag o avea livrare proprie în Bucureşti (iar dacă ai primit comanda după 3 zile în acelaşi oraş eşti un trist). Evomag livrează cu Cargus în ţară…
Am cumpărat şi mi s-a livrat, nu am auzit şi mi s-a povestit.
Sincer, va plangeti ca niste muieri de parca nu ati avea telefon sa va interesati unde va este coletul atat timp cat aveti un AWB.
Emag si multe alte magazine si-au facut treaba destul de bine, insa anul asta a muscat-o Fanica cu managementul prost.
Nu cred ca se asteptau ca magazinele sa fie asa bine puse la punct in comparatie cu anii trecuti.
Pai,pentru cine nu stie cum functioneaza lucrurile…FanCURier ca si dpd are o divizie speciala care doar de Emag se ocupa,Nu fac curierat normal,ci doar livreaza coletele Emag-ului.Cand Gigel curierul are o zona pe care cu greu o poate acoperi si in zile cu colete putine,ghici ce se va intampla atunci cand va fi realmente coplesit de numarul livrarilor…Plus ca exact…prima din parti anul asta,ce e prostia asta sclavule…vrei prima?Inseamna ca ti s-a urat cu locul de munca…
Trist. Eu am trimis un colet prin FanCurier și a ajuns foarte bine, întreg și la timp. Pe de altă parte, nimeni nu se întreabă dacă eMag a livrat marfa către FanCurier
Încă una: comanda primită de la eMag (comandată de în weekend) a ajuns cu întârziere din cauza expeditorului. Să nu mai zic cum era ambalată. Cutia aia frumoasă de pe site e un vis. Cutiile produselor erau date de vreo două ori prin folie de-aia subțire și lipite cu bandă adezivă – cu logo-ul expeditorului. N-am primit niciodată marfă în halul ăsta.
Cred că e bine să ne uităm și la cei care livrează și să nu-i blamăm de fiecare dată pe cei care transportă.
S-au dat peste cap probabil toate comenzile de la eMAG. Pe mine m-au sunat vineri (vinerea trecuta) sa ma intrebe daca mi-a ajuns mausul pe care-l primisem de fapt luni si daca nu cumva am mai primit ceva pe langa asta.
Nu, nu primisem dar cum sa faci asa ceva?
Eu de fapt am avut probleme cu eMag în treaba asta…
Am avut colete care aveau cate 2-3 „pachete”. De la eMag plecase doar câte jumătate…
De exemplu am avut un ssd si o masina de spalat vase pe aceeasi comanda. A venit ssd-ul, masina de spalat vase nu e. Dupa multe telefoane la eMag si la FanCurier, am aflat ca nu plecase de la eMag.
In alt colet am avut la oferta un cuptor si o plita incastrabila. A ajuns doar plita la FanCurier, desigur.
Ce a fost cate un singur lucru pe comanda a ajuns repejor. 2 alte comenzi, una cu o combina frigorifica si una cu o masina de paine au ajuns luni (comenzi date vineri dimineata).
doar un motiv pentru care … mno, you get my point.
si la mine la fel, am comandat ceva de pe emag si a venit a doua zi, desi era black friday..
Daca curierul se face ca-i mai scapa produsele electronice, sau ii mai ploua in masina, ele ajung la garantie, si la producator, care pe ordine inversa, le da M in loc de bani.
Coccox, munca se plateste, si plata e si in functie de munca. Daca esti curier, ai un salariu, dar sunt curieri care mai mult stau, altii care nu fac fata in 8 ore si stau pe timpul lor si fac sciatica de atatea colete ridicate.
Nu ii poti plati pe toti la fel, si mai ales in vanzari, cat si in productie, si peste tot, se practica primele de Craciun atunci cand sunt clienti, nu pt ca e Craciun, ci pt ca oamenii muncesc mai mult, si e nevoie sa fie platiti mai mult.
Daca toti n-ar da prime de sarbatori, ce rahat ar mai vinde eMag in plus acum?
