Bucureșteni, de ce nu aveți vopsea pe asfalt?!

E o mirare constantă a mea: Bucureștiul e printre puținele orașe pe care le știu care nu are linii trasate pe asfalt. Știu că în sud e mai cald și vopseaua se duce, mai ales vara, de aia toamna mai tragi o tură de linii. Mai furi un pic la gramaj, un pic la manoperă, cât să-ți iasă de un GLS sau un implant de păr (salut, domnu Negoiță), dar o faci.

Sau, nu știu, există vreun motiv pentru care în Capitală nu se trag linii pe asfalt? Le trag drogații noaptea?

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

54 comentarii

  1. Și dacă se trag, bucureștenii nu le respectă. Ei conduc din reflex, fără să gândească. Iată două exemple.

    Ieri seară, în intersecția în T de la Patinoarul Olimpic, pe strada Turnului, am fost martorul unei întâmplări.

    Prima mașină care a făcut la dreapta a fost un Logan. Acesta a oprit la trecere pentru ca un tătic cu cărucior de copil să traverseze dinspre/spre parc spre spitalul MedLife, pe trecere firește.

    Bucureșteanul din spatele lui nu a avut răbdare și A TRECUT PESTE LINIA CONTINUĂ, depășind prima mașină care oprise la trecere. În curbă, da? Nema vizibilitate. Primul cu Logan a claxonat, tăticul cu cărucior fiind astfel pus în gardă s-a oprit.

    S-a oprit într-un târziu și bucureșteanul nostru, în paralel cu Loganul, cu geamul deschis, scuza lui fiind ca ‘nu știa de ce a oprit Loganul’.

    Cu o zi înainte, în aceeași intersecție, o ‘doamnă’ cu ceva jeep era foarte intrigată ca de ce nu mă dau eu cu bicicleta din drum, ca ea să întoarcă ÎN INTERSECȚIE, TĂIND LINIA CONTINUĂ.

    Trebuie să-mi iau camera pentru cască de bicla. Ceva sfaturi?

    Așa ca, feriți-vă pielea, nebunii umblă liberi printre noi și conduc arme mortale.

    Poliția … această institutie reactivă, inactivă, desuetă și depășită de situație, n-am mai văzut-o de dinainte de alegeri. S-au ascuns în birouri, pe după bibliorafturi, și dorm, obosiți fiind de campania de dinainte de alegerile locale, când au muncit pentru tot anul.

    Comentariu apreciat.15712
    • Am uitat să zic ca în partea a doua cucoana în cauză, după ce a întors în ciuda protestelor mele, a trecut pe trecerea unde se angajase în traversare o mămică cu cărucior de copil, tăindu-i calea.

      Nu s-a întâmplat în nici un caz nimic, ca ăilalți au ferit vita cu tona, dar..

      Comentariu apreciat.804
    • Am văzut-o eu în intersecție la Ferdinand ch Mihai Bravu. Stăteau la vânătoare de pietoni care traversează pe roșu, că ce să și faci când semaforul e total ampulea și pierzi minute bune așteptând.

      Indecis. Tu ce zici?258
    • Oau, o mașină oprită la trecerea de pietoni, oare de ce o fi oprit!?

      231
    • Sunt multe intersecții în care pe asfalt se face linie de preselectare și din 2 benzi devin 3 – de exemplu la 13 septembrie cu Trafic Greu, 95% din mașini merg drept, deși e așa e aproape un an.
      Trecerile de pietoni sunt cele mai periculoase locuri pentru pietoni din București. Pe locul 2 trotuarele din cauză de trotinetiști și bicicliști care au ajuns să facă șoferii de bmw pămpălăi.

      41
  2. 1.Sunt drăguți motocicliștii când se strecoară la 5+5cm de ceilalți să ajungă în față la semafor însă foarte protecției cu banda lor, stau pe jumătatea ei când le convine..
    2.Fazele cu încercatul învățării legislației în trafic m-am convins că nu există, degeaba le explici celorlalți că e de prost gust să fenteze unsemafor, o bandă obligatorie.. atâta timp cât poliția nu face nimic în trafic în privința asta

    Comentariu apreciat.6632
    • *protectori nu protecției

      104
    • Oare dacă strig în fața sediului Poliției ca sunt leneși, mă arestează și mă bagă la beci? Ca e adevărul.. măcar pe vremea lui Ceașcă își făceau treaba, nu credeam să zic asta vreodată, mi-e dor de polițistul ăla care mi-a dezumflat roțile de la bicicletă ca umblam noaptea pe stradă fără lumini..

      Deci eu votez cu cel care promite să readucă Poliția pe străzi … adică cu nimeni. Mi-e dor de o țară civilizată. Nu, nu de țara asta, noi nu mai avem scăpare.

      Comentariu apreciat.888
    • nu-s motociclist dar una e sa treci pe aceeasi banda cand masina sta si alta e sa te inghesuie o masina pe aceeasi banda la 100 la ora.
      si imagineaza-ti ca motociclistii nu s-ar baga printre benzi si ar sta la stopuri pe mijlocul benzii cu cat s-ar lungi cozile alea si asa interminabile.
      eu prefer sa le fac loc, majoritatea iti si multumesc

      Comentariu apreciat.6818
    • @hash a promite e ceva.. a te ține de cuvânt e artă

      @vlad și eu le fac loc. Dar în mers la 10-20km/h ei fac filtering.. ei bine dacă scuterul/motoreta etc merge cu 40km/h și eu vreau sa-l depășesc tre sa las 1 metru minim și se ofuschează tare

      Comentariu apreciat.314
    • Comentariu ascuns de spiriduși!
      [Click aici]

      Comentariu nasol. 1749
    • În față aerul e mai respirabil pt.cei pe două roți. Nu știu câtă poluare pătrunde prin casca unui motociclist ,dar pt. bicicliști e nasol să stai cu nasul în eșapamentul unui „bolid” din 2000.

      Indecis. Tu ce zici?3111
    • Ma doare-n cur ca multumesc cei mai necivilizati participanti la trafic; ai banda, stai pe ea, tati, nu vezi smart-urile incercand sa se strecoare pe langa tine doar pt ca pare ca au loc; esti bicla, esti masina, esti motocicleta, esti trotineta, ai banda, ai loc in trafic, nu merg cu tine in paralel ca nu suntem siamezi; ma doare fix in cur de argumentu prostilor cu o mobră in trafic e o masina in minus, trebuie sa fii realmente prost sa invoci asta ca sa lasi niste debili in trafic.

      Indecis. Tu ce zici?3660
    • Salut Skizz.

      Eu sunt scuterist si sofer.
      Cu scuterul filtrarea o fac cand masinile stau pe loc sau cand au maxim 10km/h, dar asta foarte rar si unde sunt benzile mai rare.

      Din cauza fumului de esapament folosesc masca si ochelari.

      Diferenta dintre 5-10km/h si 40km/h este foarte mare pe scuter. Personal chiar si un metru sa lasi cand ma depasesti este foarte putin.

      De asemenea in oras nu prea ai motive sa ma depasesti avand in vedere ca merg cu viteza maxima legala: 50-60.

      Daca vrei sa ma depasesti o poti face la fel cum depasesti o masina, nu sa te inghesui cu mine pe banda.

      Mentionez ca nu stau in Bucuresti.

      Comentariu apreciat.4113
    • @weeeq. Cum am spus, nu e treaba noastră sa facem legislație în trafic, nu e treaba ta că cineva ia amendă..
      Nu viteza ucide .. ci proștii care se cred piloți

      182
    • Tu spuneai de faza cu depasire pe aceiasi banda ca tinem la banda noastra cand avem 40-50 km/h.

