Cred că e a treia oară în ultimele luni când primesc cereri de oferte de preț de la două agenții de media/online/PR pentru aceeași campanie a aceleiași companii. De obicei de la agenția cu care lucrează compania și de la o agenție nouă, că poate obține un preț mai bun.
Strategia asta are câteva defecte:
- de cele mai multe ori, e vorba de o agenție veche vs. o agenție nouă, ceea ce înseamnă că nu voi da niciodată un preț mai bun unei agenții aflată la prima colaborare, pentru că nu o cunosc, nu știu dacă plătește la timp și așa mai departe.
- se trage în jos de tariful agenției, care de cele mai multe ori nu e mare. pentru că e mult mai ușor să faci asta decât să fii sincer și să spui că nu ai fost mulțumit de campanie și că dorești ceva mai bun.
- de prea multe ori compania nu comunică agenției scopul campaniei și agenția propune campanii care nu sunt eficiente din cauza asta.
Bottom line: e de porc și nimic bun nu iese din asta.
Poza e perfecta.
Nu sunt ineficiente?
Salut,
Just FYI sa stii ca in foarte multe corporatii ai ca politica impusa sa ai cel putin 3 oferte pe orice achizitie faci.
Ah, pai atunci e simplu. Zoso-1, Yoso-2, Vali-3 si ai trei oferte.
E degeaba politica asta. Spre deosebire de corporații, la stat asta este legea pentru achiziții publice și tot se fac manevre.
şi sigur ofertele alea trebuie să fie de la acelaşi blog?
De porc, de oaie, de vita… gusturile nu se discuta.
Ceva bun tot iese din orice. Fie si simplul fapt ca cine nu se adapteaza, beneficiar sau furnizor, piere.