Lucrez de peste 4 ani cu Fan courier. Au printre cele mai mari preturi si serviciile printre cele mai bune. Program pana la 10, livrari sambata, rambursuri in cont si altele. Rar au fost probleme. Nimic foarte grav niciodata.
Eu am primit debea ieri seara coletul de Black Friday si nu oricum ci pe bucati :)) . Adica de fapt am primit 2 colete de la Fan Curier. Unul cu 2 din 3 produse cumparate insa cu suma totala pentru cele 3, pe care am fost nevoit ca sa il achit pentru a primi al doilea pachet, cu cel de-al treilea produs gratis. Haos si la Emag si la Fan Curier.
FAN-ul e FAN, asa cum banul e ban…problema este raportul pret/calitatea serviciului prestat…
Ma numar printre norocosii care si-au primit coletul comandat de la eMAG fix atunci cand a fost programat, adica in prima lui dupa BF-ul din 22. Chiar daca era un colet voluminos, unul din produse fiind un frigider. Am discutat cu baiatul care l-a livrat, si care nu era foarte stresat spunandu-mi ca-n 2-3 zile ar trebui sa dea gata cam toata marfa pe care o are de livrat, in schimb imi spunea ca exista o problema destul de majora cu colete, atentie!, incomplete trimise de cei de la eMAG pe care va trebui sa le trimita inapoi. Asadar cred ca gresiti cand ii luati la stanga pe cei de la Fan Curier, care eu livrat ce-au putut sa livreze, dar din pacate multe colete au trebuit sa se intoarca in Bucuresti, sa fie refacute si trimise inapoi.
renunti sa cumperi de la eMag in momentul in care urmaresti evolutia pretului unui produs pentru a-l achizitiona si ai surpriza sa ii creasca pretul brusc cu 500lei si sa te prosteasca in fata ca iti dau la el voucher discount de 100lei daca il achizitionezi. Voucher cu care poti cumpara doar alt produs de la ei pe „steroizi”.
Nu generaliza.
Eu am trimis un colet prin ei sambata trecuta din bucuresti la slobozia, iar luni la prima ora era la destinatar.
Zoso, daca ai probleme astea cu expeditia coletelor eu zic sa-mi trimiti de pe acum Ipad-ul promis de ziua mea. Mai sunt 18 zile si as vrea sa il am langa tort…
Multumesc!
P.S. Sa imi zici unde iti las adresa! :))
La Brasov am pimit vreo 10 colete de la diverse magazine, toate in 24h. Am primit colete si sambata, 23 noiembrie. Nici un colet de la eMag. Eu cred ca va indereptati ura impotriva cui nu trebuie.
A fost aglomeratie, e normal sa incatziie pachetul o zi, hai cu indulgenta doua. Dar cand iti vine coletul dupa o saptamana parca n-as da vina pe Fan Curier.
@Marius lasa ca nici cu evomag.ro nu-i altfel. In Bucuresti, am facut comanda pe 29.12 si nici pana astazi nu a ajuns. Cu propriul lor curier. De ce? Pentru ca ii doare la basca de clienti!
comandat de la Emag sambata in weekendul black friday o pereche de casti si un mouse blutooth, la ambele scria „In Stoc”
am primit SMS de la emag ca le livreaza miercuri, apoi miercuri la 16 alt SMS ca le livreaza joi. vineri vazand ca nu primesc coletul sun la Fancurier. imi spun ca au un produs pe numele meu dar emag le-a spus sa nu livreze ca mai trebuie sa vina inca unul.
asadar mai sunt si cazuri inverse cand Fancurier isi face treaba dar cel care isi bate joc de clienti este EMAG. eu cred ca au uitat de mine ca mai trebuie sa trimita un produs. si-au amintit doar dupa ce am depus sesizare (la care nu mi-au raspuns), dar brusc la 24 de ore dupa sesizare m-a sunat curierul sa imi livreze produsul.
nu m-a deranjat atat de tare ca au intarziat, ci ca nimeni de la Emag nu m-a anuntat de problema. a trebuit sa aflu eu dupa ce m-am enervat si am sunat la curier. asta e neseriozitate.