      Daca am 50-60km/h si chiar vrei sa ma depasesti o poti face folosind b2 ,noi fiind pe b1, si o faci la fel cum ai face-o daca ai avea o masina, daca chiar te grabesti. Doar ca vad dubla masura scuter versus masina.

      La faza cu viteza ma refeream ca nu poti spune ca 50-60 km/h este o viteza in care sa zici „misca-te lentule, ca incurci” cel putin in alte orase din tara excluzand Bucurestiul. Nu merg cu scuterul mai tare in oras fiindca nu imi ofera siguranta ca ma pot opri la timp in siguranta.

      98
    • Motocicleta ocupa mijlocul benzii, ca orice vehicul, atunci cand nu circula in grup de 2 sau mai multe moticiclete cand acestea se pozitioneaza in zig zag cu min 10m de siguranta intre ele. Depasirea se face prin iesire pe sensul opus. Sigur, daca te vede la timp in oglinzi si are posibilitatea, un motociclist de bun simt se poate trage putin pe dreapta propriei benzi ca sa lase cat mai mult loc de depasire, mai ales cand este depasit de un vehicul mai mare decat un turism obisnuit. Mai e si motivul ca daca depasirea se intampla la viteze peste 90-100kmph motociclistul vrea sa evite turbulentele de aer create de vehiculul care depaseste.

      Filtrarea se face de regula la stop sau cand coloana de masini este oprita. Sunt mai mult motive care tin de siguranta si confortul motociclistului si care sunt intelese si asumate de soferii din alte tari cu rarele exceptii in care acestia sunt fie incepatori, fie niste imbecili needucati dar incrancenati pe viata care a fost prea cruda cu ei. Asadar:
      – motociclistul evita sa fie ultimul in spatele cardului de masini oprite sau care inainteaza la ralanti pentru ca un sofer care vine din spate cu ochii in telefon, distrat sau fara frane il va strivi si ucide 99%. Ceea ce nu se intampla in cazul in care aceasta coliziune are loc intre vehicule cu 4 sau mai multe roti.
      – mai ales vara, motociclistul se incinge in costum si miroase toate noxele esapamentelor din fata. Ceea ce nu se intampla in cazul unei masini.
      De aceea, municipalitatile din RO dar mai ales din restul europei civilizate au prevazut in intersectii un sector de circa 3m lungime pe intreaga latime a benzii, care incepe din spatele trecerii de pietoni (si implicit a aliniamentului semaforului) pana la linia unde sunt obligate sa opreasca vehiculele pe 4 sau mai multe roti. Acest sector este dedicat exclusiv vehiculelor pe 2 roti cu sau fara motor. Implicit aceste vehicule isi vor face loc prin filtrarea coloanei de vehicule pentru a ajunge pe acest sector de stationare la stop. Asa ca, chiar daca acest sector nu exista trasat inca, soferii ar face bine sa asume ca spatiul de la piciorul semaforului este dedicat vehiculelor pe doua roti si sa fie atent si sa incercevsa lase liber acel spatiu.

      Trei, ca sofer, cand est oprit sau circului in coloana cu viteza redusa si vezi ca din spate se apropie un vehicul pe doua roti, cu sau fara motor, care devanseaza coloana pe laterala dreapta sau stanga, tragi usor de volan in directia opusa atat cat este posibil ca sa ii faci loc.

      Astea se intampla natural in toata europa civilizata si ar trebui sa se intample de la sine si in RO.

      Indecis. Tu ce zici?2310
    • ba tom, tu nu te-ai intalnit cu miliardele de motociclisti, pardon, microputari, din romania care formeaza practic o coloana continua pe toate strazile din toate orasele si satele romaniei in fiecare noapte turand la maxim tobele sparte si deranjand din somnul binemeritat oamenii muncii.

      lasand gluma la o parte, tot ce spui tu acolo e perfect adevarat. un pic de bun simt, un pic de educatie, un pic de toleranta, si putem trai toti pe aceleasi drmuri fara probleme. in special daca ignoram minoritatea fiecarui grup care face scandal in orice conditii doar pentru ca pot. decla suedeji la motociclisti si de la lgbt la popi.

      ps, in ultimele 2 saptamani am auzit fix 3 vehicole zgomotoase, in mijlocul bucurestiului. un panamera, evident modificat low iq care zdranganea ca si cum ar avea toba desprinsa, un G modificat hi iq, ca se vedeau tobele ridicate pe langa si care avea un sunet profund, evident gandit, si un corvette stingray al carui v8 avea un sunet de vis.

      119
    • thebblack
      Toleranta e cheia.
      Plus faptul ca fiecare respecta, cat de cat, atat codul rutier cat mai ales pe ceilalti participanti la trafic ca oameni, dincolo de orice altceva. Nimic dus la extrem.
      Doar normalitate, voie buna si constientizarea faptului ca a castiga 5-10 min facand acrobatii periculoase sau nesimtite in trafic, chiar nu merita. Traiul grabit, cu ochii pe ceas ca sa castigi cateva minute (pe seama altora) te pune pe traiectoria cea mai scurta si rapida catre cel mai linistit loc din lume, six feet under.

      Valabil indiferent pe cate roti circuli.

      Cat priveste pulifricii care fut somnul vecinilor, sunt mai multe posibilitati. Una si cea fireasca e ca polutia sa isi faca treaba.
      Alta e ca cetatenii sa puna mana de la mana sa le intinda capcane, ca la popandai.

      Traiesc intr-o tara unde oamenii muncesc lejer ziua iar serile si le petrec afara pana tarziu, fiind deosebit de petrecareti. Totusi nu am vazut niciodata imbecili sa tureze mobre sau masini dupa ora 11pm. Nici in timpul saptamanii, nici in weekend. Poate ocazional in timpul zilei, rar de tot.

      Desi terasele sunt inca pline la ora aia. Desi consumul de droguri usoare, in special dupa serviciu, este un fenomen firesc si extrem de popular.

      Nu am vazut nici politie care sa se agerizeze noaptea pentru ca s-ar intampla curse ilegale, incaierari cu bate si furci pe la carciumi, etc.

      De aia, cred ca e rezultatul multor ani in care derapajele astea comportamentale au fost aspru si prompt penalizate.
      Si stiu exact ca si azi daca reclami, politia se agerizeaza imediat (intai politia locala, apoi guardia civil si cu astia din urma ai ocazia sa mai deschizi gura abia dupa ce ai coborat incatusat din duba la sectia de politie si cu vehiculul sechestrat si dus pe platforma in custodia politiei).

      Cred totusi ca lipsa cronica a politiei din peisaj e cauza.
      Ar fi probabil in top 3 revendicari ale populatiei de la clasa politica: vrem politie, vrem camere functionale peste tot, vrem amenzi aplicate, nu vrem mila, nu vrem discutii si negocieri cu organu’, vrem aplicarea la milimetru a legii fara exceptii.
      Macar vreo 15-20 ani pana cand se domesticesc cetatenii si invata ca fara limitarile legii nu exista libertate ci haos.
      Pe urma se poate merge in paralel si pe preventie cum behaia mononeuronala aia cu XC90 care se luase-n gura cu organu’.

      163
  3. Pen’ ca-n Bucuresti condusu’ e o arta. Se merge dupa ‘ureche’.

    91
  4. Încă sunteți mirați de ce se întâmplă în traficul din capitala? E asa de vreo 15 ani cel puțin, doar ca mai aglomerat.
    Nu știu de alții dar eu dau drumul unui playlist sau podcast și merg normal, legal și preventiv și ajung la destinație liniștit. Rar ma enervez, în cazuri particulare, când un alt șofer neatent ar vrea sa ne cunoaștem cu o amiabila și insista, adică recidivează.

    Comentariu apreciat.511
  5. Știm că liniuțele sînt dăunătoare sănătăți.
    Ar fi prea mulți întinși pe asfalt cu atîtea liniuțe trase.

    181
  6. Trebuie vorbit de niste subventii de la bugetul de stat ca si pentru metrou, incalzire, transport public

    721
  7. Contestarea licitatiilor. Acesta este motivul pe scurt.

    Pt detalii exista articole in „presa”

    181
  8. Caz concret S1

    In sectorul 1 pe Titulescu sunt doua treceri de pietoni unde nu mai exista vopsea pe jos deloc, iar semnele sunt ascunse. E jale când plouă și vrei sa traversezi seara, combinat cu iluminatul stradal ineficient.

    Am făcut sesizări la ADP S1 prin aplicația lor și am primit mail după câteva zile că sesizările au fost rezolvate: nu intra in competența lor, ci a ASPMB, că e bulevard principal.

    Am continuat demersul și am trimis cate 1 mail per situație la ASPMB, cu BPR in CC. Am documentat cu poze, locație GPS, link de maps și am cerut număr de înregistrare.

    Am primit la fiecare email un număr (pare auto reply) dar de 2 săptămâni nu s-a întâmplat nimic.

    Am mai dat un mail de followup să întreb de statusul sesizărilor și am primit iar un auto reply, tot cu număr de înregistrare. E ca un loophole unde numerele de înregistrare nu mai au valoare.

    Personal cred că nu le pasă de cetățeni si că încearcă pe cât posibil să își paseze responsabilitățile. Macar de și le pasau intern și nu îți dadeau cu jet că nu ține de ei și să dai mail in alta parte. Acum 3 ani când am făcut o sesizare similară, ADP S1 a trimis mai departe sesizare la ASPMB și s-au trasat trecerea respectivă.

    Și uite așa, văzând că nu există feedback și rezolvări, ajungi să renunți la spiritul civic și să intri in anarhia asta.

    Comentariu apreciat.271
  9. E o favela, un oras abandonat de autoritati,primarie, politie etc, doar sifonari,combinatii. Cred ca ar face blocuri in toate parcurile daca s-ar putea si pe orice spatiu gol in general. In rest,asfaltul e varza, sinele de tramvai la fel, trecerile la nivel iti sar rotile,aici imi da cu virgula,de ce nu se repara sa poti trece cu 50-60 km/h fara sa oprești pe loc.. Parcarile care le-au facut cu plata acum sunt libere si inainte erau pline,hilar, s-au mutat pe trotuare pentru a nu plati aia 5 lei, metroul e paragina, in 35 de ani nu au dat un var,tavane false lipsa,rugina,becuri arse,dar toaletele din metrou,doamneee, e de neimaginat asa ceva pentru o capitala. In rest toti se arunca cu peste 160k euro la 2 camere, 3 camere 250k, chiar zone boachetare gen dristor,vitan,sisesti,Bucureștii noi etc, cam atat e si in barcelona un apartament similar.
    Inca astept oarecare oportunități, pentru a ma cara de pe meleagurile astea,vreau un oras curat,civilizat,parcuri,oameni ok, nu teleorman,db,gr,il si alte specii de genul,sămânțari,manele etc

    Indecis. Tu ce zici?2611
  10. Prea multe masini, prea putine drumuri.
    Stiu ca nu ne place adevarul, dar asta e situatia in teren cu traficul peste tot in Romania.
    In continuare nu avem centura, iar viitorul A0 o sa ajute doar partial, pentru tranzit, altfel e mult prea departe pentru a fi folosibil de suburbii.

    Strict despre marcaje, majoritatea problemelor sunt pe marile bulevarde, care tin de PMB.

    Indecis. Tu ce zici?1718
  11. Probabil nu au găsit încă un mod eficient de a fura din vopsitul străzilor.

