Blog: Orkestra?

Într-o lume în care Google penalizează linkurile nenaturale și meseriașilor de la Blogal Initiative li s-a dus vestea de câte parale valorează, ce poți să faci decât să lansezi o rețea fix la fel, dar în care să nu te mai ascunzi că faci link building?

Orkestra postează campanii lunare pentru care selectează 30 de bloggeri ce vor scrie 30 de articole pentru 100 de EUR net la finalul lunii. Odată înscris în rețea, este mereu in vizorul Advertiserilor și specialiștilor Orkestra; poți fi selectat ca participant in campanii luna de luna sau periodic, în funcție de brief-uri si necesar.

De asemenea, Orkestra organizează periodic campanii cu premii speciale. Fiind înscris în rețea, vei fi anunțat din timp dacă blogul tău are profilul necesar campaniei și vei fi invitat să participi.

30 de articole cu linkuri valorează 100€. Mișto. Așteptăm primele campanii și primele penalizări. Nu vă faceți iluzii, ăia 100€ nu vă vor salva de viitoare penalizări, iar oamenii de la Orkestra vor renunța la voi cât ai zice spam.

Ah, da, Orkestra e opera specialiștilor de la Seo Monitor, ăia prinși anul trecut că făceau seo spam și care și-au spălat imaginea cu ajutorul ZF.

blog

“blog” via shutterstock

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

22 comentarii

  1. …şi un nume oarecum bizar-autoironic, trebuie să recunoaştem :)

    00
  2. huh? 30 de bloguri, eu stiu doar 10-12 care sa poate fi considerate.. iar alea care sunt.. isi dau un articol cu 3 euroi? :)) foarte cul initiativa, sa ma astept sa devina si mai de kko blogosfera?

    00
  3. Ieftinache. Gândește-te ca o campanie de concursuri costa vreo 600-1500€ Plus premiul.
    O campanie de ads, conform advertoriale punct eu, costa 5 – 8€ pe articol din care bloggerul ia jumătate. Care sunt urmările si partidele de sex anal cu Google, e partea a doua ;)) PRistele au nevoie de cifre sa ofere mai sus

    00
  4. Dar de baietii de la Netbridge (piata de linkuri) ce zici ? Iti pun situl in N sute de directoare (cu siguranta) si cica e SEO… Cica sunt seriosi si fac treaba buna (zice un nene manager pe nume Cristian Raiber). Am „testat” serviciul lor si au putin noroc, nu esti penalizat pentru ca 90+% din linkuri nu sunt aprobate de directoare… facem bani.
    http://www.piatadelinkuri.ro/link-building

    00
  5. Deci 3 euro de articol. Pentru un articol, oricât de jenant îl scrii, tot aloci 30 de minute, deci 15 ore maxim. Să muncești cam 2 zile pentru 100 de euro nu sună așa de rău pentru cei care caută articole despre cum să faci bani pe net. Dacă acceptă bloguri pe blogspot cu PR 0 presimt că se vor băga unii în joc. Bine, nu știu ce brand ar fi dispus să plătească pentru genul ăsta de articole, dar asta e altă discuție.

    00
  6. @vali: te risti si cu mine? :D

    Deja cu Marius Sescu te risti major, pentru ca nu stabilesti reguli. Ce subiecte, ce nivel intelectual, cate semne per articol sau macar cate greseli gramaticale la suta de cuvinte (Marius, nu e un atac, e doar un exemplu).

    Io zic ca un cetatean cu liceul absolvit pe bune si care a citit si altceva decat cartea de telefon poate sa comita juma de duzina de articole intr-o zi. Remarca, asta nu il face vreun blogger de succes ci doar mai bogat cu 10 euroi per articol! Daca mai e si unul ca mine care are timp liber… the sky is the limit.

    00
  7. Mersi de pont, churn and burn, cui ii pasa de update-uri sa faca ppc.

    00
  8. @vali – acum abia dacă am timp să scriu 1 articol pe zi, dar eu mă refeream la cei în foame de bani, care și-au creat un blog gratuit și reproduc știri de pe net pentru a se băga în seamă. Dacă îi acceptă pe ăștia în campanii direcția e clară. Un blogger care scrie decent și știe cât valorează timpul și blogul său nu se va băga.