Eu mi-am ridicat personal de la pcgarage laptopul. Am preferat sa nu astept, si sa fac putina miscare dimineata.
Am cumparat de BF de la PCGarage si de la Emag.
PCGarage – livrare a 2-a zi
Emag – livrare dupa 10 zile
Ghici de unde voi cumpara de acum incolo!
De la Emag am primit coletul a doua zi dupa black friday dar de la elefant.ro nici acum nu a venit.
Eu de BF1 am avut 3 colete livrate cu FanCurier. Au venit a doua zi, sambata, la 9.30 dimineata.
De BF2 am avut doar un colet livrat de ei, a venit tot a doua zi.
Acuma se mai uita si ei la om.:)))
Eu am fost norocos, dar chiar si daca imi livrau peste 2-3 saptamani, care era problema? Nu e ca si cum mi-ar fi livrat un rinichi si fara el as fi murit.
Puteam trai cateva saptamani si fara gopro si masina de tuns si ce am mai luat eu.
Daca ma grabeam, luam din magazin la pret intreg si nu mai depindeam de curier.
Comanda făcuta la d-o-m-o in data de 22 Nov pe site. Am facut prostia sa selectez plata cu cardul. Nu am primit nici o notificare. In data de 28 am trimis solicitare pe mailul reclamatii@…
Raspunsul este deosebit si a venit in data de 5 Decembrie:
„Ne cerem scuze depasirea termenului de raspuns. Va asiguram ca in timpul campaniei Black Friday 2013 am facut tot posibilul pentru a raspunde cat mai rapid la solicitarile clientilor nostri.
Pentru comenzile mentionat s-a incercat plata cu cardul online, insa aceasta nu a fost reusita.
Va asteptam cu o noua comanda pentru produsele dorite.”
Trageti voi concluziile. Produsele nu au fost out of stoc, cel putin nu pe site.
@janel – In calitate de administrator http://www.trusa.ro, vreau sa te asigur ca stiu exact cazul tau. Deoarece in luna noiembrie am avut doar 5 comenzi pe care nu am reusit sa le livram in 24 de ore, dupa ce le-am confirmat telefonic. Stiu ca nu este placut sa astepti ceva si sa nu vina, mai ales cand tocmai asta a fost motivul pentru care ne-ai preferat pe noi de la bun inceput: promptitudine si livrare asigurata de un agent specialist in domeniu, NU curier!
Insa daca noi reusim sa pastram standardul de promptitudine si profesionalism pentru aproape 1000 de clienti pe luna care isi primesc comenzile in 24 de ore, si doar 10 comenzi ajung cu intarziere, consideri ca gresim cand promitem LIVRARE IN 24H? Sper sa nu am o filozofie de business gresita, dar daca din 100 de clienti 99 iti multumesc, iar 1 te injura, eu cred ca este o realizare!
Imi pare rau ca de data asta tu ai fost unul din cei cu motiv pe bune sa „ne injure”, si impreuna cu scuzele de rigoare, vreau sa iti ofer si un pachet de siguranta auto FULL! (Astept sa ne contactezi!)
PS: Din ianurie 2014, o sa suplimentam numarul agentilor pe Bucuresti, si vom GARANTA livrarea produselor in 24 de ore, oferind in caz contrar un cadou substantial!
Multumesc pt. acest feedback!
Asta a fost o situatie exceptionala cred, cu Black Friday. In rest, din experienta mea cu curieri din Romania, pentru intern eu recomand tot Fan Courier iar pe extern pe cei de la . Asta dupa ce-am lucrat si cu DHL si cu TNT..ca sa nu zic de variante gen Atlassib sau „am eu un unchi care face curse in Belgia” – total inutile cand vrei sa trimiti ceva door to door, unui client.
Cred ca depinde si de magazinul online foarte mult. De exemplu DPD (curieri) … nu auzisem de ei pana azi, au facut livrarea in aceeasi zi.
Am comandat o trusa de prim ajutor, de la prima-shop.ro pe la ora 9:20 iar la ora 17 curierul era la usa.