    123
  12. ce vopsea or folosi, ca la mine pe strada au 2 saptamani marcajele si deja sunt sterse

    170
  13. Majoritatea locuitorilor din bucurestistan nu sunt născuți aici.
    Sunt provinciali veniți aici din cauza de lipsă de alternative pe meleagurile natale.
    Deci sunt români românind.
    Drept dovadă prezența la vot la cele mai recente alegeri locale și cine sunt câștigătorii.

    De ex. ăștia :
    https://b365.ro/sute-de-bucuresteni-din-cartierul-pallady-ii-cer-primarului-negoita-spatii-verzi-si-sa-nu-mai-aprobe-alte-proiecte-imobiliare-fara-gradini-petitia-lor-sustinuta-si-de-alte-ong-uri-543545/

    S-au bucurat că au luat mai ieftin ghetouri, dar când le-au luat nu au văzut că nu sunt trotuare și că nu prea e loc pe unde sa se facă…dar vor să se rezolve domle’…

    1613
  14. Sa se bucure ca au asfalt.
    Revin cu sfaturi pentru oameni la trecerile de pietoni nesemaforizate. Stiu, legea spune altfel dar decat sa mori erou cu procesul castigat mai bine ai grija:
    – trecerea de pietoni este o zona impartita de masini si oameni (chiar si animale uneori)
    – trecerea de pietoni nu este o continuare a trotuarului, deci nu iti coninua jogging ul, cursa pe bicicleta, role etc. ca si cand…Daca esti mamik nu impinge caruciorul asa brusc de pe trotuare pe trecere
    Te opresti belesti ochii eventual porti o caramida in mana la vedere.
    – cand traversezi nu vorbesti la telefon si scoate-ti dopurile din urechi. Ca sa vezi si sa auzi masinile de politie salvare spp etc.
    – atentie la masinile parcate pe banda 1, intra in raza de vizibilitate a masinilor care circula pe banda 2 si fa-te vizibil lor dupa aceea o iei la trap

    Va doresc o toamna mustoasa!

    Comentariu apreciat.4215
    • Să continuăm cu sfaturile:
      Când te apropii în mașina de trecerea de pietoni reduci viteza până la limita evitării oricărui pericol
      Dacă e cineva în dreptul trecerii așteptând te oprești: pieton oboi sunt prioritari
      În mașină uiți ca ai telefon

      Comentariu apreciat.313
    • @Lecter
      Chestia cu trapul mi se pare total gresita, dar face fiecare cum vrea.
      Eu merg cu viteza de mers normal, dupa ce ma asigur ca sunt lasat de toate masinile (de pe toate benzile) sa traversez.
      Observ chestia asta cu “trapul”/ grabitul pe trecere, inclusiv la oameni in varsta si fizicul lor chiar nu le permite asta.
      Cred ca totul vine de la gibonii din masini care se “grabesc” si efectiv uneori se suie pe tine: opresc la jumatatea trecerii sau lasa masina sa mearga incet spre pietoni.
      Foarte putini sunt cei care opresc la linia aceea alba, asa cum ar fi normal.

      201
  15. Se mai trag linii uneori si-i incurca pe soferii care stiu mersul lucrurilor. Pe Mihai Bravu daca tii banda corect risti sa faci accident ca se incaleca benzile de 20 de ani unde se face banda pentru stanga.

    154
    • Asta e din categoria “aici parchez de 20 de ani”. Dacă se pune un sens unic sau ceva semne de interzicere noi tot asta invoci la amenda ? Mai rău este când rămân și marcajele vechi de benzi vizibile, dar la noi mai rar asta.

      94
    • De ce si de unde ai tras tu concluzia ca invoc eu ceva? Du-te pe acolo si vezi singur care e situatia.

