De ce Blogal Initiative e o chestie foarte mişto

Blogal Initiative e agenţia de online a lui Cristian China Birta. Şi e o chestie foarte mişto, în ciuda a ceea ce crede lumea şi ce zic alţii (eu, de pildă) despre el.

bubblesAgenţia acoperă o nişă bună: piaristele inocente care au nevoie de cifre. Se merge pe sistemul Zelist de a raporta reach mare: se pune la bătaie un produs bun, care costă câteva sute de euro, ceea ce e fenomenal pentru majoritatea oamenilor înscrişi, care nu ar ajunge niciodată să scrie pe asemenea sume, şi se bat pe el. 30-40-50 bloggeri cu 10 cititori fiecare

Piarista e fericită că a avut 30 de articole pe bloguri cu 300€, mult mai bine decât să plătească suma aia unui blogger care are cititori. Pentru că ea atâta ştie şi atâta poate să vadă. Ce audienţă, ce trafic, ce orice? La banii daţi, n-are pretenţii de altceva.

Super tare.

Cum mă ajută pe mine (şi pe orice blogger care are cititori) asta?

  1. îmi arată campaniile unde contează foarte tare câţi bloggeri au scris, nu ce au scris, ca să ştiu unde să nu mă bag. am avut tot felul de întâmplări din astea, cu oameni care cereau cotaţii de preţ şi nu înţelegeau de ce costă atâta, când ei voiau doar să le fie brandul menţionat în articol.
  2. îmi arată companiile care fac campanii la kilogram şi, după ce nu văd prea mare efect, sunt dispuse să plătească mai mult pentru a avea şi rezultate.

Aşadar, merci Blogal Initiative!

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

11 comentarii

  1. Mișto țâțe!
    PS: analogia BI cu baloanele de săpun n-am prins-o :D

    00
  2. La doua sau trei campanii m-am bagat la ei, cand erau la inceput. La una din ele am castigat locul 1, o excursie in Suedia. Celor de la Michelin le-a placut ce-am facut, si dup-aia am mai mentinut o relatie ok.
    Cred ca pana la urma asta e ideea lui BI. Ca sunt 200 de bloggeri care scriu mult si cam atat… de asta nu stiu ce sa zic :)

    00
  3. Imi pare ca atunci, cat a fost in teste, a avut campanii mai bune si mai multe decat acum, cand e lansat oficial. My 2 cents.

    00
  4. 1. Să nu fim excesiv de răi, începutul a fost bun.
    2. BI acoperă nișa bloggerilor care n-ar fi ajuns prea curând să ia parte în campanii.
    3. Nu au avut prea multe campanii cu like-uri pe FB, ceea ce înseamnă că, totuși, cel-al-cărui-nume-nu-se-pomenește-aici încearcă să facă mai mult decât majoritatea.
    4. Unele campanii sunt OK, gen aia cu școala și apa minerală – îmi scapă numele acum…
    5. La unele campanii mă bag și eu, și nu mi-i rușine.

    00
  5. Daca si Pardau a castigat cu Blogal Initiative, m-am lamurit.

    00
  6. Jurizarea o cam fac initiatorii campaniilor nu BI.

    00
  7. Io vreau să fac o agenţie din asta inversă: iau bani de la piariste, trag la sorţi şi pentru câştigătoare cumpăr nişte reclamă la tine. Oare prinde?

    00
  8. Am participat si eu la anumite campanii..Nu neaparat la alea cu premii. Oricum e printre cele mai bune agentii online de pe piata, zic eu…

    00
  9. Eu am participat la o singura campanie Blogal Initiative si am luat locul 1, faza e ca blogul meu nu are vizitatori si nici o poplaritate foarte mare, asa ca, de aici trag concluzia ca agentia BI e chiar bine intentionata. Pe mine m-a ajutat pentru maxim o saptamana linkul lor.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube