BlackFriday aftermath: Altex și Vodafone

Altex a făcut ceva, nu-mi pasă ce a făcut, reputația îi precede, nu mă aștept la nimic din partea lor, se comportă așa pentru că au o rețea de magazine mare și lui Ostahie nu-i pasă de nimic.

Singura subliniere este că nu-mi pare rău de oamenii care se duc să lucreze acolo știind deja cum e mediul de lucru.


Cu Vodafone faza e așa: campania de Black Friday a rupt, și ei au făcut greșeala de a pune greșit limita pe câte produse se pot comanda, bazându-se pe stocurile furnizorului. Care, când a fost să livreze, nu avea toate bucățile pe stoc la unele telefoane foarte dorite.

Acum, toată săptămâna asta s-au agitat să iasă cu fața curată din scandalul ăsta, căutând în alte părți telefoanele sau oferind vouchere de 400€ celor care acceptau asta.

Nu au avut până acum o poziție oficială pentru că speră să rezolve cât mai civilizat problema. Asta deși citind comentariile oamenilor supărați care nu toți merită asta. Ba pocesc numele companiei, ba se laudă că ei oricum nu erau clienți și voiau să facă pagubă și alte minuni de genul ăsta.

Poziția lor oficială, conform reprezentanților Vodafone:

Cu ocazia Black Friday, Vodafone Romania a inregistrat un numar de comenzi cu mult peste cel anticipat si comparativ cu anii precedenti. Prioritatea noastra a fost procesarea acestor comenzi, iar in acest moment procesul este aproape finalizat.

Interesul pentru smartphone-ul Samsung Galaxy S20 Plus a fost extrem de mare si am primit un numar de comenzi peste asteptari. Asa cum am mentionat si in ofertele de pe website, stocurile au fost, insa, limitate.

Pentru comenzile online plasate pentru acest produs in cadrul ofertelor de Black Friday pe care nu le vom putea onora din cauza stocului epuizat pe piata, Vodafone Romania va oferi un voucher in valoare de 403 euro (TVA inclus), egal cu valoarea reducerii la Samsung Galaxy S20 Plus din oferta de Black Friday. Voucher-ul emis pe e-mail clientilor care au comandat acest produs va putea fi utilizat pentru achizitionarea printr-o comanda online pe www.vodafone.ro a oricarui model telefon din magazinul online Vodafone, inclusiv a urmatorului model de top al producatorului sud-coreean. Ne vom asigura ca toti clientii care au plasat comenzi pentru Samsung Galaxy S20 Plus pe www.vodafone.ro, de Black Friday, vor avea prioritate pe lista Vodafone pentru precomenzi.

 

sigla-vodafone-5g

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

66 comentarii

  1. Frumos și civilizat gestul celor de Vodafone de a oferi vouchere de 400E.
    Nu pot însă să selecționeze pe baza comentariului lăsat. Zic și eu.

    00
  2. Am prins s20+ de BF, am primit un joi un mail ca de fapt nu l-am prins si mi-au dat un voucher de 400 eur pt viitoru samsung sau pt 20+, cand o fi in stoc. Ieri am primit al doilea mail cu un voucher de 400eur pentru orice telefon din magazinul online asa ca am luat iphone 12 cu 500 eur. Bogdaproste! Suntem chit, Vodafone.

    00
  3. Imi pare rau dar vodafone merita tot ce i se intampla atat timp cat lumea a platit pentru ceva de la ei. Nu ei (si altii) erau cu aia ca „clientul nostru, stapanul nostru”?
    In plus, cine se lauda in reclame ca face totul pentru clienti? (…nu pentru bani, cum stim cu totii ca se face)
    S o suga si ei macar o data si sa isi multumeasca clientii!

    00
    • Recomand citirea comentariului de deasupra ta.

      00
    • Stefane, ce e diferit intre ce spun eu si ce spune pliz? 🤔

      00
    • Atitudinea:
      pliz – hai ca a iesit bine, sa traiesti, mai facem business.
      Irod – haha… v-am tras-o ba baieti asa ca lasati-o moarta ca nu sunteti atat de smekeri pe cat de credeti, tot eu dac verde am avut dreptate si sunt mai bun.

      00
    • Cristi,
      pacat ca ai inteles treaba asta.
      Cu siguranta nu asta am vrut sa secinteleaga, dar hei, fiecare cu gandurile lui si fiecare intelege ce vrea…

      00
  4. NOU
    #8

    „Acum, toată săptămâna asta s-au agitat să iasă cu fața curată din scandalul ăsta, căutând în alte părți telefoanele sau oferind vouchere de 400€ celor care acceptau asta.”

    La inceput au avut o atitudine cam de porc, de genul „accepta alternativa noastra(care nici nu se apropia de dealul de bf), altfel nu mai primesti nimic” sau cu voucherul limitat la viitorul galaxy s care va fi lansat la anul(si la multi ani).
    In final(adica ieri) au iesit cu o varianta buna, cu conditia sa aiba stoc si sa nu mareasca preturile.

    Overall, voda a „salvat” bful pe partea de telefoane, celelalte magazine neparticipand la eveniment(decat de forma).

    00
  5. La vodafone am am comandat oferta net +televiziune+tv la 15 euro/luna, am vazut si telefoanele, dar cum nu aveam buget de ele, nu m-am bagat. La fel ca si cei cu telefoanele, si mie mi-au anulat comanda. Ce imi pare rau e ca din cauza confirmarii initiale a comenzii nu am avut timp sa comand de la digi din oferta BF.

    00
  6. Asa da!
    Și din partea ta și din partea lor (Vodafone)!
    Faith in bloggers restored!

    00
  7. De unde știi că ăsta a fost mecanismul?

    „au făcut greșeala de a pune greșit limita pe câte produse se pot comanda, bazându-se pe stocurile furnizorului. Care, când a fost să livreze, nu avea toate bucățile pe stoc la unele telefoane foarte dorite.”

    00
    • intră pe prima pagină a blogului. dă scroll jos de tot la pagini. click pe ultima pagină. vezi când am început să scriu. nu sunt un lache care aberează pe aici din lipsă de ocupație.

  8. Voucher-ul e inutil din moment ce tot stocul e epuizat. Miroase urat a teapa.

    00
  9. Hmm…poate știu cum e mediul de lucru în retail sau chiar în acea companie dar la fel cred că mulți sunt constrânși de situația personală/familială și sunt mulțumiți că au prins un loc de muncă.

    00
  10. Se stie cate comenzi au avut Vodafone? Intervalul de timp in care s-a putut comanda pare sa fi fost generos (30-40 de minute?)

    00
  11. @zoso – Pe forumul mygarage sunt persoane care spun ca vodafone a procedat la fel si anul trecut. Nu a devenit cumva o practica?

    https://imgur.com/2YRde5D

    Te citesc de mult timp si observ ca, in ultima vreme, incerci sa speli imaginea anumitor oameni / companii. E urat fiindca te credeam un tip obiectiv.

    00
    • „sunt unele persoane”

      nu. e un cont de forumist. un pic diferit, dar înțeleg ce încerci să faci.
      sincer, nu țin minte să fi făcut așa și anul trecut.

      incerci sa speli imaginea anumitor oameni / companii.

      fac asta de mult timp. când e cazul. când merită.

    • Cum altfel s-ar putea incuraja un comportament ok fata de clienti ok, daca nu ii laudam putin cand isi dau silinta?
      Da, stiu, ar trebui sa fie OK din principiu, dar si eu, la munca, am nevoie de feedback pozitiv, nu doar de suturi in fund cand o dau de gard (toti o dam, e inevitabil, dar nu toti ne asumam ca uneori „we suck”).

      00
    • nu e asta.
      dar când stirea e „un om a murit de la cola” sau „a făcut infarct de la redbull” și vezi idioții că nu citesc că a băgat 5 redbull in 2 ore, parcă simți nevoia să intervii.

    • susținut rmgc: bă, faceți ceva cu oamenii ăia din zonă că mor de foame, nu e o soluție să le spui „hei, vor unii să le dea de muncă, dar noi restul țării nu vrem”.

      susținut băncile: nu luați credite aiurea dacă nu aveți venituri, planuri, economii și etică.

      susținut provident: informează-te, dă banii înapoi la timp și totul va fi ok.

      și mai sunt.

  12. Anul asta m-am limitat la Emag, chestii minore ochite din timp, m-am trezit prea tarziu (09.30) ca sa prind si telefonul pe care il voiam, dar nu era o urgenta, vor mai fi oferte pana se strica cel vechi.
    Un singur produs nu l-au mai avut (final de gama, de asta si pretul). O tastatatura de 20 de lei, m-a sunat azi (si ieri, dar nu am raspus) un consultant, m-a anuntat. Mi-a dat un voucer sa o comand de la un partener din marketplace care pare sa o aiba, cu tot cu banii pt livrare, pe mine ma interesa strict modelul ala, tot ajunge pana pe 27 (cand era initial preconziat), all good, thumbs up.
    De fapt, nici nu am avut, in 10 ani de cand comand de la ei, mari sicane/neplaceri, cumpar si resigilate, ma asteptam sa ajunga comanda greu ca na, au fost promotii (comanda cu ramburs a ajuns in prima zi lucratoare, aia era importanta). Cat timp esti fair cu mine, si eu raman clienta ta, indiferent ca vinde concurenta cu 5% mai ieftin, si tot ce caut bifez „livrat de emag”, chiar daca e mai scump cu cativa lei.
    Inca ma gandesc sa cumpar un telefon din promotia Vodafone, dar abia ce ma mutasem in Telekom de la ei, in martie, si imi place contractul meu fara perioada, cu 30% mai ieftin..e o decizie grea.
    Era si Altex o optiune, dar nu finantez comportamentul jegos fata de consumator, raman la Telekom/Vodafone/Emag cand se pune problema sa cheltui o jumatate se salariu.

    00
    • Cum e Telekom cu clienții? Cum era strămoșul lui, sau cum spun reclamele lor? :)
      Măcar decenți?

      00
    • Te spameaza in draci daca urmaresti o oferta anume si lasi bifat acordul de marketing, in rest..n-am avut contact pana acum cu personalul lor decat pe email, si acolo au raspuns rapid. Dar primesc notificari in aplicatia vietii si sms-ri, macar 10 bucati pe luna, n-am vazut marketing mai agresiv de atat

      00
  13. nu pui “buy button” pe ceva ce nu e in stoc – it’s like the first rule of Fight Club – suntem in 2020 ce dreaq

    00
  14. eu de Altex sunt multumit. Am luat de la ei o friteoza Tefal care oriunde altundeva era mai scumpa cu 100 de lei si un ultrawide LG care era cu 200 de lei mai ieftin decat in alte parti 🤷‍♂️

    00
    • Cumparat de la Altex un storcator de fructe Tefal.Ei nu fac probe la produse in magazin.Acasa la incercarea storcatorului am bagat UN MORCOV.Urmarea fum mult si motor ars.M-am gamdit ulterior ca eu am gresit deoarece am bagat o leguma intr-un storcator de fructe.Trebuia sa cumpar storcator de legume…
      Mers la Altex(Vulcan) cu masinaria si cu bonul,acolo caterinca ieftina de la angajati,gen de ce am bagat morcovul crud.Pai ce ati fi vrut natarailor,sa-l fierb mai intai,sau sa-l dau prin razatoare???Dupa jumate de ora de parlamentari pe tonuri ridicate mi-au dat banii indarat ca pe o bucata de balega:ia-i bai sarakule de aici ca put!Drept multumire nu voi mai calca pe acolo veci!

      00
    • Din pacate trebuie sa fiu de acord cu @Tutan Camon.
      Cu Altex am avut probleme de fiecare data cand am avut nevoie de garantie.

      Garantia s-a efectuat pana la urma (cu o singura exceptie cand m-am lasat eu pagubas) dar de fiecare data a fost nevoie de „scandal”, Angajatii altex insinuand ca nu am folosit eu corect produsul, ca mai bine expediez eu produsul la fabricant pentru garantie, etc.

      E mentalitatea balcanica de bazar unde orice, inclusiv dreptul ca cetatean UE la garantie, se poate negocia.

