bold, nene

Mă întreb dacă mă apuc acum să fac sublinieri cu bold în textele de pe blog, o să zica luzerii lumea că m-am apucat de seo din ăla românesc?

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

8 comentarii

  1. Daca cineva isi foloseste bibilica cum trebe isi da seama ca a boldui, sublinia, italiciza, etc etc un text nu e SEO romanesc, e o regula de SEO international valabila, care nu face nimica altceva decat bine. Daca nu ma credeti cautati in Google „keyword emphasis”

    00
  2. N-am remarcat bolduirea unor cuvinte cheie pe site-urile serioase de afara. Si am destule la bookmarks.

    00
  3. Exista enspe mii de metode de promovare a unui articol, de scoatere in evidenta, etc etc. Sapa pigbrother in continaure si o sa gasesti.

    00
  4. N-ai prea prins-o din prima…
    Evident ca exista, dar boldarea este printre metodele ridicole. Spor la SEO, avem nevoie de tine pentru ca gasi rezultate irelevante cu Google.

    00
  5. Bolduirea – în fapt e vorba de [strong] nu [b] – nu are aproape niciun efect, dacă asta e întrebarea. Mult mai eficiente sunt [H1], [H2] etc. SEO românesc nu există. Dar există spam.

    00
  6. Darius stie pasii.
    Respecte omule.

    00
  7. Mai, eu folosesc bolduirea dar fara nici o legatura cu SEO, pur si simplu vreau sa evidentiez ceva. Atata tot.

    00
  8. Eu folosesc bold din template. 😀 Si pentru ca sunt chior cam chior pe monotoare mici. 😀

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link sau de la Finestore.