Asteptarile clientilor se indreapta inspre cuantificarea eforturilor de comunicare in rezultate concrete. Clientii asteapta modalitati inovatoare si creative de implicare a consumatorilor. Agentiile trebuie sa demonstreze o intelegere corecta a mediului de business, a contextului economic si sa vina cu cele mai eficiente solutii de comunicare”, afirma sefa Saatchi&Saatchi PR. (sursa)
Aparent, e un interviu nou. Nu din 2007, nu din 2009, din 2013. Sunt surprins să aflu că o agenție de piar a aflat că i se cer rezultate și eficiență. Serios.
Hai ca am vazut clientii, nu imi amintesc nimic de ei. Deci buna comunicarea. Macar acum o sa rupa cu food&nutrition.
cum….adica nu e necesar doar sa stea pe coada si sa pape banii clientilor pe campanii imbecile care nu atrag si nu spun nimic nimanui? Ce descoperire epocala!
auzi….te pomenesti ca maine poimaine descopera astia ca pamantul e rontund (ish).