      00
    • La Altex sa le trag la flashneta; anul trecut am luat un LG B8 OLED, nou!
      Muiaghii mi-au trimis unul resigilat, cu zgarieturi, pixeli morti etc.

      Apoi m-am certat cu ei pentru ca nu voiau sa-mi trimita altul. Apoi am dat retur si m-am certat cu ei sa-mi reactiveze voucherul care expirase cat s-au coit ei sa se eschiveze in a onora comanda cu un produs nou, nu resigilat.

      Apoi mi-am luat un laptop cu voucherul ala.

      O experienta de rahat. Fuck Altex!

      00
    • Eu cu Altex.. am luat anul asta un sistem audio Onkyo. Care nou e 1100 de lei, dar era resigilat la 700 sau ceva, am vrut sa-l iau, dar am facut o prostie cand sa platesc cu cardul si am inchis pagina, si cumva a ramas blocat. In fine. Si vad pe site altul resigilat la 400 si ceva de lei, in Oradea, scria in descriere o groaza de chestii. I-am sunat sa-i intreb cum arata, mi-au zis ca nu stiu nici ei, si ca cel mai bine il comand, si daca nu-mi place, il dau inapoi. Ceea ce am si facut. Si a venit un sistem ce parea nou nout. Avea si tipla pe o componenta. Deci, super pret. Si chiar azi ma uitam la o bratara fitness, 2nd hand pe olx, si cand dau pe Altex… noua la pret mai mic ca pe Olx. Am mai sunat la ei in alte dati si rezervat rahaturi mici in magazin, gen carduri de memorie, cabluri. Impecabil. Deci, preturi bune, au? au. Customer service? Incearca oamenii. Garantii? Nu stiu. N-o fi dracul asa negru.

      00
    • altex sunt baietii aia care la ultimele 3 comenzi… (3×10 produse) mi-au livrat fiecare produs ambalat individual in punga(alba de curierat) + etichetata. deci iti dai seama ca niste baietii de la ei le-au ambalat/etichetat/scanat pe parcurs… si curierul trece si el de 30 de ori prin scan produsele. o plasa de ambalaje pt niste amarate de produse.
      #sepoate

      00
    • In ultimul an am cumparat mai multe electronice de la Altex decat de la Emag (Tv, laptop, si multe, multe maruntisuri). Pentru ca la ei am gasit preturi mai bune. In urma cu 2 ani am comandat un tv Philips cu ambilight care dupa 3 zile de utilizare pornea doar cand avea el chef. Avea o problema cu incarcarea sistemului de operare Android. L-am impachetat si l-am returnat dupa ce am incercat tot ce recomandasera cei de la service (actualizari, incarcare firmware de pe stick,…). Am primit banii fara intrebari sau intarzieri. Pt mine a fost bine cu Altex.

      00
    • @colin si emag face la fel cateodata. Am dat o comanda din 3 produse, 2 cutii masti si inca ceva, fiecare produs ambalat separat si fiecare in cutia lui de easybox.

      00
    • Asa am patit si eu cu Altex (am mai povestit pe aici).
      Pe scurt, cumparasem un telefon direct din magazin. Gigelul de acolo, a desfacut telefonul din cutie, sa-i faca proba. Nici macar n-am mai folosit telefonul ala, pentru ca fix in ziua aia m-au sunat de la munca, ca imi dau telefon nou (de-aia il cumparasem). Bineinteles ca a doua zi m-am dus la ei, sa il returnez. N-au vrut sa imi dea banii inapoi pentru ca… a fost desfacut din cutie.
      I-am explicat idiotului ca telefonul a fost desfacut de catre colegul lui. I-am aratat bannerul cu „banii inapoi daca nu esti multumit „, la care el, in scarba „nu e vina mea ca nu stii sa citesti, citeste termenii si conditiile de pe site”. Si mi-a intors spatele si a plecat. Asta a fost prin 2015, cand eram mai mica si mai proasta si nu stiam sa ma tiganesc pentru drepturile mele, ca daca era azi, se lasa cu scandal.

      Am jurat ca nu mai cumpar de la ei, pana anul asta, cand au avut o oferta prea buna. Ceva mixer, care, peste tot era 600 de lei, la ei era 350 de lei. M-am uitat si am verificat, am citit tot ce am putut, parea a fi nou. Asa ca l-am comandat. Cand a venit, mi-am dat seama de ce era mai ieftin. ambalajele erau puse neglijent, aparatul avea mici zgarieturi. Functiona perfect, asa ca l-am pastrat. Dar nu scria nicaieri ca e resigilat, sau din showroom. In fine.

      Si mi-am mai luat o teapa, acum niste ani, cu un joc. Era ceva extensie de Sims3, super ieftina (vreo 30 de lei, parca). Asa ca am luat-o. Cand sa bag CD-ul si sa instalez extensia in Origins, imi zicea ca e Available UK Only.

      Era sa mai fac asta, cand am comandat un telefon, ca era mai ieftin cu 500 de lei la ei, decat la Emag, dar pana seara au scazut si Emag pretul, asa ca am anulat comanda si am luat de acolo.

      Cert este, ca nu mai cumpar de la Altex. Sa ii ia dracu, din partea mea.

      Nici cu Emag nu mi-e rusine, mai ales la cum se joaca cu preturile dupa cum au chef, dar macar mi-au returnat banii fara niciun fel de probleme, de cate ori am facut un retur.

      00
    • @gc cand iau 10 tastaturi… emagu mi le lasa frumos in cutiile de la producator(cate 5 per cutie). altexu efectiv le-a scos din cutii si le-a ambalat individual din ceva motiv ce momentan ma depaseste.

      00
  15. Am comandat de Black Friday un abonament fără telefon. Pe lângă faptul că am primit câteva zeci denotificări că mi s-a confirmat comanda, încă nu a ajuns la mine cartela.

    00
  16. Vali cu sora mea au făcut ping pong iar în primă fază nu se poate spune că au fost generoși. Vineri sau ieri a primit un voucher de 400E pentru orice telefon din magazin. Dar e mult până la ce spui tu cum că Voda nu e vinovat, a fost o greșeală de logistică, cumpărătorii sunt bulangii că uite ce au comentat. Nu neg însă că mi-a crescut respectul pentru ei, totuși au venit cu o soluție cinstită!

    00
  17. Bravo Vali, pentru atitudine.
    Rușine «gigeluș»

    Mulțumesc!

    00
  18. Pana la urmă a prins careva S20 plus la 299e? Pe aici văd doar lume cu voucher.

    00
  19. Fuck-up asta e un fel de sweet karma pentru toate reclamele cu Bromania și javreta aia care ar face reclamă la orice, al cărei nume rimează cu polo nia.

    00
  20. Concluzia ar fi ca asa arata BF de romanica, cu tzepe si incompetență ? Tot ce merge bine afara, la noi se strica, se manelizeaza…luam doar forma, fondul…ne luam masini bengoase făcute să meatga pe autostrazi nemtesti, ca sa mergem pe drumurile noastre de India..

    00
  21. Ca au dres-o cu voucherul e okish. Dar restul e de cacat.
    Cum adica „comenzi peste asteptari”. La ce se gandeau cand au pus S20 plus la 300 de coco, de black fraierday? Ca o sa vanda 5 sau 15 bucati? Logic ca au fost probabil sute sau mii de comenzi, si acum se trag pe cur. Ar trebui sa le livreze, la pretul ala, punct. Din moment ce se putea comanda, nu vad unde e vina cumparatorului, iar anularea comenzii e un abuz, pentru care pot sa o ia peste bot de la ANPC si de la avocati mai destupati.
    Ca sa fie corecta treaba, fie trebuiau sa aiba in stoc un numar de bucati si cand ala se termina sa aplice metoda emag (dupa ce se vinde singurul produs redus cu adevarat), de a reveni la pretul intreg sau de a aparea lipsa stoc.
    Asa, lasand optiunea de cumparare activa, faptul ca nu mai au de unde sa le ia nu e problema mea de cumparator, eu am dat click, am dat banul cu cardul, la revedere. E problema lor de logitica si de comericant de rahat care vinde pielea ursului din padure, adica produse pe care nu le are.
    Si nu, nu am comandat de la ei telefon sau ceva, dar e o practica comerciala viciata, nu o greseala de fata mare care s-a impiedicat si a cazut in pula.

    00
    • tu vorbești de corectitudine, dar scrii „black fraierday”. și nu vezi legătura dintre cele două.

    • @vali Mi se pare OK sa-i spui „black fraierday” pentru ca in esenta ei, implementarea romaneasca este o capcana pentru fraieri.

      Cresc preturile la un nivel netenabil, scad la putin sub pretul pietei, iar imediat dupa inchiderea zilei fiscale preturile cresc din nou, la un nivel mult mai mare decat cel dinaintea reducerilor odata ce toba produsului a fost bine batuta.

      Exemplu de pe emag:
      * cu 5 zile inainte de BF 745 RON
      * chiar inainte de BF 779RON
      * ziua BF 599 RON (MSRP fiind ~706 RON)
      * imediat dupa BF 699 RON
      * 3 zile dupa BF 779 RON
      * astazi 22-11-2020 produsul costa 810 RON

      In mod sigur cresterea asta s-a facut din doua motive:
      1. pentru a recupera pierderea cauzata de reducerea de 100 RON de BF fata de MSRP
      2. in anticiparea reducerilor de craciun

      00
    • Vali dragule, era sarcasm. Sau nu. In Romania cam e, din multiple motive:
      1. Produse scumpite la greu in mod artificial inainte, reduse real 5-10% de BF, sau deloc, ba chiar mai scumpe uneori.
      2. Produse „vedeta” , vândute în 0.05 secunde si/sau cu stoc 1-10 bucăți.
      2.a. Uneori chiar de angajați si a doua zi sunt pe Ok.
      3. Produse vândute si apoi nelivrate, comenzi anulate. (Cazul de fata).
      4. Punctul 3, cu banii pe card returnati după 14 zile, imposibil de contactat furnizorul.
      5. Ultima e cea cu coletul pierdit/ratacit. Curierul stie ca e un telefon, stie ca e asigurat, stie ca e nebunie, se gândește si el la.un biznis.
      Deci, atât timp cât cumpraratorul e considerat / tratat ca un fraier, ii putem spune Black Fraier day. Cat om mai putea, azi maine se prind în SUA ăștia cu BLM, si o sa ii spunem Pink Friday, ca black e rasist.
      BF e cam ala din SUA sau magazine si tari serioase.La noi e un balcanism si asta, de ceva ani.

      00
  22. Salut! A întâmpinat vreunul dintre voi o problema similară cu a mea? Tot la vodafone. Am plasat o comanda De black friday pentru un samsung note 20 ultra 5G, plătit 599 euro cu cardul, discount 617 euro. miercuri mă suna curierul ca a ajuns comanda, sa cobor. Când colo, ce sa vezi, îmi cere sa ii plătesc rambursul. Verific contul, 2950 lei plata la vodafone. Ii spun sa caste ochii, mai verifica, rămâne sa iau legătura cu vodafone. Sun la ei, o Domnița depașită de situație, habar nu avea despre comanda mea, nu mă găsea niciunde, face o solicitare către colegi, bla bla. Cică se rezolva. Sâmbătă vine telefonul, care surprizaaaa, nu e cel comandat de mine, ci mult mai ieftinul note 20 5G, nici vorba de ultra. De abia aștept ziua de luni sa ii sun. Noroc ca am observat, pentru un utilizator de iPhone de când e lumea am avut mare noroc, nu sunt deloc familiarizat cu androidul sau modelele samsung, pur și simplu mi S-a părut ciudat ca nu ii scrie nicăieri denumirea completa. A sunat soția la Relatii cu Clientii, (la vodafone e inchis in Weekend) și a zis o alta Domnița ca așa ceva am comandat. Inteleg ca nici la cei cu problema la s20 plus nu va scrie denumirea modelului pe factura, dar in condițiile in care pe factura atașata e-mailului apare discountul și prețul plătit, și însumate dau, ce sa vezi, fix prețul modelului Ultra de pe site-ul lor, mi se pare incredibil ce face vodafone.
    Acum, treaba pare groasa, înșelăciunea e pedepsita penal.

    00
  23. In alti ani vanzatorii greseau pretul punand produse la 1 leu. Anul asta n-au mai gresit pretul ci au estimat gresit numarul raportul cerere/oferta. De Black Friday unii incearca cele mai tampite combinatii, mai tampite ca si ananasul pe pizza, parca logica din capu lor isi ia vacanta.
    Altex a facut o miscare mai inteligenta si cu toate ca si-a patat imaginea nu au pierdut bani. Altex stie ca romanii au memoria scurta si iarta orice, altfel n-ar fi castigat piedone, nu-i asa? Nu fi ca Altex, dar trebuie sa recunosti ca dpdv al $ a facut-o cu mai mult cap.

    00
  24. Tot respectul pentru Vodafone ca a oferit vouchere de 400Euro, probabil alte magazine ar fi anulat comenzile, ar fi dat vina pe sistem si gata.
    Intram si noi in rândul tarilor cu firme care își asuma răspunderea când greșesc?

    Bravo Vali ca ai scris despre subiect, alții au preferat sa ocolească subiectul.

    00
  25. Telefonul în cauză ar fi fost totuși disponibil (în stoc) la începutul săptămânii pentru abonament business…

    Btw, cei care au primit voucher au primit și refund?

    00
  26. Personal, ignor tot balamucul ăsta din jurul Black Friday, dar anul ăsta am avut ghinion: chiriașului meu i s-a stricat mașina de spălat chiar miercuri, 11 noiembrie, pe la șase seara. M-am uitat pe net și am căutat ceva să fie pe stoc, la un pret decent si cu garantie cat mai mare. Am găsit la Altex o mașină de spălat cu uscător (apartamentul este la parter, nu are balcon, deci e nevoie), circa 1.120 de lei, garantie 5 ani, și am comandat-o. Pe la prânz, soției i-a venit ideea să mai luăm una la fel, pentru părinții ei, că aia pe care o aveau era leat 2009. Zis și făcut comandă online, plătit cu cardul, inclusiv taxa pentru ridicarea masinii vechi in programul Rabla pentru electrocasnice. Abia pe seară, când m-am întors de la job, am realizat că e week-end-ul cu Black Friday… Fu*k!!! Îi zic consoartei, „să vezi că ne livrează ăștia marfa peste vreo lună, la cât de aglomerați or să fie!” Ei bine, a doua zi, vineri, la 9.25 a.m., primesc sms pentru livrare! Apoi, la cinci minute, primeste si sotia, pentru a doua masina de spalat! Pe la 2 jumate erau ambele livrate, in Militari – una la Gorjului, alta la Lujerului. In plus, am scapat de cele doua rable si ne-am ales cu doua vouchere de câte 150 de lei. Nu aș fi mai mulțumit decat daca aș putea folosi ambele vouchere pentru o singura comandă, dar nu se poate. Eh, nici o problema, noi sa fim sanatosi! Ceea ce urez la toată lumea!

    00
  27. e frumoasa povestea de aici, doar ca e scrisa pe jumatate, si doar din perspectiva lui vodafone

    ia un pic la mana pagina lor de fb si ia sa vezi realitatea pe acolo, ca au facut mai multe mizerii nu doar asta cu stocul, de aia care au cerut plata la livrare (ca doar nu esti prost sa blochezi bani cu o companie de gen vodafone care nu e la prima runda de afaceri de genul) au scapat la modul nu ai platit online ti-am anulat comanda – aia mai primesc ceva?

    apropos de vodafone (nu le mai sunt client de vreo 10 ani), platesc la socru abonamentul online si ca sa nu ii cer de fiecare data factura i-am facut cont pe site si platesc direct acolo, acum 2 zile am cautat absolut peste tot cum se ajunge la factura pdf si nu am reusit. au ascuns carnatii factura aia dintr-un motiv care nu il inteleg. daca ai pe careva la vodafone sa incerce sa o gaseasca, cred ca e mai usor sa prinzi S20 Ultra de BF la vodafone decat sa gasesti nenorocitul ala de pdf

    00
  28. Experienta mea cu vdf.

    Fost de la bun inceput linistit si calm. dat comanda printre primii gen ~9:40.

    Nu am fost sunat deloc. Nici in primul val, nici in al doilea. Am primit direct email cu vocuherul limitat. Asta pe cand oameni cu comenzi dupa 10 au fost sunati ca primesc telefonul comandat.

    Am sunat si am intrebat ce se intampla, dupa 20 de minute de conversatie mi-au zis repetat ca singurele optiuni sunt a41, 400 voucher pentru s21/s20+. Mi-am bagat picioarele ca nu mai aveam chef de scandal si am zis sa imi trimita a41. O zi mai tarziu primesc mesaj ca voucher universal. Incerc sa comanda un s20+ 5g ca era pe stoc, nu se poate mai am o comanda. Sun la ei sa anuleze comanda aia sa pot comanda s20+, suport care hare nu avea ce se intampla si cica trimit dorinta mea mai departe. s20+ 5g bineinteles ca dispare din stoc.

    Am sunat si azi niata la numarul lor special, nu se stie daca se poate, da, haideti ca anulam, dar nu stim cum, nu stiu daca o sa mearga voucherul chiar daca anulam a41, nu stim daca se poate anula a41. A ramas ca ma mai suna, ma indoiesc ca mai aud ceva de ei.

    Multumesc vdf.

    Clusterfuck.

    00
  29. E fascinant sa vad cum unii dintre voi va ‘cereti drepturile’ atat de vocal cand magazinul face o gresela umana sau tehnica, parca devenitii fiare in calduri, daca erati propietarii magazinului sau doar lucrati acolo si erati responsabili de greseala acum erati mielusei
    – am finalizat comanda gata, mort – copt, magazinul trebuie sa-mi dea produsul indiferent ca uneori este imposibil
    – stiati de regula ca un magazin nu poate vinde un produs la pret derizoriu?

    Cand s-au lansat placile video 3080 de la nvidia am apucat sa dau comanda pe Amazon germania pentru o placa dar fost o problema si s-a facut oversale de mii de placi video, in final sau fost anulate toate comenzile peste stoc, sunt curios cum ii amenintati pe cei de la amazon ca e dreptul vostru constitutional sau mai stiu eu ce

    eu zic sa fiti multumiti ca au gasit o varianta buna pentru a rezolva greseala

    00
  30. Am luat iPhone 12 Pro Max de la Vodafone prin precomandă. Au avut o campanie foarte tare. Pentru primele 100 de comenzi au inclus în pachet o pereche de AirPods Pro + EarPods. Dacă adăugau și un încărcător erau super băieți :))
    Problema a fost că nu au comunicat dacă erai în primii 100. Probabil au vrut să fie surpriză, dar mulți au făcut precomanda tocmai pentru cadou și apoi au sunat în call center să vadă dacă au câștigat. Bineînțeles că cei dei call center habar nu aveau…

    00
  31. Sunt telefoane in stoc. Am vazut S20+ dar s-a dus, acum e S20 si S20 Ultra. Bafta

    00
  32. Ce face Vodafone este complet diferit de ce a făcut Altex. Au jucat-o bine și vor ieși cu capul sus din asta, spre deosebire de ceilalți…

    00
  33. Finalul a fost ok, insa ce nu a fost:

    -pana la solutia cu voucerul pe unii Vodafone i-a contactat sa le ofere un telefon mai ieftin(A41) sa renunte la comanda si pe altii nu;

    -S20 Plus a fost aproape toata saptamana dupa black friday disponibil la abonament business, cand i-am intrebat la relatii cu clientii au zis ca sunt stocuri diferite(business si persoane fizice);

    -pana joi nu au comunicat absolut nimic, duminica am luat si un abonament de la ei(portare cartela vodafone), luni cand m-au sunat sa confirme abonamentul au zis ca nu sunt probleme cu comenzile pe S20+ doar ca au multe si dureaza mai mult.

    00
  34. Azi am primit S20 Ultra = paleta de pingpong, plata diferentei ramburs :)

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube