Brandul personal #2

Sub egida sloganului “știu că toată lumea pleacă de la agenție la client și nu invers, dar dau ăștia afară 3.000 de oameni, ajută-mă, prietene, că ți-am dat 6 campanii”, CelCeNuVaFiNumit a anunțat ieri că a plecat de la BCR cu sufletul împăcat si cu CVul plin de realizări la agenția Spada, condusă de Andrei Roșca. Nu, nu știa nimeni încă de anul trecut că e pe făraș, nu mai vorbiți prostii, voi n-auziți că și-a dat demisia?

35769418

Acum, întrebarea e adresată altor oameni: cum să vrei să faci bani dintr-un internet mai bun și mai profesional dacă promovezi astfel de impostori cu brand senzațional dar cu realizări zero?

Pentru că, dincolo de micile nedumeriri sau războaie personale, există una mai mare: cum convingem clientul să ne creadă că se poate face treabă într-un domeniu dacă el a fost țepuit de specialiști care numai gura e de ei?

În rest, am râs când Ciubo a scris că bugetele de online se micșorează, pentru că m-am văzut aseară cu un om care și-a luat mașină nouă din online, Cetin își ia două telefoane, iar eu plec anul ăsta și la neamuri la Hanovra și la neamuri la Las Vegas, să nu mai latre Negrea, suav, că n-am bani de concedii. Da, bugetele s-au micșorat.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

26 comentarii

  1. Il faci mare prin prisma prostiei lui. Nu el merita felicitari, ci tu!

    00
  2. Eu astept sa fac primul milion de euro din online. Da e mai greu acum daca s-au „micsorat” bugetele.

    00
  3. Ce e așa impresionant bă Zoso să dai 99E pe avion și încă 30E pe tren până în Hanovra din moment ce stai la rude ?

    00
    • @Alin: ma duc cu mașina și stau la hotel :)

      îți dai seama ce milionar sunt, dacă fac 2.000km cu mașina, la cât costă motorina?

  4. „si cumpar de la rompetrol care pe langa ca au o benzina mai buna macar nu declara profiturile Petromului”

    Știam eu că trebuie să fie un motiv bun pentru care profitul Petrom a scăzut atât de mult anul acesta…

    00
  5. Mi se pare „jenibil” ca sa aduci ca dovada ca bugetele in online sau marit faptul ca primii doi bloggeri ai tarii o sa isi ia doua telefone si o sa faca doua excursii anul asta din banii de online.

    Acum nu stiu exact cati bani faci tu sau Arhi, banuiesc ca undeva la cateva mii pe luna (sub 5) si asta mi se pare penibil pentru onlineul din romania. Parca tu ai pus graficul ala cu salariu minim din belgia la 1.8k eur pe luna, nu?

    00
  6. Google Search „realizari Alexandru Negrea” :))

    00
  7. Motorina ca motorina, dar cravata ai?

    00
  8. Serios ca personal nu inteleg de ce o firma ar plati atatia bani pt reclame, campanii, etc pe net. In primul rand ma doare in cur de social friendly-ul firmei. Petrom planteaza copaci si face piste de bicilete dar eu le bag puma in gat zilnic si cumpar de la \rompetrol care pe langa ca au o benzina mai buna macar nu declara profiturile Petromului. Deci degeaba vine unu pe net sa imi spuna bla-bla-uri personal gandesc cu capul meu si cu cact ma agasezi cu atat nu te bag in seama

    00
  9. Da, bugetele s-au micșorat….pentru unii >:)

    00
  10. @zoso
    „cum convingem clientul să ne creadă că se poate face treabă”

    Cum a fost si pana acum, dai parandaratul celui ce-ti da campania, il scoti in oras la mese etc. Ups, am uitat ca ne adancim in criza si ca investitorii nu mai vor sa plateasca salariile angajatilor slabi, vor rezultate mai bune pentru bani mai putini. Ai si tu putina rabdare, foamea nu educa de la o zi la alta.

    00
  11. Hanovra chiar este un oras. Sa treci prin Celle, e la cativa kilometri, au acolo cel mai vechi tribunal, functioneaza neintrerupt de pe la 1200 si ceva. Si desi Hanovra este orasul cel mare, nimeni nu a simtit nevoia sa mute tribunalul. A, si in centrul Celle sunt niste case vechi de 600 de ani, nici pe alea nu a simtit nimeni nevoia sa le darame.

    00
  12. le-am văzut in 2009, parcă. dă-mi un link, te rog.

  13. Umbla vorba ca in locul lui la BCR se angajeaza Ciobotaru.

    00
  14. Hai ca io stau bine cu geografia … pe unde iesi din tara? Daca te vei ‘intampla’ prin TM, da un semn de viata, poate faci un mic popas de incarcat bateriile ;)

  15. Ai grija ce-ti doresti, ca-s in stare sa vorbesc 10 ore fara oprire. Oricum ai fost si tu acolo, asa ca sigur avem ce povesti. :)

  16. Nu vad legatura… Este foarte posibil ca micsorarea bugetelor sa insemne cheltuirea cu mai multa atentie a banilor.

    Pe scurt – bugete mai mici = mai multi bani la bloggerii relevanti (ex Zoso, care poate acum sa mearga in mai multe concedii) si zero bani la bloggerii mai putin relevanti ( care in anii trecuti primeau ceva).

    00
  17. @Boris: bugetele s-au marit!
    Si nu-s argumente naspa, Arhi are doi copii de crescut, faptul ca-si cumpara ceva ce ii face pe plac e un argument bun adus articol. La fel cum cele doua excursii planificata de Vali costa si nu-s la indemana tuturor. Tu te poti lauda ca faci atatea din veniturile tale?
    Am vrut sa intreb cine si-a luat masina noua, dar m-am prins acum ca am vazut un status pe fb ieri seara :)

    00
  18. didi, e destul de simpla explicatia. In primul rand ca firmele au ideea asta ca trebuie sa isi promoveze produsele. Ca principiu e ok, doar ca in disperare de cauza bugetele au devenit destul de mari. Unde sa se duca bugetele astea? La TV 1 minut de reclama poate ajunge undeva la cateva mii de euro. Pe bloguri cu banii astia ai expunere un an de zile. Vezi si tu cum se pune problema in online, daca ai bani sa iti cumperi doua telefoane si sa faci plinul la masina esti number one.

    Pai cand te duci cu propunerea de a arunca 1000 de euro pe o campanie pe un blog si o pui pe acelasi grafic cu 100.000 de euro dati pentru o campanie la TV…campania pe blog e aprobata instant. La banii astia nici nu mai trebuie sa se treaca prin etapele normale de aprobari, pentru ca sunt sume prea mici.

    In departamentele de marketing sunt angajati cu creierul la fel de mic ca si cei care activeaza in online – tinerei pana in 30 de ani sau putin peste care au ajuns sa aiba joburi cu titluri pompoase dupa ce au terminat spiru haret la fara frecventa. Daca o campanie pe un blog ar trebui sa treaca de toate aprobarile normale nu ai vedea never ever vreo campanie pe bloguri. Dar la bugete de ordinul sute sau o mie doua de euro…ramane la latitudinea „inteligentilor” din departamentul de marketing daca sa o lanseze sau nu. Si o lanseaza, ca nah, sunt prieteni cu X si il citesc pe Y si ies la bere cu Z. Intr-un cuvant romanisme.

    O sa mai dureze genul asta de intelegeri atata timp cat o sa persiste si lipsa de profesionalism din corporatii/firme. Stai si te intrebi uneori ce om normal ar plati sa-i fie promovat produsul de catre o persoana, ca arhi de exemplu, care prin fiecare postare scrisa da dovada ca habar nu are despre ce vorbeste si nu face o minima documentare de 5 minute inainte sa scrie ceva. Si el e printre „aia mari”. Nu vreau sa stiu cum stau lucrurile cu aia mici.

    00
  19. Oh nuu… e acelasi individ care indemna tinerii de 20 de ani sa se apuce de social media.

    00
  20. Ce de telenovele pe globurile astea, domn’e!

    Bă, pla mea, voi cică sunteți „white collar [insert_bullshit_name_here]”, dar in realitate aveți un caracter mai infect decât cel mai de jos țigan din orice țară din Europa.

    O să vă crape sufletul, intr-o zi, de la atâta mândrie și perfidie.

    00
  21. NOU
    #25

    Celle Hoppener Haus de la 1532 https://www.tripadvisor.ca/LocationPhotoDirectLink-g198426-i22862925-Celle_Lower_Saxony.html
    Sunt mult mai multe case medievale, centrul vechi al oraşului a scăpat de bombardamente.

    00
  22. Nu dati banii pe prostii, deschideti bloguri pentru copii!

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.