      Si da, cand se fac sensuri unice merg oamenii zile bune din amintiri pana cand „accepta” schimbarea :)

      101
  16. Autoritatile cer marcaje ieftine. Un marcaj bicomponent costa. In general se merge pe solvent. Oricum garantia e de 2 ani?
    Cea mai mare prostie o vad asa…penteu Bucuresti si sectoare,nici nu ar trebui sa aduca firme sa le faca marcaj. Ar trebui sa aibe o firma a lor care sa faca treaba. Cu o echipa de lucru,formata din 5-7 oameni,poti marca km intregi,pe vreme buna,fie zi sau noapte. Tre’ un utilaj cu perie si apa sa faci curatenie inainte,premarcaj si „tras linii”.
    A si firme precim girod,metalbec etc sunt scumpe. Va zic lunii ce preturi practica,daca intereseaza pe cineva :)) cat e km de marcaj.

    80
  17. Ala nu e Răzvan Petrescu,scriitorul? Că seamănă la față dar nu sunt sigur.

    10
  18. amuzant, azi.

    am venit pe morarilor cu intentie sa merg inainte pe lucretiu patrascanu. din cauza traficului am fost obligat sa raman pe banda 2, exclusiv de inainte dar de unde se face frecvent si stanga spre faur.stiind asta, la verde cu semnal dreapta am cautat sa trec pe b1 pentru a ieai cat mai repede din intersectie. momentul oportun a aparut relativ repede, un spatiu mai mare intre masinile de pe b1 si o octavia din secolul trecut cu semnal stanga. am zis ca gata, am rezolvat, facem schimb… am crezut gresit. s-a bagat la intimidare, hahaha, eram cu navara, si a impins sa faca stanga in continuare. ok am zis. e diferenta de gabarit, dar ai de putere, sugus cucus amice, accelerat un pic si i-am blocat virajul la stanga pana au plecat aia de pe contra sens. evident m-a claxonat si injurat. cel mai amuzant a fost insa ca 7njuraturile nu au fost la modul bombardier agresiv ci ‘ce plm faci ba idiotule’.

    omul chiar nu stia ce facea gresit. inspaimantor de altfel.

    102
  19. Calea Giulești. Sus, spre Sârbi, plecând de la intersecția cu Constructorilor. Treceri de pietoni la distanță de maximum 30m una de alta, unele cred că sunt chiar la 10m distanță. Toate fără vopsea, nu se diferențiază, a dispărut aproape orice de pe ele. Dreaq știe care e aia valabilă și dreaq știe care e aia anulată. Soluția? P*** mea, oprești la toate, Doamne ajută.

    Să mai zic că pe acolo este o singură bandă și că la numărul 206 este o vulczanizare care nu are spațiu propriu de intervenție, prin urmare mașinile opresc acolo direct pe prima bandă? Nu mai zic. Dacă zic am să încep să caut răspunsuri și sunt prea bătrân pentru chestia asta :))

    42
  20. Nicușor e ocupat cu chestii serioase, n-are el timp să dea cu bidineaua pe asfalt. Ultima care a dat cu bidineaua a fost Firea. În schimb Nicușor trage dungi albastre pe asfalt și face parcări plătite. Ceea ce nu e rău, mai dispar cazane de pe bulevarde.

    32
    • Mananci extrem de mult maro. S-au tot marcat in ultimii ani strazile. Spre deosebire de perioada firea.

      11
    • Din ce stiu. Cand a preluat primul mandat Nicusor , era o firma care tot facea contestatii la licitatiile pentru marcaje. Stiu ca a durat vreo 2 sau 3 ani pana cand s-a spoit pe jos in Bucuresti. Probabil acum situatia e la fel .

      00
  21. Pentru ca oamenii E speciali. Multi ni stiu sa isi tina banda decat daca le pui parapeti. De fapt, nici cu parapeti nu cred ca rezolvi ceva, doar daca le pui stanga-dreapta, sa aiba culoar. Si atunci se vor murdari pe nadragi, si vor merge cu 20 la ora. Ha! Nicusor, i-auzi cum rezolvi cu limitarea vitezei :)

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube

Top articole

7 zile