    @ionut – Vali era ironic. La început pare simplu să produci 5-10 articole zilnic, dar cand scrii constant câteva articole pe zi, pe teme care nu au nici o treaba cu experiența ta de viață sau care nu îți plac… ei bine, după un timp o iei razna.

    00
  9. De buzzstore ce zici? Tot cam pe aici i-aş încadra.

    00
  10. În curând o să se propună schimburi de genul: 30 de articole pe bloguri în schimbul unui sac de cartofi

    00
  11. @ionut, de ce nu faci deja asta? sau esti tipul lucratorului la stat, daca nu esti platit pe munca indiferent de calitatea ei, nu risti?

    00
  12. O noua mizerie in onlineul romanesc…

    00
  13. Macar daca ii ducea capul sa faca o lista cu bloguri de nisa, pe care sa le implice in campanii, ale caror clienti sunt in cautarea acelor bloguri de nisa.
    Astfel, un nene ce vinde „porti din fier forjat” pune niste link-uri pe un site de „apicultura” sau „generalist”. Vizibilitate = 0. SEO (Ceea ce-si inchipuie ei ca fac) = 0. Investitie = 0. Randament = 0.
    PS: Dubiosi nu sunt bloggerii ce participa la asa ceva, ci cei ce investesc intr-o asemenea prostie. Odata catalogat ca spammer, in urma unui update al algoritmului, va plati bani grei pentru link disavow si pentru incercarea de a fi din nou repozitionat corespunzator.

    00
  14. @Marius, am inteles ideea, era vorba doar de enuntarea unui „joc” cu prea putine reguli. Io am incercat odata, de mult, just for fun, si dupa trei zile ma plictisisem. dar „regula” era cate poti scrie in doua zile!

    @NIX: mane, nu vreau sa iau painea de la gura lui Vali (sau Arhi, for that matters)! E simplu: sunt groaznic de lenes si stiu sa fac mai mult cu mai putina munca. O sa ma prefac ca nu am inteles insulta teribila („muncesti la stat”) :D

    00
  15. Am primit si eu mail de la ei. Accepta doar bloguri pe domeniu propriu, adica nu de pe blogspot sau wordpress, so… iese din calcul chestia cu foamea de bani.

    Acum, cati o sa se inghesuie sa scrie articole pe 3 euro, nu stiu, dar…om trai si om vedea!

    00
  16. @ flori
    Macar daca ii ducea capul sa faca o lista cu bloguri de nisa, pe care sa le implice in campanii, ale caror clienti sunt in cautarea acelor bloguri de nisa.
    Astfel, un nene ce vinde “porti din fier forjat” pune niste link-uri pe un site de “apicultura” sau “generalist”. Vizibilitate = 0. SEO (Ceea ce-si inchipuie ei ca fac) = 0. Investitie = 0. Randament = 0.

    Cate bloguri de nisa pe „fier forjat” cunosti?

    Ai impresia ca exista doar campanii pe IT& electro, fashion, etc? Cate bloguri de nisa stii pe termopane? Dar pe implant dentar?

    Faci o confuzie majora intre seo si vizibilitate. Seo este parte dintr-o startegie de marketing online, nu este = marketing.

    seo = 0? Cand ai dezvoltat ultima oara o campanie seo?

    randament = 0? randamentul cui?

    @ vali. Sanse minime de reusita. Doar ca ei au alt tip de strategie (incaseaza mai tarziu) asa ca sunt obligati sa caute si sa ofere link-uri ieftine, sau junk.

    00
  17. Ce sa zic … e o Orkestra de SPAM.

    00
  18. NOU
    #21

    @RBF si @copolovici – tin sa mentionez c-am fost project manager la NBS (in special, piatadelinkuri.ro) undeva in anul 2012. La o simpla cautare in Google dupa numele meu (da, ala usor ironic) ai fi putut gasi profilul meu de LinkedIN unde puteai sa vezi ce-am facut acolo si ce fac acum. Nu stiu cum a ajuns numele pe intr-o postare din anul 2014, dar te asigur ca nu mai am nici o legatura (si nici nu vreau sa am) cu PiataDeLinkuri din anul 2012.

    Asadar, daca cineva foloseste numele meu pentru a se semna pe Piatadelinkuri l-as ruga sa ma atentioneze si pe mine ca eu, la randul meu, sa-i atentionez pe altii sa se opreasca din aceasta practica :)

    Mersi.

    00
  19. Dar care sunt mai renumiti pentru SEO din romania?

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube